Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vituttaa

HEI MIES, HARKITSETKO LAPSENTEKOA? OLETKO URAIHMINEN TAI KIINNOSTAAKO ITSENSÄ KEHITTÄMINEN, ELÄMÄSTÄ NAUTTIMINEN JA VARALLISUUDEN HANKKIMINEN? JOS VASTAAT MIHIN TAHANSA KYLLÄ, NIIN MIETI AIVAN HELVETIN TARKKAAN LAPSENTEKOA...

Olen keski-ikäinen mies ja minulla ja avovaimollani on yksi taaperoikäinen lapsi, joka on ns. "helppo", normaali ja terve. Vaikka pidän lapsestamme paljon, niin inhoan aivan VALTAVASTI kaikkea lastenhoitoon liittyviä asioita ja ylipäänsä kaikkia muita arkeemme ilmestyneitä uusia ja jatkuvia työtehtäviä. Pidin elämääni erittäin hyvänä ja laadukkaana ennen lapsen tuloa perheeseemme. Olen työurallani erittäin ahkera, menestynyt, aikaansaava ja valmis tekemään usein töitä töissä työajalla, mutta vastapainoksi tarvitsen aina vähintään viikonloppuja ja mieluiten myös toisinaan lomaa. Nyt koen arkemme SEKÄ MYÖS lomat ja viikonloput olevan vain jatkuvaa työtä. Avovaimoni saa olla kotiäitinä omasta tahdostaan niin monta vuotta kuin haluaa ja minulla olisi varaa palkata meille myös apua, mutta sitä ei avovaimoni halua.

Suostuin avovaimoni pyyntöön, että teemme lapsen vaikka en itse ollut asiasta järin innostunut. Rakastan avovaimoani ja oli ylitsepääsemätöntä nähdä hänen tuskansa elää lapsettomana. Suhteemme on muutoinkin erinomainen, eikä erosta ole ikinä ollut tarvetta puhua.

Vaikka kuinka luin etukäteen asiaan liittyvää kirjallisuutta ja juttelin useiden henkilöiden kanssa lapsiarjesta jatkuvasti peräti YLI VUODEN ajan etukäteen ja LUULIN OLEVANI VALMIS LAPSEN TULOON, niin siitä huolimatta olin YLLÄTTYNYT NEGATIIVISESTI siitä, että kuinka ikävää on tavallinen normaali arki normaalin ja terveen lapsen kanssa. Mikään etukäteisvalmennus, asiaan perehtyminen tai mitkään valmistelut eivät minua auttaneet. Pidän LAPSIARKEA TODELLA P-A-S-K-A-N-A.

Olen uraihminen, minua kiinnostaa elämästä nauttiminen ja jatkuva kehittyminen, opiskelu, varallisuuden luominen, tieteet ja taiteet sekä hyvin moni muu asia. Rakastan myös avovaimoani ja aiemmin mielestäni erittäin hyvää parisuhdettamme. Nykyisin lapsemme käytännössä vesittää kaikki sellaiset aiemmat elämän nautinnot, joita ennen lasta pystyi toteuttamaan.

Autan avovaimoani tasapäisesti ja olen erittäin rakastava, hellä, opettavainen, kärsivällinen ja hyvä isä. En näytä pettymystäni nykyiseen elämään lapsellemme koskaan, mutta avovaimoni sen tietää. En siitä hänelle kuitenkaan nykyisin enää valita.

VIHAAN LAPSENHOITOA, KAIKKIA UUSI ARKEEN LIITTYVIÄ TYÖTEHTÄVIÄ JA UUTTA TYÖLÄSTÄ LAPSIARKEA AIVAN SAATANASTI. KUKAAN EI KOSKAAN KERTONUT KUINKA PASKAA ON LUOPUA KOKO HYVÄSTÄ ELÄMÄSTÄ VAIN LAPSEN TAKIA.

USEALTA MIEHELTÄ LASTENHOITO EI TULE LUONNOSTAAN. SE ON VÄKISIN PUURTAMISTA. EIVÄT KIVIKAUTISET MIEHET HOITANEET LASTA VAAN HANKKIVAT PERHEELLE ELANNON. SE TULEE MIEHELTÄ PAREMMIN LUONNOSTAAN. OLEMME BIOLOGISESTI EDELLEEN SAMOJA KIVIKAUTISIA LUOLAMIEHIÄ.

JA KYLLÄ, YMMÄRRÄN TÄYSIN, JOS MINUT OLISI AIKOINAAN JÄTETTY TAI VANHEMPANI EIVÄT OLISI HALUNEET MINUA TEHDÄ KOSKA LAPSIARKI ON NIIN IKÄVÄÄ. Kun itse vanhenen, niin ymmärrän myös täysin että miksi lapseni ei välttämättä haluaisi minua nähdä, koska MINUSTA VOI OLLA VANHANA VAIVAA! Ymmärrän myös kaikkia niitä, jotka päättävät olla tekemättä lapsia, koska eivät halua luopua laadukkaasta elämästä ja nautinnoista! ELÄMME ITSEKKYYDEN AIKAA.

Olen kuitenkin kunnian mies ja teen velvollisuuteni. Aion myös jatkossa hoitaa lastani ja auttaa avovaimoani, MUTTA KYLLÄ VITUTTAA NIIIIIIIIIN SAATANASTI. Etenkin kun miettii, että nytkin olisimme voineet olla vaikka Karibialla Pina Coladaa maistellen (ja ei, mielestäni mikään lapsen hali tai hymy tai nauru ei korvaa vastaavia elämännautintoja). Ja kyllä, minua kiinnostaa sekä pinnalliset mutta lisäski myös SYVÄLLISET elämännautinnot, kuten esim. keskustelut.

Sivut

Kommentit (308)

Vierailija

Nykyään voi halutessaan skipata tuon vaiheen. Spermaa voi lahjoittaa ja naisenkin virkaa ajaa tehokkaat flesarit. Miehet! Älkää naisten tavoin menkö lisääntymään kenenkään mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olet aivan oikeassa, mutta ihmiset ei vain usko. Sama se on monelle naisellekin. Lapsiarki on ikävää ja hirveää, mutta se helpottaa sinullakin noin 15 vuodessa kun vain jaksat. Me kaikki sinnitellään ja lasketaan päiviä. Kun hoidat lapsesi hyvin ja täyspäiseksi, niin se voi jo hyvässä lykyssä, kun on kotona oikein opetettu miten eletään, niin muuttaa omilleen jo 16 vuotiaana opiskelemaan. Se miten hyvän pohjan rakennat kantaa hedelmää myöhemmin. Huonosti jos homman hoitaa niin lapsen lapsuus venyy loputtomiin.

Vierailija

Niin, keski-ikäisenä on jo kovin mukavuudenhaluinen. Siksi on kiva, että lapset ovat jo aikuisia. Ottaisin näitä aikuisia vaikka kahdeksan, lapsia.....en. Se nyt on vaan maattava niin kuin petaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, keski-ikäisenä on jo kovin mukavuudenhaluinen. Siksi on kiva, että lapset ovat jo aikuisia. Ottaisin näitä aikuisia vaikka kahdeksan, lapsia.....en. Se nyt on vaan maattava niin kuin petaa.

Tuo on totta, kotoa pois muuttaneet lapset ei vaivaa mitenkään. En ole kuullut viikkoihin ja tämän vuoden aikana kai kerran nähnyt yhden. Aivan mahtavaa olla tuollaisten vanhempi.

Vierailija

Olet liian vanha/mukavuudenhaluinen ja kaavoihin kangistunut ja vaikka teillä olisi resursseja olla stressaamatta niin siitä huolimatta et ole hoksannut mikä siinä perhe-elämässä on arvokasta. No, tyhmästä päästä.. Oli kyllä melkoinen neronleimaus tehdä lapsi koska avovaimo halusi. :D

Mutta joo, onhan tääsä puolensa kuten on lapsettomuudessakin. Joko sulla oli uskomattomat luulot itsestäsi jos kuvittelit, että saisit kasvatettua mahtavan skidin ilman yhtään sitä P-A-S-K-A-A tai sitten avokkisi on taitava manipuloija. Aika pöljä pitää olla jos luulee, että lapsi on ihan pikku projekti, harrastus.. :D onhan se vähän enemmän XP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, kotoa pois muuttaneet lapset ei vaivaa mitenkään. En ole kuullut viikkoihin ja tämän vuoden aikana kai kerran nähnyt yhden. Aivan mahtavaa olla tuollaisten vanhempi.

Jaa, me viestitellään lähes päivittäin ja nähdään vähintään kerran kuussa. Rakkaita ovat. -ed.

Vierailija

Kammottava arvomaailma. Hyvä, että opit, että et ole elämän keskipiste. Joudut antamaan aikaa muillekin. Tuskin olet kovin mukava ihminen edes vaimollesi tai ystävillesi.

Toiset kuitenkin nauttivat lasten kanssa olemisesta, joten tuo on vain tuollaisen kylmän ihmisen näkökulma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kammottava arvomaailma. Hyvä, että opit, että et ole elämän keskipiste. Joudut antamaan aikaa muillekin. Tuskin olet kovin mukava ihminen edes vaimollesi tai ystävillesi.

Toiset kuitenkin nauttivat lasten kanssa olemisesta, joten tuo on vain tuollaisen kylmän ihmisen näkökulma.

kamala akka olet kun tuollaisia syytöksiä ja paskaa jonkun tuntemattoman niskaan lataat. Taidat itse olla kylmä ja itsekäs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa, me viestitellään lähes päivittäin ja nähdään vähintään kerran kuussa. Rakkaita ovat. -ed.

Meitä ei kiinnosta eikä meillä ole mitään asiaa niin ei puhuta. Tottakai rakkaita ovat, mutta ei meillä ole mitään tarvetta tietää toistemme elämistä. Lapset ei myöskään pidä yhteyttä toisiinsa ellei ole pakko. Hyvin toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla MAHDOLLISTA että tuo tuli yllärinä? :D Jos muka oikein vuoden keskustelit aiheesta. Mitä ihmettä?!

Minua myös ihmetyttää tuo. Kyllä minä tiesin millaista lapsiperhe-elämä tulee suunnilleen olemaan, vaikka en ollut koskaan pitänyt vauvaa sylissä tai hoitanut lasta.

Miten ap luuli arjen olevan erilaista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta konkretia jäi uupumaan kokonaan. Haisee "velalta"...

Samaa olin tulossa sanomaan. Minusta tämä on naisen kirjoittama teksti. Ei ollut kovin uskottava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla MAHDOLLISTA että tuo tuli yllärinä? :D Jos muka oikein vuoden keskustelit aiheesta. Mitä ihmettä?!

Minua myös ihmetyttää tuo. Kyllä minä tiesin millaista lapsiperhe-elämä tulee suunnilleen olemaan, vaikka en ollut koskaan pitänyt vauvaa sylissä tai hoitanut lasta.

Miten ap luuli arjen olevan erilaista?

Näköjään 50 vuodessa ehtii jo unohtua millaista on olla lapsi tai nuori. :D

Vituttaa

Käytännössä useampien pintapuoliset vastaukset siihen, että minkälaista on lapsiarki, on että "no, se on VÄHÄN raskasta". JA PASKANVITUT. SE ON HIRVEÄTÄ PASKAA. Olen tehnyt töitä raskaasti elämäni aikana, perustanut yhtiön JA opiskellut JA tehnyt töitä samaan aikaan eikä SEKÄÄN OLE MITÄÄN VERRATTUNA LAPSIARKEEN. Muistakaa miehet: Lapsiarkea EI PÄÄSE PAKOON VIIKONLOPPUISIN TAI LOMILLA. SE PASKA TYÖ ON A-I-N-A LÄSNÄ. KUN LAPSI SYNTYY, NIIN VIIKONLOPUT JA LOMAT KATOAVAT!!! Noin, nyt teitä on varoitettu. Minua ei varoittanut kukaan. -AP

Vierailija

Ei se lastenhoito usealta naiseltakaan tule luonnostaan, vaan se on ihan täyttä opettelua ja monet vauva-taapero-arkeen liittyvät asiat ovat "väkisin puurtamista". Kuitenkin se on työtä joka pitää tehdä jotta elämää olisi. Älä selittele että miehet hankkivat kivikautena perheelle elannon, se ei pidä paikkaansa.

Ei olisi kannattanut ryhtyä mihinkään koska joku muu halusi. Et halunnut lasta eikä siksi ole yllättävää että nyt et ilmeisesti rakasta lastasi sillä tasolla kuin pitäisi jotta saisit mitään irti elämästä lapsen kanssa. Olisi kannattanut mieluummin erota vaimostasi.

Vierailija

Vaikka olisikin naisen kirjoittama, silti niin oikeassa. Mitään en kadu niin paljoa kuin penskojen tekemistä. Jos olisin pitänyt pääni, niin 25h duuni viikko, paljon rahaa/velat maksettu jne. Mutta ei, kun piti heikkona hetkenä myöntyä naisen maanitteluun.

Sitten kun sen ymmärtää, on auttamatta myöhäistä. Mutta ainakin voi neuvoa asian kanssa vielä harkitsevia, tänään viimeksi luentotauolla tuli ärähdettyä nuorelle miehelle "älä helvetti tee elämäsi isointa mokaa!".

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat