Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valitteli ettei löydä pikkujoulumekkoa, miten sanoa korrektisti, että...

Vierailija
16.11.2019 |

...kymmenen kiloa pudottamalla entiset koltut sopisivat päälle mainiosti ja uudetkin näyttäisivät paremmalta. Samalla rahaa säästyisi lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä herkuista vaikka sitten niiden kolttujen ostoon.

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää sen varmasti itsekin.

Ja usein taustalla on epätasa-arvoinen parisuhde, kun naisen vastuulla on lapset ja kotityöt, eikä aikaa ja energiaa hoitaa itseään, pitää huolta kunnostaan tai aikaa lepoon ja riittäviin yöuniin ja näihin asioihin sinä voit vaikuttaa.

Jo riittävät yöunet polttavat energiaa ja laihtuu itsekseen helposti useamman kilon.

Helpompihan tuossa on laihduttaa jos vielä kuluttaa kaiken lisäksi enemmän ja jää aikaa syödä vähemmän.

Ymmärrän että murehtiminen voi lisätä lohtusyömistä mutta miksi täällä leikitään että se ruuan ahtaaminen suuhun olisi joku normaali olotila josta ajan kanssa pitää päästä pois?

Koska lihavalle se on. Siksi lihava on lihava. Myöskään se ei voi mitenkään koskaan olla lihavan oma vika.

Vierailija
102/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule alottaja, oot ihan oikeessa!

Itse naisena oon huomannut ihan saman. Painoa pudottaessa vaatekaapista löytyisi vaikka kuinka hienoja mekkoja. Näillä kiloilla sitä muka yrittää löytää jonkun uuden taikamekon, joka päällä näyttäisi upealta. Mutta ne kilot on edelleen siellä.

Samaa mieltä. Aina paniikki ja mielipaha kun yrittää löytää jonkun kivan mekon ja peilistä näkyy jotain ihan muuta mitä toivoisi.

Ja kaikki kaapit tursuaa näitä vaatteita jotka kaikki näyttää päällä kamalalta. Oon monesti miettinyt kuinka helppoa elämä olisikaan kun olisi vain sopivia ja istuvia vaatteita, joissa näyttäisi aina kivalta ja olo olisi itsevarma ja hyvä, Nyt iskee epätoivo, ahdistus ja vtutus aina kun tietää että pitäisi mennä johonkin juhliin ja tietää ettei mitään kaapissa olevaa vaatetta voi edes harkita. Olisi ihanaa kun olisi se laadukas luottomekko (pikkumusta) joka istuisi kuin hansikas (ei siis mikään supermakkarankuori) ja jonka voisi vaan vetää kaapista päälleen ja tuntea olonsa upeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas näitä. Varmaan joku mies tulisi oikeasti vauvapalstalle kyselemään muilta naisilta ohjeita siihen, miten saa kerrottua vaimollensa, että tämä on läski. Nyt on kyllä niin omaperäistä. Jatkakaa.

Vierailija
104/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 20kg ylipainoa ja saan seksiä joka päivä ja monta kertaa. Ja sitä oikeen multa pyydetään....että silleen.

Suurimmalle osalle miehistä riittää, että naisella on se pi..u

Vierailija
105/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se syöttöporsas.

Vierailija
106/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena oon huomannut ihan saman. Painoa pudottaessa vaatekaapista löytyisi vaikka kuinka hienoja mekkoja. Näillä kiloilla sitä muka yrittää löytää jonkun uuden taikamekon, joka päällä näyttäisi upealta. Mutta ne kilot on edelleen siellä.

Samaa mieltä. Aina paniikki ja mielipaha kun yrittää löytää jonkun kivan mekon ja peilistä näkyy jotain ihan muuta mitä toivoisi.

Ja kaikki kaapit tursuaa näitä vaatteita jotka kaikki näyttää päällä kamalalta. Oon monesti miettinyt kuinka helppoa elämä olisikaan kun olisi vain sopivia ja istuvia vaatteita, joissa näyttäisi aina kivalta ja olo olisi itsevarma ja hyvä, Nyt iskee epätoivo, ahdistus ja vtutus aina kun tietää että pitäisi mennä johonkin juhliin ja tietää ettei mitään kaapissa olevaa vaatetta voi edes harkita. Olisi ihanaa kun olisi se laadukas luottomekko (pikkumusta) joka istuisi kuin hansikas (ei siis mikään supermakkarankuori) ja jonka voisi vaan vetää kaapista päälleen ja tuntea olonsa upeaksi.

Voihan sellaisen teettää. Maksaa hiukan enemmän, mutta sitten on se upea laadukas luottomekko :)

Vierailija
107/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sellaisen teettää. Maksaa hiukan enemmän, mutta sitten on se upea laadukas luottomekko :)

Mitä se teettäminenkään auttaa, kun edelleen ainoa upea on se mekko ja itse näyttää siinä yhä ylipainoiselta tantalta.

Vierailija
108/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä suomalaismiestä.

Kolme lihavaa.

Yksi hoikempi.

Vain yksi.

Surullista.

Olen hoikka, mutta silti tuo miesten halveksunta sattuu.

-eri

Vierailija
109/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi tämän vuoden juhliin enää laihtua 10kg. Kannattaa olla hiljaa vaan.

Ei kyllä ehdi laihtua ensi vuoden juhliinkaan

Vierailija
110/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja usein taustalla on epätasa-arvoinen parisuhde, kun naisen vastuulla on lapset ja kotityöt, eikä aikaa ja energiaa hoitaa itseään, pitää huolta kunnostaan tai aikaa lepoon ja riittäviin yöuniin ja näihin asioihin sinä voit vaikuttaa.

Tää on ihan paras! Jopa naisen ylipaino on miehen syytä! :D

Vierailija
111/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo riittävät yöunet polttavat energiaa ja laihtuu itsekseen helposti useamman kilon.

Aina taustalla on oma asenne. Helppo löytää syy miehestä ja perhe-elämän haasteista sille ettei yhtään katso mitä suuhunsa työntää tai ei viitsi persettä sohvasta nostaa. Aina on helpompi selitellä ulkoisilla tekijöillä eikä omalla toiminnalla.

Vierailija
112/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on siis ihana ihminen. Kuitenkin minua harmittaa tuo hänen ylipainonsa (n. 20kg) joka tuntuu painavan häntä, toisaalta kerran kun menin sanomaan yhteisestä liikuntaharrastuksesta niin ilmaantui miljoona syytä miksi se ei sovi. Aikaa somettamiseen ja telkkuun toki löytyy. 

Tuntuu siis, että vaimo tiedostaa ongelman mutta joku sisäinen este on miksi ei saa aikaiseksi ryhtyä toimeen, pelkääkö epäonnistumista (mitä siitä) vai mitä? Vai onko perspektiiviharha? Vaimo 40, työporukkansa näyttäisi olevan 50-60v reilusti ylipainoisia naisia, myös vaimon sukulaisissa paljon reippaasti ylipainoisia.

Toivoisin kuitenkin, että meillä olisi jatkossakin paljon yhteisiä terveitä elinvuosia ja ehkä energiaa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia ym.

Inhottaa myös, mutta asia on vaikuttanut myös hänen viehättävyyteensä minun silmissäni. Mieli ei tee seksiä enää samalla tavalla.

-ap

miten tää on taas niin tämmöinen naisen kirjoittama juttu... näitähän on joka viikko. Ihan samoilla argumenteilla.

Vierailija
113/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on siis ihana ihminen. Kuitenkin minua harmittaa tuo hänen ylipainonsa (n. 20kg) joka tuntuu painavan häntä, toisaalta kerran kun menin sanomaan yhteisestä liikuntaharrastuksesta niin ilmaantui miljoona syytä miksi se ei sovi. Aikaa somettamiseen ja telkkuun toki löytyy. 

Tuntuu siis, että vaimo tiedostaa ongelman mutta joku sisäinen este on miksi ei saa aikaiseksi ryhtyä toimeen, pelkääkö epäonnistumista (mitä siitä) vai mitä? Vai onko perspektiiviharha? Vaimo 40, työporukkansa näyttäisi olevan 50-60v reilusti ylipainoisia naisia, myös vaimon sukulaisissa paljon reippaasti ylipainoisia.

Toivoisin kuitenkin, että meillä olisi jatkossakin paljon yhteisiä terveitä elinvuosia ja ehkä energiaa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia ym.

Inhottaa myös, mutta asia on vaikuttanut myös hänen viehättävyyteensä minun silmissäni. Mieli ei tee seksiä enää samalla tavalla.

-ap

Alkakaa yhdessä harrastaa terveellisempää ruuanlaittoa.

Vierailija
114/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla esimerkillä, eli ala itse laihduttaa. Jos olet slim niin laihduta nimellisesti vähän. Kyllä kaikkien elämänlaatu paranee kun laihtuu, jos on varaa laihtua. Jokaisella meillä on eräänlainen Ässä hihassa ja se on nimenomaan laihdutuskuuri. Luusto erottuu paremmin, vaatteet istuvat, näyttää hyvännäköisemmältä (piirteet korostuu, silmät suurenee yms), puoliso löytyy helpommin, tyytyväisyys itseä kohtaan lisääntyy. Vaimollasi on hyvin aikaa laihtua ensi kesää ajatellen vielä vaikka 15kg.

Vierailija
115/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti on sikäli yleissuomalainen aihe, että varmasti aika monella on kotona vastaava tilanne. Suomalaisten kokoluokka hahmottuu varsin hyvin esim. katsomalla viime aikoina suosittua ETA-sarjaa. Edustaa tavallisten hakijoiden takia nimenomaan katukuvan suomalaisten kokoa. Jos kadulla kävellessä voi todeta, että suurimmalla osalla olisi helposti varaa laihtua 10kg, niin ihan rehellisesti sanottuna on kyllä tanakkaa kansaa. Voi niitä mustavalkovalokuvia, kun kaikki olivat vielä hoikkia! 70-luvullakin ihanan hoikkia.

Vierailija
116/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti on sikäli yleissuomalainen aihe, että varmasti aika monella on kotona vastaava tilanne. Suomalaisten kokoluokka hahmottuu varsin hyvin esim. katsomalla viime aikoina suosittua ETA-sarjaa. Edustaa tavallisten hakijoiden takia nimenomaan katukuvan suomalaisten kokoa. Jos kadulla kävellessä voi todeta, että suurimmalla osalla olisi helposti varaa laihtua 10kg, niin ihan rehellisesti sanottuna on kyllä tanakkaa kansaa. Voi niitä mustavalkovalokuvia, kun kaikki olivat vielä hoikkia! 70-luvullakin ihanan hoikkia.

Tai EDES normaalipainoisia.

Vierailija
117/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma, naiset aina valittaa täällä ettei mies puhu tunteistaan ja nyt kun haluaa kertoa että nainen on aivan liian lihava, niin ei pitäisikään kertoa tunteistaan? Erikoista. Pitää kai vaan valehdella naiselle. Ai niin valehdella ei saa. Mitä tahansa tekee, niin se on aina väärin.

Vierailija
118/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä läskeillekkin juhlamekkoja. Joko ostat sellaisen ,tai taatusti laihdutat ensi jouluun mennessä. Älä vaan mene pikkujouluun siinä makkarankuoressa. Mikää ei ole sen vastenmielisempää ,kuin läskin päällä tiukka makkarankuori.

Vierailija
119/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda aasialaiseen, eivät liho kuten suomalaiset.

Vierailija
120/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei oman kumppanin kanssa voisi puhua avoimesti myös painosta? Olemme olleet mieheni kanssa 22 vuotta yhdessä ja ihan alusta saakka olemme puhuneet painosta avoimesti ja haluamme elää mahdollisimman pitkään terveinä yhdessä. Turha heti ottaa painosta puhumista hyökkäyksenä omaa ulkonäköään kohtaan. Toivon että pystyt selittämään asian vaimollesi ap. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän