Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?
Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.
Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Maria Sid tyyppisestä naisesta.
Siis xl tyyppi sullekin?
Villistä mustasta, isolla lekalla luonnollisesti.
Toi fifty shades leffan mies on KUUMA, huh, huh. Joo kyllä, kyllä, kyllä. Tän Pirkon pöksyt kostuu pelkästä katselusta.
Olen suomalaisen miehen kanssa, mutta salaa fantasioin jostain tummasta ja tulisesta ulkomaalaisesta miehestä... Jotkut turkkilaiset ja arabit ja sen tyyliset. Ne, jotka ovat komeita niin, ovat sitten niin perhanan komeita. Kerran kokouspöydässä tällainen komea, ruskeasilmäinen mies katsoi minua silmiin keskustellessa, ja meinasi kyllä mennä polvet veteliksi. En voi tälle mitään ahhh.
Pari vuotta sitten vielä harmittelin, miksen valinnut puolisokseni introverttia, rauhallista, kotona viihtyvää, raitista, savutonta, liikunnallista fiksua, koulutettua ja kädentaitoja omaavaa miestä. Kohtalo puuttui peliin ja jouduin yllättäen sinkkumarkkinoille. Päätin alkaa etsimään unelmamiestäni, vaikka en ihmeitä odottanutkaan luettuani kauhutarinoita tinder-deittailusta. Yllätyksekseni löysin täydellisen miehen treffisivustolta. T. Onnellinen
Että välillämme olisi rakkaus, kipinä, kova seksuaalinen halu, yhteys, ehdoton luottamus, avoimuus toistemme edessä, hauskuutta, huumoria, naurua,voisi olla oma itsensä ja hölmöilläkin välillä. Emotionaalista tukea, hengellinen yhteys, riittävä talous. Kiva koti, joitain yhteisiä mielenkiinnon kohteita/harrastuksia mm. keikat, taide, kirjat, asioiden pohdiskelu. Mukava arki, joskus yhteisiä seikkailuja ja vaikka lähetystyö jossain. Omaa aikaa myös ystäville, kouluttautumiselle tms.
Alkaiskohan siinä olla listaa Luojalle :D
Käyn kuumana siihen Tokmannin joulumainoksen rekkamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.
En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.
Huh, varo mitä toivot. Saattaa hissukan elämäkin muuttua radikaalisti tällaisen naisen kanssa.
Unelmoin kunnon patamustasta porvarista! Karvaisesta ja isomahaisesta porvarista joka myös vihaa köyhiä! Kunnon porvarin jormaa haluan!
Olen itse nainen, mutta jos joskus lepakoksi muuttuisin niin Maria Sid olisi naisunelmani.
Kiltistä miehestä joka rakastaisi minua ehdoitta, eikä hänellä olisi ongelmaa alkoholun kanssa tai mt-ongelmia. Tai, no vähän saa hullu olla, mut ei paljon. Taitaa olla vaan mahdotonta sellaista löytää tänä päivänä. T. Nainen 55v
Unelmoin maailmanparantajamiehestä. En sellaisesta, joka on näkyvästi julkisuudessa tai politiikassa, vaan käytännönläheisestä arjen toimijasta. Sellaisesta, joka unelmoi suurista ja mahdottomista ja ajattelee, että suuret ja mahdottomat asiat saavutetaan, kun jokainen tekee oman pienen osansa, mikä on mahdollista. Sellaisesta vaatimattomasta, joka ei saarnaa vaan tekee. Sellaisesta, joka elää utopian todeksi joka päivä arjessa. Eli sanoisinko että käytännöllisestä taivaanrannanmaalarista.
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin maailmanparantajamiehestä. En sellaisesta, joka on näkyvästi julkisuudessa tai politiikassa, vaan käytännönläheisestä arjen toimijasta. Sellaisesta, joka unelmoi suurista ja mahdottomista ja ajattelee, että suuret ja mahdottomat asiat saavutetaan, kun jokainen tekee oman pienen osansa, mikä on mahdollista. Sellaisesta vaatimattomasta, joka ei saarnaa vaan tekee. Sellaisesta, joka elää utopian todeksi joka päivä arjessa. Eli sanoisinko että käytännöllisestä taivaanrannanmaalarista.
Barac Obama?
harmaantuneesta miehestä, jolla kasvaa siisti parta. (Ei nyt sentään joulupukki silti)
Käy työssä ja on itsenäinen. Osaa siis itse tiskata, pyykätä ja huoltaa kotiaan.
Pieni masu. Ei siis lihava, mutta ei laihakaan.
AMK tai yliopisto. Ylläpitää ammatillista osaamistaan, eli kouluttautuu ja päivittää osaamistaan.
Jos on lapsia, niin lapset täysipäisiä aikuisia. Lasten äidin pitää olla myös täyspäinen. Ei halua lapsia (lisää).
Ei persu.
Intohimoinen kiinnostus musiikkiin, taiteeseen ja/tai kirjallisuuteen. Musiikissa proge, klassinen, jazz (esim free, fuusio, bop) tai joku muu kuin älyvapaa listapoppi. Näiden hamstrauksesta plussaa.
Tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa. Pitää kumppaniaan tasavertaisena.
Mä haluisin miehen, joka on rehellinen eikä petä, ei oo löytynyt. Nykyisen luulin olevan, mutta jokunen päivä sitten selvisikin että näin ei olekaan.
Ja itseasiassa tämän kolauksen ja varmaan tulossa olevan eron jälkeen, elän loppuelämäni yksin, mun kiintiö on täynnä
Joo.
Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.
Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.
Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Elän kauniissa parisuhteessa. Puoliso on hoikka tosi kaunis ja urheilullinen. Oikein unelmasuhde ulkoa päin. Tehdään paljon asioita yhdessä jne.
Unelmoin ja unelmoinut kauan mua vanhemmasta, XL-kokoisesta muodokkaasta naisesta. Itsevarma, tosi avoin seksuaalisesti ja maailmankatsomuksellisesti. Viettää myös paljon aikaa omassa kaveripiirissään ja harrastuksissaan. Pistää mut myös välillä vähän koville. On ehkä jollain tapaa mua konservatiivisempi. Sellanen, jonka kanssa meillä ois kokoajan himo toisia kohtaan ku ollaan yhdessä. Hauskaa ja avointa oleilua.
Olen 29 vuotias, mies tai poika mitä lie. Pitkä ja hyvässä kunnossa. Komeat tai ainakin huomiota herättävät kasvot. Aika paljo ”särmää” ja vahva oma tyyli. Tiedän mitä teen ja haluan.
Niin varmaan juu.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Et ole ajatustesi kanssa yksin.
t. nuo ominaisuudet täyttävä nainen, jota on useampikin nuorempi (nuoremmalle varattukin) mies piiritellyt
Helvetin hyvä ketju näyttämään naisten kaksinaamaisuuden. Yläpeukut viuhuu naisten haluille nuoresta timmistä rokkarimiehestä, mutta auta armias jos keski-ikää lähestyvä mies unelmoi nuoresta naisesta :D Välitön paskamyrsky kun jokainen tammamamma ei kelpaakaan.
Oma vaimo kelpaisi mainiosti jos osaisi vähän relata enemmän eikä koko ajan tekisi elämästä suorittamista, joka johtaa jatkuvaan huolestuneisuuteen kaikesta. Jos osaisi joskus suhtautua seksiin samalla innolla kun suhtautuu ruokaan ja ruoanlaittoon.