Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?

Vierailija
17.11.2019 |

Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.

Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies olisi ihan jees vaikka on rupsahtanut ja ylipainoinen, sairaskin. Mutta haaveilen että hän koskettaisi enemmän, suutelisi enemmän, haluaisi mua enemmän, yllättäisi useammin jotenkin romanttisesti... flirttailisi mun kanssa...halaisi.. tai vaikka kähmisi ohimennen normaalissa arjessa, tulisi sohvalle viereen ja laittaisi käden mun harteille.

Tiedän että mies rakastaa minua, siitä ei ole kyse, eikä edes siitä etteikö haluaisi, mutta hän vaan ei osaa sellaista käytöstä, hänellä ei ole kotona ollut mallia kuin lähinnä riitelystä ja ahdistavasta tunnelmasta.

Minullakin on ihana mies mutta toivoisin häneltå kosketusta ja spontaania seksiå enemmän eli ei pelkästään kun mennään nukkumaan.

Vierailija
42/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kauniskasvoisen, pitkähiuksisen, mielellään vaalean naisen, jolla on isot tissit ja hyvä pylly. Pituus olisi välillä 162-172 cm, EI laiha, mutta ei nyt mikään tonnikeijukaan. Jonkinlainen vyötärö pitäisi löytyä. Ikä noin 30-50 (ei halua enää lapsia). Rento, lämmin, ja hauska sekä riittävän fiksu. Harrastaa liikuntaa, mutta ei himourheile. Viihtyy luonnossa ja mielellään jotenkin taiteellinenkin ja kulttuuririennot ja matkailu kiinnostaa. Ja se tärkein: seksi ja läheisyys kiinnostaa paljon. Siinä kuvattuna täydellinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin siitä että puolisoni hullaantuisi minusta ja olisi kiinnostunut mielipiteistäni ja ottaisi syliin, haluaisi minua intohimoisesti eikä aina ärsyyntyisi kun yritän "lähennellä".

Nykyään vain riidellään ja ollaan veemäisiä toisillemme. Toivon että vielä löydämme yhteisen sävelen.

Emme halua enää lapsia, lapset on jo aikuisia ja meillä olisi kaikki edellytykset onnelliseen parisuhteeseen, ehkä lopetan haaveilun ja yritän itse muuttua siihen naiseen johon mies ihastui. Onko minusta tullut nalkuttava suorittaja?

Se hoikka, urheilullinen, hauska, nätti ja fiksu nainen (noin niinku ainakin omasta mielestä..).

Vierailija
44/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mua vanhempi hellä ja empaattinen mies, jolla on kunnon ryijy ja mielellään karvainen muutenkin.

Vierailija
45/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonko peiliin? kirjoitti:

Unelmoin siitä että puolisoni hullaantuisi minusta ja olisi kiinnostunut mielipiteistäni ja ottaisi syliin, haluaisi minua intohimoisesti eikä aina ärsyyntyisi kun yritän "lähennellä".

Nykyään vain riidellään ja ollaan veemäisiä toisillemme. Toivon että vielä löydämme yhteisen sävelen.

Emme halua enää lapsia, lapset on jo aikuisia ja meillä olisi kaikki edellytykset onnelliseen parisuhteeseen, ehkä lopetan haaveilun ja yritän itse muuttua siihen naiseen johon mies ihastui. Onko minusta tullut nalkuttava suorittaja?

Se hoikka, urheilullinen, hauska, nätti ja fiksu nainen (noin niinku ainakin omasta mielestä..).

Pyydä/toivo puolisoltasi näitä asoita ja katso mitä tapahtuu! Kaikkea hyvää. Toivottavasti yhteinen sävel löytyy.

Vierailija
46/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä: dominoivasta miehestä :D ..... mut täl hetkellä en halua kuitenkaan deittailla.

ja muuten ei oo kovin salaista ... en haaveile nyt oikeen ja jutut on ihan tavallisia.

Vierailija
47/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä nyt niin salaista ole, mutta romanttinen mies olisi ihana. Jopa siirappisuuteen asti romanttinen.

Vierailija
48/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ehkä tähän vaikuttaa just tän hetkinen ihastuminen joka nyt sattuu olemaan melkoisen tavanomaisen ihanteen mukainen vartaloltaan. Huomattavan lihaksikas, muttei mikään sikaniska. Upea v-n mallinen vartalo pakarat ehkä jopa liian pyöreät, mutta ah niin kiihottavat. Kasvoiltaan söpö, mutta iso nenäinen ja epäsymmetrinen. Täyteläiset huulet. Tällainen mies nostaisi mut keveästi syliin ja suutelelisi pehmeästi.

Vierailija
49/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen nainen kirjoitti:

Haluaisin kauniskasvoisen, pitkähiuksisen, mielellään vaalean naisen, jolla on isot tissit ja hyvä pylly. Pituus olisi välillä 162-172 cm, EI laiha, mutta ei nyt mikään tonnikeijukaan. Jonkinlainen vyötärö pitäisi löytyä. Ikä noin 30-50 (ei halua enää lapsia). Rento, lämmin, ja hauska sekä riittävän fiksu. Harrastaa liikuntaa, mutta ei himourheile. Viihtyy luonnossa ja mielellään jotenkin taiteellinenkin ja kulttuuririennot ja matkailu kiinnostaa. Ja se tärkein: seksi ja läheisyys kiinnostaa paljon. Siinä kuvattuna täydellinen nainen.

Eli minä :)

Vierailija
50/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa. Ei ole koskaan ennen kukaan sanonut täydelliseksi :')

Vierailija
51/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasta naisesta, joka osaa olla suht veemäinen tarvittaessa. Suhteellisen urheilullinenkin olisi hyvä olla, mutta mikään fitnesspimu tai huippu-urheilija ei tarvitse todellakaan olla. Osittain veemäisyyteen liittyen huumorintajunkin olisi oltava samaa luokkaa minun kanssani. Ja ihan mukava olisi jos nainen tykkäisi läheisyydestä (Meikäläisellä on varastossa n. 10 vuoden läheisyyspuutos) ja lapsiakin olisi kiva joskus hankkia.

Ulkonäöllisesti minulle on periaatteessa ihan se ja sama onko nainen minkä värinen hiuksiltaan, tai minkä mallinen vartalo on, mutta ihan älytöntä ylipainoa tai alipainoa en oikein osaa ymmärtää. Tatuoinnitkin on minulle vähän niin ja näin, mutta nykypäivänä tatuoimatonta naista taitaa olla vähän vaikea löytää.

Varmaan sen "salaisen" unelmanaisen summaa tavallinen nainen hämmentävällä huumorintajulla varustettuna. Harmi vaan, että itse olen aika kaukana siitä tavallisesta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
52/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin xl-kokoisesta, räväkästä, ronskiotteisesta naisesta, joka käyttää alkoholia, irrottelee ja on himokas sängyssä. Tummat, lyhyet hiukset, rento rokkityyli.

En tule koskaan saamaan, olen itse pieni, laiha hissukka mies, varmaan liian rauhallinen ja epäkiinnostava.

Todellakin on vitsi. Ellei xl-kokoisella tarkoiteta jotain bmi 20-22.

Vierailija
53/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa. Ei ole koskaan ennen kukaan sanonut täydelliseksi :')[/

Tälläkö palstalla ne täydelliset naiset lymyääkin, no ei ihme, etten ole löytänyt 😆

Vierailija
54/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa. Ei ole koskaan ennen kukaan sanonut täydelliseksi :')[/

Tälläkö palstalla ne täydelliset naiset lymyääkin, no ei ihme, etten ole löytänyt 😆

Ei me lymytä, pientä iltalukemista vain :D

Vierailija
55/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppainen, pitkä, hyvänaamainen, isomulkk uinen tummahiuksinen mies. Ei mikään bodari kuitenkaan. Pidemmät hiukset. Hänellä olisi hevostila, ja ratsastettaisiin kaksi päällä. Ja tämä tapahtuisi Suomen ulkopuolella, ehkä jossain Etelä-Euroopassa tai Amerikassa.

Vierailija
56/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasta naisesta, joka osaa olla suht veemäinen tarvittaessa. Suhteellisen urheilullinenkin olisi hyvä olla, mutta mikään fitnesspimu tai huippu-urheilija ei tarvitse todellakaan olla. Osittain veemäisyyteen liittyen huumorintajunkin olisi oltava samaa luokkaa minun kanssani. Ja ihan mukava olisi jos nainen tykkäisi läheisyydestä (Meikäläisellä on varastossa n. 10 vuoden läheisyyspuutos) ja lapsiakin olisi kiva joskus hankkia.

Ulkonäöllisesti minulle on periaatteessa ihan se ja sama onko nainen minkä värinen hiuksiltaan, tai minkä mallinen vartalo on, mutta ihan älytöntä ylipainoa tai alipainoa en oikein osaa ymmärtää. Tatuoinnitkin on minulle vähän niin ja näin, mutta nykypäivänä tatuoimatonta naista taitaa olla vähän vaikea löytää.

Varmaan sen "salaisen" unelmanaisen summaa tavallinen nainen hämmentävällä huumorintajulla varustettuna. Harmi vaan, että itse olen aika kaukana siitä tavallisesta.

Terveisin Naispelko26

Tatuoimatonta naista vaikea löytää?

Olen siis "täydellisen" lisäksi myös harvinainen :D

t. 50

Vierailija
57/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa unelmoin miehestä, joka on itseäni 5-10 vuotta vanhempi, entinen narkkari, huumorintajuinen, huomioon ottava, ei pikkuasioista jaksa suuttua ja joka pitäis mua haluttavana.

Vierailija
58/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-50v parrakas "eräjorma" joka veisi minut, kaupunkilaisnaisen, vaeltamaan ja villiin luontoon. Hän metsästäisi ja kalastaisi meille ruuat ja yöksi ottaisi turvallisesti lusikkaan jossain tähtitaivaan alla tai autiotuvassa.

N39

Tällainen olisi kyllä ihana, mielellään vielä oikein romanttinen.

Vierailija
59/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Sid tyyppisestä naisesta.

Vierailija
60/178 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinaisvartalosta aikuisnännein. Enkä edes salaa.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä