Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia

Vierailija
15.11.2019 |

Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä

Kommentit (252)

Vierailija
61/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku liian lämpimällä vedellä voi aiheuttaa hikoilua. Toinen on myös nestehukka. Vettä tulee juoda tarpeeksi. Joskus hikoilu voi kertoa myös diabeteksestä. Ja yksi joka voi olla niin jos pesee hajustetuilla pesuaineella lakanoita, voi ärsyttää myös ihoa. Joidenkin iho ärtyy myös liian tummista lakanoista. Itse käytän vain vaaleita lakanoita. Ostin kerran tummemmat ja vaikka pesin ne ennen käyttöä niin kauhea hikoilu ja kutina. Vaaleat lakanat ei ärsytä ihoa.

Vierailija
62/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

No meillähän on tälläinen oikein pitkäkarvainen. Ulkona harjataan karvanlähtöaikana kunnolla, mutta ei anna leikata pois, edes kesäisin vaikka luulisi olevan kuuma. Ei se kuule auta kun siivota, kun sellasen on ottanut jo siihen nurkkiin pyörimään. Siivoamista se vaatii, mutta onhan se nyt naisen paras ystävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. Minun miehellä on myös sama ilmiö hikoilussa ja erityisesti pää rasvoittuu nopeasti ja tyynyliinat pitää käsitellä etikassa jotta paha haju häviää.

Kyse on yksilöllisestä aineenvaihdunnasta joten siihen ei voi vaikuttaa muuten kuin peseytymällä usein ja liinavaatteet joutuu vaihtamaan usein.

Vierailija
64/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

No meillähän on tälläinen oikein pitkäkarvainen. Ulkona harjataan karvanlähtöaikana kunnolla, mutta ei anna leikata pois, edes kesäisin vaikka luulisi olevan kuuma. Ei se kuule auta kun siivota, kun sellasen on ottanut jo siihen nurkkiin pyörimään. Siivoamista se vaatii, mutta onhan se nyt naisen paras ystävä!

No onhan ne! Meillä oppi onneksi nopeasti sisäsiistiksi. Pentuja kun tuli, niin nillä meni hieman pidempään oppia. 

Vierailija
65/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi tämä on sinun ongelmasi eikä miehen?  Kyseessä on aikuinen ihminen, ja mies on se haisuli, joten miehen ongelma pestä mätivät lakanat ja etsiä ratkaisua ongelmaan.  Eikun haisunäätä kipittää Motonetiin auton verhoilua pesuaineita tsekkaamaan.

Vierailija
66/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi ero. Eksä hikoili kauniisiin uusiin lakanoihini ja jopa petauspatjaan ison keltaisen läntin. En enää ikinä halua asua yhdessä miehen kanssa.

Vierailija
67/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan ovat eläimiä :D

Vierailija
68/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja on todennäköisesti jo homeessa, kastuessaan hiestä uudelleen haisee...

Vierailija
69/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tämä ketju on miltei yhtä hauska, kuin se missä joku mamma valitti että sohva haisi perseeltä. Nimenomaan kun mies siinä istui. Vaihtoi peitteitä sohvalle, mut aina haju puski läpi. Mikä näitä miehiä vaivaa? heh

Vierailija
70/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekniset alusvaatteet yöasuksi miehelle. Suihkun jälkeen voi myös laittaa iholle talkkia.

On tää taas saakeli työmaa.  :D Mies suihkuun ja talkataan päästä varpaisiin, sitten puetaan yökkäriin ja laitetaan pissasuojalakanoihin pötkölleen. 

Nyt lopettakaa. Täällä mammalla menee pissat jo housuun niin, ettei siinä suojatkasn auta.😂

Jep! Tuli pitkästä aikaa sellainen kunnon tuolilta tipauttava av-hepuli. :D

Vierailija
71/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos mies suihkuttaisi deoranttia ympäri vartaloaan illalla suihkun jälkeen? Pitäähän se hien loitolla päivälläkin, niin miksei yöllä.

Vierailija
72/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve terveellisesti syövä ihminen ei hikoile kohtuuttomassa määrin jos kotkea huoneen lämpötilakaan ei ole selitys.

Miehesi syö todennäköisesti epäterveellisesti, esim. liikaa suolaa.

Vierailija
73/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka voi asua haisevan miehen kanssa. En ottaisi kotiin sellaista. En kestäisi hajuja.

Vierailija
74/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hiusten ja karvojen irtautumiseen tuli meidän turrikalla loppu. No, siis vakavasti otettuna häneltä (mieheltäni) löytyi muiden tutkimusten yhteydessä B12 vitamiinin puute, imeytymättömyys. Nyt saa Betolwex pistoksen 2-3 kuukauden välein ja melkein heti loppui karvan lähtö. Muistikin virkistyi.

Vierailija
75/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kuka voi asua haisevan miehen kanssa. En ottaisi kotiin sellaista. En kestäisi hajuja.

Niin, nämä miehenomistajat haistaa kyllä kaukaa jo kaupassakin! Meille ei tule ikinä miestä, haluan että koti on raikas.

Vierailija
76/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
77/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nämä miehenomistajat haistaa kyllä kaukaa jo kaupassakin! Meille ei tule ikinä miestä, haluan että koti on raikas.

Iän myötä kaikki haisevat, myös sinä.

Vierailija
78/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 asteen pesu ei auta? mitä helvettiä, mitä se sun mies hikoilee?

Vierailija
79/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmissusi se sun ukkos on, kun karvat tippuu sänkyyn? :D

Vierailija
80/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuosta(kin) syystä ihan omat sängyt. Mies saa vaihtaa petivaatteensa niin harvoin kun tahtoo ja mulla on sitten vapaus käyttää vaikka kolmea peittoa ja kymmentä tyynyä. Ei tarvi kuunnella kuorsausta eikä haistella pieruja. Kannattaa kokeilla :)