IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä
Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Kummasti nää naiset jotka kerskuu seksijutuillaan ovat aina niitä jotka eivät kelpaa parisuhteseen. Mutta "oma" valintahan se aina on aina näillö että elävät sitä "nainenkin voi nauttia seksistä ja useista eri kumppanista" elämää.
Ei tietenkään kelpaa parisuhteeseen koska miesten mielestä seksuaalinen nainen on saastainen. Parisuhteeseen kelpaa vain ja ainoastaan neitsytmorsio, jota voi sitten pettää ja itkeä kun akka ei anna. Mut ne joiden kanssa petetään on halveksuttavia. Sama seksi tietysti tekee miehestä sankarin.
seksuaalinen ja puolta kylää paneva on eri asia. Ja parisuhteeseen kelpaa harvemmin naiset joilla on ä.päröitä. Naurattaa, kun naisilla menee kaikki sanat niin tunteisiin, että joku 1000 sanaa on sensuroitu.
Kannattaisi kelvata, ainakin niille miehille, jotka ovat itse panneet puoli kylää läpi. Vaikka se miesten mielestä on normaalin ja terveen miehen merkki, niin parisuhteeseen sellaisen kanssa harva lyhyemmän mieshistorian nainen haluaa. eri
Vain naisten mielikuvituksessa tuo on miesten mielestä joku suuri meriitti. Ehkä jossain landella Kaken autokorjaamon kahvitauolla voi olla
En tiedä Kaken autokorjaamosta, mutta itselle ylipäätään irtopanojen harrastaminen ei kuulosta siltä, että mieheen kannattaisi sen enempää tutustua. Tinderissä olemisesta sama fiilis. Yli 10 kumppania on jo aika paljon, jos ei sitten ikää ole +50v ja sinkkuvuosia reilusti.
Ehkä sulle, ei välttämättä muille. T. naimisissa 6 vuotta, kumppaneita ~120, ikää 35.
Ennemmin olisin mun loppuelämän ajan jalat ristissä kuin koskisin sun kaltaiseen pitkällä tikullakaan. Tosin tuskin sinäkään jaksaisit mua piirittää.
/105
Selitä nyt sitten, että mikä siinä on niin kamalaa, jos nainen nauttii seksistä, mutta ei parisuhteista?
Lapselle ahdistavaa ja kuormittavaa, kun jatkuvasti tuntemattomia miehiä käy äidin luona iltaisin. Tuossa pitäisi lapsen etua ajatella ja kysyä siltä lapselta, että onko hänestä ok. 3-vuotias jo aikalailla alkaa ymmärtämään ja hahmottamaan mitä ympärillä tapahtuu, vaikka ei tiedä mitä äiti puuhailee näiden miesten kanssa.
Järkyttävää että vielä vuonna 2019 pitää käydä julkista keskustelua siitä että onko naisen seksuaalisuus ok vai ei :( Astuinkohan mä aamulla johonkin aikakapseliin ja heräsin 50-luvulla... Toivottavasti...
Vierailija kirjoitti:
Lapselle ahdistavaa ja kuormittavaa, kun jatkuvasti tuntemattomia miehiä käy äidin luona iltaisin. Tuossa pitäisi lapsen etua ajatella ja kysyä siltä lapselta, että onko hänestä ok. 3-vuotias jo aikalailla alkaa ymmärtämään ja hahmottamaan mitä ympärillä tapahtuu, vaikka ei tiedä mitä äiti puuhailee näiden miesten kanssa.
Munkin vanha kaveri kävi yks ilta kylässä, nainen siis myös, ihan heteroita ollaan. Ei olla nähty pitkään aikaan, eli mun 3-vuotias tuskin muistaa ja 1-vuotias ei oo nähnytkään. Mitenköhän ahdistuneita ja kuormittuneita lapsiparat tuosta vierailusta oli :'D
Pitää varmaan sukulaisillekin sanoa että nyt käytte meillä kylässä joko joka ilta tai seuraavaksi 15 vuoden päästä. Lapset kuormittuu kun ne näkee tuntemattomia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Kummasti nää naiset jotka kerskuu seksijutuillaan ovat aina niitä jotka eivät kelpaa parisuhteseen. Mutta "oma" valintahan se aina on aina näillö että elävät sitä "nainenkin voi nauttia seksistä ja useista eri kumppanista" elämää.
Ei tietenkään kelpaa parisuhteeseen koska miesten mielestä seksuaalinen nainen on saastainen. Parisuhteeseen kelpaa vain ja ainoastaan neitsytmorsio, jota voi sitten pettää ja itkeä kun akka ei anna. Mut ne joiden kanssa petetään on halveksuttavia. Sama seksi tietysti tekee miehestä sankarin.
seksuaalinen ja puolta kylää paneva on eri asia. Ja parisuhteeseen kelpaa harvemmin naiset joilla on ä.päröitä. Naurattaa, kun naisilla menee kaikki sanat niin tunteisiin, että joku 1000 sanaa on sensuroitu.
Kannattaisi kelvata, ainakin niille miehille, jotka ovat itse panneet puoli kylää läpi. Vaikka se miesten mielestä on normaalin ja terveen miehen merkki, niin parisuhteeseen sellaisen kanssa harva lyhyemmän mieshistorian nainen haluaa. eri
Vain naisten mielikuvituksessa tuo on miesten mielestä joku suuri meriitti. Ehkä jossain landella Kaken autokorjaamon kahvitauolla voi olla
En tiedä Kaken autokorjaamosta, mutta itselle ylipäätään irtopanojen harrastaminen ei kuulosta siltä, että mieheen kannattaisi sen enempää tutustua. Tinderissä olemisesta sama fiilis. Yli 10 kumppania on jo aika paljon, jos ei sitten ikää ole +50v ja sinkkuvuosia reilusti.
Ehkä sulle, ei välttämättä muille. T. naimisissa 6 vuotta, kumppaneita ~120, ikää 35.
Ennemmin olisin mun loppuelämän ajan jalat ristissä kuin koskisin sun kaltaiseen pitkällä tikullakaan. Tosin tuskin sinäkään jaksaisit mua piirittää.
/105Selitä nyt sitten, että mikä siinä on niin kamalaa, jos nainen nauttii seksistä, mutta ei parisuhteista?
Selitä sinä mulle, miksei nainen voi rakastua ensiksi ja haluta vasta sen jälkeen seksiä.
Paljon nus si tun naisen alapää haisee hiton pahalta....
Vierailija kirjoitti:
Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.
Ja sä ihan tosissas luulet että tollanen mies on nykynaisen unelma? Voi uli-mussukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.
Ja sä ihan tosissas luulet että tollanen mies on nykynaisen unelma? Voi uli-mussukkaa...
Puhu vain nykynaisena itsestäsi, sillä kyseisen kirjoittajan arvomaailma vastaa täysin mun omaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se unelmamies on sellainen juttu, että se löytyy muuten kuin miehiä haastattelemalla ja heidän mielipiteitään asioista tenttaamalla. Se unelmamies saattaa olla päinvastaista poliittista mieltä, olla antifeministi ym.
Soijapojilla ei käy naisflaksi vaikka naiset näiden kanssa kaveeraavatkin. Nämä tatuoidut tempparimiehet eivät hekään kenties välitä naisen panoista mutta he tuskin ovat sitoutumassa mihinkään suuntaan muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
/105Selitä nyt sitten, että mikä siinä on niin kamalaa, jos nainen nauttii seksistä, mutta ei parisuhteista?
Selitä sinä mulle, miksei nainen voi rakastua ensiksi ja haluta vasta sen jälkeen seksiä.
Heti re va levällään makaavat palstamammat eivät kuules tykkää kun joku ei menekään samaan muottiin.
M26
Vierailija kirjoitti:
Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liian tiukka että ei meinaa edes ohut tamponi mahtua. Miehilläkin tehnyt kipeää tunkeutuminen sisään. Että sais olla vähän löysempi! Auttaisikohan siihen sitte ahkerampi yhdyntäharrastus kun niin monien miesten mukaan panokerrat löysyttää.
Nainenhan ei löysty, seksi tekee pelkästään hyvää alueen lihaksille ja kudoksille.
Mutta: miehen penis kutistuu. Se käy lurputtamaan kun tupakka, viina ja läski tukkivat paisuvaisen hiussuonet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinkuin seksin tarve loppuisi siihen että saa lapsen. Tai eroaa.
Ei irtosuhteita tai seksisuhteita harrastava sinkkuäiti ole sen hutsumpi tai likaisempi kuin muutkaan niitä harrastavat. Huomaa että yhteiskunnassa on vielä paljon korjattavaa asenteissa, ja nimenomaan äitejä kohtaan tuntuu olevan edelleen melko kivikautisia ajatuksia ja käsityksiä. Oli sen äidin suhdestatus sitten mikä tahansa.
Sinkkuäiti
tietenkin on hutsumpi.
En kehtaisi lehteen tulla kuvallani kertomaan, jos olisin lapsen hankkinut yhden yön suhteesta, ja että meillä kotona käy miehiä lapsen nukkuessa. Siinä oikea vuoden äiti! Tunteeko se edes noita miehiä jotka sitä käy polkemassa ja lapsi nukkuu. Lapsethan kuulee ja näkee paljon asioita, vaikka me vanhemmat kuvitellaan heidän nukkuvan. Likainen nuori äippä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että vielä vuonna 2019 pitää käydä julkista keskustelua siitä että onko naisen seksuaalisuus ok vai ei :( Astuinkohan mä aamulla johonkin aikakapseliin ja heräsin 50-luvulla... Toivottavasti...
mitä vuosiluvulla on asian kanssa tekemistä?
Kai se sitten niin on, että irtoseksiä ja satunnaisia suhteita välttelevänä kuuluu vähemmistöön. Itse olen hyvinkin avoin deittisovelluksessa siitä, että en halua mitään satunnaista. Ei se silti estä miehiä vonkaamasta, "Kai sullakin jotain tarpeita on?" Joo, kyllä, mutta en vaan yksinkertaisesti saa sellaisesta mitään. Pari kertaa olen kokeillut, koska olenhan vahva, itsenäinen ja seksuaalinen nainen. Mutta kun omaan nautintoon vaikuttaa niin vahvasti se tunnepuoli, niin kaikki satunnainen vaan kääntyy itseään vastaan. En saa välttämättä mitään fyysisesti (enkä ainakaan mitään sen kummempaa kuin yksinkin) ja mentaalipuolella saan korkeintaan morkkiksen. Ei kiitos. Rakkautta odotellessa.
Ps. Vaikka en yh olekaan, ja mulla on varmaan enemmän lapsivapaata kuin jutun naisilla, musta tuntuu aivan kertakaikkisen mahdottomalta ajatus, että lasten nukkuessa mä ottaisin jonkun satunnaisen miesvieraan vastaan. Ihan käsittämätön ajatuksenakin, ei vaan sovi mun arvomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Niin sehän on ihan kiinni mitä kumpikin sukupuoli preferoi. naiset preferoi panomiehiä ja siksi ne sitten käytännössä on "sankareita".
Vierailija kirjoitti:
Paljon nus si tun naisen alapää haisee hiton pahalta....
Jaha! Eli siis 20 vuotta naimisissa ollut, joka harrastaa suomalaishenkilön keskiarvon verran seksiä (~4xkk, eli pelkästään avioliittonsa aikana sen vajaan tuhannen kertaa), haisee?
Anteeksi mutta :D :D :D Joo, naisellahan ei ole mitään seksuaalisuutta parisuhteen tai rakkauden ulkopuolella, ihan höpönlööriä sellaiset. Miks te ette tajua, että meitä on aika paljon erilaisia ihmisiä? Seksi on hauskaa ja oikein ok, kun sitä harrastaa just silloin ja just sen kanssa kun sattuu huvittamaan. Pätee ihan kaikkiin. Mutta seksissä ei myöskään ole mitään vikaa eikä se ole mitenkään väärin. Kaikki ei ole uskontojen tai moraalien tai oman pikkusieluisuutensa aivopesemiä.