Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sopivaa miestä ei löytynyt"

Vierailija
17.11.2019 |

https://www.aamulehti.fi/a/6b2ea518-3002-435a-9ee5-4f29e5267cb0

Onko täällä kukaan aamulehden tilaaja? Olisi kiva tietää että miten miehiä nyt syyllistetään..

Kommentit (826)

Vierailija
81/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut suurperheen eli neljä lasta, mutta edes poikaystävää en koskaan löytänyt. Se on kohtalo rumalla naisella. Pllureiäksi olisin kelvannut, mutta semmoinen ei ole ikinä kiinnostanut. Oma kokemukseni on se, että miehet jahtaa aina niitä kauniita ja tavis ja varsinkin rumat tytöt kelpaa niille vaan panolaudaksi......

Saat sentään seksiä. Tavalliset mukavat miehet eivät saa mitään...

Se ei ole arvo naiselle. Tuosta syystä oletkin varmaan jäänyt ilman.

Se on niin itsestäänselvä asia ettei he edes ymmärrä miten etuoikeutettuja ovat, eikä kyse ole pelkästään seksitä vaan myös parisuhteen löytämisestä ja läheisyyden saamisesta. Vähän kuin raha varakkaalle periälle. Keskustelu vaan halutaan aina vetää tahallaan pelkästään tunteettomaan seksiin.

Myös miehet pihtaavat läheisyyttä ja seksiä. Lisäksi on miehiä, jotka eivät halaa eivätkä pussaa, suutelemisesta puhumattakaan. 

Vierailija
82/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin että miehet on omaksunut naisten tavat, eivätkä kelpuuta itseään huononpaa. Naiset kun tekee saman niin syntyy ongelma. Ottaen huomioon että parisuhteesta ei enää nykyään haeta taloudellista turvaa, joten syyt ottaa itseään kehnonpi puoliso olisi melko turhaa.

Tuskin. Kyllä se johtuu ihan suomalaisesta irtoseksikulttuurista. Miehet haluavat suhteeseen naisen, joka kykenee ja pyrkii yksiavioisuuteen. Suomalaisten naisten seksuaalinen vapautuneisuus ja irtoseksin ihannointi on syö lapsentekohalut.

Ei tässä kuule kauaa mene kun tämäkin keskustelu kääntyy siihen miten miesten pitäisi saada irtoseksiä mahdollisimman monen eri naisen kanssa.

Niin, jos mietit nyt hetken mitä kirjoitin, niin huomaat ehkä että puhuin samasta asiasta, mutta sinä et havaitse asioiden syy-seuraussuhdetta. Jos naiset paneskelevat miten sattuu, niin miehet eivät sitoudu. Syy (naisten irtosekin harrastaminen) ja seuraus (miesten sitoutumattomuus.).

Miksi miesten sitoutumattomuus on ongalma vain seksuaalisesti vapaamielisissä kulttuureissa?

Tuo on varmasti totta. Mulla on monia mieskavereit695a ja heidän kanssaan tulee juteltua näistäkin asioista. Kukaan heistä ei halua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut lukematon määrä irtosuhteita. Tosin minä naisena ajattelen aivan samoin. Mun kumppanilla olisi täysi oikeus halveksia mua, jos olisin jakanut itseäni kuin halpa h***a.

Siinäpä se ristiriita onkin. Vähän mieskokemuksia "keränneelle" pitäisi kelvata se miesh***a, koska heistäkin hämmentävän moni on vailla naista, joka ei paneskele ympäriinsä. Tätä perustellaan perinteisellä miesten biologialla tai sillä kuinka "kaikki naiset kuitenkin pohjimmiltaan haluaa sen kokeneen sonnin sänkyynsä".

Asia erikseen ovat sitten ne vielä miehet, jotka eivät irtosuhteile koska eivät saa naisia. Vaikuttavat kunnollisilta, mutta todellisuudessa olisivat halunneet irtopanoja. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut jo nuorena (tai nuorena ja nuorena, alta kolmekymppisenä) perustaa perheen, mutta eipä kohdalle tosiaan osunut sellaista miestä jonka kanssa sitä olisi voinut edes harkita. Eikä nämä kohdalle osuneetkaan olleet sellaiseen edes halukkaita. Irtoseksiä kyllä on ollut tarjolla enemmän kuin tarpeeksi, mutta se ei ole ollenkaan mun juttu.

Nyt olen ollut sinkkuna pian 20 vuotta ja tietenkin tämä huonon parisuhteen voittaa, mutta kyllä tämä lapsettomaksi ikisinkuksi jääminen tuntuu todelle pahalta ja vaikealta hyväksyä.

Vierailija
84/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset niin hassuja, kun haluavat valikoida! Minulle kelpaa kuka tahansa nainen! Nainen on siis minun mielestäni enintää 25-vuotias vaalea, hoikka ja kaunis nainen, joka treenaa p rsettään viitenä päivänä viikossa.

Ap

Minulle kelpaisi 6-kymppinen, rinnaton, ylipainoinen ym. Mutta eipä ole kukaan kiinnostunut. En siis tästä ole ketään syyttämässä, totean vaan, ettei me kaikki miehet olla pinnallisia ja nirsoja, aina ei vaan saa sitä kumppania. Olen 39.

Kelpaisi? Kuka vaan kelpaisi? Mihin? Mitä sellainen parisuhde sisältäisi ja toisi mukanaan, missä oltaisiin jonkun kanssa, joka kelpaa, ihan riippumatta siitä millainen on?

Vierailija
85/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää valita siitä mitä on tarjolla tai olla ilman.

Näinhän se on. Laadukkaita miehiä on todella vähän tarjolla joten olen päätynyt jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Kiinnostaisi näin sinkkuna kuulla minkälainen on laadukas mies? Itse tuskin olen, mutta kiinnostaisi kriteerit.

M37

Näin tiivistetysti: hyväkäytöksinen, hyvännäköinen ja oma elämä jokseenkin reilassa. Näitä ei todellakaan ole sinkkumarkkinoilla montaa tarjolla. Sitten niistä vähistä pitäisi löytää se, jonka kanssa on molemminpuolista kemiaa ja arvot ja ajatukset esimerkiksi tulevaisuuden suhteen saman suuntaiset. Ei ole helppo tehtävä.

Itse kun en ole komea niin tuo laadukkuus tyssää ainakin siihen. Nuo kemiat, arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat voi olla täysin erit vaikka olisi kuinka laadukas muutoin. Itsellä se on tyssännyt tässä kohtaa. Voihan se olla että ulkonäkökin on ollut oikeasti yksi tekijä.

M37

Vierailija
86/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin että miehet on omaksunut naisten tavat, eivätkä kelpuuta itseään huononpaa. Naiset kun tekee saman niin syntyy ongelma. Ottaen huomioon että parisuhteesta ei enää nykyään haeta taloudellista turvaa, joten syyt ottaa itseään kehnonpi puoliso olisi melko turhaa.

Tuskin. Kyllä se johtuu ihan suomalaisesta irtoseksikulttuurista. Miehet haluavat suhteeseen naisen, joka kykenee ja pyrkii yksiavioisuuteen. Suomalaisten naisten seksuaalinen vapautuneisuus ja irtoseksin ihannointi on syö lapsentekohalut.

Näin se menee. Seksiä saadakseen miehet eivät tarvitse parisuhdetta kuten ennen vanhaan. Niitä naisia riittää jotka antavat heti, mutta parisuhdemarkkinoilla he kylläkin ovat alinta pohjas,a kkaa.

Eipä ole ikinä tullut sellaista tilannetta, että lupaavasti alkanut tutustuminen olisi kaatunut siihen, että sinkkuaikoinani on tullut harrastettua paljon irtonumeroita. Onnellisessa avoliitossa olen tällä hetkellä.

Vierailija
87/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi esittää jotakuta muuta kunnes saa miehen nalkkiin, sitten paljastaa oman minänsä.

Vierailija
88/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut suurperheen eli neljä lasta, mutta edes poikaystävää en koskaan löytänyt. Se on kohtalo rumalla naisella. Pllureiäksi olisin kelvannut, mutta semmoinen ei ole ikinä kiinnostanut. Oma kokemukseni on se, että miehet jahtaa aina niitä kauniita ja tavis ja varsinkin rumat tytöt kelpaa niille vaan panolaudaksi......

Se on niin itsestäänselvä asia ettei he edes ymmärrä miten etuoikeutettuja ovat, eikä kyse ole pelkästään seksitä vaan myös parisuhteen löytämisestä ja läheisyyden saamisesta. Vähän kuin raha varakkaalle periälle. Keskustelu vaan halutaan aina vetää tahallaan pelkästään tunteettomaan seksiin.

Se on vähän sama asia kuin kaveri tulis tunkemaan sulle käpyjä taskuun. Ethän sinä sitä arvosta, kun niitä on metsät täynnä.

Vierailija
89/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksi ventovieraan ihmisen kanssa on nimenomaan tunteetonta ja puhtaasti mekaaninen suoritus. Ei siitä voi edes puhua samassa lauseessa parisuhdeseksin kanssa.

Vierailija
90/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset niin hassuja, kun haluavat valikoida! Minulle kelpaa kuka tahansa nainen! Nainen on siis minun mielestäni enintää 25-vuotias vaalea, hoikka ja kaunis nainen, joka treenaa p rsettään viitenä päivänä viikossa.

Ap

Minulle kelpaisi 6-kymppinen, rinnaton, ylipainoinen ym. Mutta eipä ole kukaan kiinnostunut. En siis tästä ole ketään syyttämässä, totean vaan, ettei me kaikki miehet olla pinnallisia ja nirsoja, aina ei vaan saa sitä kumppania. Olen 39.

Kelpaisi? Kuka vaan kelpaisi? Mihin? Mitä sellainen parisuhde sisältäisi ja toisi mukanaan, missä oltaisiin jonkun kanssa, joka kelpaa, ihan riippumatta siitä millainen on?

Ei todellakaan kuka vaan kelpaisi, mutta niistä elämäni aikana tapaamistani naisista, joihin olen heidän persoonansa vuoksi tuntenut vetoa, joukossa on ollut esim. 6-kymppisiä, reilusti ylipainoisia, lähes rinnattomia ym eli pointtini on, ettei näyttävä ulkonäkö merkitse minulle mitään. Siitä huolimatta olen jäänyt ilman kumppania, toki itselläni on paljon ongelmia, jotka tähän vaikuttavat.

Vierailija
91/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Laadukkaita miehiä on todella vähän tarjolla joten olen päätynyt jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Kiinnostaisi näin sinkkuna kuulla minkälainen on laadukas mies? Itse tuskin olen, mutta kiinnostaisi kriteerit.

M37

Näin tiivistetysti: hyväkäytöksinen, hyvännäköinen ja oma elämä jokseenkin reilassa. Näitä ei todellakaan ole sinkkumarkkinoilla montaa tarjolla. Sitten niistä vähistä pitäisi löytää se, jonka kanssa on molemminpuolista kemiaa ja arvot ja ajatukset esimerkiksi tulevaisuuden suhteen saman suuntaiset. Ei ole helppo tehtävä.

Olen melkein tuollainen mies,  naisten kanssa olen aina tullut toimeen ja naispuolisia kavereita on aina ollut. Kukaan ei vaan kiinnostunut sillä tavalla jostain syystä. Pohdin asiaa aika paljon nuorempana, ja kyselin naispuolisilta kavereilta missä vika. Ei kukaan ilmeisesti kehdannut kertoa oikeata syytä, pidin itseäni ihan ok-näköisenä. Kokeilin nettideittailua ja viimeistään kun kokeilin Tinderiä syy selvisi. Ei juuri mitään matchejä, nettideittisivustoilla kokeilin ilman kuvaa, jolloin tuli vastauksia jne. Kun laitoin kuvaa itsestäni, keskustelut loppui kun seinään. Oli aikamoinen realitycheck...

Livenä on tullut vastaan naisia jonka kanssa arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat kohtaa kutakuinkin ainakin. Jos olen osoittanut kiinnostusta tai pyytänyt treffeille, on joka kerta käynyt samalla tavalla - tosi hyvä ja hauska tyyppi, mutta.....

Kunpa jostain saisi "kemiaa-nappeja"...

M36

Vierailija
92/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Sellainen, jolle nainen on yksilö eikä nainen eli haluaa viettää elämänsä juuri sen ihmisen kanssa eikä näe naista vain parisuhteen rakennuspalikkana. Sellaista naista mies haluaa koskettaa ja sellaisen naisen kanssa mies haluaa keskustella ja kuunnella ja tehdä asioita yhdessä. Muut asiat on sitten soviteltavissa. 

Tällaisiako ei oikeasti löydy? Eikö nuo nyt ole ihan perus juttuja?

M37

Totta kai löytyy, onhan Suomessa pitkiäkin avioliittoja. Mutta ei niitä kaikille riitä.

Miehillä voi lisäksi olla ihan eri käsitys tuosta kuin naisella. Voisin uskoa, että eksäni piti itseään perhekeskeisenä ja hyvänä miehenä, mutta minä en nähnyt asiaa samoin. Minun silmissäni häntä kiinnosti yhteisenä tekemisenä vain baarissakäynti. Kotona oli sohvalla ja jos aamulla ei ollut töitä, tissutteli kaljaa. 

No eipä tuo näin ulkopuolisenakaan kovin perhekeskeiseltä ja hyvältä kuulosta.

M37

Vierailija
93/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Seksiä saadakseen miehet eivät tarvitse parisuhdetta kuten ennen vanhaan. Niitä naisia riittää jotka antavat heti, mutta parisuhdemarkkinoilla he kylläkin ovat alinta pohjas,a kkaa.

Eipä ole ikinä tullut sellaista tilannetta, että lupaavasti alkanut tutustuminen olisi kaatunut siihen, että sinkkuaikoinani on tullut harrastettua paljon irtonumeroita. Onnellisessa avoliitossa olen tällä hetkellä.

Ja mistä sinä tämän tiedät?

Vierailija
94/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Sellainen, jolle nainen on yksilö eikä nainen eli haluaa viettää elämänsä juuri sen ihmisen kanssa eikä näe naista vain parisuhteen rakennuspalikkana. Sellaista naista mies haluaa koskettaa ja sellaisen naisen kanssa mies haluaa keskustella ja kuunnella ja tehdä asioita yhdessä. Muut asiat on sitten soviteltavissa. 

Tällaisiako ei oikeasti löydy? Eikö nuo nyt ole ihan perus juttuja?

M37

Totta kai löytyy, onhan Suomessa pitkiäkin avioliittoja. Mutta ei niitä kaikille riitä.

Miehillä voi lisäksi olla ihan eri käsitys tuosta kuin naisella. Voisin uskoa, että eksäni piti itseään perhekeskeisenä ja hyvänä miehenä, mutta minä en nähnyt asiaa samoin. Minun silmissäni häntä kiinnosti yhteisenä tekemisenä vain baarissakäynti. Kotona oli sohvalla ja jos aamulla ei ollut töitä, tissutteli kaljaa. 

No eipä tuo näin ulkopuolisenakaan kovin perhekeskeiseltä ja hyvältä kuulosta.

M37

Hän meni lopulta naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa ja varmaan ihan loppuiän ajatuksella. Hänellä vaan arvomaailma meni paremmin yksiin toisen kulttuurin kuin meikäläisten tarpeiden kanssa. Minä jatkan lapsettomana sinkkuna...

Vierailija
95/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sinä tämän tiedät?

Mistä tiedän olevani onnellisessa avoliitossa? Vai mistä tiedän, että lupaavasti alkanut tutustuminen olisi kaatunut menneisiin irtonumeroihin? Miten se niihin olisi kaatunut?

Vierailija
96/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Olen melkein tuollainen mies,  naisten kanssa olen aina tullut toimeen ja naispuolisia kavereita on aina ollut. Kukaan ei vaan kiinnostunut sillä tavalla jostain syystä. Pohdin asiaa aika paljon nuorempana, ja kyselin naispuolisilta kavereilta missä vika. Ei kukaan ilmeisesti kehdannut kertoa oikeata syytä, pidin itseäni ihan ok-näköisenä. Kokeilin nettideittailua ja viimeistään kun kokeilin Tinderiä syy selvisi. Ei juuri mitään matchejä, nettideittisivustoilla kokeilin ilman kuvaa, jolloin tuli vastauksia jne. Kun laitoin kuvaa itsestäni, keskustelut loppui kun seinään. Oli aikamoinen realitycheck...

Livenä on tullut vastaan naisia jonka kanssa arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat kohtaa kutakuinkin ainakin. Jos olen osoittanut kiinnostusta tai pyytänyt treffeille, on joka kerta käynyt samalla tavalla - tosi hyvä ja hauska tyyppi, mutta.....

M36

Tähän sanoisin, että kemia ei tipu taivaasta vaan se luodaan. Toiset ovat toki karismaattisempia luonnostaan kuin toiset, mutta ei se kaunis kotikaan itsestään tule vaan sinne pitää hankkia joka ikinen huonekalu ja somiste. Samalla tavalla sitä kemiaa luodaan katseilla, kosketuksilla, hymyillä, rutistuksilla, sanoilla jne. Ymmärrän vaikeuden, olen itsekin jäyhä suomalainen ja ellen olisi törmännyt kahteen supersosiaaliseen mieheen, en olisi itsekään päässyt kuorestani tai muurini takaa esille. 

Vierailija
97/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei ole arvo miehelle. Tuosta syystä oletkin varmaan jäänyt ilman.

Vierailija
98/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän täällä jankataan, päivästä toiseen. Jos naisella on liikaa seksikokemuksia, hän ei ole parisuhdemateriaalia. Kun joku nainen valittelee ettei kelvannut parisuhteeseen, vastaus on "sait sentään seksiä, tavalliset mukavat miehet ei saa." Ja samalla tipahti vaimomateriaaliksi kelpaavuus pykälällä. Kun tuo sama nainen on hakemassa uudelleen parisuhdetta, ne samat tavalliset mukavat miehet on kilvan räkyttämässä kuinka tulikin viimeksi valittua jännis eikä sitä kunnollista miestä, karuselleissa varmasti pyöritty alfojen kanssa ja nyt hakemassa betaa maksumieheksi.

Ja tätä loputtomiin. Naisten hyväksikäyttö kipataan heidän omaksi syykseen poikkeuksetta. alfakarusellia ja "sait sentään seksiä"-mantraa nonstop. eri

Vierailija
99/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kysyy panokertojen määrää? Itse en ole koskaan kysellyt eikä minulta ole kyselty. Ainoastaa vakavat seurustelusuhteet on kerrottu eikä muuta. 

Vierailija
100/826 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M36

Tähän sanoisin, että kemia ei tipu taivaasta vaan se luodaan. Toiset ovat toki karismaattisempia luonnostaan kuin toiset, mutta ei se kaunis kotikaan itsestään tule vaan sinne pitää hankkia joka ikinen huonekalu ja somiste. Samalla tavalla sitä kemiaa luodaan katseilla, kosketuksilla, hymyillä, rutistuksilla, sanoilla jne. Ymmärrän vaikeuden, olen itsekin jäyhä suomalainen ja ellen olisi törmännyt kahteen supersosiaaliseen mieheen, en olisi itsekään päässyt kuorestani tai muurini takaa esille. 

Ei, tuo ei ole kemiaa. Kemiaa joko on tai ei ole. Tuo mistä sinä puhut on viehätysvoimaa, kiinnostavuutta, flirttailua, sosiaalisia taitoja. Ei kemiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan