Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?

Vierailija
17.11.2019 |

Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.

Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihasta, poikamaisesta, tatuoidusta ja kauniskasvoisesta rokkarimiehestä. Itseäni nuorempi.

T. Hallintooäällikkö nainen, 44 v.

Vierailija
2/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin miehestä joka olisi koti-isä kun minä käyn töissä. Valitettavasti se edellyttää sitä että ensin toteutan unelmani niin kovapalkkaisesta työstä että se olisi taloudellisesti mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 5-10 vuotta nuorempi hoikka nainen, joka ei halua lapsia (enää). Kauniit/nätit kasvot ja harrastaa liikuntaa, mutta ei himourheile. Mukava ja lämminsydäminen, ja ottaa joskus alkoholia irroitellakseen. On hullaantunut minuun.

Tuntuu mahdottomalta löytää sellainen nainen. Itse olen samakaltainen mies, mutta tietysti tuo ikä olisi itselläni enemmän.

Vierailija
4/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exästä, tiedän joo säälittävää...

Vierailija
5/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.

En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.

Vierailija
6/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan te näin teette.

Nuorta paksuperäistä blondia mietin.

mies51v

Vierailija
7/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.

En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.

Tämä oli kai vitsi?

Vierailija
8/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kai vitsi?

Ei ollut.

Pitääkö vielä vakuutella?

Tiedän, että kuvailun kuulostaa ehkä jonkun mielestä kliseiseltä, mutta minkä minä sille mahdan.

Tuollaiset naiset, itseni vastakohdat, vaan vetävät minua puoleensa.

Vierailija
9/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisestä

Vierailija
10/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sulla ole toivoa, jos uskallat vaan yrittää. Se on iso kenttäetu jos erikseen haluaa isokokoisen kumppanin. Ja just tuollaisia se hissukkuus haittaa vähiten kun niillä on tarpeeksi ekspressiivisyyttä ja munaa omasta takaa, kunhan et ihan heittäydy passiiviseksi.

Vierailija
11/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ilman naamakarvoja. 😂 Ehkä muutama tatuointi enemmän sais olla. En oikein ulkonäöllisesti keksi muutakaan.

Ehkä semmoinen spontaanimpi tyyppi vois olla kiva, joka ei esim. pelkäisi järjestää yllätyksiä epäonnistumisen pelossa tai toisi vaikka aamupalan merkkipäivänä sänkyyn.

Kaikki jotka haaveilee noista suurista hullaantujista: ne on ohimeneviä hetkiä, joissa pääosaa näyttelee oma yllättyminen ja fiilis siitä että toinen "palvoo". Voihan niitä tulla suhteen aikana myöhemminkin, mutta ei se mikään pysyvä olotila ole.

Vierailija
12/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaitoisesta miehestä joka olisi kiinnostunut eräretkeilystä ja vaelluksesta. Suunnilleen omaikäinen tai vähän nuorempi. Olen itse 48 v.

Vierailija
13/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

😂 Tässä olis just sellanen...ja sama joka tuon exänsä perään huutelee.

Vierailija
14/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan katselevani kaihoisasti hyvin monenlaisia miehiä. Joskus tv:stä tuli urheilukisat ja jäin tuijottamaan espanjalaista pituushyppääjää. Täydellisen sopusuhtainen kroppa, juuri sopivat lihakset. 

Sitten toisaalta huomaan katselevani sellaisia yli 50-vuotiaita miehiä joilla on jo harmaata ohimolla. 

Olen 39. Miehet eivät kiinnostu minusta. 

Vierailija
15/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

😂 Tässä olis just sellanen...ja sama joka tuon exänsä perään huutelee.

Katos ville pirua

mies51v

Vierailija
16/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-50v parrakas "eräjorma" joka veisi minut, kaupunkilaisnaisen, vaeltamaan ja villiin luontoon. Hän metsästäisi ja kalastaisi meille ruuat ja yöksi ottaisi turvallisesti lusikkaan jossain tähtitaivaan alla tai autiotuvassa.

N39

Vierailija
17/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesta, mukavasta, empaattisesta, halukkaasta, mustan huumorin ystävästä, huomaamattomasta ja vaatimattomasta kotona viihtyvästä naisesta. Kaltaisestani.

M39 ja luovuttanut aikaa sitten

Vierailija
18/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antifasistista joka on valmis väkivaltaan. (Ei liian.)

Tätä ei voi myöntää oikein missään seurassa, tuskin edes tällaisen henkilön kanssa kahdestaan ollessa. Pasifismi on aika lailla ainoa sosiaalisesti hyväksyttävä kanta punaviherkuplassa ja ne jotka ei siihen usko ei auo asiasta päätään liiemmin. Ei mua hävetä tms, en usko tämän liittyvän miehisyyteen/sukupuolirooleihin, mulla on siihen muut järjelliset syyt. Mutta en haluaisi joutua vakuuttelemaan kellekään jonka mielipiteestä välitän, ettei liity. 

Vierailija
19/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin ei-nalkuttavasta aviomiehestä. Sellaisesta joka olisi rento mutta tekisi kuitenkin osuutensa kotitöistä.

Vierailija
20/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies olisi ihan jees vaikka on rupsahtanut ja ylipainoinen, sairaskin. Mutta haaveilen että hän koskettaisi enemmän, suutelisi enemmän, haluaisi mua enemmän, yllättäisi useammin jotenkin romanttisesti... flirttailisi mun kanssa...halaisi.. tai vaikka kähmisi ohimennen normaalissa arjessa, tulisi sohvalle viereen ja laittaisi käden mun harteille.

Tiedän että mies rakastaa minua, siitä ei ole kyse, eikä edes siitä etteikö haluaisi, mutta hän vaan ei osaa sellaista käytöstä, hänellä ei ole kotona ollut mallia kuin lähinnä riitelystä ja ahdistavasta tunnelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän