Miehet selittää naisten olevan rahan perässä
Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.
Kommentit (385)
Koodisanat, jotka kaikkien miesten pitäisi tietää:
Omillaan toimeentuleva: paljon rahaa, joka siirretään miehen taskusta naisen taskuun
Sosiaalinen: nainen pääsen piireihin
Pitää huolta itsestään: hyvännäköinen mies, jolla saa muut naiset kateelliseksi
Huomaavainen: mies tekee mitä nainen haluaa, erityisesti ensimmäinen kohta
Kohtelias: mies tekee niin kuin nainen haluaa
Kemiaa: kaikki yllä mainittu
Kun nämä ymmärtää, niin on jo pitkällä naisen ymmärtämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Omillaan toimeentuleva: paljon rahaa, joka siirretään miehen taskusta naisen taskuunSosiaalinen: nainen pääsen piireihin
Onpa hyvä, että olet nämä ymmärtänyt, tiedät ettei ole mitään edellytyksiä tekemisiin naisten kanssa.
Totta ainakin minun ja monen muun kohdalla. En ikinä olisi alkanut suhteeseen jonkun persaukisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva olla rikas nainen, jonka ympärillä pörrää komeita nuorempia miehiä.
Haluaisin yksinkertaisesti olla ihan hemmetin rikas ja haluaisin tienata rahani itse, koska raha on vapautta ja valtaa. En ole toistaiseksi rikastunut, joten olen pohtinut golddiggerinkin uraa; tiedän kyllä, että onnistuisin siinä. Mutta luonto ei anna periksi nöyrtyä toisen vallan alle. Minä haluan olla se, jolla on suhteessa valtaa.
Domina? Siinä sulle sivubisnes millä voit tienata hyvät rahat.
Dominalla on vain illuusio vallasta. Tuollaisessa bisneksessä valta on oikeasti sillä, joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omillaan toimeentuleva: paljon rahaa, joka siirretään miehen taskusta naisen taskuunSosiaalinen: nainen pääsen piireihin
Onpa hyvä, että olet nämä ymmärtänyt, tiedät ettei ole mitään edellytyksiä tekemisiin naisten kanssa.
Väärin arvattu, naisia riitänyt teini-iästä lähtien, nykyisin kolmen lapsen onnellinen isä.
En ymmärrä miten joku normijantteri kuvittelee että olisin hänen kanssaan rahasta. Jos himoitsen rahaa, vikittelen oikeasti rikkaan.
Voikun löytyiskin työtön mies, ei sellasta kaljaa juovaa sohvaperunaa.
On niiiin paljon parempaakin tekemistä kun olla kaikkipäivät töissä.
Mm. Liikkua luonnossa, kasvimaa olis kiva, maalailla, lukea, kiertää kirpputoreja, korjata/tuunata vanhoja huonekaluja, tehdä käsitöitä.. Kyllä päiviksi tekemistä olisi. :)
Rahan perässähän sitä ollaan juu, oman sellaisen. Valitettavasti palkkatyössä on valittava, joko vapaa-aika ja vähemmän rahaa, tai enemmän töitä ja vähemmän vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku normijantteri kuvittelee että olisin hänen kanssaan rahasta. Jos himoitsen rahaa, vikittelen oikeasti rikkaan.
Rikkaat miehet tietävät markka-arvonsa ja toimivat sen mukaan. Eli kelpaisi todennäköisesti yhdeksi yöksi, mutta et enempään.
ongelma on se että mies itse välittää rahasta ja asemasta niin paljon, että ilman niitä mies on epävarma ja kiukkuinen, kateellinen sekä itsetietoinen kaiken puutteesta <- ei viehättävää.
Aseman mukana miehestä tulee itsevarma ja hurmaava, mukava ja stressaamaton jne <- viehättävää.
Oma mieheni on itsevarma, hurmaava ja viehättävä. Ja tienaa vähemmän kuin minä. Siinä mieheys mitataan. Ei ole jäänyt lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääpiirteissään hän on oikeassa. Suurin osa naisista pitää noin käyttäytyvistä miehistä ja heillä on vientiä yli oman tarpeen. Voit toki omassa kuplassasi olla eri mieltä ja jakaa näkemyksesi kaltaistesi kanssa, mutta olet kuitenkin vähemmistössä.
*eri
Toivoisin että 20-vuotias tyttäreni löytää tasapainoisen, hyväitsetuntoisen miehen, joka opiskelee ja työllistyy. Tällaisen toivoisin hänen itsekin olevan. Samoin toivon, että poikani tulee olemaan tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään
mies51v
Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.
Elikkäs haluavat viilata vain kynsiä kotona, miehen raataessa(kö)
mies51v
Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään
mies51v
Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.
mies51v
Ei vaan esim tuntemani viiden laudaturin ylioppilasnainen opiskeli sairaanhoitajaksi, jotta voi auttaa muita, eikä rikastua. Kyllä siinä ei vanhusten pyllyjä pestessä paljoa kynsiä viilata.
No en niin tosissasi heittänyt, mutta kyllä osa naisista aika tarkkaan katsoo tuota koulutusta tai tilipussia. Enkä henkilökohtaisesti sitä edes pidä joissain määrin ollenkaan pahana. Järkeväähän se on tiettyyn rajaan saakka.
mies51v
Koulutusta kyllä, koska naiset arvostavat älyä. Moni nainen ottaa mieluummin köyhän apurahatutkijan, joka on väitellyt tohtoriksi, kuin formulamiljonäärin, jolla on peruskoulu kesken. Tämä kertoo sen, että raha ei ole naisten intressi tässä.
Hahaha. Päivän huumoriannos!!!
Minkä takia sitten minä saan naista, vaikka olen tyhmä ja vain hyvin tienaava. En rikas?
mies51v
Koska naisia on miljardeja ja kaikki erilaisia. Joku huolii myös tyhmän. Itse en huolisi, eikä naiset keskimäärin.
Mutta kun kaadan lähes jokaisen naisen niin halutessani? Nyt joku mättää..
mies51v
No niin mättää. Sinun juttusi nimittäin. Et nimittäin todellakaan kaada. Olet liian vanha nuorille, ja ikäisesi ovat parisuhteissa. Sinulle jää joku muutama jämänainen.
En usko yhdenkään tälle palstalle kirjoittavan miehen saavan ketään naista.
Huvittavaa kuinka naiset luulevat "palsta-miesten" eroavan valtavasti muista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai?
Tietäisitpä ketä tänne kirjoittaa, yllättyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat miehet tietävät markka-arvonsa ja toimivat sen mukaan. Eli kelpaisi todennäköisesti yhdeksi yöksi, mutta et enempään.
Mulla oli mahdollisuus saada rikas mies. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääpiirteissään hän on oikeassa. Suurin osa naisista pitää noin käyttäytyvistä miehistä ja heillä on vientiä yli oman tarpeen. Voit toki omassa kuplassasi olla eri mieltä ja jakaa näkemyksesi kaltaistesi kanssa, mutta olet kuitenkin vähemmistössä.
*eri
Mulla on varmaan sitten kupla, kun en ole kiinnostunut piireistä eikä muiden naisten kateelliseksi tekeminen ei inspiroi (enemmän siitä on riskejä jos mies on "kaikkien" naisten mieleen). Toisten siivellä elämiselle on vaihtoehto: tienata itse. Huomaavaisuus ja kohteliaisuus kyllä toimii, paitsi että niidenkin suhteen saa olla epäluuloinen perimmäisten tarkoitusperien takia.
Ei oikeastaan kiinnosta olenko enemmistössä vai vähemmistössä.
Se on näiden palsta-vänie* selitys sille, miksi HE eivät saa naista. Ihan klassinen reaktionmuodostus- eli vähennetään sellaisen arvoa, mitä ei voi itse saada , niin ei tunnu niin pahalta.Eli Tässä tapauksessa; naiset ovat pohjimmiltaan hooria, jotka ovat miesten kanssa vain koska hyötyvät siitä taloudellisesti.