Yksinäisen luuserihoitajan yksinäinen luuserijoulu 2024
Taas yksinäinen joulu. Tänäkään vuonna en ole nähnyt toista ihmistä vapaa-ajalla. Ikää jo 26 vuotta. Kohta olen kolmekymmentä. Ei koskaan tansseja, ravintoloita tai elokuvia. Ei koskaan toisen ihmisen seuraa tai elämää. Vain vuokralla asuva paskaduunari. Se minä olen. Edes kaupassa en saa käydä ilman halveksuntaa. Kunpa ainakaan kukaan ei näkisi tätä kurjuuttani, muttatiedän kiusaajien vain nauttivan.
Kommentit (42)
Kunpa minullakin olisi ollut elämä ja nuoruus :(
Mennyt on mennyttä. Nykyisyyden voi muuttaa. Ja kannattaa tähyillä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt on mennyttä. Nykyisyyden voi muuttaa. Ja kannattaa tähyillä tulevaisuuteen.
Elämä on mennyttä.
ap
Kunpa en olisi hakenut hoitoalalle tai ollut sotealan työpaikoissa </3
ap
Minä voin toimia ainakin tällä palstalla ja tuohon joulupukin saapumiseen saalla sinun poikkiksena. Pistä se aasialainen pieni kipposi käyntiin ja hurauta tänne. Laitoin jo kahvinkeittimenkin päälle.
Siinäpä on varsinainen uhriutuja. Aina solvataan kilttiksiä, mutta kyllä ne naisetkin näköjään osaa...
Vierailija kirjoitti:
Minä voin toimia ainakin tällä palstalla ja tuohon joulupukin saapumiseen saalla sinun poikkiksena. Pistä se aasialainen pieni kipposi käyntiin ja hurauta tänne. Laitoin jo kahvinkeittimenkin päälle.
Minun autossani ei ole mitään vikaa. Minulle ei vanhemmat maksaneet ajokorttia tai kukaan muukaan avustanut millään lailla. Itse tienasin rahat siihen ja autoon. Totta kai kaikille lellipeseille, jotka saavat tuhansien perinnön se on taas paskaa. Mutta minä olen hankkinut auton ja ajo-oikeuden, vaikkei minunkaltaiseni sitä koskaan olisi pitänyt saada.
Ap
Miksei kilttimies kelpaa? Saisit sellaisen milloin vaan. Eikä sinun edes tarvitse tehdä aloitetta, riittää kun hymyilet hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kilttimies kelpaa? Saisit sellaisen milloin vaan. Eikä sinun edes tarvitse tehdä aloitetta, riittää kun hymyilet hänelle.
Ei kukaan halua olla kanssani.
ap
Älä huoli jos hyvin käy edessäsi on paljon samanlaisia jouluja vielä Hyvää joulua siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun autossani ei ole mitään vikaa. Minulle ei vanhemmat maksaneet ajokorttia tai kukaan muukaan avustanut millään lailla. Itse tienasin rahat siihen ja autoon. Totta kai kaikille lellipeseille, jotka saavat tuhansien perinnön se on taas paskaa. Mutta minä olen hankkinut auton ja ajo-oikeuden, vaikkei minunkaltaiseni sitä koskaan olisi pitänyt saada.
Ap
Minä hommasin ajokortin lapionvarresta, samoin auton kun olin 18 v. Kavereilla oli isi-leasing Bemareita ja minulla oli myös eurooppalainen auto, 15 v vanha Fiat. Hiivatilla ja omilla bensoillani ajoin enemmän kuin ne isin bensoilla ajaneet kaverit.
täällä vielä isompi luuseri, pskatyöläinen minäkin mutta ikää jo 36 vuotta. yksin tämäkin joulu, en tule puhumaan seuraavaan kolmeen päivään mitään enkä näkemään ketään. odotan jo perjantaita että pääsisi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli jos hyvin käy edessäsi on paljon samanlaisia jouluja vielä Hyvää joulua siis.
Haista paska.
Jos tämä ei ole provo niin aloittaja taitaa olla kovin masentunut.
Se on pirullinen tauti. Kun pitäisi haluta parantua.
No höpö höpö. Olet vielä nuori ja hoitajan ammatti on arvostettu ura. Onhan se varmasti raskasta ja usein huonosti johdettua, mutta harva homma on lopulta herkkua pidemmän päälle. Joulumieltä ja uudella asenteella uuteen vuoteen.
Olisinpa päässyt yliopistoon <3 Jos lähtökohdat eivät olisi olleet niin vaikeat niin minullakin voisi olla poikaystävä ja kavereita </3