Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla orastava tapailu lähes poikkeuksetta karahtaa huonoon seksiin?

Vierailija
10.11.2019 |

En laittanut seksiosioon kysymystä siksi, että lopulta kyse ei ole seksistä teknisenä suorituksena vaan siitä, että seksistä kumppanin kanssa puuttuu jokin tietty aistillisuus.

Kiusallista tästä tekee se, että yhden plääh-seksikerran jälkeen kaikki innostus vastapuolta kohtaan lopahtaa ja on vain pakko todeta se, ettei ”tunteita ole riittävästi” tapailun jatkamiseen.

En ymmärrä, mistä ihmeestä ihmiset tuntuvat löytävän kumppanin, jonka kansaa mätsää niin henkisesti kuin fyysisestikin? 95% harrastamastani seksistä on ollut joko huonoa tai erittäin huonoa. Kuitenkin vastapuolen mielestä käsittääkseni oikeinkin ”ihanaa”. Kyse ei ole siitäkään, että neuvomalla saisi fiilistä nostatettua tapauksessa, jossa toisen tapa koskettaa on jo alkumetreillä minulle väärä.

Vaadinko liikaa vai mitä? Välillä toivon, ettei minulla olisi muutamaa taitavaa kumppania edes ollut koska ilman heitä saattaisin pitää heikkoakin seksiä mukiinmenevänä.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika masentavaa. Varmaan miehenä mukava huomata, että toinen ei ensimmäisen seksikerran jälkeen kiihotu enää ollenkaan. Tulee voittajafiilis.

Mutta vikahan ei tällöin välttämättä ole miehessä.

Jos kuitenkin noin käy useammin kuin kerran, niin voi tulla melkoiset suorituspaineet, kun odotettavissa on, että suhde päättyy ensimmäiseen seksikertaan.

Vierailija
42/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi ennen ORASTAVAA JAHKAILUA, buah-hah-haa..!!! 😂🤣😂

Taidat olla miespuolinen trulli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla yks esimerkki huonosta seksikerrasta johon lopetin orastavan suhteen: mies kysyi töksäyttäen saatuaan itse ensin suuseksiä "Onko erityistoivomuksia?" Eli se, että olisi vastannut suuseksiin olisi ollut hänelle "erityistoivomus" johon vastata, yksipuolisesti näin päin.

Olen tottunut vähemmän estoisiin kumppaneihin joille suuseksi puolin ja toisin on normijuttu, enkä näe mitään syytä vaihtaa huonompaan mihin on tottunut. Mies oli muutenkin tosi kömpelö ja avuton, heti kadutti että homma edes päätyi sänkyyn asti. Ja heti huomasi myös sen, ettei kemiaa sitten kuitenkaan ollutkaan.

Mainittakoon, että mies myös tuli noin kymmenessä sekunnissa. Kyseessä oli yllättäen mies, joka oli eronnut 10 vuoden liitosta eli joku naisparka on kärsinyt vuosikymmenen tuollaisen seksikumppanin kanssa. Itse riitti se yksi kerta. Nykyinen kumppani on onneksi taitava, hänestä en luovu.

Oma kokemus on se, että todella nuorena sitoutuneet ja pitkässä liitossaan uskollisia olleet ovat keski-ikäisinä niitä kaikkein huonoimpia ja estoisimpia kumppaneita.

Pätee varmaan miehiin? Naisten kohdalla toisin päin.

Joo naiset on todella hyviä seksissä aina, mutta miehet on vaan huonoja.

Vierailija
44/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla yks esimerkki huonosta seksikerrasta johon lopetin orastavan suhteen: mies kysyi töksäyttäen saatuaan itse ensin suuseksiä "Onko erityistoivomuksia?" Eli se, että olisi vastannut suuseksiin olisi ollut hänelle "erityistoivomus" johon vastata, yksipuolisesti näin päin.

Olen tottunut vähemmän estoisiin kumppaneihin joille suuseksi puolin ja toisin on normijuttu, enkä näe mitään syytä vaihtaa huonompaan mihin on tottunut. Mies oli muutenkin tosi kömpelö ja avuton, heti kadutti että homma edes päätyi sänkyyn asti. Ja heti huomasi myös sen, ettei kemiaa sitten kuitenkaan ollutkaan.

Mainittakoon, että mies myös tuli noin kymmenessä sekunnissa. Kyseessä oli yllättäen mies, joka oli eronnut 10 vuoden liitosta eli joku naisparka on kärsinyt vuosikymmenen tuollaisen seksikumppanin kanssa. Itse riitti se yksi kerta. Nykyinen kumppani on onneksi taitava, hänestä en luovu.

Oma kokemus on se, että todella nuorena sitoutuneet ja pitkässä liitossaan uskollisia olleet ovat keski-ikäisinä niitä kaikkein huonoimpia ja estoisimpia kumppaneita.

Tää on muuten niin totta! En tajua sitten kuinka huonoa seksiä näissä liitoissa on harjoitettu tai ehkä sitä ei ole ollut lainkaan... Mutta mitä pidempi liitto takana, sitä huonompi mies on sängyssä, tämä on oma kokemus. Hassua vaan että osaamattomuus "palkitaan" pitkällä liitolla.

Eipä tätä kai mikään muu selitä kuin se, että kumppanikin on ollut yhtä osaamaton kun kaksi osaamatonta on lyönyt hynttyynsä yhteen. Ja sitten mennä läiskytellyt lähäriä ja lopulta tympääntynyt siihen samaan olettaen, että kaikki ”huuma” loppuu aikanaan.

Pahinta on näissä miehissä se, että he ovat oppineet jonkun yhden ”tempun”, jolla vaimo on tullut ja sitten sitä samaa yritetään toistaa minimaalisilla nyansseilla muunneltuna uusien kumppanien kanssa 😬

Vierailija
45/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehellä ei ole halua "aistilliseen" seksiin, saatta myös johtua siitä, ettei ole kiinnostunut sinusta muuta kuin panona.

Vierailija
46/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä on aina ollut niin huonoa?

Vierailija
47/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän vaara on siinä, että sillä voidaan peittää tai jopa yrittää pelastaa riittämätöntä henkistä ja läsnäolevaa yhteyttä. Jos nämä kaikki muut asiat eivät ole riittävällä tasolla suhteessa, mikään yhdyntätapahtuma ei riitä pitämään paria yhdessä ja jäädään kauas oikeasti laadukkaasta suhteesta.

Vierailija
48/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se huono seksi on?

Mitä se tarkoittaa?

Kertokaa kokeneet...

Huono seksi ei tunnu hyvältä. Se tuntuu esimerkiksi siltä, että hikinen olento hinkuttaa itseään sinua vasten ja tunkee limaista kieltään suuhusi ja ja lisäksi kuolaa päällesi.

Kuulostaa vahvasti siltä ettet ole ollut kovin kiinnostunut kumppanistasi edes ennen sitä seksiä(?).

Vierailija
49/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jotkut naiset näyttelevät siveellistä 1. kerralla eli eivät ole kovinkaan aktiivisia. Seurustelin kerran tällaisen naisen kanssa vajaan vuoden. 1. kerralla nainen oli passiivinen, mutta niin hyvännäköinen ja hyväkroppainen, että annoin toisen mahdollisuuden. Alettiin tapailla (käytiin muun muassa treffeillä elokuvissa, mutta ei sekstailtu, koska naisella oli kuukautiset) ja kas, kun sitten seuraavan kerran sekstailtiin, nainen osoittautuikin todella aktiiviseksi sängyssä. Oli sittemmin yksi parhaista naisystävistäni tässä suhteessa. 

Toisen kerran eräs kaverini kehui yhtä puolituttua naista hyväksi panoksi, mutta kun sitten olin tuon naisen kanssa sängyssä, nainen oli aika passiivinen. Ei halunnut vaihtaa lähetyssaarnaja-asennosta toiseen jne. Ei imenyt tai edes koskenut penikseeni. Kysyin sitten jälkikäteen tältä kaverilta, joka oli käynyt panemassa ko. naista  useita kertoja, että kuinka nainen käyttäytyy sängyssä hänen kanssaan. Kaverin jutuista jäi sellainen vaikutelma ikään kuin puhuttaisiin kokonaan toisesta naisesta.

Hirmu paljon riippuu miehestä, haluaako sitä imeä vai ei. Pääsääntö lienee, että miehelle joka antaa nautintoa, haluaa sitä itsekin antaa. Kaikkien penikset ei myöskään houkuta imemään. Kaunis ja sopusuhtainen houkuttaa, rumempi ei.

Vierailija
50/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittanut seksiosioon kysymystä siksi, että lopulta kyse ei ole seksistä teknisenä suorituksena vaan siitä, että seksistä kumppanin kanssa puuttuu jokin tietty aistillisuus.

Kiusallista tästä tekee se, että yhden plääh-seksikerran jälkeen kaikki innostus vastapuolta kohtaan lopahtaa ja on vain pakko todeta se, ettei ”tunteita ole riittävästi” tapailun jatkamiseen.

En ymmärrä, mistä ihmeestä ihmiset tuntuvat löytävän kumppanin, jonka kansaa mätsää niin henkisesti kuin fyysisestikin? 95% harrastamastani seksistä on ollut joko huonoa tai erittäin huonoa. Kuitenkin vastapuolen mielestä käsittääkseni oikeinkin ”ihanaa”. Kyse ei ole siitäkään, että neuvomalla saisi fiilistä nostatettua tapauksessa, jossa toisen tapa koskettaa on jo alkumetreillä minulle väärä.

Vaadinko liikaa vai mitä? Välillä toivon, ettei minulla olisi muutamaa taitavaa kumppania edes ollut koska ilman heitä saattaisin pitää heikkoakin seksiä mukiinmenevänä.

Kirjoitat ristiriitaisesti eli tavallaan puhut neutraalisti huonosta seksistä, joka vain sattuu olemaan huonoa, mutta toisaalta vierität kaiken vastuun kumppanille puhumalla taidoista ja haluttomuudesta ohjata kumppania ollenkaan. 

Voisiko olla että kumppanien ulkonäkö on ollut vain täpärästi riittävä ja se ei riitä jos eivät satu painamaan oikeasta napista oikeaan aikaan seksin aikana? Ehkä ne 5% ovat olleet miesmalleja, joiden kosketuksia tulkitaan ulkonäön kautta positiivisesti. Monesti miehilläkin on se, että parhaimmat seksikokemukset ovat olleet kauneimpien naisten kanssa eikä suinkaan niiden, joilla on kunnianhimoinen suhde seksiin. 

Vierailija
51/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se huono seksi on?

Mitä se tarkoittaa?

Kertokaa kokeneet...

Mun huono seksikokemus oli sellainen, että mies hieroi klitorista sormellaan niin lujaa, että se tuntui todella epämiellyttävältä, välillä jopa sattui. OHJEISTIN koskettamaan hellemmin, mutta mitään ei tapahtunut. Lisäksi ei ollut mitään ns. aistillista tai seksikästä kosketusta, vaan silitti vaan käsiä nopeasti niinkuin samanlaisella kädenliikkeellä kuin pyyhkisi murusia pöydältä. Tajusin, että seksistä ei tulisi mitään ja lopetin kesken johonkin tekosyyhyn vedoten. En nimittäin olisi pystynyt edes kohteliaisuudesta jatkamaan, oli sen verran kivuliasta ja kovakouraista. Vaikutti siltä, että mies tähtäsi pelkkään yhdyntään ja kaikki muu oli ns. välttämätöntä pahaa. Itse kuitenkin kerroin, että minulle nimenomaan klitoriksen stimulointi on tärkeää. Ja huom: ohjeistin, kerroin, havainnollistin... tyyppi ei vaan kuunnellut ohjeita.

Vierailija
52/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehellä ei ole halua "aistilliseen" seksiin, saatta myös johtua siitä, ettei ole kiinnostunut sinusta muuta kuin panona.

No minulla jäisi myös pelkkä pano väliin, jos siinä tähdättäisiin pelkkään yhdyntään. Onneksi olen biseksuaali - naisten kanssa tuntuu pelkkä panokin olevan nautinnollisempaa kuin mitä suurimman osan miesten kanssa. Toki poikkeuksia on miehissäkin, jotkut osaavat asiansa. Olen kuitenkin nykyisin pääsääntöisesti suunnannut kiinnostukseni nimenomaan naisiin mm. tästä syystä - toki, jos kiinnostava mies tulisi vastaan ja hänen kanssaan synkkaisi niin henkisesti kuin seksissä, niin toki silloin mieskin kelpaisi. Mutta en jaksa lähteä etsimään helmiä isosta joukosta tumpeloita. Naisten kanssa kun tosiaan pelkkä panokin on paljon hauskempaa. Ei tosiaan aina tarvitse suhdetta halutakaan.

Vierailija
53/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se huono seksi on?

Mitä se tarkoittaa?

Kertokaa kokeneet...

Mun huono seksikokemus oli sellainen, että mies hieroi klitorista sormellaan niin lujaa, että se tuntui todella epämiellyttävältä, välillä jopa sattui. OHJEISTIN koskettamaan hellemmin, mutta mitään ei tapahtunut. Lisäksi ei ollut mitään ns. aistillista tai seksikästä kosketusta, vaan silitti vaan käsiä nopeasti niinkuin samanlaisella kädenliikkeellä kuin pyyhkisi murusia pöydältä. Tajusin, että seksistä ei tulisi mitään ja lopetin kesken johonkin tekosyyhyn vedoten. En nimittäin olisi pystynyt edes kohteliaisuudesta jatkamaan, oli sen verran kivuliasta ja kovakouraista. Vaikutti siltä, että mies tähtäsi pelkkään yhdyntään ja kaikki muu oli ns. välttämätöntä pahaa. Itse kuitenkin kerroin, että minulle nimenomaan klitoriksen stimulointi on tärkeää. Ja huom: ohjeistin, kerroin, havainnollistin... tyyppi ei vaan kuunnellut ohjeita.

Kyllä se biologia pitää aika hyvin huolen, että yhdyntään pääasiassa tähdätään.

Vierailija
54/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miten vaikeaa pelkkien panojen saaminen miehelle on, eikö kannattaisi huolehtia ettei jää vain yhteen kertaan?

Toisekseen tuolla asenteella varustettu mies on myös huono parisuhdekumppani. Seksi huononee silloin heti kun parisuhde väljähtyy.

Vierailija
55/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus oli, kun mies ei osannut/halunnut juurikaan suudella, eikä ollut kiinnostunut tuottamaan nautintoa ja lisäksi vielä laukesi nopeasti. Annoin toisenkin mahdollisuuden, mutta sen jälkeen torjuin treffipyynnöt.

Vierailija
56/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat ristiriitaisesti eli tavallaan puhut neutraalisti huonosta seksistä, joka vain sattuu olemaan huonoa, mutta toisaalta vierität kaiken vastuun kumppanille puhumalla taidoista ja haluttomuudesta ohjata kumppania ollenkaan. 

Voisiko olla että kumppanien ulkonäkö on ollut vain täpärästi riittävä ja se ei riitä jos eivät satu painamaan oikeasta napista oikeaan aikaan seksin aikana? Ehkä ne 5% ovat olleet miesmalleja, joiden kosketuksia tulkitaan ulkonäön kautta positiivisesti. Monesti miehilläkin on se, että parhaimmat seksikokemukset ovat olleet kauneimpien naisten kanssa eikä suinkaan niiden, joilla on kunnianhimoinen suhde seksiin. 

En puhunut siitä, että vika olisi miehessä. Tarkoitin aloituksessani ihmetellä vain sitä, mistä KUMMASTA niin moni löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa seksiä voi kutsua seksin sijaan rakasteluksi.

Kun oma kokemus on se, että henkisen puolen lisäksi myös fysiikan tulee kohdata jotta suhteesta tulisi muuta, kuin seksitön suhde omien halujeni olemattomuuden vuoksi.

Ymmärsit ihan väärin. Tietysti ulkonäön pitää jo lähtökohtaisesti olla vetävä, ei kai kukaan tapaile kumppania, jota ei pidä viehättävänä?

-ap

Vierailija
57/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin löytäneeni hyvän paitsi etten löytänytkään.

-Henki haisi kun alettiin pussailemaan

-Munat pesemättä

- Halusi vain suihinoton jota en kuitenkaan antanut huonon hygienian takia

Seuraavalla kerralla tuli suihkun kautta tänne, mutta ei osannut juuri mitään ja tulikin ihan liian nopeasti. Opin kantapään kautta olematta antamatta enää toista mahdollisuutta.

Vierailija
58/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä toivon, ettei minulla olisi muutamaa taitavaa kumppania edes ollut koska ilman heitä saattaisin pitää heikkoakin seksiä mukiinmenevänä.

Samaa asiaa olen harmitellut omassa elämässäni. Sanotaan, että kun jostakusta oikein välittää ja rakkautta on, niin seksikin on ihanaa. Mutta kun ei se vain ole kiinni pelkästään siitä. Jos ei tietäisi paremmasta, tyytyisi vähempään.

Vaikkei olisi kokemusta paremmasta, silti tuntee huonon seksin.

Vierailija
59/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tosi kiva miesystävä johon olin ihastunut ja kaikki muu oli hyvin paitsi seksi. Mies oli hätäinen, malttamaton ja itseensä keskittynyt kovakourainen jyystäjä. Yritin puhua, ohjailla, toppuutella ja vaikka mitä, mutta kaikki valui kuin vesi hanjen selästä. Lopulta en kestänyt enää vaan jätin hänet. Hän oli korviaan myöten rakastunut eikä voinut ymmärtää miksi halusin erota.

Vierailija
60/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aloittajalla on hankala vaiva. Seksi kai harvemmin on uuden kumppanin kanssa heti täydellistä sielujen ja kehojen harmoniaa. Onneksi itse olin niin rakastunut nuorena mieheeni, että minua ei haitannut, että hänkin oli nuori ja kokematon. Yhdessä on harjoiteltu ja pidetty hauskaa vuoteessa muutama vuosikymmen. Minusta osaamatonkin voi olla kiihottava, jos hän on halukas ja innokas ja pitää toisen kehosta.