Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ovat kadonneet...

Vierailija
12.10.2024 |

Niin sanotut pullantuoksuiset naiset? Niitä einesnaisia tuntuu kyllä riittävän. Ja ennenkuin alatte sotkemaan tähän jotain pituus paino juttujanne, niin ne voitte unohtaa samantien, niillä ei ole mitään merkitystä tai tekemistä tämän asian kanssa. Miksi ja mihin on naisilta kaikki ne erikoistaidot mitä heillä joskus vielä ennen vuosituhannen vaihdetta oli? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se osaaminen loppui siihen paikkaan kun Atrioinen alkoi tekemään teidänkin äitien ruuat. Vahvat naiset syövät purkkiruokaa.

Vierailija
2/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut leipomisesta. Onneksi ei ole enää nykyaikana pakollinen taito. Suolaista ruokaa kyllä voisin kokata vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies leipoo leivät ja sämpylät. Minä teen välillä makean piirakan.

Vierailija
4/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittotaito on ihan perusasia joka jokaisen aikuisen ihmisen tulisi osata, ei mikään naisten "erikoistaito." 

Vierailija
5/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaittotaito on ihan perusasia joka jokaisen aikuisen ihmisen tulisi osata, ei mikään naisten "erikoistaito." 

Naisethan eivät ole koskaan hyviä kokkeja olleetkaan. Miehet ovat siinäKIN asiassa naisia paljon parempia.

Vierailija
6/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos miehet eivät naisia tarvitsekkaan muuhun kuin siihen yhteen asiaan. Ja sekään ei oikein naisilta suju, niin sitäkin täytyy miehen naisille opettaa. Mihin naiset oikein joutuisivatkaan ilman meitä miehiä?

M28

Vierailija
7/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko olla korvapuusteja vai leetaa?

Vierailija
8/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos miehet eivät naisia tarvitsekkaan muuhun kuin siihen yhteen asiaan. Ja sekään ei oikein naisilta suju, niin sitäkin täytyy miehen naisille opettaa. Mihin naiset oikein joutuisivatkaan ilman meitä miehiä?

M28

M28... just joo, laita vaan rehellisesti P13 (siis poika)

Vierailija
9/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin kadonneet? Anna mulle lammas niin saan siitä kyllä aikaiseksi sekä villapaidan sun mittojen mukaan valmistettuna että monta erilaista ruokaa. 

Olet varmaan itse myös kätevä käsistäsi?

Vierailija
10/10 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kaivannut enemmän pilluntuoksuista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi