Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylitajua ei ole sitten yhtään annettu meille poloisille

Vierailija
26.05.2024 |

Kun katsoo katukuvaa sivusilmällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samannäköisiä taviksia tallustaa maailman jokaisessa maassa. Pääkaupungeissa on trendikkäämpää porukkaa, mutta kun ajaa 100km sieltä pois, niin ihan yhtä tyylitöntä porukkaa sieltä löytyy, kuin täältäkin.

Vierailija
2/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin ovat täysin makuasioita. Kaikkia ei voi miellyttää jollain tietyllä tyylillä eikä ainakaan mulla ole tarvetta muita ihmisiä miellyttää pukeutumisellakaan. En pukeudu muita miellyttääkseni.

Vierailija
4/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vaan olla tyylikäs. Mulla on parempaa ajateltavaa. Käytän vaatteita sen takia ettei tarvi alasti kulkea 

Vierailija
5/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä Hesarin juttua Joensuun Prisman vastettamista asiakkaista?

Vierailija
6/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi ottaa mallia Pariisista, Lontoosta, Roomasta.

Vierailija
7/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sivusilmät oot saanut.

Vierailija
8/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta vaatteet

Vierailija
9/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin ovat täysin makuasioita. Kaikkia ei voi miellyttää jollain tietyllä tyylillä eikä ainakaan mulla ole tarvetta muita ihmisiä miellyttää pukeutumisellakaan. En pukeudu muita miellyttääkseni.

Waude, ihan uusi ja niin persoonallinen vastaus. 

Vierailija
10/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muoti ja tyylikkyys nyt vaan ole niin olennaista. Joidenkin ajatusmaailmassa se saa suuren roolin ja merkityksen ja moni on tätä hyysäävällä alalla töissäkin. Toisille tosiaan on ne tärkeämmät asiat kiikarissa, eikä kai meillä kenelläkään ole aikaa kaikkeen. Välillä maksan muille siitä, että pitävät minut edustuskelpoisena. Toisaalta saan isommat kiksit siitä, että laitan vaikka lapsiperheelle ruokarahaa. 

Vierailija
11/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Muutamia tyylikkäitä naisia näkyy silloin tällöin. Tyylikkyyshän ei vaadi rahaa vaan taitoa laittaa yhteen sopiva kokonaisuus päälle.

Vierailija
12/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tyylitajulla tekee? Nykyisin ihmiset pukeutuu siihen mihin on varaa. Koti sisustetaan sen mukaan miten on varaa. 

Minä en ole koskaan halunnut törsätä vaatteisiin, aina ollut rento tyyli. Isoa t-paitaa, pyöräilyshortsia ja feikkicrocsit kesällä jalassa. Toisinaan voi olla pitkä hame ja joku istuvampi yläosa. 

Vierailija
13/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliä ei saa rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi