IP: Yh äipät etsii seksiseuraa tinderissä
Ja täällä alapeukutettiin kun kerroin että yh äipistä haen vain seksiä!!!
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan toivoisin että maailma on nyt muuttunut sellaiseksi että nainen voi kertoa tuollaista omalla naamallaan lehdessä, mutta vähän epäilen että tuon jälkeen tulee niin paljon ahdistelua että hän joutuu muuttamaan nimensä ja poistumaan somesta. Sen lisäksi kenelläkään suomalaisella miehellä ei ole niin hyvä itseluottamus että voisi alkaa oikeaan suhteeseen hänen kanssaan tuon jutun jälkeen. Miehet pelkää niin paljon toisten miesten pilkkaa.
Hassua, että puhut suomalaisista, kun juuri suomalaisessa kulttuurissa tuo on yhdentekevää. Monissa muissa kulttuureissa tuollaisen jutun antava nainen jäisi ihan oikeasti yksin, tosin sellaisessa kulttuurissa hän ei antaisi lehtijuttua eikä sitä varmaan julkaistaisikaan.
Se yksin jääminen ei taida olla kaikille naisille enää mikään suuri pelonaihe. Tuo "pakko olla mies" vaivaa vanhempia sukupolvia enemmän. eri
Ainakin vauvapalstan avausten perusteella se on edelleen yksi suurimpia pelonaiheita. "Tapailemani mies... sitä ja tätä".....
Teet päätelmiä vauvapalstan perusteella? Se "tapailemani mies..." on vakiprovoaja, joka on jo tovin vääntänyt samalla kaavalla aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kuinka "se" kuluu kolmen vuoden aikana kolmen eri yhdenyön-miehen kanssa enemmän kuin kolmen vuoden parisuhteessa miehen kanssa.
Ei pimpsukka kulukaan vaan moraali kuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kuinka "se" kuluu kolmen vuoden aikana kolmen eri yhdenyön-miehen kanssa enemmän kuin kolmen vuoden parisuhteessa miehen kanssa.
Ja miesten moraali ei kulu koska sitä ei ole alun perinkään vaan miehet on syntymäsaastaisia?
Tuli mieleen että mitäköhän tuon nuoren naisen/äidin vanhemmat tykkäsivät lukiessaan lehdestä tyttärensä avautumisesta. Ylpeitä? Ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten moraali ei kulu koska sitä ei ole alun perinkään vaan miehet on syntymäsaastaisia?
Eipä huolta siitä kun aina löytyy joku uusi tyhmä nainen joka sen pleyeri pelimiehen kelpuuttaa.
Ja sitten itketään vauva palstalla kun mies sikailee sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Kummasti nää naiset jotka kerskuu seksijutuillaan ovat aina niitä jotka eivät kelpaa parisuhteseen. Mutta "oma" valintahan se aina on aina näillö että elävät sitä "nainenkin voi nauttia seksistä ja useista eri kumppanista" elämää.
Ei tietenkään kelpaa parisuhteeseen koska miesten mielestä seksuaalinen nainen on saastainen. Parisuhteeseen kelpaa vain ja ainoastaan neitsytmorsio, jota voi sitten pettää ja itkeä kun akka ei anna. Mut ne joiden kanssa petetään on halveksuttavia. Sama seksi tietysti tekee miehestä sankarin.
seksuaalinen ja puolta kylää paneva on eri asia. Ja parisuhteeseen kelpaa harvemmin naiset joilla on ä.päröitä. Naurattaa, kun naisilla menee kaikki sanat niin tunteisiin, että joku 1000 sanaa on sensuroitu.
Kannattaisi kelvata, ainakin niille miehille, jotka ovat itse panneet puoli kylää läpi. Vaikka se miesten mielestä on normaalin ja terveen miehen merkki, niin parisuhteeseen sellaisen kanssa harva lyhyemmän mieshistorian nainen haluaa. eri
yllättäen kuitenkin ne miehet joilla on eniten naiskokemusta ovat myös eniten haluttuja parisuhdemarkkinoilla.
Ja mistäköhän mahtaa johtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä huolta siitä kun aina löytyy joku uusi tyhmä nainen joka sen pleyeri pelimiehen kelpuuttaa.
Ja sitten itketään vauva palstalla kun mies sikailee sitä ja tätä.
Palstapoikien moraali ei kulu missään. On se tullut moneen kertaan selväksi, ettei teitä kukaan halua. Ja kun ei kukaan halua, mietitte päivät pitkät kuinka naiset pakotettaisiin jakamaan seksiä tasapuolisesti.
Surkuhupaisinta on, että sitä te nimenomaan kaipaatte. Irtoseksiä. Vaikka markkinoitte itseänne parisuhdemiehinä. Se on päälleliimattu mainos, joka piilottaa sen, ettei ikinä saanut sitä mitä isot pahat pojat sai. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin paljon puhutaan sukupuolten välisestä tasa-arvosta, niin raaka fakta on se, että naiset saa helpommin seksiä kuin miehet. Ei tarvitse edes olla missi. Ylipainoinenkin nainen saa seksiä halutessaan. Keskivertomies ei välttämättä. Siksi aktiivisesti irtosuhteita harrastavia naisia ei arvosteta.
Miksi ajattelet naisten kaipaavan arvostustasi tai hakevan hyväksyntääsi? Ne ajat alkavat, onneksi, olla ohi, kun naiset oli opetettu ajattelemaan tekemisiään siltä kannalta, hyväksyvätkö random-miehet ne.
Ilta-Sanomien artikkelin perusteella asiahan ei ole näin.
Minkä artikkelin? Tässä keskustelussa viitataan ymmärtääkseni artikkeliin, jossa kaksi sinkkuäitiä nimenomaan harrastaa seksiä välittämättä heille täysin tuntemattomien miesten mielipiteistä.
on siinä se sävy, että kuinka heitä paheksutaan. ja jos asia olisi yleisesti ns ok, ei moista artikkelia edes olisi. nyt sitä pitää syöttää mediassa ja voimaannuttaa kanssa siskoja.
Ja sen se myös tekee! Go siskot go! \o/
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että mitäköhän tuon nuoren naisen/äidin vanhemmat tykkäsivät lukiessaan lehdestä tyttärensä avautumisesta. Ylpeitä? Ken tietää.
Sen mukaanko täällä pitää elää että mitä vanhemmat ajattelee? Pitäisikö vanhempien ehkä päättää puolisokin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoo omalla naamallaan tuollaista :D
Ihiminen, joka haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.
Samoilla linjoilla olen tämmöisenä kolmikymppisenä miehenä. Sanotaan että järvi ei soutamalla kulu, mutta kun kumppaneita naisella alkaa olla siinä määrin, että ky rvistä tekisi sillan järven ylitse, se on liikaa.
Hyvin sanottu kuomaseni...
Vierailija kirjoitti:
Tämän jakaminen iltapäivälehdissä on lapsen etu?
Tätä minäkin tässä ihmettelen.
Plus se, että lapsi on ns. vahinkolapsi.
Plus tuo julkisuushakuisuus.
En voi ymmärtää.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän jakaminen iltapäivälehdissä on lapsen etu?
Tätä minäkin tässä ihmettelen.
Plus se, että lapsi on ns. vahinkolapsi.
Plus tuo julkisuushakuisuus.
En voi ymmärtää.
Ei hän itseään tuo esille, vaan asiaa.
Lapsi ei kuulu tähän asiaan, ja sen pitäisi jokaisen tajuta.
Ei kuulu tähän asiaan? Mutta silti hän kertoo, että on lapsi? Ja esiintyy omalla nimellä ja naamalla lapsensa äitinä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään mulla on jo 23-vuotiaana täysin mummoutunut pää, sillä en ikimaailmassa harrastaisi seksiä pelkästään siksi, että mulla on "tarpeet". Annan tapauksessakin mulla tulisi mieleen, että mahdetaankohan mua kuitenkin hyväksikäyttää. Että olenko pelkkä r eikä, jota käydään t ökkimässä. Ja ihan sama, mitä yritetään väittää, tuollainen ympäriinsä pa neskelu karkoittaa kyllä miehistä parhaimmat. Siis heidät, jotka kykenevät sitoutumaan ja rakastamaan aidosti.
Samoilla linjoilla olen tämmöisenä kolmikymppisenä miehenä. Sanotaan että järvi ei soutamalla kulu, mutta kun kumppaneita naisella alkaa olla siinä määrin, että ky rvistä tekisi sillan järven ylitse, se on liikaa.
Vähän sama juttu ku miehillä. Jos niitä kirkkoveneitä on vieraillut yhtä vilkkaasti ku aluksia Shanghain satamassa, niin parempi etsiä joku sellainen, jonka paalua ei oo aivan yhtä hanakasti hierottu. eri
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne vanhemmatkin ole jo arvanneet tyttärensä harrastavan seksiä. Varsinkin jos on kerran lapsikin syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mukaanko täällä pitää elää että mitä vanhemmat ajattelee? Pitäisikö vanhempien ehkä päättää puolisokin?
Ja kun on naimisissa niin silloinhan harrastaa kaikista eniten seksiä. Mitähän vanhemmatkin ajattelee kun aikuiset lapset harrastaa koko ajan seksiä? Mahtaa vanhempia hävettää ja kun ajattelee mitä hääyökin tarkoittaa..
Aikuinen haluaa seksiä oli sinkku tai ei ja se on täysin luonnollista ja sallittua, niin naiselle kuin miehelle.
Mikä siinä on niin kauheaa että sanoo että tuli vahingossa raskaaksi? Se tarkoittaa vain sitä että ei suunnitellut sitä. Jokainen syntyvä lapsi Suomessa on joka tapauksessa haluttu, koska abortti on kaikille mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoo omalla naamallaan tuollaista :D
Miksi ei? Moni kertonut.
on siinä se sävy, että kuinka heitä paheksutaan. ja jos asia olisi yleisesti ns ok, ei moista artikkelia edes olisi. nyt sitä pitää syöttää mediassa ja voimaannuttaa kanssa siskoja.