IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä
Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!
Kommentit (335)
Maksullinen nainen kirjoitti:
Muistakaa sitten unelmien miehen löytyessä valehdella seksikumppanien määrä sinne (no korkeintaan 10 kpl) tuntumaan. Saattaa olla ikävä yllätys jos totuus ns. kyläpyörästä joskus vuosien päästä paljastuu. Koita sitten selittää jakamisen vimmaasi esimerkiksi rakkauden etsimisellä.
Ei me mitään kylän miehiä olla ottamassa. Eiköhän tuokin nainen lähde tuolta tuppukylästä heti kun ehtii. Noissa paikoissa ihmisiä ei kiinnosta mikään muu kuin muiden panemiset. Onneksi niistä pääsee pois.
Ei mun mieheni ainakaan tullut kysyneeksi kuinka paljon olin harrastanut seksiä ennen häntä. Sen hän tiesi, että olin eronnut poikaystävästäni vasta alle kuukausi sitten, joten viimeisestä kerrasta ei ollut kovin kauaa. Olimme olleet naimisissa jo pari vuotta kun tämä tuli jonkin tämän ketjun kaltaisen keskustelun kautta puheeksi ja mies ei tosiaan ollut kuin treffaillut yhtä tyttöä ennen minua ja harrastanut seksiä kerran. Minulla noita kännipanokokemuksia oli huomattavasti enemmän ja olin harrastanut seksiä ensimmäisen kerran jo 14-vuotiaana, sen mieheni sentään tiesikin. Ei se kyllä vaikuttanut yhtään mihinkään.
Siihen en ota kantaa olisinko valmis kertomaan kännipanoistani julkisesti iltapäivälehdessä, eivät ole varsinainen ylpeyden aihe minulle eikä kyllä niille miehillekään. Vaikka luonnollista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mieheni ainakaan tullut kysyneeksi kuinka paljon olin harrastanut seksiä ennen häntä. Sen hän tiesi, että olin eronnut poikaystävästäni vasta alle kuukausi sitten, joten viimeisestä kerrasta ei ollut kovin kauaa. Olimme olleet naimisissa jo pari vuotta kun tämä tuli jonkin tämän ketjun kaltaisen keskustelun kautta puheeksi ja mies ei tosiaan ollut kuin treffaillut yhtä tyttöä ennen minua ja harrastanut seksiä kerran. Minulla noita kännipanokokemuksia oli huomattavasti enemmän ja olin harrastanut seksiä ensimmäisen kerran jo 14-vuotiaana, sen mieheni sentään tiesikin. Ei se kyllä vaikuttanut yhtään mihinkään.
Siihen en ota kantaa olisinko valmis kertomaan kännipanoistani julkisesti iltapäivälehdessä, eivät ole varsinainen ylpeyden aihe minulle eikä kyllä niille miehillekään. Vaikka luonnollista onkin.
Sama. Ei nuo kaikkia kiinnosta. Kaikki ei ylipäätään ole mustasukkaisia.
Mä en vain ymmärrä. En ikinä haluaisi (paitsi fantasioissa) random-seksiä, ennen tai jälkeen lapsien, en vaikka kuinka panettaisi. Jos panettaa ja miestä ei ole lähimain, niin hoidan asian itse.
Näin me ihmiset ollaan erilaisia, moraalejakin joka lähtöön.
Monen moraali ilmeisesti sallii toisten nimittelyn.
Kelpaisi mullekkin seksi, mutta näin läskinä naisena sitä ei vaan saa, vaikka palstaulit muuta haluaa uskoakin. Ja kun en mä niitä vanhempia miehiäkään halua panna, mitä se kertoo jostain yli nelikymppisestä miehestä jos se on valmis panemaan oman (mahdollisen) lapsen ikäisen kanssa? Enkä myöskään halua edes katsoa m*slimeihin päin.
N20
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli 21 -vuotiaana vakiintuessa ainakin kaksi kertaa niin monta seksikumppania takana kuin 23v. miehelläni. Ei ollut kyllä kummallekaan mikään ongelma, erosimme 13 vuoden kuluttua muista syistä.
Nr 274, Unelmien mies ei kysy. En pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa puolisoni alkaisi kysellä minulta noin henkilökohtaista asiaa. En osaa kuvitella, että hän kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen yhtäkkiä muuttuisi henkisesti niin, että asia alkaisi häntä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.
Unelmamieheni ei arvota naista sen mukaan monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, joten tuo on käytännössä mahdoton tilanne.
Se unelmamiehesi on onneton lussukka joka ei suinkaan pidä siitä jos olet seksiä harrastanut kymmenien ellei satojen miesten kanssa mutta ei vain uskalla sitä sanoa koska saatat olla yksi niistä viidestä jolta hän on saanut. Itse todennäköisesti sen unelmamiehen päälläsi äheltäessä ajattelet yhtä jos toistakin isomunaisempaa ja muutenkin taitavampaa miestä.
Täysin väärin. Miehenä arvostan naista, jolla on kokemusta. Hänen kanssaan seksihommat on spontaaneja eikä tarvi jokaista panoa varten koristella kylpyä ruusunlehdillä. Jos nainen pihtaa, ei hän silloin halua tarpeeksi seksiä.
Minulla on kokemusta ehkä noin 250 naisesta, kokemus ei tee naisesta sen taitavampaa tai spontaanimpaa, joku on täysi tekijä heti, joku ei koskaan. Olennaista on se miten kemia toimii ja miten naisen osaa viedä tilanteeseen. Mieluummin otan kokemattomamman naisystäväkseni, mies vie pienen palan naisesta mennessään jos nainen suostuu seksiin eikä kukaan sitä saa siltä mieheltä pois.
Perinteinen suhtautuminen paistaa: _otat_ kokemattomamman. Ja varsin yleinen häntäheikkien keskuudessa.
Olette te vaan kuvottavia. Tämän vuoksi miehestä on selvitettävä etukäteen niin paljon kuin mahdollista.
Ja se varmaan onnistuukin, kun päätyy heti ekana iltana petiin.
Itse sinkkuunnuin varsin hiljattain. Minulla on kaksi lasta ja opiskelen. Aika nopeasti vähän puolivahingossa ajauduin vakituiseen seksisuhteeseen opiskelukaverini kanssa, joka on useamman vuoden minua nuorempi. Olen kaikinpuolin tyytyväinen järjestelyyn, eivätkä nämä nuoret miehetkään keskimäärin vaikuta kovin sitoutumishaluisilta. Parisuhdetta en etsi, sillä erosta on vähän aikaa, enkä ole ollut koskaan aikuisena sinkku. En vielä tiedä, tulenko parisuhdetta edes kaipaamaan, ainakaan mitään perinteistä asutaan yhdessä tyyppistä ratkaisua. Tuntuu, että lapsissa, omassa urassa, harrastuksissa ja ystävissä on aivan riittämiin elämänsisältöä :)
Summa summarum. Mä olen tyytyväinen, että olen sinkku, mutta saan silti seksiä saman verran kuin parisuhteessa aiemmin. Seksiseura on luotettava kaverini, joten en jaksa stressata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on onneton nössö joka on saanut sinulta seksiä eikä sitä juuri muualta saa. Totta kai häntä vituttaa menneisyytesi mutta hänen seksiviettinsä menee sen vitutuksen yli.
Hyvin sanottu ja täysin totta:D
Tai sitten kaikki maailman miehet ei ajattele kuin pienimunainen kylänmies? Tiesitkö että on sellaisiakin pariskuntia joilla on avoin suhde tai harrastavat parinvaihtoa tai kimppakivaa? On muitakin tapoja ajatella asioita kuin tuo sinun.
Vierailija kirjoitti:
Opettelisivat nämä naiset jotain säädyllisyyttä. Pieni lapsi kotona ja kulli vaan mielessä. Aina jahtaamassa helppoja nautintoja ja silmät kuin pienellä lapsella aukuisella naisella. Kotona kultaharkko kapaloissa ja vielä pitää päästä irstailemaan. Mä yllätin pienenä poikana äitini paneskelemasta tuntemattoman miehen kanssa. Muuttui kuva omaan äitiin kertaheitolla.
Eli tuollainen trauma on varmaan aika monella palstamiehellä taustalla, kun naisen vapaa seksuaalisuus nähdään rumana ja likaisena ja ties minä. Äitisi ei pitänyt huolta siitä, että sinä et joudu näkemään aikuisten asioita, mutta ei kannata kaikkia naisia sen takia leimta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.
Totta joka sana! Saattaisin p^nna jutun naista mutta siihenpä se jäisi.
Et kai sentään panisi, sellainenhan on ihan väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää herran tähden naiset jakako sitä toosaanne noin vain ja pelkän seksin vuoksi. Noin toimimalla saatatte menettää sen unelmienne miehen jolle on väliä sillä kuinka moni penis on pesässänne uinut ja kuinka moni sinne on lastinsa roiskauttanut. Se kuulkaa syö miestä sellaisen ajattelu, eikä sille voi mitään. Pari pitkää suhdetta on tässä parempi kuin kymmenen yhden illan juttua.
Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.
Hän taisi sanoa vain sen, mikä on täysin totta. Eli ne kunnolliset miehet, jotka osaavat myös rakastaa, eivät ole kiinnostuneita joka miehen alla maanneista naisista. Sinusta en tiedä, mutta itse en päätyisi parisuhteeseen "kenen kanssa vain". Toisaalta kenties niillä naisilla kynnys tähänkin madaltuu, joilla on ollut runsaasti seksikumppaneita.
Kunnolliset miehet, jotka osaavat rakastaa, eivät kysele naiselta entisten panojen määristä. Sellaista tekevät vain vinksahtaneet peräkamaripojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Saat sen kirkkaamman kruunun taivaassa.
Ensimmäinen viestini tässä ketjussa. Kerroin omasta arvomaailmastani. Mun puolesta nuo jutun sinkkuäidit saavat toki tehdä kuten parhaaksi näkevät.
Niin, silti pidit täysin mahdottomana ajatusta, että äippä panee jotain tyyppiä silloin kuin lapsi nukkuu, koska itse et siihen pysty.
Vähän kuin pitäisit kalansyönnistä, mutta et saata sietää silakkaa ja pidät täysin mahdottomana ajatusta, että kukaan ihminen saattaa sitä silakkaa suuhunsa laittaa. Mutta sun puolesta saavat kuitenkin tehdä kuten parhaaksi näkevät...
Tiedätkö miltä tämä kuulostaa ulospäin? Siltä, että oikeasti et hyväksy asiaa, vaikka näennäisesti niin väitätkin. Taidat oikeasti vähän halveksia ja katsoa nenänvartta pitkin niitä silakansyöjiä, onhan se ihan mahdoton ajatus sinulle?Sinä luet nyt minun viestini jonkinlaisten lasien läpi. Sanoin, ja tarkoitin sitä, että minusta on aivan mahdoton ajatus että ottaisin miesvieraan vastaan lasten nukkuessa. Minä en siihen kykenisi. Mitään muuta en sillä tarkoittanut, kaikki loppu on omaa, virheellistä tulkintaasi.
Kai se nyt kuulostaa jollain keskustelupalstalla oudolta, puhutaan jostain teoreettisista "miesvieraista". Mutta siinä tositilanteessa se on se kiva Janne, jonka tunnet ja tiedät ja sen kanssa tekee mieli seksiä, ei se mikään random mieshuora ole joka kiertelee ovelta ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ”unelma” itsetunnoton lässytilää joka moraalinvartijoi vapaita aikuisia ihmisiä. Vähän huntua vielä päälle ettei vieraat miehet katsele vai? Toisin kuin miesten, niin naisten elämän koko tavoite ei ole parisuhde ihan kenen kanssa vaan.
Hän taisi sanoa vain sen, mikä on täysin totta. Eli ne kunnolliset miehet, jotka osaavat myös rakastaa, eivät ole kiinnostuneita joka miehen alla maanneista naisista. Sinusta en tiedä, mutta itse en päätyisi parisuhteeseen "kenen kanssa vain". Toisaalta kenties niillä naisilla kynnys tähänkin madaltuu, joilla on ollut runsaasti seksikumppaneita.
Juurikin näin, jos naisella on takanaan esim. pitkä parisuhde, se on kaikin puolin ok. Yhden illan juttujen harrastajat eivät taasen kiinnosta.
No enpä nyt tiedä, nainen jolla on ollut joitakin irtopanoja siellä täällä tai sitten se nainen jota se sama Jorma on jyystänyt 10 vuotta kaikista mahdollisista asennoista. Onko noilla nyt sitten jotain eroa loppupeleissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, jos naisella on takanaan esim. pitkä parisuhde, se on kaikin puolin ok. Yhden illan juttujen harrastajat eivät taasen kiinnosta.
No enpä nyt tiedä, nainen jolla on ollut joitakin irtopanoja siellä täällä tai sitten se nainen jota se sama Jorma on jyystänyt 10 vuotta kaikista mahdollisista asennoista. Onko noilla nyt sitten jotain eroa loppupeleissä?
Ehkäpä Jorma on "jyystäessään" rakastanut "jyystämäänsä" naista. Ja naiselle Jorma on ollut maailman paras ja ihanin mies, jonka kainaloon on ollut mukava iltaisin painautua. Nainen ei ole jakanut kehoaan ympäriinsä kaamean himon vimmalla, vaan hänen rakkauttaan on saanut vain puoliso. Mun mielestä irtoseksiä harrastava nainen on halpa ja hyväksikäytetty, ja mikäli hän sattuu raskautumaan, ihana seksikumppani häipyy kyllä kuvioista. Tämä tuli hyvin ilmi myös asiaa käsittelevästä jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä, että joutuu hyökkäyksen kohteeksi kun kertoo, että ei halua irtoseksiä. Tähänkö ollaan tosiaan tultu. Kaikenlaista.
Joo, nykyään kuuluu harrastaa irtoseksiä mahdollisimman monen kanssa. Ja siitä pitää kertoa nauttivansa, koska se on kuulemma vahvan ja itsenäisen naisen merkki. Ehkäpä valitsen kuitenkin toisen tien.
Höpö höpö. Jos löytää hyvän tyypin siihen hommaan, niin ei ole syytä lähteä sitä vaihtamaan. Aina vain ei ole itsestä kiinni se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Jorma on "jyystäessään" rakastanut "jyystämäänsä" naista. Ja naiselle Jorma on ollut maailman paras ja ihanin mies, jonka kainaloon on ollut mukava iltaisin painautua. Nainen ei ole jakanut kehoaan ympäriinsä kaamean himon vimmalla, vaan hänen rakkauttaan on saanut vain puoliso. Mun mielestä irtoseksiä harrastava nainen on halpa ja hyväksikäytetty, ja mikäli hän sattuu raskautumaan, ihana seksikumppani häipyy kyllä kuvioista. Tämä tuli hyvin ilmi myös asiaa käsittelevästä jutusta.
Jakanut kehoaan? Mielenkiintoinen ymmärrys seksin harrastamisesta.
Miten niin eivät kelpaa?
Ja miten niin kerskuvat? Miksi tekisivät niin? Ei elämästään puhuminen ole kerskumista.
Miksi luulet että kaikki tahtovat parisuhteeseen?