Nainen, miksi olit niin ilkeä, kun kerroin kiinnostuksestani?
Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta? Miksi pitää olla ilkeä?
t: kilttis
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ilkeä aina kun lähentelijä oli minua tuplasti vanhempi, ruma ja lihava ukko. Joskus lähentelijä oli humalassa, joskus selvin päin.
Kovin kohtelias en ollut silloinkaan, kun lähestynyt mies aloitti keskustelun haukkumalla kaikki paikallaolijat ja kertomalla yksityiskohtaisesti, miksi hän on kaikkia heitä parempi. Tämä mies oli "vain" 10 vuotta minua vanhempi ja selosti minulle, että naiset nyt vain tykkäävät vanhemmista miehistä.
Jepjep, eli vanha, ruma, lihava mies ei ansaitse tulla kohdelluksi normaalina ihmisenä? Pitää olla ilkeä, pelkkä ei kiitos ei riitä?
No ei ansaitse kun häiritsee nuoria naisia. Tuollainen on törkeää ja nöyryyttävää. Vielä pahemmaksi tekee jos naisen kaverit seuraavat huvittuneena, miten taas joku vanha setä on tuon kimpussa.
Turha sinun on sitäkään päivitellä, jos saat tylyn vastauksen kun haistattelet vastaantulijoille kadulla.
Kylläpäs olet moukkamainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu on siinä, että jos on ilkeä ja nolaa miehen niin se mies ei jää stalkkaamaan ja toivomaan turhia. Se on sille miehellekin lopulta helpompaa, kun turhia toiveita ei jää.
No ei salettiin ole helpompaa tulla nolatuksi! Miksei voi vain sanoa että ei kiinnosta ollenkaan, kiitos kumminkin. Nolatuksi tulemisesta jää aina trauma.
Mitä ihme mieslogiikkaa on se, että epätoivotusta lähestymisestä pitäisi kiittää? Odotatteko vielä sievää niiausta lopuksi?
Uskokaa pois, joillekin naisille (eli niille nuorille ja kauniille) tuollaiset jatkuvat, yllättävät ja usein epämiellyttävät lähestymiset on niin arkipäivää, niin rasittavia ja niin pitkästyttävä, että huumori meinaa loppua. Kuvitelkaa miehet, että jokapäiväisellä työmatkallanne teidät pysäyttää kahdeksan eri feissaria ja liittymämyyjää. Joka *tun päivä. Et halua niistä yhtäkään, mutta ne samat Teliat ja WWF:t huitovat siellä uudestaan ja uudestaan. Kauanko kestää, että lakkaat hymyilemästä ja kiittämästä niitä kaikkia, ja kävelet vain ohi?
Vierailija kirjoitti:
Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.
KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.
Joten onko ihme, että teitä kartellaan?
Tällainen tyyppi minua on vainonnut, kaikki nuo kuvailevat häntä, mutta toivon ettei sarjamurhaajaksi ala.
Kolmekymppinen kokematon mammanpoika jolla paha fetissi naisten pyllyistä. Tapasin häntä muutaman kerran, vaatteet päällä, pari vuotta sitten ja kun nätisti ilmoitin ettei juttu jatku, hän vaan jatkoi ehdottelua. Ekasta tapaamisesta asti hänellä oli kuvani puhelimen taustakuvana! Lopetin viesteihin vastailun, nyt hän käy joka kerta suoraan käsiksi yöelämässä vastaantullessa.
Yhtäkkiä tunnet jonkun kädet takapuolellasi. Enää en pysty olemaan hänelle ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.
NoOH mItENS NIITä TutTUja SAa kuN ei SaA LäHEStYÄ TuNTEMATtOmIa?
Mm. kavereiden kautta. Kaveri esittelee sinut ystävälleen, jonka kanssa sattuu olemaan liikkeelle tai tulee vaikka samoihin juhliin, mökille, harrastukseen tms.
Ai niin, mutta kun ei teillä ole kavereita eikä sellaisia sosiaalisia menoja, joissa tutustuisi uusiin ihmisiin.
Ei tietenkään meillä nyt sellaisia ole, kun ollaan äidin helmoissa pyöriviä rumia miehiä, potentiaalisia sarjamurhaajia. Tämä selvisi vauvapalstalta.
Miten usein tulee torjunta, jos pyrit poikaporukoihin tai haluat tutustua uuteen mieheen, ap.? Sellainen koskee ehkä syvemminkin mutta siitä ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1:
Mies: hei, lähdetkö treffeille?
Nainen: kiitos, mutta en ole kiinnostunut/olen varattu/olen lesbo
Mies: asia selvä, eipä siinä sitten mitään :)Vaihtoehto 2:
Mies: niin, mutta *syitä, miksi naisen mielipide on väärä ja miksi hänen pitäisi kuitenkin lähteä treffeille*
Nainen: *mahdollisesti jotain ilkeäksi tulkittavaa*Siinä yksinkertainen kaavio.
Väität, että jokainen nainen kiittää miesten lähentelyistä? Tämä selvä.
Taitaa useammin tulla suusta "no ei tosiaan lähdetä" tai muuta vastaavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.
Tää on taas tätä. Tuntemattomia ei saisi lähestyä, mutta tuttujakaan ei oikein saisi lähestyä kun he kokevat enemmän ystävyyttä kuin mitään muuta. Ihan sama miten toimii niin persiilleen menee. Kyllä se vaan niin menee, että jos on hyvä mies niin kelpaa kyllä tuntemattomalle, ja jos ei tuntemattomat syty niin ei syty tututkaan.
Terveisin Naispelko26
Eli minä näen jotenkin tuntemattoman miehen ulkonäöstä onko hän hyvä mies? Kerro mitkä on tuntomerkit?
Kuka tässä on mistään ulkonäöstä puhunut? Kai siinä voi pari sanaakin sen miehen kanssa vaihtaa ja sitä kautta alkaa tutustumaan? Olen minä kuullut puhuttavan palstalla myös siitä miten heti huomaa kohtaako kemiat ja onko jostain miehestä kumppaniksi. Sitä en sitten tiedä, että miten voi heti huomata lähes tuntemattomasta miehestä, että onko hän kumppanimateriaalia, mutta se on teidän naisten keskenään selvitettävä. Mielellään kuulisin minäkin sen, että miten moinen tunnistus oikein tapahtuu. Samoin haluaisin kuulla senkin miten naiset mukamas omien sanojensa mukaan aistivat miehistä ties mitä huonoja puolia. Puhun nyt yleistävästi naisista, koska niin minulle on kerrottu, että nimenomaan naiset monikossa aistivat huonot miehet.
Terveisin Naispelko26
Kuulun näihin, jotka heti huomaavat onko miehestä kumppaniksi minulle. Lyhytkin juttelu riittää. Tarvittavaa kemiaa ei ole, jos esimerkiksi miehen jutut ja tapa keskustella ärsyttävät minua jo ensimmäisten minuuttien aikana. Tai jos muuten tunnen oloni hänen seurassaan epämukavaksi. Toinen merkittävä tekijä on tietenkin ulkoinen olemus.
Kuitenkaan se, ettei miehestä ole kumppaniksi minulle, ei tarkoita etteikö hänestä voisi olla jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1:
Mies: asia selvä, eipä siinä sitten mitään :)Vaihtoehto 2:
Mies: niin, mutta *syitä, miksi naisen mielipide on väärä ja miksi hänen pitäisi kuitenkin lähteä treffeille*
Nainen: *mahdollisesti jotain ilkeäksi tulkittavaa*Siinä yksinkertainen kaavio.
Väität, että jokainen nainen kiittää miesten lähentelyistä? Tämä selvä.
Taitaa useammin tulla suusta "no ei tosiaan lähdetä" tai muuta vastaavaa
Lähentely on aika kaukana siitä että tulee normaalisti keskustelemaan ja lähennellessä ei ihme jos saa esittämäsi vastauksen.
Jos et kunnioita naista, ei sinuakaan tarvi kunnioittaa.
Minulta katosi moinen ongelma kun lopetin nuorempana kontaktinoton naisiin. Nyt olen elämääni melko tyytyväinen vanhapoika, enkä edes enää oikeastaan muista mistä olisin jäänyt paitsi. Seksi sujuu fleslightin, pumpattavan barbaran kanssa, koiraa ja kissaa voin silitellä jos haluan kontaktia elävään olentoon sillä erotukselle että kissa tai koira eivät ole koskaan tarkoituksella pahoja kuten suurin osa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu on siinä, että jos on ilkeä ja nolaa miehen niin se mies ei jää stalkkaamaan ja toivomaan turhia. Se on sille miehellekin lopulta helpompaa, kun turhia toiveita ei jää.
No ei salettiin ole helpompaa tulla nolatuksi! Miksei voi vain sanoa että ei kiinnosta ollenkaan, kiitos kumminkin. Nolatuksi tulemisesta jää aina trauma.
Mitä ihme mieslogiikkaa on se, että epätoivotusta lähestymisestä pitäisi kiittää? Odotatteko vielä sievää niiausta lopuksi?
Uskokaa pois, joillekin naisille (eli niille nuorille ja kauniille) tuollaiset jatkuvat, yllättävät ja usein epämiellyttävät lähestymiset on niin arkipäivää, niin rasittavia ja niin pitkästyttävä, että huumori meinaa loppua. Kuvitelkaa miehet, että jokapäiväisellä työmatkallanne teidät pysäyttää kahdeksan eri feissaria ja liittymämyyjää. Joka *tun päivä. Et halua niistä yhtäkään, mutta ne samat Teliat ja WWF:t huitovat siellä uudestaan ja uudestaan. Kauanko kestää, että lakkaat hymyilemästä ja kiittämästä niitä kaikkia, ja kävelet vain ohi?
No ihan nainen olen. Ei minua kyllä koskaan ole kahdeksaa kertaa joka päivä lähestyneet miehet, vaikka olin aikanaan nuorempikin ja kaunis olen edelleen. Aina olen myös feissareille jaksanut hymyillä ja sanoa ei kiitos (vaikka päivittäin useampaan törmään). Ei siinä huumoria tarvita, ainoastaan ihan inhimillisiä käyttäytöstapoja.
Jos joku on asiallisesti lähestynyt, olen asiallisesti kieltäytynyt. Asiattomat ovat asia erikseen, mutta ei tässä aloituksessa sellaisesta mainittukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuitenkin kaikki sellaiset ketjut poistetaan missä kysellään tai kerrotaan neuvoja ulkomaalaisen naisen saantiin.
Takaan, ettei poisteta, jos ovat asiallisia ja keskittyvät aiheeseen eikä suomalaisten naisten haukkumiseen. Itse olen monta kertaa vihjannut, että Lux expressillä pääsee puoli-ilmaiseksi Pietariin. Majoittuminen siellä ei maksa paljon, löytyy myös airbnb-majoituksia. Viisumin saa nyt sähköisesti. Sinne voi mennä vaikka parin viikon välein viettämään viikonloppua ja tutustumaan venäläisiin naisiin. Yksikään palstamies ei ole ilmaissut aikovansa edes tutustua lux expressin hintoihin ja majoitusvaihtoehtoihin, puhumattakaan että olisi tullut kertomaan tänne, oliko vaikeaa saada sähköinen viisumi.
Ja siis nainen olen ja erittäin mielelläni autan palstamiehiä löytämään naisen ulkomailta.
Takaan että tuollaiset ketjut poistetaan. Ihan kuule on nähty monta kertaa. Ja asiallisina eivät aina pysy ja silloin se on nais trollien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuitenkin kaikki sellaiset ketjut poistetaan missä kysellään tai kerrotaan neuvoja ulkomaalaisen naisen saantiin.
Takaan, ettei poisteta, jos ovat asiallisia ja keskittyvät aiheeseen eikä suomalaisten naisten haukkumiseen. Itse olen monta kertaa vihjannut, että Lux expressillä pääsee puoli-ilmaiseksi Pietariin. Majoittuminen siellä ei maksa paljon, löytyy myös airbnb-majoituksia. Viisumin saa nyt sähköisesti. Sinne voi mennä vaikka parin viikon välein viettämään viikonloppua ja tutustumaan venäläisiin naisiin. Yksikään palstamies ei ole ilmaissut aikovansa edes tutustua lux expressin hintoihin ja majoitusvaihtoehtoihin, puhumattakaan että olisi tullut kertomaan tänne, oliko vaikeaa saada sähköinen viisumi.
Ja siis nainen olen ja erittäin mielelläni autan palstamiehiä löytämään naisen ulkomailta.
Takaan että tuollaiset ketjut poistetaan. Ihan kuule on nähty monta kertaa. Ja asiallisina eivät aina pysy ja silloin se on nais trollien toimesta.
Toimesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NoOH mItENS NIITä TutTUja SAa kuN ei SaA LäHEStYÄ TuNTEMATtOmIa?
Töissä/opinnoissa/harrastuksissa/internetissä/ystävien kautta? Ystävyydestähän moni suhdekin vasta alkaa, harva nyt suoraan sänkyyn hyppää tuntemattoman kanssa ja alkaa seurustella.
Töissä. Juu, yksi vanhempi nainen löytyy. Naimisissa ja lapset jo vanhoja.
Opinnoissa. Silloin aikoinaan yliopistolla taisi olla 5 naista ja 700 miestä samalla kurssilla.
Harrastuksissa. Juu, kyllä huomaa ettei ketään kiinnosta tutustua.
Internetissä. Tinder nyt on täynnä botteja, maksullisia, mielenvikaisia. Kukaan kavereistakaan ei ole saanut satunnaispanoja enempää sieltä. Ehkä tuo on erilaista komealle malli miehelle ja naisille.
Ystävien kautta. Jos joku mun kavereista jostain syystä tuntisi jonkun kauniin sinkkunaisen niin takuulla yrittäisi sitä itse eikä esittelisi mulle sitä.
Niin, muita ideoita??
Kiteyttää kaksi asiaa loistavasti:
1. Palstamiehet eivät osaa olla naisten kanssa kavereita. Naiset ovat jotain, mitä yritetään.
2. Naisia heille ovat vain ja ainoastaan kauniit sinkkunaiset.
Just sinunlaisten trollien takia ei palstalla voi käydä mitään rakentavaa keskustelua.
1. Te suomalaiset naiset ette osaa olla vain kavereita. Aina kun minulla joku sellainen on ollut niin on halunnut olla kaveria enempää ja se on loppunut siihen.
2. Hui kauhistus että haluun jonkun jota kohtaan tunnen jotain vetovoimaa. Naiset täällä kuitenkin aina vetoavat siihen että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä sille mitään voi kun ehdotan heille että hankkisivat jonkun oman tasoisensa miehen.
En todelllakaan väittänyt edustavani kaikkia palstamiehiä mutta teillehän miehet kaikki ovat sitä "yhtä ja samaa massaa".
Itselläni on omakohtainen kokemus näistä kiltti mies lähestyy -tilanteista. Tuntematon mies lähestyi bussipysäkillä ja alkoi jutella. Hän pyyteli minua kahville. Aluksi kieltäydyin, mutta mies pyyteli niin kovin ja kertoi kaipaavansa piristystä viikkoonsa niin lopulta suostuin. Kahvittelu sujui mukavasti ja mies ehdotti minulle treffejä. Pahoitellen kerroin hänelle olevani parisuhteessa, jolloin mies raivostui ja alkoi huutaa solvauksia kutsuen mm. huijarih*oraksi. Onneksi tuntemattomat ihmiset puuttuivat tilanteeseen. Ei koskaan tällaista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on:
Siksi, että kokemukseni mukaan sinulle ei olisi riittänyt vastaukseksi ”ei”!
Olisit kysynyt ”miksi?” jne. ja minun olisi pitänyt ryhtyä perustelemaan vastaustani. Äkkiä olisin juuttunut kanssasi inttävään keskusteluun. Sitä en olisi halunnut.Tällaista kohteluako haluat osaksesi kun itse rohkaistut ja kerrot tunteistasi jollekin miehelle?
Ai niin, ethän sinä niin tule tekemään. Odotat että joku tekee sen sinulle ja sitten käytät valtaasi.
Et voi etukäteen päättää että jostakin tulee inttävä keskustelu, eikä vastapuoli meinaa uskoa kieltävää vastausta. Jos näin käy, sitten käy, mutta kyllä ihminen on sen velkaa toiselle että vaivautuu edes asiallisesti keskustelemaan, jos toinen avautuu tuolla tavalla.
Taatusti kukaan ei ole yhtään mitään velkaa kellekkään randomeille tyypille. Millainen ihminen tulee edes esittelemään kiinnostustaan täysin tuntemattomalle ihmiselle. Jos joku tuttu yrittää niin silloin toki pakit ovat varmat ja kohteliaammat ja tästä lähtien kyseistä henkilöä vältellään. Mikä toope tulee kertomaan kiinnostuksesta kun sitä ei ole yhtään millään tavalla rohkaistu? Tästä syystä käyttäydyn tasaisen tylysti ja vmäisesti että saisi olla rauhassa. Jos erehtyy hymyilemään juttelemaan tavallisesti, joutuu hankaliin tilanteisiin kun se tulkitaan väärin.
Siinä kohtaa, kun vastaukseen "sori oon kihloissa" vastauksena on useamman kerran saanut joko vonkausta ja kyselyä, että no haittaako se jos et vaan kerro tai huorittelua ja huutoa niin ei tee enää mieli olla kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on:
Siksi, että kokemukseni mukaan sinulle ei olisi riittänyt vastaukseksi ”ei”!
Olisit kysynyt ”miksi?” jne. ja minun olisi pitänyt ryhtyä perustelemaan vastaustani. Äkkiä olisin juuttunut kanssasi inttävään keskusteluun. Sitä en olisi halunnut.Tällaista kohteluako haluat osaksesi kun itse rohkaistut ja kerrot tunteistasi jollekin miehelle?
Ai niin, ethän sinä niin tule tekemään. Odotat että joku tekee sen sinulle ja sitten käytät valtaasi.
Et voi etukäteen päättää että jostakin tulee inttävä keskustelu, eikä vastapuoli meinaa uskoa kieltävää vastausta. Jos näin käy, sitten käy, mutta kyllä ihminen on sen velkaa toiselle että vaivautuu edes asiallisesti keskustelemaan, jos toinen avautuu tuolla tavalla.
Taatusti kukaan ei ole yhtään mitään velkaa kellekkään randomeille tyypille. Millainen ihminen tulee edes esittelemään kiinnostustaan täysin tuntemattomalle ihmiselle. Jos joku tuttu yrittää niin silloin toki pakit ovat varmat ja kohteliaammat ja tästä lähtien kyseistä henkilöä vältellään. Mikä toope tulee kertomaan kiinnostuksesta kun sitä ei ole yhtään millään tavalla rohkaistu? Tästä syystä käyttäydyn tasaisen tylysti ja vmäisesti että saisi olla rauhassa. Jos erehtyy hymyilemään juttelemaan tavallisesti, joutuu hankaliin tilanteisiin kun se tulkitaan väärin.
Miksei voi olla asiallinen? Sitä en tajua. Kyllä minä olen lähtenyt ihan randomin tyypin kanssa treffeille sillä että hän tuli pyytämään. Johti muutaman vuoden parisuhteeseen. Ihan älytöntä ettei voi vastata asiallisesti, olet varmaan niitä jotka rappukäytävässä tervehtiessä haistattavat vittua?
Täällä löytyy jo filippiiniläisiä samaten yliopistolla on ulkomaalaisia naisopiskelijoita. Yllätys, he eivät ole juurikaan kiinnostuneita maamme miehistä.