Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

Vierailija
121/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kuristi? Oot vielä hengissä ja hyvin voit. Pettäminen on murha. Luoja tietää millaisen liskoaivoreaktion minä saisin jos olisin suhteessa ja saisin tuollee ympärikorvia.

Oon sillee oikeudentajuinen.

Miksei ihmiset kommunikoi?

Liskoaivoreaktio ei tarkoita samaa kuin oikeudentunto. Ellet kykene kestämään pettymyksiä, älä hemmetissä ala suhteeseen kenenkään kanssa.

Jos joku pettää niin onhan se kova kolaus, mutta ei oikeuta ryhtymään elukaksi. Silloin tehdään päätelmät suhteen tilasta ja joko jaetaan lusikat tai jatketaan yhdessä.

Ihmiset voisivat estää sitä liskoreaktiota juomalla vähemmän alkoholia, tiedostamalla lääkkeiden /eri aineiden vaikutukset ja käymällä etukäteen läpi miten voisi toimia suht koht järkevästi - nopeissa tilanteissa. Helppo toki sanoa ulkopuolelta ohjeita, mutta harmi vähenee jos lähtee tilanteesta pois ja käsittelee muualla ajan kanssa. 

Vierailija
122/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa menee nyt ihmisillä ihan sekaisin asiat. Pettäminen ei ole rikos, väkivalta on. En hyväksy kumpaakaan, mutta kyllä se väkivaltaisuus nyt vaan on silti paljon pahempi teko vaikka pettäminen voi tuntua henkisesti pahemmalle. Väkivalta on oikeutettua vain ja ainoastaan itsepuollustussyistä ja tässä ei ole siitä kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun pitäis valita petetyksi tulemisen tai turpaan saamisen väliltä, niin ottaisin paljon mielummin jälkimmäisen. Tiedän, että joku muu voisi toki valita toisin.

Tämä siis ketään puolustelematta, sillä molemmat teot ovat kovin väärin.

Minä olen saanut myös turpaani, ja ottaisin ehdottomasti mieluummin pettämisen. Fyysinen väkivalta teki kipeää sekä henkisesti että fyysisesti. Pettäminen vain henkisesti.

/40

Vierailija
124/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järkyttää, miten moni [nainen] täällä hyväksyy väkivallan tilanteessa, missä mies pettyy naisen käytökseen, vaikka tässä olikin hieman isompi asia kyseessä. Kyseinen mies ei rakasta sinua, jos pystyy kohtelemaan sinua väkivaltaisesti.

Vierailija
125/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen kuuluisi kyllä olla rikos, kuten monessa maassa onkin.

Vierailija
126/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla ihmisen kanssa joka on pettänyt edellisissä suhteissa, mutta en kyllä missään nimessä myöskään väkivaltarikollisen kanssa. Sellainenhan tuo eksäsi nyt on. Muista tehdä rikosilmoitus, käydä lääkärissä, painosta myös tuota pettämiskumppaniasi lääkäriin. 

Vierailija
127/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa näitä joitakin kommentteja todeksi. Pettäminen on väärin, sekä loukkaa ja satuttaa syvästi toista osapuolta. Asia voi traumatisoida petettyä osapuolta ja vaikuttaa omaan itsetuntoon, luottoon muita ihmisiä kohtaan ja näin haitata tulevaisuutta sekä tulevia parisuhteita. Siltikään se ei oikeuta väkivaltaan toista kohtaan. Kyllä mielestäni rikosilmoituksen tekeminen olisi paikallaan. Todella uhkaava tilanne, joka olisi voinut kärjistyä mihin vain jos ap ei olisi päässyt pakenemaan.

Vierailija
128/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin järkyttää, miten moni [nainen] täällä hyväksyy väkivallan tilanteessa, missä mies pettyy naisen käytökseen, vaikka tässä olikin hieman isompi asia kyseessä. Kyseinen mies ei rakasta sinua, jos pystyy kohtelemaan sinua väkivaltaisesti.

Näinpä. 

Tiedoksi joka ikiselle naiselle joka jää väkivaltaiseen suhteeseen: se mies ei rakasta sinua, ei välttämättä ole koskaan rakastanutkaan. Hae ammattiapua, puhu miehen väkivaltaisuudesta muille, soita turvataloon, pyydä sosiaalityöntekijöiltä apua, voit vielä pelastua ennen kun poistut asunnostasi ruumisautolla. Mitä kauemman odottaa sitä pahemmaksi menee, mutta vaarallisin hetki on se kun on juuri eronnut, silloin voi päästä hengestään... 

Vierailija
129/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai löi pitkävetoa?

Vierailija
130/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi hänelle jos ei rakasta, kun tuli petetyksi.

Vierailija
131/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi olla ihmisen kanssa joka on pettänyt edellisissä suhteissa, mutta en kyllä missään nimessä myöskään väkivaltarikollisen kanssa. Sellainenhan tuo eksäsi nyt on. Muista tehdä rikosilmoitus, käydä lääkärissä, painosta myös tuota pettämiskumppaniasi lääkäriin. 

Ja lisäksi seuraavia suhteita aloittaessa muista kertoa pettämistaustastasi niin on mahdollisuus valita ottaako mies riskin. Pettäminen on vähän kuin herpes, aina mukana vaikka välillä piilossa.

Vierailija
132/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on oikeus oman kehonsa hallintaan. Jos nainen päättää, että hän haluaa harrastaa seksiä jonkun kanssa hänellä on siihen oikeus. Tietenkin niin että ensin lopettaa vanhan suhteen. Eikä poikakaverin väkivalta ole millään tavoin oikeutettua. Tietenkin molemmat osoittavat tässä  olevansa huonokäytöksisiä moraalittomia juntteja ja huono pari joiden on parempi pysyä toisistaan kaukana.

Vierailija
133/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti! Mikä siinä on ettei osata erota vaan pitää mennä jakamaan sitä toosaa ja aiheuttaa toiselle ihmiselle mahdollisesti ikuiset arvet?! Väkivalta ei ole tietenkään hyväksyttävää, mutta poikaystäväsi meni varmaan jonkinlaiseen shokkiin kun näki rakastamansa ihmisen toisen kanssa ja näin ollen nyrkki lauloi.

Toivottavasti otat opiksesi, haet kamasi ja jatkatte elämäänne erillään.

Vierailija
134/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun pitäis valita petetyksi tulemisen tai turpaan saamisen väliltä, niin ottaisin paljon mielummin jälkimmäisen. Tiedän, että joku muu voisi toki valita toisin.

Tämä siis ketään puolustelematta, sillä molemmat teot ovat kovin väärin.

Sanoisin, että kuristaminen on melko vakavaa väkivaltaa. Yleensä kuristamista käytetään tappamisessa. Kukaan järkevä ihminen ei kurista, ei vaikka tekisi mieli lyödä toista.

Väkivaltainen psykopaatti tai narsisti löytää kyllä oikeutuksen teolleen kun sitä lähtee etsimään. Hänen mielestään toinen voi ansaita jo siksi, että uskalsi hymyillä toiselle tai jätti tiskit kesken.

Toki ihminen voi kiihtyessään tehdä monenlaista, vaikka olisi mukavakin ihminen kun harkintakyky pettää. Siitä huolimatta kuristaminen on vakava asia eikä sitä tule ottaa kevyesti.

Vierailija
135/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan. 

Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa. 

Vaikka tuo onkin totta ettei väkivalta ole sallittua niin itsellä ei kyllä riittäisi pokka siihen että eka petän ja sitten teen vielä rikosilmoituksen..

Sinusta on ok että tuo mies pahoinpiteli 2 henkilöä? Kyllähän tuosta nyt pitää rikosilmoitus tehdä, on saattanut olla väkivaltainen aiemminkin ja voi olla myös jatkossa. Lukkojen taakse kuuluisi tuollaiset hullut.

Vierailija
136/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet hakemaan tavarasi jonkun kanssa. Ja pyydät anteeksi mieheltä ja sitten et ole enää ikinä yhteydessä mieheen. Sinä teit väärin ja sun kuuluu kärsiä rangaistus.

Saman neuvon annan minäkin.

Seuraavassa suhteessa sitten puhut kumppanille kun suhde alkaa tuntumaan tylsältä. Ja lopetat suhteen ennenkuin lähdet etsimään uutta suhdetta.

Vierailija
137/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta on aivan yhtä tuomittavaa kuin fyysinen väkivalta.

Pettäminen on todella raakaa henkistä väkivaltaa.

Vierailija
138/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki isomman vääryyden, mutta sinä sen vääryydentekemisen aloitit. Harva täälläkään oikeasti tietää, että mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa.

Enkä hyväksy kumpaakaan tekoa.

Vierailija
139/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on todella alhaista ja väärin, mutta väkivalta on rikos. Molempien hakattujen pitää käydä lääkärissä ja tehdä rikosilmoitus väkivallasta, lisäksi sinun pitää tehdä rikosilmoitus tavaroiden rikkomisesta. Haet tavarasi vain niin, että mukana on vähintään kaksi muuta henkilöä ja mieluiten miehen ollessa muualla.

En voi tehdä tavaroista rikosilmoitusta, koska ne ovat tavallaan miehen omaisuutta on siis ostanut ne minulle. En myöskään haluaisi aiheuttaa miehelle lisää ongelmia, satutin häntä pettämisellä jo paljon. Pelkään myös seurauksia jos teen ilmoituksen, sillä mies sanoi että hänellä ei ole enää mitään menetettävää sen jälkeen jos teen hänestä rikosilmoituksen. Haluaisin vaan tavarani takaisin, mutta pelottaa mennä asuntoon.

Mies manipuloi ja kiristää. Olisi varmaan käynyt väkivaltaiseksi ennemmin tai myöhemmin. Nyt menet sinne lääkäriin ja teet rikosilmoituksen. 

Vierailija
140/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan. 

Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa. 

Pettäminen on henkistä väkivaltaa joten tasan ovat.

Ei ole tasan. Sitähän miehet muistavat aina toistella ketjuissa, joissa nainen on rikkonut viestintäsalaisuutta. Pettäminen ei ole rikos, mutta fyysinen väkivalta on.

Eli mars poliisille. Syytä olisi myös tutkituttaa vammat, jos tulee jotain ongelmia jälkikäteen. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi