Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo tapa testata oletko ennakkoluuloinen rasisti (suurin osa on, valitettavasti)

Vierailija
13.11.2019 |

Olet lähettämässä 9v tyttöäsi taksilla mummolaan. Ajoa 2h. Pihaan ajaa taksi jossa musta afrikkalainen mies. Epäröitkö edes vähän laittaa tyttöä matkaan.

Jos epäröit olet rasisti. Olit valmis lähettämään tavallaisen valkoihoisen kuljettajan mukana mutta vääränvärinen kuljettaja olikin sinulle ongelma.

Tämä ei tietenkään poista sitä ettetkö voisi olla hyvä ihminen ja et haluaisi olla ennakkoluuloinen rasisti.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellä on varaa kahden tunnin taksimatkaan?

Sitä ei tässä nyt kysyttykään, että onko varaa.

Samaa mieltä, ei järkeä maksaa niin pitää matkaa taksille

Vierailija
102/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Kuljettaja saattaisi jättää tytön jonnekin Tuusulanväylän varteen. Tai sittenkin bussipysäkille. Tai tyttöä ei ehkä olisi ollut olemassakaan... Eli en uskaltaisi. Viime aikoina on tummilta taksikuskeilta hävinnyt asiakkaita ihan tuhka tuuleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jeesus heebo tänne eksy?

Vierailija
104/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin lapsen suomea osaavan naispuolisen kuljettajan kyytiin. Varmistaisin kielitaidon juttelemalla kuskin kanssa hetken ennen matkaanlähtöä.

Vierailija
105/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kerran uudenvuodenjuhlien jälkeen ei otettukaan ekaa taksia kun kuljettaja oli somali ja tämähän ei kaverin tyttöystävälle kelvannut. Minä ja tämä kaveri yritettiin yhteen ääneen mimmille sanoa että meitä on tässä kaksi raavasta miestä mukana, ettei ole mitenkään mitään hätää. Mutta hän ei kuulemma somalin kyytiin nouse. Ei sitten noustu :D

Vierailija
106/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän taksia paljon saatuani aivoinfarktin. Koskaan ei ole ollut taksikuskien kanssa ongelmaa, ei tummien eikä vaaleiden. Joskus tuntuu, että tummat taksikuskit ovat extraystävällisiä, kyselevät paljon kuntoutuksesta jne.

Vierailija
107/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskien minimointi on rasismia? Itse en epäröisi laittaa mustan naiskuskin matkaan.

Vierailija
108/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo ilman testiäkin että olen

Vierailija
109/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me nelikymppiset saadaan ravintoloissakin olla rauhassa. Toista oli vielä 10 vuotta sitten. Ikä suojelee.

Puhu vain omasta puolestasi. Mä en ainakaan saa olla rauhassa. Parhaimmillaan tai pahimmillaan 20 vuotta nuoremmat miehet pyörivät ympärillä, kolmikymppisistä puhumattakaan.

t. Nainen 41v.

Vierailija
110/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapa testata onko aloittaja wi her väs säri, lukee vain aloitusviestin ja toteaa että on

Vierailija
111/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako tälläistä vatvoa. Ei kiinnosta vähääkään joku rasismi. Kai sitä oikeitakin ongelmia on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä