Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee matkalle. Ajattelin hommata etsivän. Mitenkä toimin?

Vierailija
17.09.2023 |

Lappiin, Leville lähtee ruskaa katsomaan muka yksin. Asutaan itse noin 800 km päässä tuosta ky. paikasta. Ei ole tämmöisestä kokemuksia. Siis etsivän palkkaamisesta. Mistä paikkakunnalta sen hommaan ja maksaakohan muutaman päivän seuraaminen järettömiä?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äijän olla reissussa. Hoidata sinä pääs kuntoon sillävälin.

Vierailija
2/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi juuri teen näin. Pää ei enää kestä. Mies on saatava lopultakin kiinni valeistaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsivä pitäisi palkata?

Vierailija
4/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt hyvä nainen. Se mitä Levillä tapahtuu, se Leville jää. 

Vierailija
5/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa olis vaihtaa miestä. Miksi pitää olla yhdessä, jos toinen kohtelee sua noin?

Vierailija
6/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin yllättäen paikalle itse katsomaan mitä tapahtuu. Lapset mukaan, ellet saa hoitajaa.

Vierailija
7/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaa olis vaihtaa miestä. Miksi pitää olla yhdessä, jos toinen kohtelee sua noin?

Kohtelee siis miten. Haluaa hieman omaa aikaa. Tarvitseeko sitä olla toisen tarkkailun alla 24/7?

Vierailija
8/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin yllättäen paikalle itse katsomaan mitä tapahtuu. Lapset mukaan, ellet saa hoitajaa.

Todella lapsellista. Katsoisin tuollaisen hyväksi perusteluksi avioerolle, vaikka eihän sitä tarvitse edes perustella.

Vierailija
9/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levillä on tuhansia turisteja ja kymmeniä juottoloita ja majoitusmahdollisuuksia. Miten edes löytäisit miestäsi sieltä?

Vierailija
10/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levillä on tuhansia turisteja ja kymmeniä juottoloita ja majoitusmahdollisuuksia. Miten edes löytäisit miestäsi sieltä?

Kaipa mies on kertonut missä hotellissa asustelee. Kysyisin respasta huoneen tai mökin numeron vedoten hätätilanteeseen, ellei mies ole sen hotellin juottolassa.

Tosin en olisi tuollaisen miehen kanssa ollenkaan, että pitäisi moista miettiä. Ei savua ilman tulta, se on nähty monta kertaa, ennemmin naiset ovat sinisilmäisiä kuin liian mustasukkaisia näissä tapauksissa. Monesti mies on pettänyt ihan alkuvuosista asti.

Vierailija
11/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosissaan? Kertoo paljon ap:stä, että epäilee tuollaista.

Vierailija
12/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, että "Levillä on tuhansia juristeja".

Vierailija
13/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi juuri teen näin. Pää ei enää kestä. Mies on saatava lopultakin kiinni valeistaan. ap

Sä tarvit siveysvyön. Se auttaa alapään kestämisessä, ei pääse kulumaan miehen lomaillessa.

Vierailija
14/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moista mietit, lähde itse tai lemppaa se ukko pihalle. Ilman luottamusta ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
15/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa mies on kertonut missä hotellissa asustelee. Kysyisin respasta huoneen tai mökin numeron vedoten hätätilanteeseen, ellei mies ole sen hotellin juottolassa.

Tosin en olisi tuollaisen miehen kanssa ollenkaan, että pitäisi moista miettiä. Ei savua ilman tulta, se on nähty monta kertaa, ennemmin naiset ovat sinisilmäisiä kuin liian mustasukkaisia näissä tapauksissa. Monesti mies on pettänyt ihan alkuvuosista asti.

Voisit mennä naimisiin ystävättäresi kanssa, teillä varmasti pelittäisi hyvin yhteen.

Vierailija
16/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP varmasti on oikeilla jäljillä. En vaan osaa neuvoa miten Kittilään etsivän löytää, mutta selventäisi varmaan monet ihmeellisyydet miehen menoissa.

Levillä on ensi viikolla surkea sää, maanantai ok, mutta sen jälkeen tosi sateista. Itse olin sinne menossa, mutta eilisen säätiedotteen nähtyäni päätin lykätä lähtöä.

Vierailija
17/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee siis miten. Haluaa hieman omaa aikaa. Tarvitseeko sitä olla toisen tarkkailun alla 24/7?

Moni mies tuntuu olevan tarkkailun alla 48/7, kun taskut tutkitaan, kännyt tutkitaan, läppärit tutkitaan. Kuka hullu sellaisen akan haluaa?

Vierailija
18/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä etukäteen seurauksia. Jos epäily on aiheeton ja jäät kiinni, voi luottamus ja liitto olla rikki lopullisesti. 

Keskustelisin rauhassa ja avoimesti puolison kanssa elämästä. Ilman riitaa. Kuuntelisin tarkasti. Mitä kumpikin elämästä ajattelee, toivoo ja haluaa? Mitkä asiat ovat hyvin, ja mihin toivoisi muutosta? Syytteleminen ja epäileminen eivät saa ihmistä avautumaan. 

Vierailija
19/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuuma peruna täällä nämä miesten Levin reissut, spoilaajilla oma lehmä ojassa...

Vierailija
20/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmi

Anto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme