Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä olette luulleet huumorilaulajiksi?

Vierailija
14.11.2019 |

Muistuuko mieleen sellaisia artisteja, joita olette aikoinanne luulleet huumorilaulajiksi tai -yhtyeiksi, mutta jotka ovatkin olleet tai jotka on otettu ihan tosissaan? Esimerkiksi Kari Kuuvan "Tango pelargonia" oli aikoinaan valtava hitti, joka kuitenkin oli kirjoitettu ylimurheellisten iskelmien parodiaksi.

Minä olin jo pitkälti aikuinen, kun ymmärsin muiden ihmisten puheista, että Rauli Badding Somerjoki oli laulanut aivan tosissaan. Minä olin muodostanut hänestä pellen kuvan televisiossa lapsena näkemäni napapaidan ja lanteenhetkutuksen vuoksi. Ihmettelin kovasti sitä, että Topi Sorsakoski menestyi samalla huumorikonseptilla. Sitten valkeni.

Onko joku muukin ollut näin ulkona kevyen musiikin kartalta? Minkä artistin tai kappaleen kohdalla on tullut virhepäätelmiä?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää suomeksi 80-luvun power metal-yhtyeiden kuten Dion, Manowarin tai Helloweenin sanoituksia niin luultavasti nauratte niille kuin Teräsbetonille. Tietenkin Suomessa Teräsbetonin sanoitukset aiheuttavat enemmän tirskuntaa koska oma äidinkieli, kaikki eivät edelleenkään englantia ymmärrä riittävän hyvin.

Vierailija
182/182 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cardi B. Surkea räppäri, tyhmät sanat biiseissä, puhetyyli on kammottava ja lyyli itse on lähes ruma. Tekotisseillä, -takamuksella, -ripsillä yritetään hämätä ja ilmeisesti tää kaikki menee moniin täydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi