Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla orastava tapailu lähes poikkeuksetta karahtaa huonoon seksiin?

Vierailija
10.11.2019 |

En laittanut seksiosioon kysymystä siksi, että lopulta kyse ei ole seksistä teknisenä suorituksena vaan siitä, että seksistä kumppanin kanssa puuttuu jokin tietty aistillisuus.

Kiusallista tästä tekee se, että yhden plääh-seksikerran jälkeen kaikki innostus vastapuolta kohtaan lopahtaa ja on vain pakko todeta se, ettei ”tunteita ole riittävästi” tapailun jatkamiseen.

En ymmärrä, mistä ihmeestä ihmiset tuntuvat löytävän kumppanin, jonka kansaa mätsää niin henkisesti kuin fyysisestikin? 95% harrastamastani seksistä on ollut joko huonoa tai erittäin huonoa. Kuitenkin vastapuolen mielestä käsittääkseni oikeinkin ”ihanaa”. Kyse ei ole siitäkään, että neuvomalla saisi fiilistä nostatettua tapauksessa, jossa toisen tapa koskettaa on jo alkumetreillä minulle väärä.

Vaadinko liikaa vai mitä? Välillä toivon, ettei minulla olisi muutamaa taitavaa kumppania edes ollut koska ilman heitä saattaisin pitää heikkoakin seksiä mukiinmenevänä.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jotkut naiset näyttelevät siveellistä 1. kerralla eli eivät ole kovinkaan aktiivisia. Seurustelin kerran tällaisen naisen kanssa vajaan vuoden. 1. kerralla nainen oli passiivinen, mutta niin hyvännäköinen ja hyväkroppainen, että annoin toisen mahdollisuuden. Alettiin tapailla (käytiin muun muassa treffeillä elokuvissa, mutta ei sekstailtu, koska naisella oli kuukautiset) ja kas, kun sitten seuraavan kerran sekstailtiin, nainen osoittautuikin todella aktiiviseksi sängyssä. Oli sittemmin yksi parhaista naisystävistäni tässä suhteessa. 

Toisen kerran eräs kaverini kehui yhtä puolituttua naista hyväksi panoksi, mutta kun sitten olin tuon naisen kanssa sängyssä, nainen oli aika passiivinen. Ei halunnut vaihtaa lähetyssaarnaja-asennosta toiseen jne. Ei imenyt tai edes koskenut penikseeni. Kysyin sitten jälkikäteen tältä kaverilta, joka oli käynyt panemassa ko. naista  useita kertoja, että kuinka nainen käyttäytyy sängyssä hänen kanssaan. Kaverin jutuista jäi sellainen vaikutelma ikään kuin puhuttaisiin kokonaan toisesta naisesta.

Vierailija
22/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen saattaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistillinen seksi ei oo mahdollista kaikkien kanssa. En ymmärrä 572 miksi monesti sillä seksillä on kiire, kun tutustutaan uuteen ihmiseen. Huono seksi on panemista, mies on liian nopea.

Vierailija
24/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se huono seksi on?

Mitä se tarkoittaa?

Kertokaa kokeneet...

Huono seksi ei tunnu hyvältä. Se tuntuu esimerkiksi siltä, että hikinen olento hinkuttaa itseään sinua vasten ja tunkee limaista kieltään suuhusi ja ja lisäksi kuolaa päällesi.

Vierailija
25/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: olet vain panon arvoinen, et rakastelun

Vierailija
26/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvä mauste, mutta lopultakin aika tyhjää ja yksinkertaista toimintaa.

Sinä et taida ymmärtää hyvän seksin päälle. Hieno juttu jos sinusta asia on noin. Tekee pariutumisesta helppoa järkipeliä.

Kyllä sen pitäisi riittää, että kiinnostuu toisesta fyysisesti. Loppu on opettelua ja oman pään sisäistä toimintaa.

Et tainnut ymmärtää sitä, että juuri se fyysinen kiinnostus sammuu mitäänsanomattoman seksin jälkeen.

Vierailija
27/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi saattaa parantua ajan myötä ja omista toiveista pitäisi uskaltaa kertoa. Kannattaa antaa muutama kuukausi aikaa, jos tilanne ei parane niin sitten lopettaa.

Entä kun alapää muuttuu sen yhden mitäänsanomattoman kokemuksen myötä kuivaksi kuin Sahara (eli sama, kuin jos miehellä ei enää seisoisi)? Pitääkö vain antaa toisen nauttia ja nylkyttää ihan vain siksi, että kokemus muuttuisikin toisenlaiseksi? Ihan tuohon en taida haluta alentua.

Eli ennen ensimmäistä kertaa olet märkä ja kiimainen, mutta sitten petyt, etkä enää kiihotu jatkossa ollenkaan?

Juuri näin.

Vierailija
28/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla yks esimerkki huonosta seksikerrasta johon lopetin orastavan suhteen: mies kysyi töksäyttäen saatuaan itse ensin suuseksiä "Onko erityistoivomuksia?" Eli se, että olisi vastannut suuseksiin olisi ollut hänelle "erityistoivomus" johon vastata, yksipuolisesti näin päin.

Olen tottunut vähemmän estoisiin kumppaneihin joille suuseksi puolin ja toisin on normijuttu, enkä näe mitään syytä vaihtaa huonompaan mihin on tottunut. Mies oli muutenkin tosi kömpelö ja avuton, heti kadutti että homma edes päätyi sänkyyn asti. Ja heti huomasi myös sen, ettei kemiaa sitten kuitenkaan ollutkaan.

Mainittakoon, että mies myös tuli noin kymmenessä sekunnissa. Kyseessä oli yllättäen mies, joka oli eronnut 10 vuoden liitosta eli joku naisparka on kärsinyt vuosikymmenen tuollaisen seksikumppanin kanssa. Itse riitti se yksi kerta. Nykyinen kumppani on onneksi taitava, hänestä en luovu.

Vierailija
29/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes sänkyyn hypätä, kun sen oikean kemian tuntee yleensä jo alkumetreillä ihan pienistä jutuista toisen olemuksesta. Jos sitä oikeanlaista tunnetta ei ole, ei se seksikään ole kummoista. Ihan  kivan kanssa en etenisi pidemmälle.

Vierailija
30/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo otsikko. Orastava tapailu ei minusta tarkoita seksiä vaan sitä, että käydään silloin tällöin ohimennen vaikka kahvilla ja moi do.

Ikinä, ikinä en menisi sänkyyn tyypin kanssa, jonka kanssa ei ole hauska edes juoda kahvia. Joten ei, mulle ei ole noin käynyt koskaan.

Menen sänkyyn vasta kun tunnen tyypin. Silloin jopa teknisesti epäonnistunut seksi on hauskaa ja harjoitteleminen vielä hauskempaa. Sehän on myytti, että kumpikin saisi välittömästi räjähtävän orgasmin ja tietäisi vaistomaisesti, mistä toinen pitää. Joka ihminen on erikseen opeteltava ja KAIKKI alkaa korvien välistä.

Vaikutat siltä ap, että kuvittelet selinmakuulle heittäytymisen jotenkin kuuluvan deittailuun. Ei se kuulu. Arvosta itseäsi vähän enemmän.

Vierailija
31/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvä mauste, mutta lopultakin aika tyhjää ja yksinkertaista toimintaa.

Totta. Ei kannata tehdä siitä tärkeämpää kuin se oikeasti on. Ja jos sitä kuitenkin on, niin ollaan jo pitkällä.

Voisin kyllä olla parisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa seksi olisi kehnoa. Mutta sitä ei sitten harrastettaisi.

Vierailija
32/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla yks esimerkki huonosta seksikerrasta johon lopetin orastavan suhteen: mies kysyi töksäyttäen saatuaan itse ensin suuseksiä "Onko erityistoivomuksia?" Eli se, että olisi vastannut suuseksiin olisi ollut hänelle "erityistoivomus" johon vastata, yksipuolisesti näin päin.

Olen tottunut vähemmän estoisiin kumppaneihin joille suuseksi puolin ja toisin on normijuttu, enkä näe mitään syytä vaihtaa huonompaan mihin on tottunut. Mies oli muutenkin tosi kömpelö ja avuton, heti kadutti että homma edes päätyi sänkyyn asti. Ja heti huomasi myös sen, ettei kemiaa sitten kuitenkaan ollutkaan.

Mainittakoon, että mies myös tuli noin kymmenessä sekunnissa. Kyseessä oli yllättäen mies, joka oli eronnut 10 vuoden liitosta eli joku naisparka on kärsinyt vuosikymmenen tuollaisen seksikumppanin kanssa. Itse riitti se yksi kerta. Nykyinen kumppani on onneksi taitava, hänestä en luovu.

Oma kokemus on se, että todella nuorena sitoutuneet ja pitkässä liitossaan uskollisia olleet ovat keski-ikäisinä niitä kaikkein huonoimpia ja estoisimpia kumppaneita.

Vierailija
33/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa. Varmaan miehenä mukava huomata, että toinen ei ensimmäisen seksikerran jälkeen kiihotu enää ollenkaan. Tulee voittajafiilis.

Vierailija
34/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo otsikko. Orastava tapailu ei minusta tarkoita seksiä vaan sitä, että käydään silloin tällöin ohimennen vaikka kahvilla ja moi do.

Ikinä, ikinä en menisi sänkyyn tyypin kanssa, jonka kanssa ei ole hauska edes juoda kahvia. Joten ei, mulle ei ole noin käynyt koskaan.

Menen sänkyyn vasta kun tunnen tyypin. Silloin jopa teknisesti epäonnistunut seksi on hauskaa ja harjoitteleminen vielä hauskempaa. Sehän on myytti, että kumpikin saisi välittömästi räjähtävän orgasmin ja tietäisi vaistomaisesti, mistä toinen pitää. Joka ihminen on erikseen opeteltava ja KAIKKI alkaa korvien välistä.

Vaikutat siltä ap, että kuvittelet selinmakuulle heittäytymisen jotenkin kuuluvan deittailuun. Ei se kuulu. Arvosta itseäsi vähän enemmän.

Erikoinen tyyli sinulla tapailussa ja tutustumisessa jos kuvittelet, että kahdelle toisiinsa ihastuneelle ihmiselle riittää kahvittelu ja ”moikat” silloin tällöin. Ei se ainakaan aikuisten maailmassa noin mene.

Vierailija
35/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika masentavaa. Varmaan miehenä mukava huomata, että toinen ei ensimmäisen seksikerran jälkeen kiihotu enää ollenkaan. Tulee voittajafiilis.

Mutta vikahan ei tällöin välttämättä ole miehessä.

Vierailija
36/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on se, että todella nuorena sitoutuneet ja pitkässä liitossaan uskollisia olleet ovat keski-ikäisinä niitä kaikkein huonoimpia ja estoisimpia kumppaneita.

Tää on muuten niin totta! En tajua sitten kuinka huonoa seksiä näissä liitoissa on harjoitettu tai ehkä sitä ei ole ollut lainkaan... Mutta mitä pidempi liitto takana, sitä huonompi mies on sängyssä, tämä on oma kokemus. Hassua vaan että osaamattomuus "palkitaan" pitkällä liitolla.

Vierailija
37/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten niin totta! En tajua sitten kuinka huonoa seksiä näissä liitoissa on harjoitettu tai ehkä sitä ei ole ollut lainkaan... Mutta mitä pidempi liitto takana, sitä huonompi mies on sängyssä, tämä on oma kokemus. Hassua vaan että osaamattomuus "palkitaan" pitkällä liitolla.

Älä jauha paskaa.

Vierailija
38/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se tyyli on ollut just oikea sille kumppanille, jonka kanssa on liitossa ollut.

Vierailija
39/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista olekaan kuin hyvä seksi. Itse en ole ainakaan koskaan kokenut. Olen seitsemättä vuotta naimisissa, ja aion pysyäkin, vaikkei seksi ole koskaan edes alkuaikoina ollut kuin tylsää oarhaimmillaankin. Parhaiten kiihotun fantasioistani masturboidessa. Seksi on vain parisuhteen hoitamista.

Vierailija
40/131 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee varmaan miehiin? Naisten kohdalla toisin päin.