Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sopivaa miestä ei löytynyt"

Vierailija
17.11.2019 |

https://www.aamulehti.fi/a/6b2ea518-3002-435a-9ee5-4f29e5267cb0

Onko täällä kukaan aamulehden tilaaja? Olisi kiva tietää että miten miehiä nyt syyllistetään..

Kommentit (826)

Vierailija
521/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitin tuolla edellä tasouskovaisille kysymyksen, joka taas ignoorattiin. Kysynpä uudestaan:

Miten taso määrittyy?

A. Ihminen määrittää sen itse

vai

B. Sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen?

Nuo eivät ole toisiaan poissulkevia.

Vastaa kaikin mokomin laajemmin, ihan omin sanoin. Eli miten taso määrittyy?

En ole tasoteoreetikko, mutta sanoisin että vastakkaisen sukupuolen ihanteiden kautta.

Miksi siis on ongelma, jos naisten mielestä miehen tasoa ei nosta esimerkiksi hoikkuus tai urheilullisuus? Jos kerran naiset määrittävät, mikä miehestä tekee tasokkaan, niin silloin pitää hyväksyä se, etteivät em. ominaisuudet anna miehelle "tasopisteitä". Eli hän todennäköisesti on nimenomaan samalla tasolla kuin ylipainoiset naiset.

Väität, että naiset eivät pidä urheilullisista miehistä...? Sinulle näyttää kuintekin olevan ihan ok määritellä miesten kriteerit/ihanteet. 

Jos hoikkuus ja urheilullisuus olisivat miehissä arvostettuja asioita eli niistä saisi "tasopisteitä", niin miksi tällä palstalla olisi niin paljon hoikkia ja urheilullisia miehiä valittamassa siitä, etteivät saa hoikkaa ja urheilullista naista? Juuri siksi, etteivät hoikkuus ja urheilullisuus ole ominaisuuksia, jotka nostaisivat miehen tasoa naisten silmissä. Miehissä arvostetaan älykkyyttä/sivistyneisyyttä/fiksuutta/koulutusta ja sosiaalisia taitoja paljon enemmän kuin hoikkuutta ja urheilullisuutta.

Ympyrä sulkeutuu....Eli taas tullaan tähän: MIESTEN MIELESTÄ NAISYEN TULEE VALITA MIEHET MIESYEN MÄÄRITTÄMILLÄ KROTEEREILLÄ, EI OMILLA KRITEEREILLÄÄN

Ja siksi täällä ja lehtien artikkeleissa vongutasn kerta toisensa jälkeen sitä, että on se kumma kun en kelpaa, kun olen sporttinen, Käyn töissä ja suihkussa ja pesen hampaaani- kyllä naiset on kranttuja

Jep. Ne asiat, jotka miehet itsessään arvottavat korkealle, eivät välttämättä ole niitä asioita joita naiset miehessä ensisijaisesti hakevat. Olen huomannut että moni mies tuntuu ajattelevan ns. ulkoisten meriittien riittävän ja niitä sitten korostetaan. Ja ihmetys on suuri kun ei naiselle kelvannutkaan.

Sama se on meidän naisten kanssa, toki tiedostan asian itse enkä ole sille sokea. Mielestäni olisin oikein hyvä puoliso ja äiti, mutta silti kysyntää ei ole tai miehet odottavat minun lähestyvän itse. 

Vierailija
522/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen miesten vastauksia siihen, miksi ruokahuolto on naisen vastuulla oleva tehtävä parisuhteessa. Miten mies kompensoi tämän?

(Tiedän, etteivät kaikki miehet ajattele noin, joten kysymys osoitettu heille, jotka ajattelevat.)

Se tulee luonnostaan. Se ON naisten homma perheessä/parisuhteessa, eikä sitä tarvitse erikseen kompensoida. Se ja kakaroiden synnyttäminen, niistä huolehtiminen sekä pilluhommat ovat naisten ainoita funktioita ja syitä miksi naisia ylipäätään on olemassa. Täälläkin naiset yrittävät koko aika pyrkiä pois luontaiselta paikaltaan ja saada itsensä johonkin alustalle nostettua.

Laitappa kuule Tinderin mainostekstiksi Tämä, että haet pillua, joka siivoaa, pesee pyykkiä , kokkaa ja tietysti tekee myös sitä pillun tehtävää....

Hei naiset, ihmettelettekö vielä, miksi Tämä mies on sinkku, on aina ollut ja tulee aina olemaan?

Ei tarvi ihmetellä, että tämä kasti jää todennäköisemmin yksin. Mutta joka kerta kun luen tuollaisen kirjoituksen, olen entistä onnellisempi omasta koulutuksestani, toimentulostani ja kodistani. Saan pitää ne olematta kenenkään funktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt yksinkertaisesti kyse siitä, että nainen pariutuu ylös päin. Ennen vanhaan sille kutosen naiselle riitti seiskan mies, mutta nykyään kun deittimarkkinatkin ovat globalisoituneet, niin tuo kutosen nainen haluaa ysin miehen. Kun kyllähän sellaisten kanssa tulee matcheja tinderissäkin.

Mikä muukaan voi olla loputuloksena kuin se, ettei pareja enää synny. Eivät ne urheilulliset ja komeat sekä fiksut miehet vain alistu kohtaloonsa ja ota sitä läskiä ja tyhmää.

Naiset sitten etsivät sitä prinssiä aikansa ja pian havahtuvat että juna meni jo.

Hypergamiassa kuutosen nainen ei avioidu seiskan miehen kanssa, vaan siinä viehättävä vähän nuorempi nainen avioituu ehkä vähemmän viehättävän vähän parempituloisen miehen kanssa. Tämä ilmiö on korostunut etenkin yhteiskunnissa, jossa on voimakkaat sukupuolten väliset erot tulonmuodostuksessa eli naiset ovat riippuvaisia miesten tuloista. Naisten pariutuminen ylöspäin sosioekonomisesti ei tarkoita, etteikö naiselta vaadittaisi jotain resursseja, joita sitten vaihdetaan taloudelliseen turvaan ja elintasoon. Mitä tasaisemmat tuloerot ja mitä parempi naisten asema on, sitä vaikeampaa keskivertomiesten on hyödyntää taloudellisia resurssejaan pariutumisen välineenä. Naisten hypergamia ei toisin sanoen ole vahvasti ulkonäkökeskeistä, toisin kuin miesten. 

Jos näin olisi, niin pariutumisongelmia ei olisi, vaan miehille naisen saanti olisi entistä helpompaa. Vaikka hypergamia sosiologisesti tarkasteltuna liitetäänkin sosioekonomiseen asemaan, ei se poista sitä, etteivätkö naiset suosisi itseään parempaa myös ulkonäön ja älykkyyden kannalta. Täällä oli vasta gallup, jossa kysyttiin, minkä tasoiseksi kukin kokee itsensä. Naisten meniaani oli 7,7 asteikolla 1-10. Osasyynä naisten kriteereihin on heidän virheellinen kuva omasta tasostaan. Sosioekonomisen aseman tärkeyttä painottaessa unohdetaan myös, etteivät miehet sitä juurikaan arvosta.

Johtuu naisten lempeämmästä luonteesta. Itse en haluaisi antaa viitosta tai alle kuin vain epämuodostuneelle tai likaiselle tai jotenkin erittäin epämiellyttävän näköiselle ihmiselle eli asteikosta on käytössä vain 5-10. 

Vai naisten "lempeämmästä luonteesta" ??!

Miten se onkaan, että just tälle palstalle on parkkeeranneet ne kaikista rääväsuisimmat, öyhöttävimmät, lihavimmat, miehille katkerimmat pyryharakat, joilta kuola ja räkä pärskyy metrien päähän kun haukkuvat miehiä ja kiljuvat miehille kuin pistetyt siat ? Missäköhän kohtaan näistä se "lempeämpi luonne" paistaa ?

Hei, linkitötkö tähän tutkimuksen, jossa kerrotaan miten lihavuus korreloi ei-lempeän luonteen kanssa, kiitos!

Mene kuule ihan vain ihmisten ilmoille niin huomaat kuinka kiukkuisia lihavat on. Ähkävät ja puhkavat kassajonoissa/julkisissa tuskastuneena ja vahingossakaan eivät halua ottaa muita ihmisiä huomioon vaan tukkivat liukuportaat, oviaukot ja kulkureitit. Sellainen ärtyneisyys ja v*ttuuntuneisuus oikein säteilee näistä, ihan kuin sen ylipaino olisi muiden syytä tai jokin sairaus jonka vuoksi pitäisi saada jotakin erityiskohtelua.

Vierailija
524/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kuin luen niin haluaisin heti kysyä sen kysymyksen että miksi sinä haluat mennä parisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Jos vastaat että olet hetero ja että tykkäät vastakkaisesta sukupuolesta niin silloin sinä menet vastakkaisen sukupuolen kanssa parisuhteeseen vain seksin sekä sen vastakkaisen sukupuolen ulkonäön takia.

Jos vastaat rakkaus niin miksi rakastuit juuri vastakkaiseen sukupuoleen? Mikä muu asia kuin ulkonäkö ja seksi on syynä siihen että rakastuit juuri vastakkaiseen sukupuoleen?

Oma mielipide on se että ihmiset menevät parisuhteisiin juuri sen ulkonäön takia koska naiseus/miehisyys on ulkonäöllinen asia ja toinen syy on seksi.

En minä halunnut mennä parisuhteeseen - mitä ikinä tuollainen ilmaisu sitten tarkoittaakin. Minä olin kyllä yksinäinen ja toivoin kohtaavani elämänkumppanin ja kerroin sen julkisesti, minkä ansiosta ystävä järjesti minulle tapaamisen mukavaksi tietämänsä miehen kanssa. Menin tapaamiseen tietämättä hänestä mitään muuta kuin että ystäväni mielestä minun kannattaisi tutustua häneen (ja hänen minuun) ja että hänkin on korkeasti koulutettu, kielitaitoinen ja pitää matkustamisesta. Ulkonäöstä, ammatista, tuloista tms minulla ei ollut mitään tietoa.

Tapaamisessa hänen ulkonäkönsä tottakai "sytytti". Oli maailman luontevin asia halata tervehdykseksi ja tiesin heti, että hän on sellainen mies, jota haluan (meni kuitenkin vielä muutama viikko ennen kuin harrastimme seksiä). En ollut hakemassa ystävää vaan toivoin tapaavani ihmisen, jonka kanssa voisi kehittyä parisuhde, eli suhde, johon kuuluu myös seksiä.

Jos olisin halunnut hänen kanssaan vain seksiä, niin silloinhan olisimme alkaneet tapailla FWB-pohjalta. Hän osoittautui kuitenkin ihmiseksi, jonka kanssa on uskomattoman hyvä olla muutenkin. Hän on älykäs, paljon lukenut, paljon matkustellut, sivistynyt, intohimoinen kulttuurin harrastaja, hauskaa seura, hyvä keskustelukumppani, huolehtivainen kumppani ja paljon muuta. Eli hänen kanssaan on niin hyvä olla, ja ilmeisesti hänelläkin minun kanssani, että FWB-suhteen sijaan halusimme suhteen, jossa jaamme myös paljon muuta kuin seksiä. Nykyisin koko arjen niin, että asumme yhdessä.

Vierailija
525/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitin tuolla edellä tasouskovaisille kysymyksen, joka taas ignoorattiin. Kysynpä uudestaan:

Miten taso määrittyy?

A. Ihminen määrittää sen itse

vai

B. Sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen?

Nuo eivät ole toisiaan poissulkevia.

Vastaa kaikin mokomin laajemmin, ihan omin sanoin. Eli miten taso määrittyy?

En ole tasoteoreetikko, mutta sanoisin että vastakkaisen sukupuolen ihanteiden kautta.

Miksi siis on ongelma, jos naisten mielestä miehen tasoa ei nosta esimerkiksi hoikkuus tai urheilullisuus? Jos kerran naiset määrittävät, mikä miehestä tekee tasokkaan, niin silloin pitää hyväksyä se, etteivät em. ominaisuudet anna miehelle "tasopisteitä". Eli hän todennäköisesti on nimenomaan samalla tasolla kuin ylipainoiset naiset.

Väität, että naiset eivät pidä urheilullisista miehistä...? Sinulle näyttää kuintekin olevan ihan ok määritellä miesten kriteerit/ihanteet. 

Jos hoikkuus ja urheilullisuus olisivat miehissä arvostettuja asioita eli niistä saisi "tasopisteitä", niin miksi tällä palstalla olisi niin paljon hoikkia ja urheilullisia miehiä valittamassa siitä, etteivät saa hoikkaa ja urheilullista naista? Juuri siksi, etteivät hoikkuus ja urheilullisuus ole ominaisuuksia, jotka nostaisivat miehen tasoa naisten silmissä. Miehissä arvostetaan älykkyyttä/sivistyneisyyttä/fiksuutta/koulutusta ja sosiaalisia taitoja paljon enemmän kuin hoikkuutta ja urheilullisuutta.

Ympyrä sulkeutuu....Eli taas tullaan tähän: MIESTEN MIELESTÄ NAISYEN TULEE VALITA MIEHET MIESYEN MÄÄRITTÄMILLÄ KROTEEREILLÄ, EI OMILLA KRITEEREILLÄÄN

Ja siksi täällä ja lehtien artikkeleissa vongutasn kerta toisensa jälkeen sitä, että on se kumma kun en kelpaa, kun olen sporttinen, Käyn töissä ja suihkussa ja pesen hampaaani- kyllä naiset on kranttuja

Jep. Ne asiat, jotka miehet itsessään arvottavat korkealle, eivät välttämättä ole niitä asioita joita naiset miehessä ensisijaisesti hakevat. Olen huomannut että moni mies tuntuu ajattelevan ns. ulkoisten meriittien riittävän ja niitä sitten korostetaan. Ja ihmetys on suuri kun ei naiselle kelvannutkaan.

Sama se on meidän naisten kanssa, toki tiedostan asian itse enkä ole sille sokea. Mielestäni olisin oikein hyvä puoliso ja äiti, mutta silti kysyntää ei ole tai miehet odottavat minun lähestyvän itse. 

Sama juttu. Sitten kun lähestyn itse niin kelpaisin korkeintaan (kerta)panoksi. Ei kiitos.

Vierailija
526/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen miesten vastauksia siihen, miksi ruokahuolto on naisen vastuulla oleva tehtävä parisuhteessa. Miten mies kompensoi tämän?

(Tiedän, etteivät kaikki miehet ajattele noin, joten kysymys osoitettu heille, jotka ajattelevat.)

Se tulee luonnostaan. Se ON naisten homma perheessä/parisuhteessa, eikä sitä tarvitse erikseen kompensoida. Se ja kakaroiden synnyttäminen, niistä huolehtiminen sekä pilluhommat ovat naisten ainoita funktioita ja syitä miksi naisia ylipäätään on olemassa. Täälläkin naiset yrittävät koko aika pyrkiä pois luontaiselta paikaltaan ja saada itsensä johonkin alustalle nostettua.

Laitappa kuule Tinderin mainostekstiksi Tämä, että haet pillua, joka siivoaa, pesee pyykkiä , kokkaa ja tietysti tekee myös sitä pillun tehtävää....

Hei naiset, ihmettelettekö vielä, miksi Tämä mies on sinkku, on aina ollut ja tulee aina olemaan?

Ei tarvi ihmetellä, että tämä kasti jää todennäköisemmin yksin. Mutta joka kerta kun luen tuollaisen kirjoituksen, olen entistä onnellisempi omasta koulutuksestani, toimentulostani ja kodistani. Saan pitää ne olematta kenenkään funktio.

Täällä olevien miesten vaatimukset ovat kuin suora ote herra 47 vaatimuslistoista xD

Etteivät vain olisi oman elämänsä karvarintaisia herroja?

Vierailija
527/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hienoa joskus saada naiselta edes viesti "Kiitoksia viestistänne, mutta valitettavasti valintani ei tällä kertaa osunut teihin. Ystävällisin terveisin Mira"

Terveisin Naispelko26

Nettideittailun alkuaikoina luulin, että tarkoitus on olla kohtelias ja lähettää vastaus jokaiselle. Ongelma oli vain, että sain ilmooni satoja vastauksia, joista suuri osa näytti olevan ns. massaviestejä, joita ei ollut millään tavalla muokattu sen mukaan, kenelle ne lähetetään. Miehillä oli piirteitä, joita olin erikseen sanonut karttavani, tai he etsivät naisesta jotain, mistä olin erikseen sanonut, ettei minussa ole. Osa haki pelkkää panoseuraa, vaikka olin erikseen sanonut, etten ole sellaista vailla.

No, yritin silti hoitaa oman tonttini kunnialla. Vastasin nätisti jokaiselle, että sain tosi paljon viestejä ja löysin joukosta muutamia, joiden kanssa jatkan viestittelyä lisää, ja kiitos viestistä ja toivon että löydät jonkun sinäkin. Mitä siitä seurasi? Sain lukuisia häiriintyneitä viestejä, joissa minua haukuttiin h***aksi, tai nirsoksi ****ksi, joka ei tule toivottavasti koskaan löytämään ketään, tai joissa ei tunnuttu ollenkaan hahmottavan sitä, että olin sanonut ei kiitos.

Vierailija
528/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten heikko aivotoiminta pitää olla miehellä, joka kuvittelee saavansa naiselta ruokaa ja seksiä sekä puolet talouden tuloista ja vielä kompensoimatta asiaa millään.  Mieshän on silloin naiselle taakka ja elämänlaatua heikentävä tekijä. 

Onko joku aikuistumisvaihe jäänyt kokematta ja halutaan siirtyä äidin lihapadoilta vaimon helmoihin. Ja jatkaa niitä pikkupojan näperteljyjä (pelit, penkkiurheilu tms.) muun häiritsemättä.

Vierailija
529/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kuin luen niin haluaisin heti kysyä sen kysymyksen että miksi sinä haluat mennä parisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Jos vastaat että olet hetero ja että tykkäät vastakkaisesta sukupuolesta niin silloin sinä menet vastakkaisen sukupuolen kanssa parisuhteeseen vain seksin sekä sen vastakkaisen sukupuolen ulkonäön takia.

Jos vastaat rakkaus niin miksi rakastuit juuri vastakkaiseen sukupuoleen? Mikä muu asia kuin ulkonäkö ja seksi on syynä siihen että rakastuit juuri vastakkaiseen sukupuoleen?

Oma mielipide on se että ihmiset menevät parisuhteisiin juuri sen ulkonäön takia koska naiseus/miehisyys on ulkonäöllinen asia ja toinen syy on seksi.

En minä halunnut mennä parisuhteeseen - mitä ikinä tuollainen ilmaisu sitten tarkoittaakin. Minä olin kyllä yksinäinen ja toivoin kohtaavani elämänkumppanin ja kerroin sen julkisesti, minkä ansiosta ystävä järjesti minulle tapaamisen mukavaksi tietämänsä miehen kanssa. Menin tapaamiseen tietämättä hänestä mitään muuta kuin että ystäväni mielestä minun kannattaisi tutustua häneen (ja hänen minuun) ja että hänkin on korkeasti koulutettu, kielitaitoinen ja pitää matkustamisesta. Ulkonäöstä, ammatista, tuloista tms minulla ei ollut mitään tietoa.

Tapaamisessa hänen ulkonäkönsä tottakai "sytytti". Oli maailman luontevin asia halata tervehdykseksi ja tiesin heti, että hän on sellainen mies, jota haluan (meni kuitenkin vielä muutama viikko ennen kuin harrastimme seksiä). En ollut hakemassa ystävää vaan toivoin tapaavani ihmisen, jonka kanssa voisi kehittyä parisuhde, eli suhde, johon kuuluu myös seksiä.

Jos olisin halunnut hänen kanssaan vain seksiä, niin silloinhan olisimme alkaneet tapailla FWB-pohjalta. Hän osoittautui kuitenkin ihmiseksi, jonka kanssa on uskomattoman hyvä olla muutenkin. Hän on älykäs, paljon lukenut, paljon matkustellut, sivistynyt, intohimoinen kulttuurin harrastaja, hauskaa seura, hyvä keskustelukumppani, huolehtivainen kumppani ja paljon muuta. Eli hänen kanssaan on niin hyvä olla, ja ilmeisesti hänelläkin minun kanssani, että FWB-suhteen sijaan halusimme suhteen, jossa jaamme myös paljon muuta kuin seksiä. Nykyisin koko arjen niin, että asumme yhdessä.

Eli syy miksi menit juuri miehen takia parisuhteeseen on seksi. Jos olisit kirjoittanut viestisi sukupuolineutraalisti niin voisi ihan hyvin luulla että viestisi olisi kirjoitettu naisesta ja sinä olisit itse mies.

Ulkonäkö on se asia miksi sinäkin valitsit juuri kyseisen ihmisen kumppaniksesi, vai olisitko mennyt hänen kanssa suhteeseen jos hän olisi ollut nainen(eli hänellä on erilainen ulkonäkö kuin miehellä)?

Vierailija
530/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies silloin "sopiva" jos on tällainen:

1. ystävä

2. kumppani

3. rakastaja

4. veli

5. isä

6. opettaja

7. kasvattaja

8. rippi-isä

9. uskottu

10. kokki

11. mekaanikko

12. asentaja

13. sähkömies

14. kuljettaja

15. kantaja

16. siivooja

17. hovimestari

18. hydraulikko

19. puuseppä

20. malli

21. sisustusarkkitehti

22. seksuologi

23. psykologi

24. psykiatri

25. psykoterapeutti

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä.

Tarvitsee vain olla:

1. miellyttävä

2. urheilullinen mutta

3. älykäs mutta

4. voimakas

5. hyvätapainen mutta

6. luja mutta

7. lempeä

8. herkkä mutta

9. päättäväinen mutta

10. romanttinen mutta

11. miehekäs

12. vitsikäs ja

13. iloinen mutta

14. vakavasti otettava ja

15. arvokas

16. rohkea mutta

17. nallekarhu mutta

18. energinen

19. huolehtiva

20. luova

21. idearikas

22. taitava mutta

23. vaatimaton ja

24. ymmärtäväinen

25. elegantti mutta

26. johdonmukainen

27. lämmin mutta

28. viileä mutta

29. intohimoinen

30. suvaitsevainen mutta

31. periaatteellinen mutta

32. kunniallinen ja

33. jalo mutta

34. käytännöllinen ja

35. pragmaattinen

36. oikeudenmukainen mutta

37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)

eli;

38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta

39. hillitty

40. charmikas mutta

41. pysyvä ja

42. uskollinen

43. valpas mutta

44. haaveileva mutta

45. kunnianhimoinen

46. luotettava ja

47. kunnioitettava

48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,

49. maksukykyinen.

Ja myös

1. ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut

2. tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle

3. antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt

4. pukeutuisi siististi, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.

Olisi unohtamatta naisen:

1. syntymäpäivïään

2. nimipäiviään

3. hääpäivää

4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää

5. kuukautisiaan

6. hammaslääkäriaikaansa

7. vuosipäiviään

8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa.

Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja

2. ruokaa

Joo. Monikin nainen sopii tuon pidemmän listan kaltaiseen kuvaukseen. Ymmärtänet, että on pieni turhauttava epäsuhta, jos ainoat asiat, joilla on miehelle merkitystä, ovat tuolla lyhyemmällä listalla. Mitä itse ajattelisit, jos nainen viis veisaisi persoonastasi niin kauan kuin sinulta vain löytyy munat ja auto?

Vierailija
531/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syy miksi menit juuri miehen takia parisuhteeseen on seksi. Jos olisit kirjoittanut viestisi sukupuolineutraalisti niin voisi ihan hyvin luulla että viestisi olisi kirjoitettu naisesta ja sinä olisit itse mies.

Ulkonäkö on se asia miksi sinäkin valitsit juuri kyseisen ihmisen kumppaniksesi, vai olisitko mennyt hänen kanssa suhteeseen jos hän olisi ollut nainen(eli hänellä on erilainen ulkonäkö kuin miehellä)?

Naisessa ja miehessä on muutakin eroa kuin ulkonäkö XD

Vierailija
532/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole pitkäjänteisyyttä missää asioissa. Ihmiset ei jaksa enää tehdä töitä parisuhteen eteen, koska on helpompaa erota kun taistella ja osata tulla puolitiehen vastaan. Ihmiset ovat nykyaikana pinnallisia eivätkä välitä kuin itsestään.

Itse olen onnellinen ja rakastunut ja vastakohta kaikelle mitä aijemmin kirjoitin. Ja niin on puolisonikin. Me kunnioitetaan toisiamme ja selvitetään asiat puhumalla, ei mykkäkoululla. Ollaan parhaita kavereita. Ei rajoiteta toisiamme, ja luottamus on 100 prosenttista. Uskon että kaikille löytyy sopiva, mutta se on myös omasta asenteesta kiinni. Ja jos ei löydy, niin ehkä se seuraava on sopivampi.

Minulle sopivin oli viides.

Vierailija
533/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syyni aikoinaan parisuhteeseen menemiseen olivat oma epävarmuuteni sekä yksin jäämisen pelko. Epävarmuus siis liittyi siihen, ettei nuorena ollut vielä riittävästi elämänkokemusta eikä rohkeutta elää toisin kuin siihen aikaan oli oletuksena elää. Ja kun ystävät ja kaverit tekivät kuten kuuluikin tehdä eli pariutuivat ja perustivat perheen, yhä harvemmin heillä oli enää aikaa ystäville ja kavereille.

Mulle seksitön parisuhde olisi sopinut oikein hyvin, mutta ymmärrän, ettei miehille oikein sovi. Koska seksi nyt sitten kuului parisuhteeseen, puolison piti olla sellainen, että sen kanssa kykeni harrastamaan seksiä ilman inhonväristyksiä. Jos olisin voinut saada platonisen parisuhteen, miehen ulkoisilla tekijöillä ei olisi ollut mitään merkitystä. 

Parisuhde ei kuitenkaan antanut mulle sitä, miksi olin parisuhteeseen mennyt. Olin suhteessa ihan yhtä yksinäinen kuin olin ennen suhdettakin. Sen sijaan ikä toi lisää itsevarmuutta ja rohkeutta elää omalla tavallani. Erosin jo alle kolmekymppisenä enkä sen jälkeen ole enää halunnut parisuhteeseen. Enkä ole ollut yksinäinenkään. 

Vierailija
534/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmiorgasmi kirjoitti:

Ihmisillä ei ole pitkäjänteisyyttä missää asioissa. Ihmiset ei jaksa enää tehdä töitä parisuhteen eteen, koska on helpompaa erota kun taistella ja osata tulla puolitiehen vastaan. Ihmiset ovat nykyaikana pinnallisia eivätkä välitä kuin itsestään.

Itse olen onnellinen ja rakastunut ja vastakohta kaikelle mitä aijemmin kirjoitin. Ja niin on puolisonikin. Me kunnioitetaan toisiamme ja selvitetään asiat puhumalla, ei mykkäkoululla. Ollaan parhaita kavereita. Ei rajoiteta toisiamme, ja luottamus on 100 prosenttista. Uskon että kaikille löytyy sopiva, mutta se on myös omasta asenteesta kiinni. Ja jos ei löydy, niin ehkä se seuraava on sopivampi.

Minulle sopivin oli viides.

No ei kaikille löydy sopivaa, koska kaikki eivät jaksa kehittää itseään. Henkinen kasvu ja kehittyminen on vähän kuin fyysinen salillakäynti, osa kokee tärkeänä ja osa ei. Tai no, voihan kaksi elämäänsä kyllästynyttä sitruunaa lyöttäytyä yhteen vit**lemaan toisilleen ja tappalemaan, mutta ei kai se kovin ihana suhde ole. 

Vierailija
535/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin et vastannut siihen että miksi menit parisuhteeseen juuri miehen kanssa?

Vierailija
536/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopivaa miestä ei löydy niin pitää hommata sopiva dildo

Vierailija
537/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa. Jos parisuhteeseen päädytään, pitäisi toista jaksaa myös sängyn ulkopuolella.  FWB-suhteelta ei odoteta muuta kuin seksiä, mutta seurustelukumppanin pitäisi olla esittelykelpoinen myös suvulle ja ystäville sen lisäksi siis, että itse jaksaa kuunnella kumppanin juttuja. Tyhmää tai kouluttautumatonta saisi hävetä, eikä typeryksen kanssa kannata perustaa perhettä. Seksiin vaaditaan molemmissa tapauksissa miellyttävä ulkomuoto, mutta vakavaan suhteeseen pelkkä ulkonäkö ei riitä.

Vierailija
538/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt yksinkertaisesti kyse siitä, että nainen pariutuu ylös päin. Ennen vanhaan sille kutosen naiselle riitti seiskan mies, mutta nykyään kun deittimarkkinatkin ovat globalisoituneet, niin tuo kutosen nainen haluaa ysin miehen. Kun kyllähän sellaisten kanssa tulee matcheja tinderissäkin.

Mikä muukaan voi olla loputuloksena kuin se, ettei pareja enää synny. Eivät ne urheilulliset ja komeat sekä fiksut miehet vain alistu kohtaloonsa ja ota sitä läskiä ja tyhmää.

Naiset sitten etsivät sitä prinssiä aikansa ja pian havahtuvat että juna meni jo.

Hypergamiassa kuutosen nainen ei avioidu seiskan miehen kanssa, vaan siinä viehättävä vähän nuorempi nainen avioituu ehkä vähemmän viehättävän vähän parempituloisen miehen kanssa. Tämä ilmiö on korostunut etenkin yhteiskunnissa, jossa on voimakkaat sukupuolten väliset erot tulonmuodostuksessa eli naiset ovat riippuvaisia miesten tuloista. Naisten pariutuminen ylöspäin sosioekonomisesti ei tarkoita, etteikö naiselta vaadittaisi jotain resursseja, joita sitten vaihdetaan taloudelliseen turvaan ja elintasoon. Mitä tasaisemmat tuloerot ja mitä parempi naisten asema on, sitä vaikeampaa keskivertomiesten on hyödyntää taloudellisia resurssejaan pariutumisen välineenä. Naisten hypergamia ei toisin sanoen ole vahvasti ulkonäkökeskeistä, toisin kuin miesten. 

Jos näin olisi, niin pariutumisongelmia ei olisi, vaan miehille naisen saanti olisi entistä helpompaa. Vaikka hypergamia sosiologisesti tarkasteltuna liitetäänkin sosioekonomiseen asemaan, ei se poista sitä, etteivätkö naiset suosisi itseään parempaa myös ulkonäön ja älykkyyden kannalta. Täällä oli vasta gallup, jossa kysyttiin, minkä tasoiseksi kukin kokee itsensä. Naisten meniaani oli 7,7 asteikolla 1-10. Osasyynä naisten kriteereihin on heidän virheellinen kuva omasta tasostaan. Sosioekonomisen aseman tärkeyttä painottaessa unohdetaan myös, etteivät miehet sitä juurikaan arvosta.

Johtuu naisten lempeämmästä luonteesta. Itse en haluaisi antaa viitosta tai alle kuin vain epämuodostuneelle tai likaiselle tai jotenkin erittäin epämiellyttävän näköiselle ihmiselle eli asteikosta on käytössä vain 5-10. 

Vai naisten "lempeämmästä luonteesta" ??!

Miten se onkaan, että just tälle palstalle on parkkeeranneet ne kaikista rääväsuisimmat, öyhöttävimmät, lihavimmat, miehille katkerimmat pyryharakat, joilta kuola ja räkä pärskyy metrien päähän kun haukkuvat miehiä ja kiljuvat miehille kuin pistetyt siat ? Missäköhän kohtaan näistä se "lempeämpi luonne" paistaa ?

Hei, linkitötkö tähän tutkimuksen, jossa kerrotaan miten lihavuus korreloi ei-lempeän luonteen kanssa, kiitos!

Mene kuule ihan vain ihmisten ilmoille niin huomaat kuinka kiukkuisia lihavat on. Ähkävät ja puhkavat kassajonoissa/julkisissa tuskastuneena ja vahingossakaan eivät halua ottaa muita ihmisiä huomioon vaan tukkivat liukuportaat, oviaukot ja kulkureitit. Sellainen ärtyneisyys ja v*ttuuntuneisuus oikein säteilee näistä, ihan kuin sen ylipaino olisi muiden syytä tai jokin sairaus jonka vuoksi pitäisi saada jotakin erityiskohtelua.

Ja normaalipainoinen/ hoikat eivät sitten ole?

Edelleen- laitappa tähän nyt se tieteellinen tutkimus, missä tämä asia todistetaan. Nyt ei enää riitä nämä sinun a) arkipäivän henkilökohtaiset havainnot b)kehäpäätelmä

Tai miksi et vain voi myöntää, että vihaat läskejä naisia ja naisia ylipäätään.

Vierailija
539/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh??

Vierailija
540/826 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sopivaa miestä ei löydy niin pitää hommata sopiva dildo

Jos se yksi asia on ainut mitä miehessä haet niin sittenhän asia on helposti ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän