Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo tapa testata oletko ennakkoluuloinen rasisti (suurin osa on, valitettavasti)

Vierailija
13.11.2019 |

Olet lähettämässä 9v tyttöäsi taksilla mummolaan. Ajoa 2h. Pihaan ajaa taksi jossa musta afrikkalainen mies. Epäröitkö edes vähän laittaa tyttöä matkaan.

Jos epäröit olet rasisti. Olit valmis lähettämään tavallaisen valkoihoisen kuljettajan mukana mutta vääränvärinen kuljettaja olikin sinulle ongelma.

Tämä ei tietenkään poista sitä ettetkö voisi olla hyvä ihminen ja et haluaisi olla ennakkoluuloinen rasisti.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän testin perusteella r*sismi on vain älykkyyttä.

Se on ok.

Vierailija
62/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti, olen roturealisti oli kyseessä sitten tumma,- tai vaaleaihoinen ihminen. Siksi pysynkin kaikista ihmisistä mieluusti kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasisti.

Vierailija
64/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää hiukan järkeä eikä olla aivan sinisilmäinen.

T. Tolkun ihminen

Vierailija
65/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17v poikakaan ei hyppäisi taksiin kahdeksi tunniksi. Oli minkävärinen kuski hyvänsä tarjolla. Eli suht surkea esimerkki.

Vierailija
66/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi lasta vieraan taksin kyytiin kahdeksi tunniksi.

En olisi nuorena naisena myöskään mennyt itse. Olen paljonkin matkustellut maailmalla ja tämä on ihan elämänkokemusta.

"nuorena naisena en uskaltaisi" 

Missä iässä nainen voi todeta että enään en ole niin nuori että uskallan mennä ja riski joutua seksuaalirikoksen uhriksi laskee, onko se 35 vai 40 vuotta vai 60 vuotta? 

Hei kamoon, niitä rais kauksia on tapahtunut vanhusten hoitolaitoksissakin, miehiin ja naisiin kohdistuvia.

Siksi samaa ihmettelen ja kysyn kun alkuperäinen kirjoittaja totesi että hän ei "nuorena naisena" uskaltaisi. Onko joku ikä sitten kun jo voi mennä?

Niin tuttua tällä palstalla, ettei ymmärretä lukemaansa. 😊

-ohis-

Vierailija
67/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuk klukkuk kulkkulk kaan tulee vai?

Vierailija
68/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse muslimin kanssa naimisissa ja asumme ei-länsimaisessa muslimikulttuurissa, mutta silti en laittaisi hypoteettista lastani kahden kesken jonkun rändom-taksikuskin matkaan. En Suomessa enkä nykyisessä kotimaassani. Kyse ei ole ennakkoluuloista vaan terveestä järjestä.

Terve järki on nykyaikana harvinaista.

On vain unelma höttöä ja agendaa AP täynnä.

Vierailija
69/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin vakuuttunut siitä, että tuon taksimatkan hinnalla löytäisin läjäpäin sukulaisia ja ystäviä kuskaamaan lapseni mummolaan, joten en näe mitään syytä laittaa lasta vieraan ihmisen kyytiin kahdestaan noin pitkäksi ajaksi, oli tämä minkä värinen hyvänsä. Realistisesti ajatellen lapsi voisi matkustaa mummolaan julkisella kulkuvälineellä, olen itse matkustanut suunnilleen saman ikäisenä yksin junalla Helsingistä Tampereelle. Todennäköisesti suunnittelisin matkan kuitenkin niin, että olen itse lasta saattamassa perille saakka.

Vierailija
70/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä laittaisi 9v lasta kahdeksi tunniksi taksiin, oli kuski minkävärinen hyvänsä. Tekeekö joku noin oikeasti?

Vierailija
71/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko alttaritaulut r.asistisia?

Jeesus oli lähi idästä ..hiukset lyhyet ja kiharat

Oli 150 cm pitkä ja vanttera.

Miksi J.eesusta ei kuvata kuten kuuluu..

Kyseessä Uskonto!!!!!väärät kuvat revittävä seiniltä!!!!!

Vierailija
72/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme osan vuodesta Britanniassa missä tämä ei ole ollut yhtään mikään outo skenaario lapsillemme koskaan, eikä vaimolleni, eikä vaimon vanhemmille. Ihmetys sen sijaan vaimolle ja koko vaimon puolen suvulle aina Suomessa käydessä on se :

- miten täällä on kaikki niin rasisteja

- miten suomalaiset luulevat että jokainen musta ihminen on kotoisin Afrikasta?

Vaimoni ystävät kävivät Suomessa.. häpesimme silmät päästä. Joku humalainen tuli illallisen jälkeen ravintolassa kysymään AAR JUU FROM AFRIKA

Vaimo sanoo monesti että Suomessa on sana meininki ihonvärin suhteen kun Briteissä oli ehkä 1800-luvulla

Jos jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi helsingissä:

AAR JUU FROM IR.AK

Vierailija
73/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme osan vuodesta Britanniassa missä tämä ei ole ollut yhtään mikään outo skenaario lapsillemme koskaan, eikä vaimolleni, eikä vaimon vanhemmille. Ihmetys sen sijaan vaimolle ja koko vaimon puolen suvulle aina Suomessa käydessä on se :

Vaimoni ystävät kävivät Suomessa.. häpesimme silmät päästä. Joku humalainen tuli illallisen jälkeen ravintolassa kysymään AAR JUU FROM AFRIKA

Vaimo sanoo monesti että Suomessa on sana meininki ihonvärin suhteen kun Briteissä oli ehkä 1800-luvulla

AAR JUU FROM IR.AK

jos Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi suomessa.

Jeesus olisi pakola inen ja taksikuski

Lapsi olisi kää nnytetty 2 tunnin aikana 100% varmasti kristity ksi

Vierailija
74/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan puolusta Jeesusta?

Vierailija
75/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa. Pelkäisin, että valkoinen kuski jättäisi lapsen johonkin kesken matkaa.

(Tilasto)

Olen laittanut 10v lapsen 15 min matkalle harrastukseen yksin taksilla. En ajatellut kuskista mitään. Kysyin vain hinta-arvion, että lapsella on tarpeeksi rahaa mukana. Se oli kyllä entisaikaan enkä osaa sanoa nykyajan takseista.

Vierailija
76/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAR JUU FROM IR.AK

Jos Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi suomessa.

Jeesus ruokakaupassa: onhan tästä eläimestä valutettu veri, sen ollessa vielä elossa?

Ruokakauppias : senkin s.adistinen m.amu

Vierailija
77/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAR JUU FROM IR.AK

Jos Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi suomessa.

Jeesus ruokakaupassa: onhan tästä eläimestä valutettu veri, sen ollessa vielä elossa?

Ruokakauppias : senkin s.adistinen m.amu

Jos Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi Helsingissä

Jeesus astelee reippaasti narikkatorille ja huutaa : JOKA MINUUN USKOO PELASTUU!

Poliisi tulee..nonnii Jezuh tää on jo toinen kerta, nyt tulee putkareissu.

Vierailija
78/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes testata, tiedän olevani ennakkoluuloinen ja siksipä ei tulisi mieleenkään laittaa lasta taksiin yksikseen. Minkäänlaisen kuljettajan kanssa.

Enkä menisi itsekään. Silloin vielä kun käytin joskus takseja oli ahdistavaa olla henkilöautossa kaksistaan vieraan miespuolisen kuskin kanssa.

Vierailija
79/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit keksiä vähän paremman esimerkin, palataan sitten taas aiheeseen.

Vierailija
80/111 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis laittaa hyvillä mielin lapsensa matkaan, ettei vaan kukaan luule ras*istiksi. Vähät lapsen turvallisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi