Nainen, miksi olit niin ilkeä, kun kerroin kiinnostuksestani?
Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta? Miksi pitää olla ilkeä?
t: kilttis
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä se nainen sanoi sinulle? Auttaisi asiaa jos tietäisimme.
Eihän ap ole osallistunut tähän keskusteluun enää avauksen tehtyään. Provohan tämä on, ja ap on tämän jälkeen keskittynyt jo keksimään seuraavia.
Ei, kyllä se ap on tässä ketjussa heittämässä bensaa liekkeihin leikkimällä kiltti miestä ja mt-ongelmaista naista. Kertoo kyllä paljon nykynaisten mielenterveydestä kun se mt-ongelmainen nainen saa rutkasti yläpeukkuja mammoilta.
T. Ap
Jos ei ihminen kestä torjuntaa, hän on narsisti.
Miehiltä puuttuu aivoista jokin oleellinen ruuvi. Jos niille hymyilee ja sanoo ei kiitos, niin se tulkitaan "oi kyllä kyllä kyllä" ja lähentely jatkuu. Jos niille sanoo neutraalilla ilmeellä ei, on sekin heille "kyllä, aah, ota minut". Sitten jos heihin ottaa tuiman katsekontaktin ja sanoo ei missään nimessä, on se heidän mielestään vain kiihottavaa, teeskentelevää leikittelyä ja lähentely jatkuu. Sitten kun niille karjaisee, että laahaa se haiseva läskiperseesi nyt muualle siitä, s**tana!, niin alkaa ulina ja marina kuinka naiset on niiiiin ilkeitä ja rumastikin puhuvat, vaikka ihan nätisti vain vähän kourin ja läähätin.
Seksuaalisen väkivallan ja häirinnän kohteeksi kuulemma joutuu kaikkein todennäköisimmin haavoittuvaiset, ujot ja myöntyvät naiset. Ei siis kannata olla sellainen, vaan ennemmin vaikka raivokas kotka. Turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen pilkkaa torjuessaan, hän on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1:
Mies: hei, lähdetkö treffeille?
Nainen: kiitos, mutta en ole kiinnostunut/olen varattu/olen lesbo
Mies: asia selvä, eipä siinä sitten mitään :)Vaihtoehto 2:
Mies: niin, mutta *syitä, miksi naisen mielipide on väärä ja miksi hänen pitäisi kuitenkin lähteä treffeille*
Nainen: *mahdollisesti jotain ilkeäksi tulkittavaa*Siinä yksinkertainen kaavio.
Todellinen maailma
Nainen: eiks sult löydy peilii kotona? Miksi ihmessä luulet olisin rumasta kaljamaha juntista kiinnostunut?? Lähe nyt siitä vitttu meneen ennenkun haen poken!!!!
*tms ala arvoista tekstiä, ulkonäön haukkumista yms*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä on noin vaarallista naisille, pysykyvää naiset visusti kotona.
Kun lähtee paljastavilla kuteilla ja sotameikillä liikeenteeseen, saa olla aivan varma, että monenlaista miekkosta voi pyöriskellä ympärillä.
Ja vain ja ainoastaan siksi, kun olette niin tyrkyn näköisiä.
Kannattaa joskus mietiskellä omaakin käytöstä ja sitä kuvaa itsestä, jonka ympäristölleen antaa.
Jos lähes joka toinen mies on mielestänne psykopaatti, sarjamurjaaja, raiskaaja, miksi menetten paikkoihin, joissa miehiä liikkuu.
Harrastakaa asioita vain naisten kesken, välttäkää kaikkia miehiä, se on paras suoja sairaisiin pelkoihinne.
NO MIKSI LÄHESTYTTE JUURI NIITÄ TISSIEN ESITTELIJÖITÄ ETTEKÄ MEITÄ KILTTINAISIA??
Laita osoite tänne niin tuun lähestymään sua vaikka huomenna ❤️
Molemmissa sukupuolissa on niitä, jotka eivät osaa käyttäytyä kohteliaasti. Tietysti jos aina saat saman vastaanoton naisilta, niin kannattaa varmaan katsoa peiliin.
Olen kaupan kassalla töissä ja sitä kautta voisin kuvitella jotain tällaista: Nainen on ollut sinua kohtaan peruskohtelias, iloinen ja perusystävällinen, kuten kaikille muillekin ihmisille tällä planeetalla. Tämän ehkä olet tulkinnut väärin ja alkanut kuvittelemaan liikoja teidän suhteestanne. Kenties ennen tätä tunteiden ilmaisuasi teillä on ollut kohtaamisia. Nainen on jo huomannut että olet kiinnostunut ja koittanut sitten ottaa tilanteissa etäisyyttä, mutta sulta on mennyt ohi kokonaan ne väistelyn merkit joita nainen on ehkä kehonkielellä, ilmeillä ja eleillä koittanut sulle välittää. Ja koska et ole mitenkään ensimmäinen lähestyjä, on tilanne turhauttanut ja jos vielä joku on joskus jäänyt jankkaamaan ja roikkumaan, päättää nainen yksinkertaisesti olla sulle tyly, että viesti menee kerralla perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee paljastavilla kuteilla ja sotameikillä liikeenteeseen, saa olla aivan varma, että monenlaista miekkosta voi pyöriskellä ympärillä.
Kannattaa joskus mietiskellä omaakin käytöstä ja sitä kuvaa itsestä, jonka ympäristölleen antaa.
Jos lähes joka toinen mies on mielestänne psykopaatti, sarjamurjaaja, raiskaaja, miksi menetten paikkoihin, joissa miehiä liikkuu.
Harrastakaa asioita vain naisten kesken, välttäkää kaikkia miehiä, se on paras suoja sairaisiin pelkoihinne.
NO MIKSI LÄHESTYTTE JUURI NIITÄ TISSIEN ESITTELIJÖITÄ ETTEKÄ MEITÄ KILTTINAISIA??
Voi kun oikeasti tulisitkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1:
Mies: niin, mutta *syitä, miksi naisen mielipide on väärä ja miksi hänen pitäisi kuitenkin lähteä treffeille*
Todellinen maailma
Nainen: eiks sult löydy peilii kotona? Miksi ihmessä luulet olisin rumasta kaljamaha juntista kiinnostunut?? Lähe nyt siitä vitttu meneen ennenkun haen poken!!!!
Huoh.. Miksi haluaisit alunperinkään tuollaista naista? Niin ja siksi toisekseen täällä on kerrottu useasti mihin kannattaisi nyt lähteä mikäli mielii löytää aidosti suhdetta kaipaavan naisen tai sitten pelkän panon. So sad, so sad, it’s a sad sad situation :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaajaa naiset, miten sitten luulette mies joka on saanut pelkkää halveksuntaa tytöiltä ja naisilta koko ikänsä tulee käyttäytymään? sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Mä käyttäydyn ainakin ihan normaalisti ja ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan, vaikka olenkin aina saanut halveksuntaa pojilta ja miehiltä.
Samoin, aikuiseksi asti pojilta saamani kohtelu oli lähinnä negatiivista. Silti antamani pakitkin on aina olleet niin ystävälliset kuin mahdollista.
Satun ymmärtämään ettei noiden k*sipäiden toiminta ole kenenkään toisen miehen vika. Miksiköhän jotkut katkerat miehet (ja varmaan naisetkin) eivät ymmärrä näin simppeliä asiaa.
Hyvä sulle. Valittetavasti useimmat naiset eivät vaan tuota ymmärrä. Miehet eivät ole yksilöitä vaan yksi ja sama suuri massa.
Älä viitsi. Ap on yksi vastenmielinen mies, sinusta ei tiedä oletko sama vai eri mutta asenne on yhtä oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto 1:
Todellinen maailma
Samaahan miehetkin tekee naisille? Haukutaan rumiksi läskeiksi jos erehdyt miestä lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oikeasti tulisitkin!
Tulisille gopnikeille kelpaa rumat ja kiltit :D
Ei kun ihan tosissaan ihmettelen miten täällä ei enää tunnuta kohtaavan toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisesti, kun sanoo miehelle hyvin kohteliaasti kiitos, ei kiinnosta, seuraa huutoa ja huorittelua.
Huoriteltiinko sinua, ap, huusiko sinua 50 kiloa painavampi ja 30 cm pitempi henkilö sinulle uhkauksia pää punaisena?
Minusta tuntuu, ettet oikein tajua asioiden mittasuhteita., ap.
Ei kukaan ole ollut sinusta kiinnostunut.
Minusta on moni ollut kiinnostunut ja sinkku olin viimeksi 1980-luvulla, jolloin sinua varmaan vasta suunniteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen pilkkaa torjuessaan, hän on idiootti.
Ihme vaan että silti pitää lähestyä tuollaisia pinnallisia kanoja eikä kilttinaiset kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on:
Siksi, että kokemukseni mukaan sinulle ei olisi riittänyt vastaukseksi ”ei”!
Olisit kysynyt ”miksi?” jne. ja minun olisi pitänyt ryhtyä perustelemaan vastaustani. Äkkiä olisin juuttunut kanssasi inttävään keskusteluun. Sitä en olisi halunnut.Tällaista kohteluako haluat osaksesi kun itse rohkaistut ja kerrot tunteistasi jollekin miehelle?
Ai niin, ethän sinä niin tule tekemään. Odotat että joku tekee sen sinulle ja sitten käytät valtaasi.
Et voi etukäteen päättää että jostakin tulee inttävä keskustelu, eikä vastapuoli meinaa uskoa kieltävää vastausta. Jos näin käy, sitten käy, mutta kyllä ihminen on sen velkaa toiselle että vaivautuu edes asiallisesti keskustelemaan, jos toinen avautuu tuolla tavalla.
Eivät naiset ole sinulle velkaa mitään. Hyvä käytös on oletus, ei siitä palkita erikseen.
Itse olen torjunut muutamia miehiä töykeästi, kun iskuyritykset ovat tulleet niin puskista, että olen mennyt jotenkin ihan lukkoon ja paniikissa vain töksäyttänyt jotakin, että pääsisin tilanteesta karkuun. Jälkikäteen on sitten kaduttanut ja käynyt sääliksi näitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.
KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.
Joten onko ihme, että teitä kartellaan?
Perehdy nyt edes itse ensin. Esim. Ted Bundy ei ollut mikään äidin tissiposki. Pitäisi nyt edes alkeelliset asiat tietää.
Hän ei täytä sarjamurhaajan kriteerejä, vaikka kyllä psykopaatin. Hänhän teetti rikokset muilla. Hän oli pikemminkin lahkojohtaja. Sitäpaitsi oli hän nuorena tissiposki ennenkuin veisteli hakaristin otsaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te itseänne kiltiksi tituleeraavat ette ilmeisestintunne kriminaalipsykologiaa yhtään.
KAIKKI sarjamurhaajat ovat olleet päällisin puolin kilttejä, yksinäisiä, äitinsä essunliepeissä roikkuvia vähän outoja tyyppejä. Kaikilla näillä on ollut vaikeuksia seksuaalielämässä ja ihmissuhteissa.
Joten onko ihme, että teitä kartellaan?
Perehdy nyt edes itse ensin. Esim. Ted Bundy ei ollut mikään äidin tissiposki. Pitäisi nyt edes alkeelliset asiat tietää.
Hän ei täytä sarjamurhaajan kriteerejä, vaikka kyllä psykopaatin. Hänhän teetti rikokset muilla. Hän oli pikemminkin lahkojohtaja. Sitäpaitsi oli hän nuorena tissiposki ennenkuin veisteli hakaristin otsaansa.
Bundylla ei hakaristia olla vaan Mansonilla.
Terveisin Naispelko26
No jaa, minä olen tehnyt neljä aloitetta neljää miestä kohtaan. Älä viitsi yleistää oman kokemasi perusteella, en minäkään väitä että kaikki naiset olisivat aktiivisia.
Ja koko tämä ketju on sovinistista ylemmyyttä täynnä, vingutaan faktoja ja leimataan muut hysteerisiksi. Ja se ketjumiesten subjektiivinen kokemus, sehän toki ylittää faktana (😂) esim. Risen, Amnestyn, YK:n, Rikosuhripäivystyksen, Turvakotien ja Poliisin tuottaman tilastotiedon.