Onko kahvimuki käytännöllinen joululahja?
Kommentit (70)
Itse en tykkää yksittäisistä mukeista.
No osta Taika-sarjaa, punainen tai sininen iso muki ovat parhaita.
Siihen myös kupin alunen ja leipälautanen, laita muki täyteen Fazerin sinisiä konfekteja ja ympärille sellofaania ja kaunis rusetti. Kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
On, Lapin kuksa parempi.
Ei voi laittaa astianpesukoneeseen, epäkäytännöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Siihen myös kupin alunen ja leipälautanen, laita muki täyteen Fazerin sinisiä konfekteja ja ympärille sellofaania ja kaunis rusetti. Kyllä kelpaa.
Ei Fazerin suklaata. Suku ei ole halukas maksamaan veroja Suomeen sukupolvenvaihdoksen yhteydessä. Tästä on ollut juttua täällä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Fazerin suklaata. Suku ei ole halukas maksamaan veroja Suomeen sukupolvenvaihdoksen yhteydessä. Tästä on ollut juttua täällä aiemmin.
No, mitä sillä väliä, kunhan niistä tykkää. Minusta se on ainakin parasta suomalaista suklaata ja ilman palmuöljyä.
Harmi ettei Fazer korvaa sokeria aspartaamilla.
Kahvimuki ... Itse olen saanut lahjaksi yli 10 kahvimukia. Enkä käytä yhtäkään niistä... Minulla on yksi oma muki, jota käytän. En halua enää yhtään mukia lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin Taikat samantien eteenpäin. Ongelma on kyllä liikaa kuppeja vaikka itse valitut onkin mieluisia kuin että en saa aamukahviani juotuta.
Eikö nyt ole tullu mieleen, et lahja riippuu saajasta. Olkoot lahja mikä tahansa, mut jos ei yhtään tiedä mitä joku haluaisi lahjaksi/mistä tykkää/ mitä tekee/ mitä keräilee, niin mikä tahansa lahja saattaa olla huti ostos, jos ei tiedä mitä antaa.
Ohan se ihan kiva lisä jos muitakin lahjoja saa
Mä en tekis yhdellä iittalalla mitään. Yksi muumikuppi olis jees, koska meille on kertyny kolme ja perheenjäseniä kuiten on neljä.
Mulle kelpais punainen Taika-muki tai joku sellainen Muumi-muki, jota minulla ei jo ole. Mielelläni ottaisin myös samalla kuosilla "murokulhonkin". Mutta nämähän täytyy ostajan tietää, että osaisi osua oikeaan. Tosin Taikoja mulla on jo mustavalkoinen ja sininen setti, joten en välttämättä tarvitse näitä lisää.
Eli älä osta summassa kenellekään jotain yksittäisiä mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että rasvainen suklaa muuttuu terveellisemmäksi kun sokerin vaihtaa aspartaamiin?
Ja siitä vasta riemu ratkeais jos sokeri vaihdettaisiin aspartaamiin. Haukuttais myrkyttämisestä ja muuta valivalia
Jos tietää mitä sarjaa lahjansaajalla on tai mistä tykkää. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Aspartaami on myrkkyä. Mieluummin aitoa sokeria herkkuihin. Pitää vaan tajuta syödä herkkuja vain kohtuullisesti.
Kyllä jos on 4kpl tai 6kpl setti.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää yksittäisistä mukeista.
En minäkään.
Sain naurut kun kerroin tästä lahjaideasta :(