Hyväksytkö "aviomiespalvelut" muille naisille?
Hyväksytkö jos miehesi tekee ns. aviomiespalveluksia muille naisille? Esim kuskailee työkaveria, auttaa yksinäistä naapurin naista remontissa, kantamisessa, auton laittelussa jne.
Sellaisista asioista siis kyse joita joku nainen tai naiset pyytää vastikkeettomasti tekemään hyväkseen.
Kommentit (18)
Itse kaipaisin sellaista vakkaria miestenhommat taitavaa, jota voisi aina tarpeen tullen pyytää maksua vastaan hakemaan jotain painavaa vaikka peräkärryllä tai asentamaan jotain, kiinnittämään taulun seinään ja tämmöistä. Ei tarvitsisi etsiä aina jotain kyseiseen palveluun erikoistunutta kallista firmaa. Tietysti hinnan pitäisi olla sitten kilpailukykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaisin sellaista vakkaria miestenhommat taitavaa, jota voisi aina tarpeen tullen pyytää maksua vastaan hakemaan jotain painavaa vaikka peräkärryllä tai asentamaan jotain, kiinnittämään taulun seinään ja tämmöistä. Ei tarvitsisi etsiä aina jotain kyseiseen palveluun erikoistunutta kallista firmaa. Tietysti hinnan pitäisi olla sitten kilpailukykyinen.
Onhan sellaisia talkkaripalveluita tarjoavia. Varmaan löytyy edullisiakin.
En hyväksy. En kyllä hyväksyisi sellaistakaan jos joku mies olisi aina pyytämässä jotain, mutta ei ole ystävä joka auttaa tarvittaessa vastavuoroisesti. Ystäviä autellaan kumpikin.
Tietysti mieheni saa auttaa ystäviään ja sukulaisiaan. Hullua olisi jos ei saisi, itsekin autan omiani.
Ei tuollainen ole mitään aviomiespalvelua vaan ystävyyttä.
Tietysti saa.
Mieheni ystävät pyytävät myös minulta apua asioissa joissa olen hyvä. Ja me pyydämme apua sellaisissa asioissa joissa tiedämme jonkun muun olevan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mieheni saa auttaa ystäviään ja sukulaisiaan. Hullua olisi jos ei saisi, itsekin autan omiani.
Ei tuollainen ole mitään aviomiespalvelua vaan ystävyyttä.
Ystävät ja sukulaiset eri asia kuin vaikkapa naapurit, työkaverit ym jotka aina pyytelee palveluksia yksipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Mieheni ystävät pyytävät myös minulta apua asioissa joissa olen hyvä. Ja me pyydämme apua sellaisissa asioissa joissa tiedämme jonkun muun olevan hyvä.
Ystävät eri asia tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tietysti kaveria autetaan!
Ei kyse kavereista. Vaan esim naapurin nainen pyytää usein auttamaan jossain kantamisessa, palovaroittimen patterin vaihdossa, pyytää autoa lainaan tai hakemaan itsensä töistä koska oma auto huollossa, tuomaan kaupasta jotain jne.
Mies ja minä kumpikin autellaan vaan ystäviä ja läheisiä sukulaisia, ei muita. Jotkut tuntemattomatkin naiset yrittänyt saada mieheltä ilmaisia palveluksia työhönsä liittyen, mutta niitä ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse kavereista. Vaan esim naapurin nainen pyytää usein auttamaan jossain kantamisessa, palovaroittimen patterin vaihdossa, pyytää autoa lainaan tai hakemaan itsensä töistä koska oma auto huollossa, tuomaan kaupasta jotain jne.
No mies osaa aivan itse päättää ketä haluaa auttaa. Ei ole minun hommani tuollaista rajoittaa, aikuinen ja järkevä ihminen kun on.
Naapuri ja työkaveri voivat olla myös ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Ystävät eri asia tottakai.
Kuka muu edes palveluita kehtaa pyytää kuin ystävä?
En ole tuollaisesta kuullutkaan.
Mieheni on auttanut muutaman kerran mun sinkkuystävääni, jolle kaikenlaiset pienetkin remonttihommat taulun seinään kiinnittämisestä ja huonekalun kokoamisesta lähtien ovat liian hankalia jo ihan terveyssyistäkin. Mieletäni tässä ei ole mitään kummallista, enkä ainakaan änkeä itseäni mukaan näihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies osaa aivan itse päättää ketä haluaa auttaa. Ei ole minun hommani tuollaista rajoittaa, aikuinen ja järkevä ihminen kun on.
Toki voi olla. Sinun tapauksessa ilmeisesti automaattisesti muuttuu ystäväksi jos pyytää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi olla. Sinun tapauksessa ilmeisesti automaattisesti muuttuu ystäväksi jos pyytää jotain.
Ei, vaan normaalit ihmiset eivät pyytele palveluksia muilta kuin ystäviltä. Jos sopivaa ystävää ei löydy, niin sitten palkataan joku ammattilainen.
Ensin siis ystävyys, sitten palvelukset toimivat puoleen ja toiseen.
Aviomiespalveluita :D eikö miehet sitten muita miehiä auttele muutossa ja remontissa? Minäkin autan naispuolisia kavereita, eikä kukaan meistä ole kenenkään aviomies tai edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään miestenhommia.
Erästä mukavaa vanhempaa pariskuntaa autellaan miehen kanssa joskus kumpi vaan tai yhdessä. Jollain tasolla ystävystytty ja kutsuvat välillä syömäänkin.
Muuten ei autella kuin läheisiä. En näe mitään järkeä siinä, että tuhlaisi aikaansa muihin. Miehiä hyväksi käyttäviä naisia löytyy aina mitkä silmiään räpsytellen odottaa palveluksia itselleen ja niille ei tarvitse miehen antaa aikaansa.