IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä
Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!
Kommentit (335)
Minä en kyllä parhaalla tahdollakaan keksi, miten se voisi olla lapseltani pois, jos tapailen miehiä silloin, kun lapsi on isällään. Lapsi olisi siellä joka tapauksessa, joten lapsen kannalta tilanne ei muutu mitenkään, tapailin miehiä tai en. Minulle toisen ihmisen läheisyys on sen verran tärkeää, etten ole valmis luopumaan siitä kahdeksikymmeneksi vuodeksi tuosta vain, vaan toivon löytäväni jonkun, jonka kanssa vaikka katsella elokuvia ja harrastaa sitä seksiä, kun lapsi joka tapauksessa on poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Yksinhuoltajaäiti Petra: ”Nykyään seksiä ei saa niin helposti silloin kun haluaisi” <<
Mitä? Ai eikö kaikki maailman ihmiset saa seksiä aina kun ne haluaa? En tiennytkään!
t. Mies
Eli naiset ei saa aina kun haluaa, vaikka palstaulit muuta toitottaa.
Valtaosa naisista saisi, mutta heille seksin liityy seksistä riippumattomia asioita.
Jos haluat seksiä
1. mene ulos
2. ehdota seksiä ensimmäiselle vastaantulevalle miehelle
No voihan se mies olla homokin.
Pitääkö teille vääntää kaikki rautalangasta, kuin kehitysvammaiselle...? En jaksa vaivautua täsmentämään itsestäänselvää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Yksinhuoltajaäiti Petra: ”Nykyään seksiä ei saa niin helposti silloin kun haluaisi” <<
Mitä? Ai eikö kaikki maailman ihmiset saa seksiä aina kun ne haluaa? En tiennytkään!
t. Mies
Valtaosa naisista saisi, mutta heille seksin liityy seksistä riippumattomia asioita.
Jos haluat seksiä
1. mene ulos
Pitääkö teille vääntää kaikki rautalangasta, kuin kehitysvammaiselle...? En jaksa vaivautua täsmentämään itsestäänselvää asiaa.
Ettei siinä homous haittaa, jos kerrankin vastaan tulee nainen, joka ehdottaa suoraan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Jos haluat seksiä
1. mene ulos
Ettei siinä homous haittaa, jos kerrankin vastaan tulee nainen, joka ehdottaa suoraan seksiä?
... Ei, vaan että yksikään mies ei tietenkään ole sataprosenttisen varma pano.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoo omalla naamallaan tuollaista :D
Anna, niin kuin jo otsikosta voi todeta.
"Kyllä me sinkkuäiditkin harrastamme ja tarvitsemme seksiä"
Ette tarvitse, haluatte vain.
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet kertovat omalla naamallaan käyttävänsä prostituoituja :) sehän ei naisia tai ketään haittaa. Mies saa tehdä vaikka mitä, satuttaa muita ja silti nainen saa kaiken vastuun niskaan. Herätkää.
Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.
No enpä tuota vaimonani näkisi.
M36
Vierailija kirjoitti:
Totta joka sana! Saattaisin p^nna jutun naista mutta siihenpä se jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ihan noin, mutta jos laittaisi deittisaitille ilmoituksen, että haluan seksiä tänään, halukkaita/kykeneviä tulisi ovista ja ikkunoista, eivät välttämättä kaikki edes hirveän rumia miehiä.
Joo, sympatiseeraan🙏
Noinhan tälle Hopeaketullekin kävisi jos laiitasin ilmon haluan seksiä tänään! Kaikki halukkaat eivät välttämättä olisi edes hirveän rumia miehiä.
Surkeeta olla hetero, se rajaa 100% pois😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei siinä mitään ihmeellistä ole että haluaa seksiä vaikkei parisuhdetta haluakaan, perustarve, hyvän mielen tuoja. Mutta ei siihen tindereitä tarvitse. Seksisuhteita löytyy elävästä elämästä, eikä tarvitse naamaa mainostaa missään palvelussa.
Sinkkuäitinä muutaman vuoden, en aktiivisesti etsi parisuhdetta mutta pidempiaikaisia seksikumppaneita ollut lähes koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on terve suhde seksuaalisuuteensa ja jolla siihen ei liity kasvatettua häpeää.
Onnellinen, normaali ihminen.
En nyt ota muuten kantaa kuin, että todella surulliseksi tekee se, että ensimmäinen äiti esiintyy tässä omalla nimellään. Ei sillä, että asiassa olisi suuresti hävettävää, mutta antoi itsestään vain älyttömän typerän vaikutelman ja kun lapsi menee kouluun niin luokkakavereiden äidit miettivät, että "missähän mä olen nähnyt ton naaman... ainiin se seksisinkkuäiti!" Niin, toisten mielipiteillä ei pitäisi olla merkitystä, mutta silloin pitäisi kun ne mielipiteet vaikuttavat myös siihen, miten sinun lapseesi suhtaudutaan. Toivottavasti sai jutusta hyvän palkkion.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä me sinkkuäiditkin harrastamme ja tarvitsemme seksiä"
Ette tarvitse, haluatte vain.
On se melkoinen stressinlaukaisija :) nautinnon lisäksi.
Kun on lapsille pomo kokoajan, on ihanaa kun joku tulee ja määrätietoisesti ottaa ohjat vaihteeksi :P
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen tämmöisenä kolmikymppisenä miehenä. Sanotaan että järvi ei soutamalla kulu, mutta kun kumppaneita naisella alkaa olla siinä määrin, että ky rvistä tekisi sillan järven ylitse, se on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta joka sana! Saattaisin p^nna jutun naista mutta siihenpä se jäisi.
Ja taas ilmoittautui itseään kaikille naisille jakava kaksinaismoralisti, joka ei rehellisenä itsenään kelpaisi yhden yön panoon eikä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla olen tämmöisenä kolmikymppisenä miehenä. Sanotaan että järvi ei soutamalla kulu, mutta kun kumppaneita naisella alkaa olla siinä määrin, että ky rvistä tekisi sillan järven ylitse, se on liikaa.
Onko miehille samat säännöt? Jos kirkkoveneet täyttää järven niin ei kelpaa enää kellekään?
Vaikka seksiä olisi harrastettu sinkkujen kesken hyvässä yhteisymmärryksessä ja vastuullisesti, eikä esimerkiksi hypätty jatkuvasti vieraissa pettämässä niinkuin melko moni varattu mies tekee.
Vierailija kirjoitti:
No ei toi pimatsu saa enää kunnon miestä, kas sientyhjennykseen sopiva tapaus.
Ehkei ihan noin, mutta jos laittaisi deittisaitille ilmoituksen, että haluan seksiä tänään, halukkaita/kykeneviä tulisi ovista ja ikkunoista, eivät välttämättä kaikki edes hirveän rumia miehiä.