Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä

Vierailija
14.11.2019 |

Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se sitten niin on, että irtoseksiä ja satunnaisia suhteita välttelevänä kuuluu vähemmistöön. Itse olen hyvinkin avoin deittisovelluksessa siitä, että en halua mitään satunnaista. Ei se silti estä miehiä vonkaamasta, "Kai sullakin jotain tarpeita on?" Joo, kyllä, mutta en vaan yksinkertaisesti saa sellaisesta mitään. Pari kertaa olen kokeillut, koska olenhan vahva, itsenäinen ja seksuaalinen nainen. Mutta kun omaan nautintoon vaikuttaa niin vahvasti se tunnepuoli, niin kaikki satunnainen vaan kääntyy itseään vastaan. En saa välttämättä mitään fyysisesti (enkä ainakaan mitään sen kummempaa kuin yksinkin) ja mentaalipuolella saan korkeintaan morkkiksen. Ei kiitos. Rakkautta odotellessa.

Ps. Vaikka en yh olekaan, ja mulla on varmaan enemmän lapsivapaata kuin jutun naisilla, musta tuntuu aivan kertakaikkisen mahdottomalta ajatus, että lasten nukkuessa mä ottaisin jonkun satunnaisen miesvieraan vastaan. Ihan käsittämätön ajatuksenakin, ei vaan sovi mun arvomaailmaan.

Lopeta jo. Saat sen kirkkaamman kruunun taivaassa.

Vierailija
142/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.

Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.

Hän taisi sanoa vain sen, mikä on täysin totta. Eli ne kunnolliset miehet, jotka osaavat myös rakastaa, eivät ole kiinnostuneita joka miehen alla maanneista naisista. Sinusta en tiedä, mutta itse en päätyisi parisuhteeseen "kenen kanssa vain". Toisaalta kenties niillä naisilla kynnys tähänkin madaltuu, joilla on ollut runsaasti seksikumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma tuolla Petralla kun ei saa seksiä juuri sillä hetkellä kun haluaa vaan pitää esim. odottaa että saa lapsen ensin nukkumaan.. minä en ole saanut yli vuoteen. Saatana että pistää vihaiseksi nämä naisten ongelmat..

minullakin mennyt taas kohta kaksi vuotta. etuoikeutettujen ulina on juuri tuota. vertauskuvallisesti toinen kuolee nälkään ja toinen valittaa kun ei saa tänään lohimedaljonkeja.

Vierailija
144/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se sitten niin on, että irtoseksiä ja satunnaisia suhteita välttelevänä kuuluu vähemmistöön. Itse olen hyvinkin avoin deittisovelluksessa siitä, että en halua mitään satunnaista. Ei se silti estä miehiä vonkaamasta, "Kai sullakin jotain tarpeita on?" Joo, kyllä, mutta en vaan yksinkertaisesti saa sellaisesta mitään. Pari kertaa olen kokeillut, koska olenhan vahva, itsenäinen ja seksuaalinen nainen. Mutta kun omaan nautintoon vaikuttaa niin vahvasti se tunnepuoli, niin kaikki satunnainen vaan kääntyy itseään vastaan. En saa välttämättä mitään fyysisesti (enkä ainakaan mitään sen kummempaa kuin yksinkin) ja mentaalipuolella saan korkeintaan morkkiksen. Ei kiitos. Rakkautta odotellessa.

Ps. Vaikka en yh olekaan, ja mulla on varmaan enemmän lapsivapaata kuin jutun naisilla, musta tuntuu aivan kertakaikkisen mahdottomalta ajatus, että lasten nukkuessa mä ottaisin jonkun satunnaisen miesvieraan vastaan. Ihan käsittämätön ajatuksenakin, ei vaan sovi mun arvomaailmaan.

Ensimmäinen viestini tässä ketjussa. Kerroin omasta arvomaailmastani. Mun puolesta nuo jutun sinkkuäidit saavat toki tehdä kuten parhaaksi näkevät.

Vierailija
145/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.

Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.

Hän taisi sanoa vain sen, mikä on täysin totta. Eli ne kunnolliset miehet, jotka osaavat myös rakastaa, eivät ole kiinnostuneita joka miehen alla maanneista naisista. Sinusta en tiedä, mutta itse en päätyisi parisuhteeseen "kenen kanssa vain". Toisaalta kenties niillä naisilla kynnys tähänkin madaltuu, joilla on ollut runsaasti seksikumppaneita.

Miehet ei osaa ”rakastaa” naista todellakaan. Nainen on aina miehelle ensisijassa pelkkä reikä ja kodinkone. Miksi sellainen pitäisi ottaa parisuhteeseen? Munaa voi ottaa kun sitä niin anteliaasti kaikille jaetaan, mutta tosiasia on että mitään muuta tarjottavaa miehillä ei ole. Miksi alkaa jonkun piiaksi kun sen ainoan hyödyn saa ilmankin?

Vierailija
146/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.

No ei toi pimatsu saa enää kunnon miestä, kas sientyhjennykseen sopiva tapaus.

Kassientyhjentäjät eivät ole kunnon miehiä. Mitä iloa sellaisesta on edes sängyssä? Sulle sopii joku seksiä vihaava lahna tai täytettävä nukke kumppaniksi.

mitä sillä on väliä onko siitä iloa. yhteen kertaanhan se jää. kumpikin vastatkoon omista kliimakseistaan.

Vierailija
147/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon nus si tun naisen alapää haisee hiton pahalta....

Jaha! Eli siis 20 vuotta naimisissa ollut, joka harrastaa suomalaishenkilön keskiarvon verran seksiä (~4xkk, eli pelkästään avioliittonsa aikana sen vajaan tuhannen kertaa), haisee?

Korjaus:

Paljon ja monen miehen toimesta nus si tun naisen alapää haisee hiton pahalta.... Vaginan normaali bakteerikanta häiriintyy.

Päivän lassutus. Ja kondomit on keksitty.

Vierailija
148/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten h*lvetiss on aikaa etsiä seuraa, treffailla ja sekstailla kerran viikossa. Siis joo, siistii, mutta tässä vessaa kuuratessa mietin, että mulla ei parisuhteessakaa aikaa kun hoitaa tätä perhettä,kotia ja käydä töissä.

Niin, elämä on valintoja, voi kuurata parisuhdevessaa, kaikissa sen mielleyhtymissä,

tai viettää itsellistä elämää, joka itselleni tarkoittaa lapsista päävastuussa olemista, mutta isäviikonloppuina treffailen ja harrastan seksiä siihen sopivan kumppanin kanssa. Deittipalveluihin minullakaan ei aikaa eikä kiinnostusta olisi, mutta seuraa löytää onneksi ihan "vanhanaikaisestikin", elämällä elämäänsä eteenpäin. Ja olemalla tyyppi jota sama henkilö haluaa enemmänkin kuin yhden illan.

Miestä en kotiini asumaan halua.

No ei se ole valinta kysymys, että olet syntynyt seksuaalisesti etuoikeutetuksi naiseksi.

Vierailija
149/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa ”rakastaa” naista todellakaan. Nainen on aina miehelle ensisijassa pelkkä reikä ja kodinkone. Miksi sellainen pitäisi ottaa parisuhteeseen? Munaa voi ottaa kun sitä niin anteliaasti kaikille jaetaan, mutta tosiasia on että mitään muuta tarjottavaa miehillä ei ole. Miksi alkaa jonkun piiaksi kun sen ainoan hyödyn saa ilmankin?

Tuossapa sen jo näkee ettei paljon p antua kunnioiteta.

M26

Jos sun munasi tekee naisesta likaisen, niin ehkä vika on sun munassasi eikä naisessa.

Vierailija
150/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten h*lvetiss on aikaa etsiä seuraa, treffailla ja sekstailla kerran viikossa. Siis joo, siistii, mutta tässä vessaa kuuratessa mietin, että mulla ei parisuhteessakaa aikaa kun hoitaa tätä perhettä,kotia ja käydä töissä.

Niin, elämä on valintoja, voi kuurata parisuhdevessaa, kaikissa sen mielleyhtymissä,

tai viettää itsellistä elämää, joka itselleni tarkoittaa lapsista päävastuussa olemista, mutta isäviikonloppuina treffailen ja harrastan seksiä siihen sopivan kumppanin kanssa. Deittipalveluihin minullakaan ei aikaa eikä kiinnostusta olisi, mutta seuraa löytää onneksi ihan "vanhanaikaisestikin", elämällä elämäänsä eteenpäin. Ja olemalla tyyppi jota sama henkilö haluaa enemmänkin kuin yhden illan.

Miestä en kotiini asumaan halua.

No ei se ole valinta kysymys, että olet syntynyt seksuaalisesti etuoikeutetuksi naiseksi.

Älä huuda sitä huarahuarahuaraa jos haluat seksiä. Se nyt on vaan mahdoton yhtälö että kaikkien miesten pitäisi saada seksiä koko ajan ja kaikkien naisten täytyy pysyä neitseinä kristilliseen avioliittoon asti.

Vierailija
151/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen viestini tässä ketjussa. Kerroin omasta arvomaailmastani. Mun puolesta nuo jutun sinkkuäidit saavat toki tehdä kuten parhaaksi näkevät.

Niin, silti pidit täysin mahdottomana ajatusta, että äippä panee jotain tyyppiä silloin kuin lapsi nukkuu, koska itse et siihen pysty.  

Vähän kuin pitäisit kalansyönnistä, mutta et saata sietää silakkaa ja pidät täysin mahdottomana ajatusta, että kukaan ihminen saattaa sitä silakkaa suuhunsa laittaa. Mutta sun puolesta saavat kuitenkin tehdä kuten parhaaksi näkevät... 

Tiedätkö miltä tämä kuulostaa ulospäin? Siltä, että oikeasti et hyväksy asiaa, vaikka näennäisesti niin väitätkin. Taidat oikeasti vähän halveksia ja katsoa nenänvartta pitkin niitä silakansyöjiä, onhan se ihan mahdoton ajatus sinulle?

Vierailija
152/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan toivoisin että maailma on nyt muuttunut sellaiseksi että nainen voi kertoa tuollaista omalla naamallaan lehdessä, mutta vähän epäilen että tuon jälkeen tulee niin paljon ahdistelua että hän joutuu muuttamaan nimensä ja poistumaan somesta. Sen lisäksi kenelläkään suomalaisella miehellä ei ole niin hyvä itseluottamus että voisi alkaa oikeaan suhteeseen hänen kanssaan tuon jutun jälkeen. Miehet pelkää niin paljon toisten miesten pilkkaa.

Ei hän ymmärtääkseni halua oikeaa suhdetta. Ei tarvinnut edes isää lapselleen.

Paitsi että sanoi harrastavansa seksiä vaikka ekoilla treffeillä, jottei tule olettua sikaa säkissä. Eli onko lähtökohta sittenkään pelkkä seksinhaku? Olen huomannut, että tällaiset "en halua parisuhdetta vaan seksiä", tyypit ei ole saaneet sellaista kenet haluaisivat suhteeseen ja sitten defensiivisesti kielletään parisuhteen kaipuu. Voin toki erehtyä  eikä välttämättä päde kyseiseen tapaukseen ollenkaan mutta lähipiirissä monta saman kaltaista tapausta ja kuitenkin ne kännissä aina avautuu että haluaisi sen suhteen.

Niinpä, enpä muista koskaan että kauniista ja täysjärkisestä naisesta olisi paljastunut että harrastaa irtosuhteita vaan visusti pitkissä parisuhteissa nuo tuollaiset ovat.

Kummasti vaan ne naiset joilla on varaa valita valitsevat aina pitkät parisuhteet eikä runsaasti irtosuhteita.

Jotain outoa epäloogisuutta on viimeisessä virkkeessäsi.

Niillä pitkien parisuhteiden ihmisillähän on vain yksi, eli ei todellakaan varaa valita. Suosituilla, joilla on vara valita, on paljon kumppaneita.

Pitkässä parisuhteessa voi olla taloudellisesta pakosta tai nyrkillä pakotettuna.

Vierailija
153/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, silti pidit täysin mahdottomana ajatusta, että äippä panee jotain tyyppiä silloin kuin lapsi nukkuu, koska itse et siihen pysty.  

Vähän kuin pitäisit kalansyönnistä, mutta et saata sietää silakkaa ja pidät täysin mahdottomana ajatusta, että kukaan ihminen saattaa sitä silakkaa suuhunsa laittaa. Mutta sun puolesta saavat kuitenkin tehdä kuten parhaaksi näkevät... 

Tiedätkö miltä tämä kuulostaa ulospäin? Siltä, että oikeasti et hyväksy asiaa, vaikka näennäisesti niin väitätkin. Taidat oikeasti vähän halveksia ja katsoa nenänvartta pitkin niitä silakansyöjiä, onhan se ihan mahdoton ajatus sinulle?

Sinä luet nyt minun viestini jonkinlaisten lasien läpi. Sanoin, ja tarkoitin sitä, että minusta on aivan mahdoton ajatus että ottaisin miesvieraan vastaan lasten nukkuessa. Minä en siihen kykenisi. Mitään muuta en sillä tarkoittanut, kaikki loppu on omaa, virheellistä tulkintaasi.

Vierailija
154/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan toivoisin että maailma on nyt muuttunut sellaiseksi että nainen voi kertoa tuollaista omalla naamallaan lehdessä, mutta vähän epäilen että tuon jälkeen tulee niin paljon ahdistelua että hän joutuu muuttamaan nimensä ja poistumaan somesta. Sen lisäksi kenelläkään suomalaisella miehellä ei ole niin hyvä itseluottamus että voisi alkaa oikeaan suhteeseen hänen kanssaan tuon jutun jälkeen. Miehet pelkää niin paljon toisten miesten pilkkaa.

Niin onks asia jossain Englannissa tai Irlannissa toinen, eivät ole sen avarakatseisempia tai itsevarmempia. Typerää tämä ajattelu että suomalaiset sitä, suomalaiset tätä. Riippuu yksilöstä enemmän kuin kansallisuudesta.

Tarkoitin kylläkin, että hän varmastikkin voi seurustella jonkun eri maalaisen kanssa, joka ei ole tätä juttua lukenut. Tajunnan virta väänsi ajatuksen tuohon muotoon. Pahoittelut, olisi voinut olla selkeämmin ilmaistu.

Vierailija
155/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, jos naisella on takanaan esim. pitkä parisuhde, se on kaikin puolin ok. Yhden illan juttujen harrastajat eivät taasen kiinnosta.

Vierailija
156/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi.

Jos yksin jäänyt äiti aloittaa parisuhteen, niin hyökätään kimppuun, että ainoa oikea perhe on ydinperhe ja jos se on rikki, niin ennenkuin lapset ovat tyyliin eläkeikäisiä ei saa uutta puolisoa ottaa tms. Jos taas ei ota, vaan hakee kevyttä suhdetta, niin hyökätään kimppuun sen takia. Ikään kuin ihminen on vanhempana epäihminen ilman tarpeita. Ei ihme, että moni vanhempi-lapsisuhde on niin pahasti vääristynyt, kun siitä suhteesta yritetään saada kaikki irti. Mt-ihmisten maa. Surullista.

Miksi pitää kärjistää ja maalta noin mustavalkoinen kuva?

Ei se tarkoita, että lapsen saatuaan on valmis deittailemaan vasta eläkeiässä. Lapsen eri kehitysvaiheet voi huomioida sitä uutta kumppania etsiessä. Jos lapsi on alle kouluikäinen, ei siinä menetä mitään, vaikka jättää ne mieskuviot pois muutamaksi vuodeksi. Jos ei pysty olemaan viittäkään vuotta ilman, että saa säännöllisesti parrua ja tapailla  vastakkaista sukupuolta, niin kannattiko sitä edes ryhtyä äidiksi? Kun lapsi menee kouluun alkaa ihan uusi maailma, mutta siltikin olisi hyvä ensisijaisesti keskittyä miesten sijasta lapseen.

Jos jäät yksinhuoltajaksi 20 vuotiaana, olet kolmekymppisenä vielä nuori perustamaan vaikka uuden perheen uuden miehen kanssa. Lapsen kehitys menee sykleissä ja ottaa isoja harppauksia etenkin ensimmäisinä ikävuosina. Jos äiti ramppaa joka viikko baareissa lapsen ollessa ihan pieni, niin äiti siinä jää paitsi ihan yhtä lailla kuin se lapsikin.

Mutta ihmiset ovat itsekkäitä. Ei äitiys tee kenestäkään pedagogia tai lapsen kehityksen asiantuntijaa. Siihen pitää olla oma kiinnostus. 

Tilastofaktoja: lasten ja nuorten pahoinvointi kasvaa. Pienten lasten ylipaino on lisääntynyt, samoin älypuhelinriippuvuus ja adhd-oireilu. Pienten lasten vanhemmat eroavat ja toteuttavat itseään, oikeuttavat sekstailut ja itsekkään elämätyylin juuri sillä, että MINULLA on oikeus, MINÄ olen vapaa, seksuaalinen ihminen. HUOM ei äiti, vaan VANHEMMAT, yhtä lailla nuoret isät tekevät tuota.

Mutta eihän toki näillä lasten käytöshäiriöillä VOI olla mitään yhteyttä näitten nuorten vanhempien perseilyyn, ei tietenkään, eihän se lapsi toki ammenna minäkuvaansa sieltä lapsuudesta, ehei...

Veikkaan Suomen alentuneen syntyvyyden syyksi sitä, että nuoret ovat käyneet vauvapalstalla vakoilemassa, millaisiksi raivotautisiksi ja ehdottomaksi ihmiset muuttuvat lapsen saatuaan..

On ehdottomasti olemassa oikeat ja väärät tavat olla ja elää. Eikö täällä ilmenevä ehdottomuus ole normaalia lähinnä keskenkasvuiselle?

Vierailija
157/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ymmärtääkseni halua oikeaa suhdetta. Ei tarvinnut edes isää lapselleen.

Ai että yhden yön jutussa teki halutun lapsen...?

Montako kerta pitäisi panna, jos haluaa lapsen mutta ei sen isää?

Vierailija
158/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on iloinen ja mukava asia. Miksi siitä täytyy tehdä ongelma?

Nelikymppisenä vuoroviikkovanhempana minulla on ollut viimeisen vuoden aikana parikymmentä seksikumppania. Tällä hetkellä löytyy kolme henkilöä viestin päästä illan iloksi jos siltä tuntuu.

Ei minulla ole kiinnostusta mitään uusperhekuviota alkaa viritellä, homma toimii oikein hyvin näin.

Vierailija
159/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmamieheni ei arvota naista sen mukaan monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, joten tuo on käytännössä mahdoton tilanne.

Vierailija
160/335 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, jos naisella on takanaan esim. pitkä parisuhde, se on kaikin puolin ok. Yhden illan juttujen harrastajat eivät taasen kiinnosta.

Hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei ylipäätään ole kovin kiinnostunut toisen menneistä sekseistä. Onhan se hyvä itsetunto kyllä harvinaista, että sen puoleen pitää paikkansa. Miehet miettii tosi paljon sitä mitä muut niistä ajattelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme