Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti ei pysty manipuloimaan jos häntä vastaan alkaa manipuloimaan takas...

Vierailija
17.11.2019 |

Hän perääntyy. Yrittää kyllä alkaa valtaamaan takas pikkuhiljaa. Mutta älä anna periks vaan manipuloi oikealla taktiikalla takas.

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä narsu tekee sitten kun delegoitavat ja targetit ghoustaa?

En mä ainakaan jaksa olla osallisena jossain jumalan teatterissa.

On oikeesti paljon parempaa tekemistä.

Orkidean kasvatusz ja ilmakitarointi.

Tuossa tapauksessa narsisti turhautuu, kun ihmiset jättää hänet huomioimatta.

Ei ole tavatonta, että narsku yrittää kostaa haukkumalla selän takana.

Vierailija
22/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Etsii uuden ympäristön josta näitä löytyy lisää.

Maailma on ihmisiä (”targetteja”) täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Etsii uuden ympäristön josta näitä löytyy lisää.

Maailma on ihmisiä (”targetteja”) täynnä

Juuri näin.

Vierailija
24/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan jaksa olla osallisena jossain jumalan teatterissa.

On oikeesti paljon parempaa tekemistä.

Orkidean kasvatusz ja ilmakitarointi.

Tuossa tapauksessa narsisti turhautuu, kun ihmiset jättää hänet huomioimatta.

Ei ole tavatonta, että narsku yrittää kostaa haukkumalla selän takana.

Ei turhaudu, vaan etsii uuden hovin. Kovanluokan narsistit (löytyy esim.

myynnistä ja viennistä) eivät reagoi ihmisyyteen tai ihmisyydellä. Se kannattaisi muistaa. He hätkähtävät tosiaan vain sitten, kun on henkilökohtainen tosi kyseessä = menee oikeasti status ja maine.

Vierailija
25/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi hanhen selästä kirjoitti:

Minulla on työkaveri, jota moni muu työkaverini nimittää narsistiksi ja ihmettelee, miten pystyn tekemään hänen kanssaan töitä. Hän on kova päällepäsmäri ja käyttäytyy kuin olisi esimieheni. En kuitenkaan korvaani lotkauta hänen vaatimuksilleen.

Sanon vain "jep jep" ja jatkan omia hommiani. Välillä se loukkaantuu ja uhkaa menää valittamaan pomollemme. Vaan kun pomo pitää sitä myös narsistina eikä lähde mukaan sen peleihin.

Siinä on vaan se ikävä puoli, et sä joudut kärsimään siitä tyypistä. Pahimmassa tapauksessa sairastuttaa sinut.

Vierailija
26/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilpailu kannata, teflonpinta kannattaa. Eräästä miehestä jota tapailin alkoi paljastua piirteitä ja asioita menneisyydestä jotka täsmäävät useiden kokemuksiin narsisteista.

Jatkoin kuitenkin mielenkiinnosta tapailua, mutta kun miehelle selvisi etten todellakaan hae muuta kuin hauskanpitoa ja seksiä, eli en tule koskaan retkahtamaan ja ripustautumaan häneen sen enempää, häipyi kuin pieru saharaan.

Piruuttani itse pilasin hänen uuden suhteensa, joka alkoi jo meidän tapailun aikana mutta ei voinut kertoa siitä rehellisesti, kertomalla erään intiimin faktan hänestä naiselle. Ei kyllä tänäkään päivänä tiedä että se olin minä, sen suhteen loputtua yritti vielä lämmitellä minua uudelleen :D

Jäi minulle muutaman kympin velkaa lainaamistaan rahoista, mutta se nyt on pieni hinta siitä ettei tarvitse sellaista lieroa katsella. Ja enemmän hän tuhlasi alussa minuun kun yritti esittää varakasta herrasmiestä. Vaikka olihan se mielenkiintoista seurata niitä tarinoita kun tajusin mikä on miehiään :D

Vierailija
27/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi hanhen selästä kirjoitti:

Minulla on työkaveri, jota moni muu työkaverini nimittää narsistiksi ja ihmettelee, miten pystyn tekemään hänen kanssaan töitä. Hän on kova päällepäsmäri ja käyttäytyy kuin olisi esimieheni. En kuitenkaan korvaani lotkauta hänen vaatimuksilleen.

Sanon vain "jep jep" ja jatkan omia hommiani. Välillä se loukkaantuu ja uhkaa menää valittamaan pomollemme. Vaan kun pomo pitää sitä myös narsistina eikä lähde mukaan sen peleihin.

Siinä on vaan se ikävä puoli, et sä joudut kärsimään siitä tyypistä. Pahimmassa tapauksessa sairastuttaa sinut.

Jotkut ovat alttiimpia muiden ihmisten vaikutukselle kuin toiset. Toisekseen se on vain työkaveri, ei puolisoni tai ystäväni, jonka kanssa pitäisi olla tekemisissä kuin pakolliset työasiat.

Vierailija
28/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on tyhjä kuori ja niin onneton tapaus, että en ymmärrä miten kukaan voi kokea stimuloivana sellaisen huonon ihmisen kanssa matsaamisen. Ei siinä voita kukaan. Mutta ehkä narsisti on jo saanut toisen valtaansa, jos tää toinen kerran kokee narsistin kanssa kisaamisen merkityksellisenä.

Narsistit on kaikki vähän samanlaisia kuin Uuno Turhapuro.

Elokuvahahmona menettelee, mutta oikeassa elämässä kammottava ihmistyyppi.

Vierailija
29/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että some on paras paikka narsuille ikinä.

Se tunne kun narsu on suuttunut omaan typeryyteensä ja ottaa targetiksi saaden ihmiset tappelemaan ja sylkemään päällesi.

Tuntemattomat tyypit tulee kertomaan kuka oot kun annoit ymmärtää muttet ymmärtänyt antaa...

Kosto on oleva kauhea. Peljäkkää.

Ja nyt, syömään ja unille.

Kiitos seurasta ja avusta.

Vierailija
30/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kilpailu kannata, teflonpinta kannattaa. Eräästä miehestä jota tapailin alkoi paljastua piirteitä ja asioita menneisyydestä jotka täsmäävät useiden kokemuksiin narsisteista.

Jatkoin kuitenkin mielenkiinnosta tapailua, mutta kun miehelle selvisi etten todellakaan hae muuta kuin hauskanpitoa ja seksiä, eli en tule koskaan retkahtamaan ja ripustautumaan häneen sen enempää, häipyi kuin pieru saharaan.

Piruuttani itse pilasin hänen uuden suhteensa, joka alkoi jo meidän tapailun aikana mutta ei voinut kertoa siitä rehellisesti, kertomalla erään intiimin faktan hänestä naiselle. Ei kyllä tänäkään päivänä tiedä että se olin minä, sen suhteen loputtua yritti vielä lämmitellä minua uudelleen :D

Jäi minulle muutaman kympin velkaa lainaamistaan rahoista, mutta se nyt on pieni hinta siitä ettei tarvitse sellaista lieroa katsella. Ja enemmän hän tuhlasi alussa minuun kun yritti esittää varakasta herrasmiestä. Vaikka olihan se mielenkiintoista seurata niitä tarinoita kun tajusin mikä on miehiään :D

Hmmm...

Tätä kertomusta lueskellessa ei voi välttyä epäilyltä, että näinköhän tuossa on kaksi kaltaistaan kohdannut? :-P

Vierailija
31/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa seurata ku narsku ei älyä sitä, et hän todellakin on paljastanut kaiken ikävän itsestään.

Vierailija
32/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Tätä kertomusta lueskellessa ei voi välttyä epäilyltä, että näinköhän tuossa on kaksi kaltaistaan kohdannut? :-P

Terve itsearvostus ja skeptisyys ei tee narsistiksi.

Olin eronnut pitkästä suhteesta enkä todellakaan hakenut uutta elämänkumppania. Mies tietysti kuvitteli että lakoan ja ripustaudun niin kuin ne edellisetkin. Sattui vaan törmäämään karmaan :)

Vierailija
33/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa seurata ku narsku ei älyä sitä, et hän todellakin on paljastanut kaiken ikävän itsestään.

Olet vahva kuin tammi. Good!

Vierailija
34/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei pysty manipuloimaan jos häntä kohtaan antaa yltiövirallisen ja/tai ystävällisen Kelavirkailija-käsittelyn. Eron jälkeen eksäni alkoi lähetellä mitä ilkeämpiä ja manipulatiivisempia viestejä, ja yritin ottaa ne niin virallisesti ja etäisesti kuin mahdollista, antamatta mitään tunnereaktiota takaisin.

Eksällä keitti totaalisesti yli kun viimeiseksi viestikseni jäi "toivottavasti saat joskus avun, mitä tarvitset.", vastauksena hirveään haukkumismyrskyyn jossa hän kutsui minua mm. uskottomaksi, valehtelijaksi, uskottomuuden suunnittelijaksi, narsistiksi, huonoksi kumppaniksi, yms. yms. yms. Toivotukseni perään tuli iso liuta viestejä missä hän silminnähden hämmentyi sanoistani, raivostui, yritti kääntää toivotuksen minua vastaan ("siis SUN pitäis hakea apua!!!") ja kutsui minua vielä hulluksi.

Olisi pitänyt uskoa kavereita kun sanoivat että nettideiteiltä löytää vain sekopäitä.

Vierailija
35/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eronnut pitkästä suhteesta enkä todellakaan hakenut uutta elämänkumppania. Mies tietysti kuvitteli että lakoan ja ripustaudun niin kuin ne edellisetkin. Sattui vaan törmäämään karmaan :)

Älä nyt loukkaannu.

En mä nyt mitään ”leimaa” taikka diagnoosia ollut suhun liimaamassa :)

Kunhan nyt aprikoin, mahtaisiko sullakin olla ns. ”pisteet koholla”...

Vierailija
36/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin miesreppanalla on narsisti naisystävä. Sääliksi käy mies kun seinän takaa kuuluu naisen karjaisu aika ajoin. Mies ei taida uskaltaa edes vanhemmilleen kertoa minkälainen pirttihirmu on koukussa. Tai ovat asian tietysti jo huomanneet. Mies saisi tuolla ulkonäöllä edes siedettävämmän näköisen eukon kattella ja kuunnella.

Voi voi hölmöö, taas menee yhen komean miehen elämä hukkaan narsistin kanssa. Katuu varmana vanhana ukkona.

Vierailija
37/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin miesreppanalla on narsisti naisystävä. Sääliksi käy mies kun seinän takaa kuuluu naisen karjaisu aika ajoin. Mies ei taida uskaltaa edes vanhemmilleen kertoa minkälainen pirttihirmu on koukussa. Tai ovat asian tietysti jo huomanneet. Mies saisi tuolla ulkonäöllä edes siedettävämmän näköisen eukon kattella ja kuunnella.

Voi voi hölmöö, taas menee yhen komean miehen elämä hukkaan narsistin kanssa. Katuu varmana vanhana ukkona.

ja samaan aikaan täällä etsii tuhansittain kivoja naisimmeisiä itselleen sopivaa mieskumppania saatikkaa vielä komeaa. Aaaahh...

Kerro missä tuo kyseinen mies asustelee. Kiinnostuin.

Vierailija
38/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt loukkaannu.

Ei mua noin helpolla loukata :D

En tiedä mistä pisteistä puhut, mutta jo pelkkä nimimerkkisi saa epäileväiseksi... ;)

Vierailija
39/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt loukkaannu.

En tiedä mistä pisteistä puhut, mutta jo pelkkä nimimerkkisi saa epäileväiseksi... ;)

Jollakin Myrkyt jääny lukematta?

Vierailija
40/198 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia persoonallisuushäiriöitä haarukoidaan testein. Niitä on netti pullollaan. Osa niistä on tietty melko köyhiä, osa ihan höpöhöpöä...

Mutta löytyy sieltä ihan vakavasti otettaviakin.

Jos aihepiiri kiinnostaa, joku noista vakavasti otettavista testeistä kannattaa käydä tekemässä, jos ei muuten niin ihan itsetietoisuuden lisääntymisen tähden :)