Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää ikävöikö toinen minua

Vierailija
11.07.2024 |

Onko tunne molemminpuoleinen 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä. 🥱

Vierailija
2/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ikävä :( en tiedä milloin taas näemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko täältä saavanne vastauksen? 

Vierailija
4/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Itse ikävöi ja ihmettelee vain miten toinen ei ikävöi vaan sivuuttaa homman useiksi päiviksi ilman mitään tunnetta. Ja sitten itse sortuu jälleen olemaan se joka ottaa yhteyttä.

Byää

Vierailija
5/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tuntee.

Vierailija
6/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että hänkin vähän ikävöisi minua

Vierailija
7/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tuntee.

Kyllä. Sen tuntee, mikäli molemmin puolinen tunne on yhtä vahva. 

Kun aattelee toista voimakkassti,  kohta tulee tekstiviesti. Puhelu. Tai e-mail.

Vierailija
8/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tapailun aikana sanoin miehelle usein puhelimessa ikävöiväni ja hän vastasi samoin. Hän myös itse sanoi ikövöivönsä ja vastasin samoin. Nähtiin 1-2 viikon välein, ja ikävä tuli välissä.

Nyt vuosia myöhemmin nähdään edelleen 1-2 viikon välein. Ikävästä ei kauheasti puhuta. Joskus sanon ikävöiväni, ja mies naurahtaa. Sanotaan yleensä puhelimessa olet rakas, rakastan sinua. 

Vierailija
9/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

Itse ikävöi ja ihmettelee vain miten toinen ei ikävöi vaan sivuuttaa homman useiksi päiviksi ilman mitään tunnetta. Ja sitten itse sortuu jälleen olemaan se joka ottaa yhteyttä.

Byää

Sillä toisella voi olla töitä tai muuta toimintaa ja tekemistä, eikä hän ehdi aatellla toista, joka ikinen hetki.

Työ, toiminta, harrastukset, opikeleminen vähentää ikävää.  Ei yksinkertaisesti ole aikaa miettiä rakastaan, jatkuvasti.

Jotkut viettää erossa koko kesön, kun toinen on opiskelujen takia harjoittelemassa ulkomailla.

Vierailija
10/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pärjätä ilman häntä en koskaan tiedä milloin näemme en tankannut hänen läsnäoloaan viime kerralla :(

Vierailija
11/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pärjätä ilman häntä en koskaan tiedä milloin näemme en tankannut hänen läsnäoloaan viime kerralla :(

Miten tankataan läsnäoloa? 

Vierailija
12/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävähän on hyväkin tunne. Kun on vuosia viettänyt kylmässä parisuhteessa ja on taas joku, jota oikeasti ikävöi, tuntuu kuin olisi jälleen elossa. 

Vierailija
13/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin kyllä miesystävääni 24/7 mutten jotenkin kehtaa toitottaa sitä hänelle.. koitan olla itsenäinen tai riippumaton muista kai.

Vierailija
14/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tankataan läsnäoloa? 

Hyvien hetkien avulla jaksaa eteenpäin 

Vierailija
15/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikävöivä aina yhteyttä ottaa.

Vierailija
16/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tunne jos ikävöi.Minulla oli kerran miesystävä jota tapailin ja ikävöin, enkä tiennyt milloin taas näkisin.Tunne olikin yksipuolinen minun puolelta ja kävi ilmi, että miehellä olikin nainen johon oli syvästi kiintynyt.Nainen vaan ei lämmennyt miehelle välillä ja siksi mies  minua tarvitsiolin siis vain laastarina.Onneksi sain itseni irti kuviosta.Olin siis todellisuudessa melko yhdentekevä miehelle, vaikka minulle puhui mitä vain.

Vierailija
17/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei lurittele mitään mutta on hillitty ja vaikuttaa haluavan nähdä. Harmittaa vaan mennä hänen ehdoillaan. Siksi kun on niin epävarmaa ja juuri siksi ettei ole voitu puhua mitään. Tavallaan en halua tyhjän vuoksi heittää aikaani hukkaan panostamalla jos toinen ei tunnekaan samoin mutta samaan aikaa kaipaan häntä ap

Vierailija
18/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei lurittele mitään mutta on hillitty ja vaikuttaa haluavan nähdä. Harmittaa vaan mennä hänen ehdoillaan. Siksi kun on niin epävarmaa ja juuri siksi ettei ole voitu puhua mitään. Tavallaan en halua tyhjän vuoksi heittää aikaani hukkaan panostamalla jos toinen ei tunnekaan samoin mutta samaan aikaa kaipaan häntä ap

Miksi ette voi puhua? Parisuhteessa pitäisi pystyä avautumaan puolin ja toisin, muutoin homma ei toimi.

Vierailija
20/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tuntee.

Kyllä. Sen tuntee, mikäli molemmin puolinen tunne on yhtä vahva. 

Kun aattelee toista voimakkassti,  kohta tulee tekstiviesti. Puhelu. Tai e-mail.

Mitä siitä voi päätellä, ettei ole kuukauteen tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi