Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olit niin ilkeä, kun kerroin kiinnostuksestani?

Vierailija
10.11.2019 |

Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta? Miksi pitää olla ilkeä?

t: kilttis

Kommentit (374)

Vierailija
61/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.

KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.

Joten onko ihme, että teitä kartellaan?

Perehdy nyt edes itse ensin. Esim. Ted Bundy ei ollut mikään äidin tissiposki. Pitäisi nyt edes alkeelliset asiat tietää.

Vierailija
62/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on:

Siksi, että kokemukseni mukaan sinulle ei olisi riittänyt vastaukseksi ”ei”!

Olisit kysynyt ”miksi?” jne. ja minun olisi pitänyt ryhtyä perustelemaan vastaustani. Äkkiä olisin juuttunut kanssasi inttävään keskusteluun. Sitä en olisi halunnut.

Tällaista kohteluako haluat osaksesi kun itse rohkaistut ja kerrot tunteistasi jollekin miehelle?

Ai niin, ethän sinä niin tule tekemään. Odotat että joku tekee sen sinulle ja sitten käytät valtaasi.

Et voi etukäteen päättää että jostakin tulee inttävä keskustelu, eikä vastapuoli meinaa uskoa kieltävää vastausta. Jos näin käy, sitten käy, mutta kyllä ihminen on sen velkaa toiselle että vaivautuu edes asiallisesti keskustelemaan, jos toinen avautuu tuolla tavalla.

Valtaa? Se, että nainen valitsee seuransa, on vallankäyttöä? Hah.

Mitäs se olisi, jos mies valitsisi naisen? Se olisi raizkaus. Sepä olisi vielä kovempaa vallankäyttöä, suorastaan rangaistava teko.

Älä viitsi, sinusta on mennyt maku ajat sitten ja todistit moneen kertaan, että sen "epäkohteliaan" naisen arvio sinusta oli oikea.

Sinun näkökulmastasi sinut tuomitaan liian helposti, mutta naisilla on herkät vaistot. Syystäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä se nainen sanoi sinulle? Auttaisi asiaa jos tietäisimme.

Vierailija
64/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut, että yksin kaupassa käydessäni minulle ei hymyillä kassalla, mutta lasteni tai vaimoni kanssa ollessani minua tervehditään iloisesti. Naisten suhtautuminen tuntemattomiin, yksin liikkuviin nuorehkoihin (32 v) miehiin on mitä on. Ei ihme, että syrjäytyneet miehet eivät löydä puolisoita. Itse pariuduin työkaverin kanssa n. vuoden työtutustumisen jälkeen.

Ja miksi ihmiset ovat joskus ilkeitä, kun toinen ilmaisee kiinnostuksensa? Tapahtuma on useimmlle hyvin harvinainen ja hämmentävä eikä silloin välttämättä osaa reagoida oikein. Näin luulen.

Vierailija
65/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä se nainen sanoi sinulle? Auttaisi asiaa jos tietäisimme.

Eihän ap ole osallistunut tähän keskusteluun enää avauksen tehtyään. Provohan tämä on, ja ap on tämän jälkeen keskittynyt jo keksimään seuraavia.

Vierailija
66/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.

Vierailija
67/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on:

Siksi, että kokemukseni mukaan sinulle ei olisi riittänyt vastaukseksi ”ei”!

Olisit kysynyt ”miksi?” jne. ja minun olisi pitänyt ryhtyä perustelemaan vastaustani. Äkkiä olisin juuttunut kanssasi inttävään keskusteluun. Sitä en olisi halunnut.

Tällaista kohteluako haluat osaksesi kun itse rohkaistut ja kerrot tunteistasi jollekin miehelle?

Ai niin, ethän sinä niin tule tekemään. Odotat että joku tekee sen sinulle ja sitten käytät valtaasi.

Et voi etukäteen päättää että jostakin tulee inttävä keskustelu, eikä vastapuoli meinaa uskoa kieltävää vastausta. Jos näin käy, sitten käy, mutta kyllä ihminen on sen velkaa toiselle että vaivautuu edes asiallisesti keskustelemaan, jos toinen avautuu tuolla tavalla.

Valtaa? Se, että nainen valitsee seuransa, on vallankäyttöä? Hah.

Mitäs se olisi, jos mies valitsisi naisen? Se olisi raizkaus. Sepä olisi vielä kovempaa vallankäyttöä, suorastaan rangaistava teko.

Älä viitsi, sinusta on mennyt maku ajat sitten ja todistit moneen kertaan, että sen "epäkohteliaan" naisen arvio sinusta oli oikea.

Sinun näkökulmastasi sinut tuomitaan liian helposti, mutta naisilla on herkät vaistot. Syystäkin.

Tottakai seuransa saa valita kuka tahansa, älä ymmärrä tahallasi väärin. Tarkoitin vallankäytöllä sitä kun ei itse tarvitse/uskalla koskaan lähestyä vaan jättää sen aina miehille ja sitten ei osata edes kohteliaasti käyttäytyä. Minä en ole ap, osallistuin keskusteluun ihan sivullisena, kun luin tuon ylimielisyyttä pursuavan kommentin.

Vierailija
68/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä on noin vaarallista naisille, pysykyvää naiset visusti kotona.

Kun lähtee paljastavilla kuteilla ja sotameikillä liikeenteeseen, saa olla aivan varma, että monenlaista miekkosta voi pyöriskellä ympärillä.

Ja vain ja ainoastaan siksi, kun olette niin tyrkyn näköisiä.

Kannattaa joskus mietiskellä omaakin käytöstä ja sitä kuvaa itsestä, jonka ympäristölleen antaa.

Jos lähes joka toinen mies on mielestänne psykopaatti, sarjamurjaaja, raiskaaja, miksi menetten paikkoihin, joissa miehiä liikkuu.

Harrastakaa asioita vain naisten kesken, välttäkää kaikkia miehiä, se on paras suoja sairaisiin pelkoihinne.

NO MIKSI LÄHESTYTTE JUURI NIITÄ TISSIEN ESITTELIJÖITÄ ETTEKÄ MEITÄ KILTTINAISIA??

Vierailija
69/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuntemattomiako naisia sä lähestyt? Eikö kannattais lähestyä jotain, jonka tuntee ja jota kohtaan on tunteita ja tietää hänestä, että hän on mukava. Ei kai nyt randomilla voi valita ihmisiä joilta lähtee vonkaamaan seuraa. Tai sitten täytyy ainakin varautua siihen, että ei tiedä minkälaisen vastaanoton saa. En minä ainakaan uskaltaisi lähestyä tuntemattomia miehiä,kyllä nyt hiukan pitää tuntea ihmistä ennen kuin lähestyn.

Tää on taas tätä. Tuntemattomia ei saisi lähestyä, mutta tuttujakaan ei oikein saisi lähestyä kun he kokevat enemmän ystävyyttä kuin mitään muuta. Ihan sama miten toimii niin persiilleen menee. Kyllä se vaan niin menee, että jos on hyvä mies niin kelpaa kyllä tuntemattomalle, ja jos ei tuntemattomat syty niin ei syty tututkaan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
70/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kanalauma lynkkaushurmoksissaan tule mitään järkipuhettua kuuntelemaan.

Se että on tuntemattomalle ilkeä ja käyttäytyy huonosti on ehdoton turnoff mulle. Ihan sama vaikka se olisikin mies.

Tuon takia minulla onkin ulkomaalainen tyttöystävä 💞.

Vierailija
71/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä on noin vaarallista naisille, pysykyvää naiset visusti kotona.

Kun lähtee paljastavilla kuteilla ja sotameikillä liikeenteeseen, saa olla aivan varma, että monenlaista miekkosta voi pyöriskellä ympärillä.

Ja vain ja ainoastaan siksi, kun olette niin tyrkyn näköisiä.

Kannattaa joskus mietiskellä omaakin käytöstä ja sitä kuvaa itsestä, jonka ympäristölleen antaa.

Jos lähes joka toinen mies on mielestänne psykopaatti, sarjamurjaaja, raiskaaja, miksi menetten paikkoihin, joissa miehiä liikkuu.

Harrastakaa asioita vain naisten kesken, välttäkää kaikkia miehiä, se on paras suoja sairaisiin pelkoihinne.

Eikö tyrkkyjä ole useimmiten vain strippiklubeilla? Sehän on niiden työtä :p

Vierailija
72/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kanalauma lynkkaushurmoksissaan tule mitään järkipuhettua kuuntelemaan.

Se että on tuntemattomalle ilkeä ja käyttäytyy huonosti on ehdoton turnoff mulle. Ihan sama vaikka se olisikin mies.

Tuon takia minulla onkin ulkomaalainen tyttöystävä 💞.

Hienoa! Täällä olevilla ukoilla ei näytä olevan resursseja moiseen ylellisyyteen.

Vierailija
73/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas tätä. Tuntemattomia ei saisi lähestyä, mutta tuttujakaan ei oikein saisi lähestyä kun he kokevat enemmän ystävyyttä kuin mitään muuta. Ihan sama miten toimii niin persiilleen menee. Kyllä se vaan niin menee, että jos on hyvä mies niin kelpaa kyllä tuntemattomalle, ja jos ei tuntemattomat syty niin ei syty tututkaan.

Terveisin Naispelko26

Eli minä näen jotenkin tuntemattoman miehen ulkonäöstä onko hän hyvä mies? Kerro mitkä on tuntomerkit?

Vierailija
74/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NoOH mItENS NIITä TutTUja SAa kuN ei SaA LäHEStYÄ TuNTEMATtOmIa?

Vierailija
75/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Ikinä en ole tuntemattomasta syttynyt, silti minulla on suhteita ollut. En edes usko että tuntemattomasta voi kiinnostua, ne on vaan niitä pelkän pillun vonkaajia jotka väittää että voisi.

Vierailija
76/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Eli minä näen jotenkin tuntemattoman miehen ulkonäöstä onko hän hyvä mies? Kerro mitkä on tuntomerkit?

Komea, huokuu itsevarmuutta, statusta ja varallisuutta.

Vierailija
77/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Komea, huokuu itsevarmuutta, statusta ja varallisuutta.

Tasoteoriitikko saapui juuri linjoille :D

Vierailija
78/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NoOH mItENS NIITä TutTUja SAa kuN ei SaA LäHEStYÄ TuNTEMATtOmIa?

Töissä/opinnoissa/harrastuksissa/internetissä/ystävien kautta? Ystävyydestähän moni suhdekin vasta alkaa, harva nyt suoraan sänkyyn hyppää tuntemattoman kanssa ja alkaa seurustella.

Vierailija
79/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Kuka tässä on mistään ulkonäöstä puhunut? Kai siinä voi pari sanaakin sen miehen kanssa vaihtaa ja sitä kautta alkaa tutustumaan? Olen minä kuullut puhuttavan palstalla myös siitä miten heti huomaa kohtaako kemiat ja onko jostain miehestä kumppaniksi. Sitä en sitten tiedä, että miten voi heti huomata lähes tuntemattomasta miehestä, että onko hän kumppanimateriaalia, mutta se on teidän naisten keskenään selvitettävä. Mielellään kuulisin minäkin sen, että miten moinen tunnistus oikein tapahtuu. Samoin haluaisin kuulla senkin miten naiset mukamas omien sanojensa mukaan aistivat miehistä ties mitä huonoja puolia. Puhun nyt yleistävästi naisista, koska niin minulle on kerrottu, että nimenomaan naiset monikossa aistivat huonot miehet.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
80/374 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1:

Mies: hei, lähdetkö treffeille?

Nainen: kiitos, mutta en ole kiinnostunut/olen varattu/olen lesbo

Mies: asia selvä, eipä siinä sitten mitään :)

Vaihtoehto 2:

Mies: hei, lähdetkö treffeille?

Nainen: kiitos, mutta en ole kiinnostunut/olen varattu/olen lesbo

Mies: niin, mutta *syitä, miksi naisen mielipide on väärä ja miksi hänen pitäisi kuitenkin lähteä treffeille*

Nainen: *mahdollisesti jotain ilkeäksi tulkittavaa*

Siinä yksinkertainen kaavio.