Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia
Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä
Kommentit (252)
Saahan se varmaan hikoilla, mutta ei haista. Mulla oli mies, joka haisi kaamealle, muuta kun lopetti B-vitamiinin Bekoforten syömisen krapulaansa, niin se ällö lemu lähti. Syökö miehesi esim valkosipulia ?
Kloorilla lähtee katkut ja jos se ei auta, niin Mustista ja Mirristä saa pyykkiainetta, nestemäistä,
joilla lähtee jopa kissan pissankin käryt, niin eiköhän tokene. Niitä on monta eri merkkiäkin.
Tämä on näitä syitä, miksi olen onnellinen sinkkuna. Jos mies haisee sinusta pahalta, se on luultavasti väärä.
Ongelma ei itsessään ole lakanoissa, ne tuoksuvat pesun jälkeen ihanan puhtaille ja tuoksuvat minun kohdaltani puhtaalle, vaikka olemme kokeilleet nukkua toisinkin päin lakanalla. Että minä siellä miehen puolella ja mies minun. Haju vaan siirtyy toiselle puolelle miehen mukana.
Lääkärissä käyty ja pikkasen kolesterooli kohoolla.
Enkä ny tiiä siittä talkista. Sittenhän ne lakanat on siinä ja tiiä tuota miestä suostuisko itteensä talkkailemaan.
Miesten hajuvettä kun pikkasen suihkautin oli haju hetken aikaa oikeen mukava, mutta eipä tuo sitten kun siihen hikeen sekoittui. Haisi sitten se tyynykin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
AV:lta löytyvät kyllä aina parhaat jutut :D
"Miehestä lähtee hirveästi karvaa lakanoihin"
Meillä ei onneks oo tätä karvanlähtö ongelmaa ollut, kun on aika lyhytkarvainen ja ajeltu. Mutta on taas hirveän levoton iltaisin, eikä millään meinaisi asettua. Vaikka kuinka käytäisiin illalla ennen nukkumaan menoa lenkilläkin
Meillä tuo tuppaa raapimaan lakanat riekaleiksi, kun ei anna edes varpaankynsiä leikata. Siinä sitten epähuomiossa repii ne öisin pyöriessään. Nyt jo toiset kymmenet menossa, pakko ostaa ikeaa kun on halpoja.
Meikäläinenkin lukeutuu näihin hikoilijoihin, sopiva lämpötila makkariin on 18 astetta. Jos yli niin alkaa hikikarpalot virrata.
Sun mies syö jotain sellaista, mikä aiheuttaa pahan hajun. Esimerkiksi valkosipulilla on sellainen ominaisuus, että se "puskee" läpi jopa ihosta. Eli tarkastelkaapa ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
Meillä ei onneks oo tätä karvanlähtö ongelmaa ollut, kun on aika lyhytkarvainen ja ajeltu. Mutta on taas hirveän levoton iltaisin, eikä millään meinaisi asettua. Vaikka kuinka käytäisiin illalla ennen nukkumaan menoa lenkilläkin
Onko hänellä trimmi kuinka usein? Paljonko kerta maksaa?
Saunominen ja pesu harjalla, jolloin ihosta lähtee "kuona" kunnolla pois, antiperspirantit ym tehokäyttöön. Pesua pitää tehostaa, jotain bakteereja täytyy olla, koska noin haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniset alusvaatteet yöasuksi miehelle. Suihkun jälkeen voi myös laittaa iholle talkkia.
On tää taas saakeli työmaa. :D Mies suihkuun ja talkataan päästä varpaisiin, sitten puetaan yökkäriin ja laitetaan pissasuojalakanoihin pötkölleen.
Nyt lopettakaa. Täällä mammalla menee pissat jo housuun niin, ettei siinä suojatkasn auta.😂
Hah hah :DDD
Taisi tämä olla viikonlopun paras, varsinkin tuo karvanlähtömies.
Mutta ap:lle neuvona että tuo pesu harjalla kunnolla hinkkaamalla oikeasti auttaa, koska eihän puhdas hiki normaalisti haise, ne bakteerit iholla aiheuttaa sen hajun.
Jos käy suihkussa niin ei pitäisi hien niin nopeasti alkaa haista. Millainen tämä "suihkussakäynti" on. Suihkussa tulee ennen kaikkea pestä ja huuhdella hyvin nivustaipeet, ei liikaa suihkusaippuaa, pitempi huuhtelu. Ja kainalot toki. Suihku on liian huolimaton jos niin nopeasti alkaa haista. Liikaa suihkusaippuaa ei pidä käyttää, ja suihkusaippua kannattaa olla mieto, Palmolive on hyvä. Jos iho on kovin kuiva niin jotain esim. perusvoidetta.
Kyllä noissa miehissä joku haju on, miehen lempinojatuoli haisee pahalta ihon rasvan ja hien karmealta sekoituksesta.
Sitä ei voi edes pestä pois.
Niiden pitäisi kuoria ihoa varmaan mutta turha edes ehdottaa.
Nuoret miehet tuoksuu kyllä hyvältä.
Ehkä ainoa keino on kehittää elämään joku isompi ongelma, jonka varjoon tuo miehen haisuisuus sitten jää? Muuta keinoa en oikein sinulle keksi. Tai jos hän on muuten mukava niin voit lähettää hänet minun sänkyyni nukkumaan. On tilaa. Voin ottaa jopa kainaloon vaikka vähän hikoilisi ja haiskahtelisikin.
Ei muuta kuin mies saunaan hikoilemaan ja sen jälkeen hinkkaus pesuharjalla ja kunnon pesuaineella. Tulee puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä trimmi kuinka usein? Paljonko kerta maksaa?
Trimmi noin 4-6vk välein ja maksaa noin 20-30 euroa, riippuu paikasta. Välillä olen itse saattanut vetästä koneella kesäsin kaikki pois. Saman teen myös uros pennuillekkin. Käytämme myös hilseesöntä pesuainetta!
Tälle Haisusialle oma sänky ja sulle oma peti siihen viereen sujahtelujasi varten. Ukolle omat lakanat ym petivaatteet jotka pestään muusta pyykistä erillään. Saa ukko haista ihan vapaasti omissa pahnoissaan.
😂😂