Nainen, miksi olit niin ilkeä, kun kerroin kiinnostuksestani?
Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta? Miksi pitää olla ilkeä?
t: kilttis
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ihminen kestä torjuntaa, hän on narsisti.
Jos ihminen pilkkaa torjuessaan, hän on idiootti.
Narsistille kaikki kapulat rattaisiin ovat pilkkaa, ivaa, törkeää. Kun ei se ohutta lasia oleva ego kestä mitään poikkipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.
NoOH mItENS NIITä TutTUja SAa kuN ei SaA LäHEStYÄ TuNTEMATtOmIa?
Töissä/opinnoissa/harrastuksissa/internetissä/ystävien kautta? Ystävyydestähän moni suhdekin vasta alkaa, harva nyt suoraan sänkyyn hyppää tuntemattoman kanssa ja alkaa seurustella.
Töissä. Juu, yksi vanhempi nainen löytyy. Naimisissa ja lapset jo vanhoja.
Opinnoissa. Silloin aikoinaan yliopistolla taisi olla 5 naista ja 700 miestä samalla kurssilla.
Harrastuksissa. Juu, kyllä huomaa ettei ketään kiinnosta tutustua.
Internetissä. Tinder nyt on täynnä botteja, maksullisia, mielenvikaisia. Kukaan kavereistakaan ei ole saanut satunnaispanoja enempää sieltä. Ehkä tuo on erilaista komealle malli miehelle ja naisille.
Ystävien kautta. Jos joku mun kavereista jostain syystä tuntisi jonkun kauniin sinkkunaisen niin takuulla yrittäisi sitä itse eikä esittelisi mulle sitä.
Niin, muita ideoita??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä se nainen sanoi sinulle? Auttaisi asiaa jos tietäisimme.
Eihän ap ole osallistunut tähän keskusteluun enää avauksen tehtyään. Provohan tämä on, ja ap on tämän jälkeen keskittynyt jo keksimään seuraavia.
Ei, kyllä se ap on tässä ketjussa heittämässä bensaa liekkeihin leikkimällä kiltti miestä ja mt-ongelmaista naista. Kertoo kyllä paljon nykynaisten mielenterveydestä kun se mt-ongelmainen nainen saa rutkasti yläpeukkuja mammoilta.
T. Ap
Kertoo kyllä paljon ap:n mielenterveydestä että käyttää aikansa ja tarmonsa tällaiseen pskaan.
Itsekin oot tällä palstalla roikkumassa. Taisi osua omaan nilkkaan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.
KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.
Joten onko ihme, että teitä kartellaan?
Perehdy nyt edes itse ensin. Esim. Ted Bundy ei ollut mikään äidin tissiposki. Pitäisi nyt edes alkeelliset asiat tietää.
Hän ei täytä sarjamurhaajan kriteerejä, vaikka kyllä psykopaatin. Hänhän teetti rikokset muilla. Hän oli pikemminkin lahkojohtaja. Sitäpaitsi oli hän nuorena tissiposki ennenkuin veisteli hakaristin otsaansa.
Bundylla ei hakaristia olla vaan Mansonilla.
Terveisin Naispelko26
Sori, että sekoitin nimet. Voitko mitenkään antaa anteeksi virheeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.
Töissä/opinnoissa/harrastuksissa/internetissä/ystävien kautta? Ystävyydestähän moni suhdekin vasta alkaa, harva nyt suoraan sänkyyn hyppää tuntemattoman kanssa ja alkaa seurustella.
Opinnoissa. Silloin aikoinaan yliopistolla taisi olla 5 naista ja 700 miestä samalla kurssilla.
Internetissä. Tinder nyt on täynnä botteja, maksullisia, mielenvikaisia. Kukaan kavereistakaan ei ole saanut satunnaispanoja enempää sieltä. Ehkä tuo on erilaista komealle malli miehelle ja naisille.
Ystävien kautta. Jos joku mun kavereista jostain syystä tuntisi jonkun kauniin sinkkunaisen niin takuulla yrittäisi sitä itse eikä esittelisi mulle sitä.
Niin, muita ideoita??
Ulkomaat tai vapaaehtoinen sinkkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaajaa naiset, miten sitten luulette mies joka on saanut pelkkää halveksuntaa tytöiltä ja naisilta koko ikänsä tulee käyttäytymään? sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Mä käyttäydyn ainakin ihan normaalisti ja ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan, vaikka olenkin aina saanut halveksuntaa pojilta ja miehiltä.
Samoin, aikuiseksi asti pojilta saamani kohtelu oli lähinnä negatiivista. Silti antamani pakitkin on aina olleet niin ystävälliset kuin mahdollista.
Satun ymmärtämään ettei noiden k*sipäiden toiminta ole kenenkään toisen miehen vika. Miksiköhän jotkut katkerat miehet (ja varmaan naisetkin) eivät ymmärrä näin simppeliä asiaa.
Hyvä sulle. Valittetavasti useimmat naiset eivät vaan tuota ymmärrä. Miehet eivät ole yksilöitä vaan yksi ja sama suuri massa.
Vierailija
18/88 |
klo 17:58 | 10.11.2019
Koska naiset ovat itsekkäitä eikä heillä ole käytöstapoja.
Kun taas naiset ovat palstamiehille yksilöitä eivätkä suinkaan yksi ja sama suuri massa?
(Ap, tämä on äärimmäisen tyhmä provo. Se, että jaksat ja haluat tehtailla näitä illat pitkät ja kirjoitella ketjuihin monissa eri rooleissa ei kyllä kerro sinusta mitään kovin hyvää.)
Anteeksi. Olen nuorempana antanut yhdet pakit liian kärkkäästi. Pelästyin tuolloin lähestymistäsi ja halusin tehdä asian kerralla selväksi. Tajusin kyllä heti, että olin ilkeä, mutta en tahtonut enää pitkittää asiaa lähettämällä anteeksipyyntöä. Toivon, että en aiheuttanut sinulle tolkuttoman pahaa mieltä tai että ainakin pääsit sen yli. Asiassa ei ollut mitään henkilökohtaista sinua kohtaan, tilanne ei tuolloin vain ollut mahdollinen. Toivottavasti sinulla on elämässäsi ollut kivoja kokemuksia ja hyviä ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, muita ideoita??
Kauniin sinkkunaisen? Että tavis ei kelpaa, mutta silti ei itse olla valmiita tekemään mitään, että tutustuisit naisiin. Kauniin naisen pitäisi vain ilmestyä ovellesi. Sellaiset prinsessaharhat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, muita ideoita??
Mene vapaaehtoistyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole osallistunut tähän keskusteluun enää avauksen tehtyään. Provohan tämä on, ja ap on tämän jälkeen keskittynyt jo keksimään seuraavia.
Ei, kyllä se ap on tässä ketjussa heittämässä bensaa liekkeihin kirjoittelemalla omana itsenään eli mielenterveysongelmaisena kiltti miehenä ja hänen ahdisteleminaan naisina. Kertoo kyllä paljon nykynaisten fiksuudesta kun mt-ongelmainen mies saa rutkasti alapeukkuja mammoilta.
T. Ap
Olen kanssasi hyvin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, muita ideoita??
Mene vapaaehtoistyöhön.
Minkä sorttiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.
KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.
Niinpä, valopää, juuri sillä karttamisella te noita "päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä" synnytätte.
On tuossa miehen itsensä vikaa sen verran, että maskuliiniseen tapaan on oletuksena, että pitää saada nainen. Ihmissuhteiden vähäisyys pelkistää kai sitten sen pettymyksen ettei se niin helposti käy, homma kääntyy kostoksi? Ei tavallisen miehen tarvitse naisen torjuntaa ottaa henkilökohtaisesti, eihän saa kaikkia haluamiaan työpaikkojakaan, eikä edes kaikkia toisia miehiä kavereiksi. Kemiaa se vain on.
Se voipi olla niin, ettei emotionaalisesti kaikkein rupuisimpien ole hyväkään pariutua.
Mikä on niin vaikea sen tajuamisessa, että jopa nyt, jopa ihmiskunnassa evoluutio yhä karsii virheitään? Että ne pariutuvat, jotka tulevat edes hetken toimeen keskenään ja muut eivät.
Käytä maksullisia palveluja kun et muuhun pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sarjamurhaajaa suomessa on? 5 kpl? Jäät auton alle paljon todennäköisemmin, kuin tapaat sarjamurhaajan, harhainen hysteerinen nainen.
Minä olen tavannut sarjamurhaajan.
Tässä on katsokaas se ongelma, kun pitäisi vain jostain pamahtaa kaunis sinkkunainen näiden miesten eteen. Ei toivota edes naista, jonka kanssa olisi jotain yhteistä vaan pitää vain olla kaunis. Tsemppiä vaan teille 👍
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla minä olen saanut ilkeitä pakkeja miehiltä. Ei ole riittänyt että olisivat vain sanoneet ettei kiinnosta, ovat haukkuneet ulkonäköni samalla. Minkä ihmeen takia? Pyysinkö mielipidettä ulkonäöstäni? Tietääkseni en.
Heti ensimmäinen kommentti on kääntämässä keskustelua paskoihin miehiin. Nyt ei ollut miehistä kyse, vaan naisista. Miksi vastaat HETI aiheen ohi? Oletko kenties ap:n kuvailema vttuilijanainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, muita ideoita??
Mene vapaaehtoistyöhön.
Minkä sorttiseen?
Ota selvää. Naisethan pääosan niistäkin hommista tekee. En ole kolmannen sektorin asiantuntija, vaikka niitäkin hommia olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se ap on tässä ketjussa heittämässä bensaa liekkeihin leikkimällä kiltti miestä ja mt-ongelmaista naista. Kertoo kyllä paljon nykynaisten mielenterveydestä kun se mt-ongelmainen nainen saa rutkasti yläpeukkuja mammoilta.
T. Ap
Kertoo kyllä paljon ap:n mielenterveydestä että käyttää aikansa ja tarmonsa tällaiseen pskaan.
Itsekin oot tällä palstalla roikkumassa. Taisi osua omaan nilkkaan tuo.
Ite oot! (Taitaa kuulua pikemminkin hiekkalaatikolle kuin aikuisen suuhun tuo kommentti, paljonkos sitä ap:lla olikaan ikää?)
Mutta joo, niin tässä tätä lankaa lueskelen, totta. Mutta on meillä se ero, että en todellakaan tehtaile tällaisia sonta-avauksia ja kirjoittele niihin ties missä mielikuvitusrooleissa. Ihan itsenäni tässä vaan.
No, kukin ottakoon huvinsa mistä sen (muita vahingoittamatta) saa. Jos tämä pitää sinut poissa tekemästä treffiehdotuksia ventovieraille naisille, niin erinomaista. Jatka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaajaa naiset, miten sitten luulette mies joka on saanut pelkkää halveksuntaa tytöiltä ja naisilta koko ikänsä tulee käyttäytymään? sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Mä käyttäydyn ainakin ihan normaalisti ja ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan, vaikka olenkin aina saanut halveksuntaa pojilta ja miehiltä.
Samoin, aikuiseksi asti pojilta saamani kohtelu oli lähinnä negatiivista. Silti antamani pakitkin on aina olleet niin ystävälliset kuin mahdollista.
Satun ymmärtämään ettei noiden k*sipäiden toiminta ole kenenkään toisen miehen vika. Miksiköhän jotkut katkerat miehet (ja varmaan naisetkin) eivät ymmärrä näin simppeliä asiaa.
Hyvä sulle. Valittetavasti useimmat naiset eivät vaan tuota ymmärrä. Miehet eivät ole yksilöitä vaan yksi ja sama suuri massa.
Vierailija
18/88 |
klo 17:58 | 10.11.2019
Koska naiset ovat itsekkäitä eikä heillä ole käytöstapoja.Kun taas naiset ovat palstamiehille yksilöitä eivätkä suinkaan yksi ja sama suuri massa?
(Ap, tämä on äärimmäisen tyhmä provo. Se, että jaksat ja haluat tehtailla näitä illat pitkät ja kirjoitella ketjuihin monissa eri rooleissa ei kyllä kerro sinusta mitään kovin hyvää.)
Noh, pitihän se päivittäinen ulina ketju saada aikaiseksi 😂. ja koukkuun menitte kuten aina.
Ei tarvinnut tällä kertaa edes vetää mitään asiallista ketjua ulinaksi vaan suoraan asiaan.
Niin ja toi kommentti ei sitten edes ollut mun.