Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia
Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Laita aina lakanoita pestessä pyykkietikkaa (tavallinen etikka käy myös) pesukoneen huuhteluainelokeroon. Lähtee hajut.
Olen jo vuosia pessyt itsetehdylllä pyykkietikalla säästämisen takia. En tiedä pitäisikö laittaa sinne se kaksi ruokalusikallista vai kaksi desiä. Eroa ei tunnu, koska lakanat alkavat kuitenkin haisemaan, vaikka kuinka pesisisi.
Ap
Wunderbaumi on väärässä paikassa. Se pitää laittaa persvakoon
Miehen puolelle petarin ja lakanan väliin sellainen pissasuoja eli pestävä muovilakana niin ei ainakaan hiki kastele petaria ja siksi haise. Ja miehelle iso ruokavaliomuutos niin lakkaa haisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle pyjama niin haju jää siihen.
On niin kovin kuumainen, ettei yövaatteet sovi. Kokeiltu on. Pitää viisi minuuttia päällä ja sitten repii net pois.
Ap
Tekniset alusvaatteet yöasuksi miehelle. Suihkun jälkeen voi myös laittaa iholle talkkia.
Ex hikoili nukkuessaan. Örks. Nukkuisin eri huoneissa.
Ruokavalio, tupakka ja huoneen lämpötila vaikuttavat.
Tyyny varsinkin kannattaa pestä ja vaihtaa uuteen säännöllisesti.
Minun mieheni taas ei rauhotu öisin. Pyörii ja hyörii ympäriinsä. Miten saan rauhoitettua miehen nukkummaan yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni taas ei rauhotu öisin. Pyörii ja hyörii ympäriinsä. Miten saan rauhoitettua miehen nukkummaan yöksi?
Laita sille moppi käteen niin ei pyöri ja hyöri turhan takia.
Onko käyty lääkärissä? Yöhikoilu voi olla sairauden oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
AV:lta löytyvät kyllä aina parhaat jutut :D
"Miehestä lähtee hirveästi karvaa lakanoihin"
Meillä ei onneks oo tätä karvanlähtö ongelmaa ollut, kun on aika lyhytkarvainen ja ajeltu. Mutta on taas hirveän levoton iltaisin, eikä millään meinaisi asettua. Vaikka kuinka käytäisiin illalla ennen nukkumaan menoa lenkilläkin
Meillä on makuuhuoneen lämpötila 18 C.
Vierailija kirjoitti:
Hikoilu loppuu kun laittaa lämmöt nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekniset alusvaatteet yöasuksi miehelle. Suihkun jälkeen voi myös laittaa iholle talkkia.
On tää taas saakeli työmaa. :D Mies suihkuun ja talkataan päästä varpaisiin, sitten puetaan yökkäriin ja laitetaan pissasuojalakanoihin pötkölleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoilu loppuu kun laittaa lämmöt nollaan.
Meillä ei hikoilla 18 C.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
Tota... mitä??
Vierailija kirjoitti:
Miehen puolelle petarin ja lakanan väliin sellainen pissasuoja eli pestävä muovilakana niin ei ainakaan hiki kastele petaria ja siksi haise. Ja miehelle iso ruokavaliomuutos niin lakkaa haisemasta.
Se muovilakana hikoiluttaa entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää taas saakeli työmaa. :D Mies suihkuun ja talkataan päästä varpaisiin, sitten puetaan yökkäriin ja laitetaan pissasuojalakanoihin pötkölleen.
😂😂😂
Miehelle pyjama niin haju jää siihen.