Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä

Vierailija
14.11.2019 |

Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!

Kommentit (335)

Vierailija
161/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että joutuu hyökkäyksen kohteeksi kun kertoo, että ei halua irtoseksiä. Tähänkö ollaan tosiaan tultu. Kaikenlaista.

Vierailija
162/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma tuolla Petralla kun ei saa seksiä juuri sillä hetkellä kun haluaa vaan pitää esim. odottaa että saa lapsen ensin nukkumaan.. minä en ole saanut yli vuoteen. Saatana että pistää vihaiseksi nämä naisten ongelmat..

minullakin mennyt taas kohta kaksi vuotta. etuoikeutettujen ulina on juuri tuota. vertauskuvallisesti toinen kuolee nälkään ja toinen valittaa kun ei saa tänään lohimedaljonkeja.

Eikös se ole parempikin olla ilman kuin panna ällöttäviä huarrrrrria? Seksiä harrastavien naisten halveksunta ja vihaaminen nyt vaan johtaa tähän että miehille ei sitä seksiä riitä.

täysin väärä päätelmä. seksuaalisen vapautumisen jäljiltä seksi on keskittynyt mies-eliitille ja nykyisen kaltainen naisviha ja katkeruus on sen monopolisoitumisen seurausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihän on iloinen ja mukava asia. Miksi siitä täytyy tehdä ongelma?

Nelikymppisenä vuoroviikkovanhempana minulla on ollut viimeisen vuoden aikana parikymmentä seksikumppania. Tällä hetkellä löytyy kolme henkilöä viestin päästä illan iloksi jos siltä tuntuu.

Ei minulla ole kiinnostusta mitään uusperhekuviota alkaa viritellä, homma toimii oikein hyvin näin.

onhan se iloinen asia ketkä sen piiriin pääsee. eliitti-miehet ja kaikki naiset.

Vierailija
164/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma tuolla Petralla kun ei saa seksiä juuri sillä hetkellä kun haluaa vaan pitää esim. odottaa että saa lapsen ensin nukkumaan.. minä en ole saanut yli vuoteen. Saatana että pistää vihaiseksi nämä naisten ongelmat..

minullakin mennyt taas kohta kaksi vuotta. etuoikeutettujen ulina on juuri tuota. vertauskuvallisesti toinen kuolee nälkään ja toinen valittaa kun ei saa tänään lohimedaljonkeja.

Eikös se ole parempikin olla ilman kuin panna ällöttäviä huarrrrrria? Seksiä harrastavien naisten halveksunta ja vihaaminen nyt vaan johtaa tähän että miehille ei sitä seksiä riitä.

täysin väärä päätelmä. seksuaalisen vapautumisen jäljiltä seksi on keskittynyt mies-eliitille ja nykyisen kaltainen naisviha ja katkeruus on sen monopolisoitumisen seurausta.

Hyvinvointiyhteiskunnassa seksi jakautuu kyllä paljon aiempaa tasaisemmin. Kuvitteletko, että ennen kaikkien oli taloudellisesti mahdollista edes mennä naimisiin (palkolliset isäntänsä holhouksen alla vailla oikeutta päättää itse avioitumisestaan)?

Se, että sinä et seksiä saa, johtuu kyllä jostain perustavanlaatuisesta ja suuresta viasta sinussa itsessäsi. Suurin osa sinkkumiehistä nimittäin saa seksiä, toisin kuin höpöhöpöteorioissasi.

Vierailija
165/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Saat sen kirkkaamman kruunun taivaassa.

Ensimmäinen viestini tässä ketjussa. Kerroin omasta arvomaailmastani. Mun puolesta nuo jutun sinkkuäidit saavat toki tehdä kuten parhaaksi näkevät.

Niin, silti pidit täysin mahdottomana ajatusta, että äippä panee jotain tyyppiä silloin kuin lapsi nukkuu, koska itse et siihen pysty.  

Vähän kuin pitäisit kalansyönnistä, mutta et saata sietää silakkaa ja pidät täysin mahdottomana ajatusta, että kukaan ihminen saattaa sitä silakkaa suuhunsa laittaa. Mutta sun puolesta saavat kuitenkin tehdä kuten parhaaksi näkevät... 

Tiedätkö miltä tämä kuulostaa ulospäin? Siltä, että oikeasti et hyväksy asiaa, vaikka näennäisesti niin väitätkin. Taidat oikeasti vähän halveksia ja katsoa nenänvartta pitkin niitä silakansyöjiä, onhan se ihan mahdoton ajatus sinulle?

Sinä luet nyt minun viestini jonkinlaisten lasien läpi. Sanoin, ja tarkoitin sitä, että minusta on aivan mahdoton ajatus että ottaisin miesvieraan vastaan lasten nukkuessa. Minä en siihen kykenisi. Mitään muuta en sillä tarkoittanut, kaikki loppu on omaa, virheellistä tulkintaasi.

Mulla on ne samat vikalasit päässä. - eri

Vierailija
166/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoo omalla naamallaan tuollaista :D

Verraen ennakkoluuloton, jopa rohkea ja omanarvonsa tunteva nuorinainen, joka ei häpeä itseään, eikä arastele omaa haluaa saada seksiä. Selibaatissako 28 vuotiaan sinkkuäidiin pitäisi elää loppuikänsä? 

Sinkkumies 

Sinkkumiehelle tietenkin kelpaisi, jos kaikki naiset olisivat tuollaisia.

Ei se aviomiehiäkään haittaisi, jos niiden vaimot olisivat estottomia nautiskelijoita.

Siveyden sipuleilla on sukupuolesta riippumatta jotain pahaa traumaa omassa seksuaalisuudessaan.

Vierailija
167/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan onkin. Jos naisista harrastaa irtoseksiä vaan pieni vähemmistö, niin miksi ottaa rumia sitten? Muillekin kuin hyvännäköisille olisi vientiä jos seksi ei tekisi naisesta pysyvästi pilalla olevaa saastaa. Itse olette kuoppanne kaivaneet.

Vierailija
168/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.

Unelmamieheni ei arvota naista sen mukaan monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, joten tuo on käytännössä mahdoton tilanne.

Se unelmamiehesi on onneton lussukka joka ei suinkaan pidä siitä jos olet seksiä harrastanut kymmenien ellei satojen miesten kanssa mutta ei vain uskalla sitä sanoa koska saatat olla yksi niistä viidestä jolta hän on saanut.  Itse todennäköisesti sen unelmamiehen päälläsi äheltäessä ajattelet yhtä jos toistakin isomunaisempaa ja muutenkin taitavampaa miestä.

Täysin väärin. Miehenä arvostan naista, jolla on kokemusta. Hänen kanssaan seksihommat on spontaaneja eikä tarvi jokaista panoa varten koristella kylpyä ruusunlehdillä. Jos nainen pihtaa, ei hän silloin halua tarpeeksi seksiä.

Vierailija
169/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.

Unelmamieheni ei arvota naista sen mukaan monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, joten tuo on käytännössä mahdoton tilanne.

Se unelmamiehesi on onneton lussukka joka ei suinkaan pidä siitä jos olet seksiä harrastanut kymmenien ellei satojen miesten kanssa mutta ei vain uskalla sitä sanoa koska saatat olla yksi niistä viidestä jolta hän on saanut.  Itse todennäköisesti sen unelmamiehen päälläsi äheltäessä ajattelet yhtä jos toistakin isomunaisempaa ja muutenkin taitavampaa miestä.

Todellisuus: munan koolla ei ole naisille väliä ja seksitaidot voi oppia kuka hyvänsä joka ei ole patalaiska lahna joka vaan makaa passiivisena naisen alla.

Vierailija
170/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin hänen äitinsä toivoisin voivani painua maan alle häpeästä.

Jos olisin hänen äitinsä, olisin ylpeä rohkeasta ja terveestä tyttärestäni, joka ei häpeä nauttia Luojan parhaasta lahjasta.

Etkö huomaa, että tuo sinun häpeäsi on luterilaisen ahdasmielisyyden tuotetta, miesten naisiin istuttamaa syyllisyyttä ja perisyntipazkaa? Tapa alistaa ja kontrolloida naista, kun pitäisi panna kuriin ja nuhteeseen itsekkäät miehet.

Vierailija
171/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä, että joutuu hyökkäyksen kohteeksi kun kertoo, että ei halua irtoseksiä. Tähänkö ollaan tosiaan tultu. Kaikenlaista.

Joo, nykyään kuuluu harrastaa irtoseksiä mahdollisimman monen kanssa. Ja siitä pitää kertoa nauttivansa, koska se on kuulemma vahvan ja itsenäisen naisen merkki. Ehkäpä valitsen kuitenkin toisen tien.

Vierailija
172/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin väärin. Miehenä arvostan naista, jolla on kokemusta. Hänen kanssaan seksihommat on spontaaneja eikä tarvi jokaista panoa varten koristella kylpyä ruusunlehdillä. Jos nainen pihtaa, ei hän silloin halua tarpeeksi seksiä.

Minulla on kokemusta ehkä noin 250 naisesta, kokemus ei tee naisesta sen taitavampaa tai spontaanimpaa, joku on täysi tekijä heti, joku ei koskaan. Olennaista on se miten kemia toimii ja miten naisen osaa viedä tilanteeseen.  Mieluummin otan kokemattomamman naisystäväkseni, mies vie pienen palan naisesta mennessään jos nainen suostuu seksiin eikä kukaan sitä saa siltä mieheltä pois. 

Vierailija
173/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä nyt saa lähinnä sen mielikuvan että sinä käytät paljon aikaa naisesi eri seksikumppanien miettimiseen, oli niitä nyt sitten paljon tai vähän, ja myös itse mietit sängyssä kaikkia muita. Ei kaikki mieti. Se on yksilöllistä tuokin. Jotkut keskittyy siihen hetkeen.

Vierailija
174/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.

Hän taisi sanoa vain sen, mikä on täysin totta. Eli ne kunnolliset miehet, jotka osaavat myös rakastaa, eivät ole kiinnostuneita joka miehen alla maanneista naisista. Sinusta en tiedä, mutta itse en päätyisi parisuhteeseen "kenen kanssa vain". Toisaalta kenties niillä naisilla kynnys tähänkin madaltuu, joilla on ollut runsaasti seksikumppaneita.

Olet unelmien nainen, tiedätkös sä sen :)

Vierailija
175/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ota muuten kantaa kuin, että todella surulliseksi tekee se, että ensimmäinen äiti esiintyy tässä omalla nimellään. Ei sillä, että asiassa olisi suuresti hävettävää, mutta antoi itsestään vain älyttömän typerän vaikutelman ja kun lapsi menee kouluun niin luokkakavereiden äidit miettivät, että "missähän mä olen nähnyt ton naaman... ainiin se seksisinkkuäiti!" Niin, toisten mielipiteillä ei pitäisi olla merkitystä, mutta silloin pitäisi kun ne mielipiteet vaikuttavat myös siihen, miten sinun lapseesi suhtaudutaan. Toivottavasti sai jutusta hyvän palkkion.

Niinpä. Ja jutussa vielä oikein erikseen mainittiin, että LAPSIKIN OLI VAHINKO YHDEN YÖN JUTUSTA!!! JA ISÄ NÄKEE LASTAAN YHTENÄ VIIKONLOPPUNA KUUKAUDESSA!!! ei saaatana...

Ikävää, ettei se mies viitsinyt käyttää ehkäisyä. Vaikka tiesi, mitä siittiöt tekevät.

Vierailija
176/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa jutussa ei haittaa kuin se että kertoo lapsen olevan yhden yön jutusta. Se on kiva lapsen isona tietää ja tekeekö lisää lapsia yhden yön juttujen kanssa? Jos olisin mies en ilman ehkäisyä ainakaan häntä panisi ettei taas tulisi raskaaksi.

Jos olisin mies, en ikinä harrastaisi seksiä ilman kondomia, ellen ehdoin tahdoin haluaisi lapsia tai seksitaudin.

Vierailija
177/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten h*lvetiss on aikaa etsiä seuraa, treffailla ja sekstailla kerran viikossa. Siis joo, siistii, mutta tässä vessaa kuuratessa mietin, että mulla ei parisuhteessakaa aikaa kun hoitaa tätä perhettä,kotia ja käydä töissä.

Parisuhde = palkatonta siivous- ja passaustyötä

Vierailija
178/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta ehkä noin 250 naisesta, kokemus ei tee naisesta sen taitavampaa tai spontaanimpaa, joku on täysi tekijä heti, joku ei koskaan. Olennaista on se miten kemia toimii ja miten naisen osaa viedä tilanteeseen.  Mieluummin otan kokemattomamman naisystäväkseni, mies vie pienen palan naisesta mennessään jos nainen suostuu seksiin eikä kukaan sitä saa siltä mieheltä pois. 

Mitäköhän susta on jäljellä sen 250 naisen jälkeen? Silmämunat ja sormenpäät? :D Vai onko se vaan nainen josta irtoilee paloja seksissä? :'D

Vierailija
179/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni mies ei ole kristallista tehty toksinen hetero, joten aivan sama, mitä sellaiset reppanat minusta ajattelevat.

En muutenkaan elä miettien muiden mielipiteitä, etenkään niiden, joilla ei ole mitään oikeutta elämääni puuttua.

Sinulle neuvoisin psykiatrisen avun hakemista, jos mietiskelet lukemattomia ejakulaatioita.

Vierailija
180/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon nus si tun naisen alapää haisee hiton pahalta....

Jonne 13 v., kaikki mitä isot pojat väittää, ei ole totta. Sukuelimet on ihan käytettäviksi tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme