Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?

Vierailija
17.11.2019 |

Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.

Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen miehestä joka keksisi joskus jonkun romanttisen yllätyksen. En koskaan saa mieheltä mietittyjä lahjoja tai yllätyksiä. Välillä tuntuu ettei hän tunne minua ollenkaan, vaikka ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Tunnen itseni täysin itsestään selvyydeksi.

Vierailija
142/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskasta, hyvintienaavasta seksihullusta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, älykäs ja henkisesti tasapainoinen nainen. Siinä sitä olisi aivan riittävästi, mutta aina joutuu jostakin tinkimään. Koska toivoisin naisen olevan jollakin tavalla myös taiteellinen ja vähintäänkin luonnonläheinen, niin aika toivotonta tämä kaikin puolin miellyttävän kumppanin etsintä.

Mutta tyytynyt en ajatellut mihinkään.

Vierailija
144/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa polkuaan kulkeva taiteilijaluonne, itsevarma, musiikillisesti lahjakas, tatuoitu, erittäin hyvännäköinen. Arvostaa naistaan ja näyttää sen.

Vierailija
145/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen miehestä joka keksisi joskus jonkun romanttisen yllätyksen. En koskaan saa mieheltä mietittyjä lahjoja tai yllätyksiä. Välillä tuntuu ettei hän tunne minua ollenkaan, vaikka ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Tunnen itseni täysin itsestään selvyydeksi.

Haaveilin itsekin tuosta edellisessä suhteessa. Ex-mies ei koskaan muistanut minua millään, ei pieniä romanttisia elkeitä arjessa. Ei muistanut vuosipäiviä, ei kerran edes onnitellut minua syntymäpäivänäni. En odota kalliita lahjoja, mutta pieni toisen muistaminen on joskus hyvästä. Hän ei liioin edes osallistunut kotitöihin, joten koin olevani aika lailla yksin arjessa. Onneksi nykyinen puoliso saattaa tuoda yhtäkkiä kukkia kaupasta tai muuten vaan muistaa pienillä, romanttisilla asioilla. Sitten taas vastavuoroisesti minä muistan häntä pienillä, arjesta poikkeavilla asioilla. Pidämme toisiamme hyvänä muistutuksena siitä että toinen on rakas eikä itsestäänselvyys. 

Vierailija
146/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä ja hoikasta muusikosta, mieluusti pianistista tai sellististä, jolla on kihara tukka ja kaunis roomalainen nenä. Ehkä silmälasit. :) 

Vierailija
147/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä ja hoikasta muusikosta, mieluusti pianistista tai sellististä, jolla on kihara tukka ja kaunis roomalainen nenä. Ehkä silmälasit. :) 

Mut eihän tollanen osaa tapella ja varsinkaan suojella sua kadulla.

Vierailija
148/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta jolla on anaalifiksaatio

Vierailija
149/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta jolla on anaalifiksaatio

Niin ne kaikki väittää. Totuus on että sinne pillun puolelle kaikki änkeää koko ajan kumminkin.

Vierailija
150/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen miehestä jolta saisin seksiä aina kun haluaisin. Ja jolla ei olisi mt-ongelmia. Edellisessä suhteessa sai mieheltä olla kerjäämässä seksiä, joskus sain, joskus taas en. Elikkä, panomiehet ja hyvän itsetunnon omaavat miehet, ottakaa yhteyttä. Tarjolla olisi pitempikin suhde...jopa avioliitto.

Vierailija
151/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, älykäs ja henkisesti tasapainoinen nainen. Siinä sitä olisi aivan riittävästi, mutta aina joutuu jostakin tinkimään. Koska toivoisin naisen olevan jollakin tavalla myös taiteellinen ja vähintäänkin luonnonläheinen, niin aika toivotonta tämä kaikin puolin miellyttävän kumppanin etsintä.

Kuvasit juuri minun hyvät puoleni. Henkisestä tasapainosta en ole varma, vaikka n. yhden kerran minusta on käytetty sanaa tasapainoinen :D mutta itsestä tuntuu että jatkuva analysointi ja jonkinlainen herkkyys yhdessä ei varsinaisesti ole tukeneet henkistä tasapainoani. Vaikka juuri tänään päätin että täytyy alkaa myös nukkua enemmän.

Vierailija
152/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin älykkäästä, miehekkäästä ja klassisen komeilla/kauniilla kasvoilla varustetusta miehestä joka on taitava sängyssä ja hyvin varusteltu. Esteetikko ja lisäksi introvertti.

Tulojen ei tarvitse olla huiput kunhan tulee toimeen. Ei halua lapsia eikä ole niitä hankkinut aiemmissa suhteissaan. Pitää eläimistä, ei ole vasemmistolainen ja ajattelee kriittisesti maah-anmuutosta.

Ei ole löytynyt sellaista, joka ei jo olisi varattu.

Vierailija
153/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin älykkäästä, miehekkäästä ja klassisen komeilla/kauniilla kasvoilla varustetusta miehestä joka on taitava sängyssä ja hyvin varusteltu. Esteetikko ja lisäksi introvertti.

Tulojen ei tarvitse olla huiput kunhan tulee toimeen. Ei halua lapsia eikä ole niitä hankkinut aiemmissa suhteissaan. Pitää eläimistä, ei ole vasemmistolainen ja ajattelee kriittisesti maah-anmuutosta.

Ei ole löytynyt sellaista, joka ei jo olisi varattu.

Kuulostaa omalta mieheltäni ;)

Vierailija
154/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.

Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.

Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.

Niin varmaan juu.

Kiinnostaa, että mikä tässä oli ongelmallista?

-allekirjoittanut

Se valehtelu. Kukaan ei todellakaan halua mitään vanhaa itsevarmaa valasläskiä, varsinkin jos on hoikkaa ja mukautuvaists kaunotarta tarjolla.

Tuossa ei mistään "valasläskeistä" puhuta, terveen itsevarma osaa olla mukautuvainenkin sopivissa tilanteissa ja on paljon parempaa seuraa.

Ulostaudu välillä palstalta ja hanki elämä, totuus on täällä ulkopuolella toisenlainen, onneksi :)

XL-kokoinen on miesten mielestä valasläskilehmä. Terveen itsevarmat ei miehiä kiinnosta, vaan pelkät myötäilijät.

Puhut "miehistä", et miehistä.

Vierailija
155/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen miehestä jonka kanssa tulisin toimeen.

Vierailija
156/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen kaikkea tuota, kauneus toki on katsojan silmässä.

Vierailija
157/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin miehestä, joka leikkisi kanssani.

Tätä on vaikea pukea sanoiksi ilman että se kuulostaa kornilta.

Kuitenkin haluaisin "leikkikaverin". Olen niin kurkkua myöten täynnä pelkkää ankeaa todellisuutta ja turhantärkeyttä; "tosiasioita","faktoja", "sanoo asiat niin kuin ne on" jne...  :€

Unelmoin miehestä, joka on niin älykäs, että ymmärtää, kuinka elintärkeää leikki on.

Vierailija
158/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen miehestä jolta saisin seksiä aina kun haluaisin. Ja jolla ei olisi mt-ongelmia. Edellisessä suhteessa sai mieheltä olla kerjäämässä seksiä, joskus sain, joskus taas en. Elikkä, panomiehet ja hyvän itsetunnon omaavat miehet, ottakaa yhteyttä. Tarjolla olisi pitempikin suhde...jopa avioliitto.

Juu, ei enää koskaan pihtarimiestä.

Vierailija
159/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo: The Office US -sarjan Jim. Siinä se.

Vierailija
160/178 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies melko hyvä, mutta tosi itsepäinen eikä halua osoittaa rakkauttaan mulle kovin helposti.

Kun olisi vielä helppo ja kiva mies joka osoittaisi rakastavansa, niin olisin onneni kukkuloilla. Plus ei niin työnarkomaani.

Siis sen lisäksi että mies on sopivan kokoinen, urheilullinen, miellyttää omaa silmää, tekee paljon kotitöitä, on hyväpalkkainen, tykkää olla lasten kanssa.

Täydellisen miehen kuvittelen tuntevani (tuskin ihan sellainen on) myös, mutta hän on varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi