Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhosin perinnöttömänä sitä ”samalla viivalla” kaikkien duunarien ja rahasta tiukkaa tekevien kanssa olemista

Vierailija
10.11.2019 |

Koska emme oikeasti ole koskaan olleet samalla viivalla. Minun ei ole koskaan oikeasti tarvinnut miettiä, mihin minulla on varaa, koska rahaa ei vain yksinkertaisesti ole enempää. Minulle se tilanne oli valinta. Valinta siitä, etten myy jo saamaani omaisuutta, vaan odptan perintöä, jotta voin säilyttää omaisuuttani. Ja perinnön tuomin lisätuotoin elää vauraammin ja hankkia sen, minkä haluan.
En ole tottunut olemaan niiden kanssa samalla viivalla, joilla on oikeasti rahasta tiukkaa. Ja siis en olisi muuten esittänyt samalla viivalla olevaa, mutta äiti pakotti. Ei saa kuulemma sanoa, että on perimässä paljon niin siksi nyt ei kannata kuluttaa. (Ettei joudu luopumaan omaisuudesta). Minut tuntevat ihmiset luulivat minua köyhäksi, se hiukan kiusaa.

Kommentit (417)

Vierailija
381/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oman elämäsi valtiatar. Valise onnellisuus. Valitse anteeksianto. Valitse sisäinen rauha.

En ole niin kauan kuin alitajunnassa vaikuttaa äitini. Niin en ole, vaikka tahtoisin.

Ap

Tämä on mielestäni koko av-kirjoitteluhistoriani ydin. Ihme, ettei joku sitä heti näe.

Ap

Oi, kyllä me näemme tämän. Äititraumasi ei vaan ole ALItajunnassasi, vaan ihan aktiivisesti tietoisessa tajunnassasi. Siksi on turhaa puhua alitajunnasta

On alitajunnassa. Mitä tyhmää muka teen tietoisesti, mitä alitajuntani ei vaadi ja ohjaile?

Ap

Mitä tyhmää teet tietoisesti?? Raivoat täällä palstalla tietenkin!

Sussa on ehkä vähän samaa vikaa kuin äidissäsi, eli syytät kaikkia muita paitsi itseäsi. Kaikki on äitisi syytä, eikä sinun tekojasi suinkaan ohjaa sinä itse vaan salaperäinen alitajunta jota terapeutitkaan eivät osaa parantaa.

Se että "jouduit kieroilemaan" on muka äitisi syytä. Se, ettei me muut palstalaiset tajuta sua on meidän syytä koska me ollaan typeryksiä. Se, ettet voi muuttaa käytöstäsi tai ajatusmallejasi on alitajuntasi syytä. Se, ette ole vielä parantunut on terapeuttiesi syytä.

Mikä on sun oma vastui tässä koko kuviossa? Mitkä asiat ovat sinun itsesi omaa syytä?

Se jos joku ei ymmärrä minua, hän on siinä tyhmä, se on hänen ongelmansa, ettei ymmärrä minua ja varsnkin siis se on, että ryhtyy nimittelemään äitihulluksi yms. Vaikka tiedän tämän, se ei auta, koska äitini sanoi, että se ei ikinä ole sen daijun ongelma.

Ap

Vierailija
382/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oman elämäsi valtiatar. Valise onnellisuus. Valitse anteeksianto. Valitse sisäinen rauha.

En ole niin kauan kuin alitajunnassa vaikuttaa äitini. Niin en ole, vaikka tahtoisin.

Ap

Tämä on mielestäni koko av-kirjoitteluhistoriani ydin. Ihme, ettei joku sitä heti näe.

Ap

Oi, kyllä me näemme tämän. Äititraumasi ei vaan ole ALItajunnassasi, vaan ihan aktiivisesti tietoisessa tajunnassasi. Siksi on turhaa puhua alitajunnasta

On alitajunnassa. Mitä tyhmää muka teen tietoisesti, mitä alitajuntani ei vaadi ja ohjaile?

Ap

Mitä tyhmää teet tietoisesti?? Raivoat täällä palstalla tietenkin!

Sussa on ehkä vähän samaa vikaa kuin äidissäsi, eli syytät kaikkia muita paitsi itseäsi. Kaikki on äitisi syytä, eikä sinun tekojasi suinkaan ohjaa sinä itse vaan salaperäinen alitajunta jota terapeutitkaan eivät osaa parantaa.

Se että "jouduit kieroilemaan" on muka äitisi syytä. Se, ettei me muut palstalaiset tajuta sua on meidän syytä koska me ollaan typeryksiä. Se, ettet voi muuttaa käytöstäsi tai ajatusmallejasi on alitajuntasi syytä. Se, ette ole vielä parantunut on terapeuttiesi syytä.

Mikä on sun oma vastui tässä koko kuviossa? Mitkä asiat ovat sinun itsesi omaa syytä?

Se jos joku ei ymmärrä minua, hän on siinä tyhmä, se on hänen ongelmansa, ettei ymmärrä minua ja varsnkin siis se on, että ryhtyy nimittelemään äitihulluksi yms. Vaikka tiedän tämän, se ei auta, koska äitini sanoi, että se ei ikinä ole sen daijun ongelma.

Ap

Äitini mielestä kaikkien id ioottien käytös ei ikinä koskaan ole heidän ongelmansa ja syynsä, vaan syytti minua siitäkin, jos se satutti. Eli oli narsisti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minun tarvitse piitata idioo ttien mielipiteistä, koska omaisuus. Mutta äitini oli ERI MIELTÄ. En kuulemma pärjää, ellen piittaa ihmisistä, joilla on minusta jonkunlainen ongelma, eli jotka ovat saatanan v*ttupäitä. Olen eri mieltä, mutta äitini tuhosi tämän.

Ap

Vierailija
384/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minun tarvitse piitata idioo ttien mielipiteistä, koska omaisuus. Mutta äitini oli ERI MIELTÄ. En kuulemma pärjää, ellen piittaa ihmisistä, joilla on minusta jonkunlainen ongelma, eli jotka ovat saatanan v*ttupäitä. Olen eri mieltä, mutta äitini tuhosi tämän.

Ap

Olin siinä toki tyhmä, kun uskoin häntä, mutta en halunnut erehtyä, ja kuvittelin myös, että vanhempi haluaa parasta lapselleen. Ja tietää, mitä tekee ja mistä puhuu. Paskat se akka tiesi. Ja se maksaa siitä. Koska ei myönnä, että erehtyi. Hän myöskin tukahdutti vastaväitteeni, vaikka perustelin ne, siksi on vastuussa erehdyksestään.

Ap

Vierailija
385/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pääasia on nyt tietenkin se, että lapsen kaverien perheet voivat ihmetellä, miksi minulla on yhtäkkiä enemmän rahaa kuin ennen, itseäni vain inhottaa sellainen, ettei voi kertoa, miksi. Ap

Ei syytä huoleen kkä. Ethän sä edes tapaa lapsiasi juuri koskaan. Mitään ylimääräistä et heille osta tai heidän hyväkseen tee. Miten ihmeessä lasten kaverien vanhemmat huomaisivat jostain että sulla on enemmän rahaa käytössä? Tuskin tietävät sun olevan edes olemassa.

Vierailija
386/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äitisi ei puolustanut sinua, vaan jos sinua satutettiin, hän syytti siitä sinua. Okei, nyt ymmärrän sinua ja vihaasi jo paremmin.

Vierailija
387/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali, terve vanhempi olisi ollut kauhuissaan ja tosi pahoillaan, että väittämänsä asiat olivatkin erehdys ja saivat toiselle aikaan pahaa.

Ap

Vierailija
388/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen. Saat elää sellaista elämää kun haluat. Lopulta ketään ei kiinnosta negatiivisessa mielessä.

Se ei varsinaisesti pidä paikkaansa. Tietenkin haluan elää sellaista elämää, jossa itselläni on kavereita ja ystäviä, ja jossa minusta pidetään. Mutta en uskaltanut sanoa mikä tilanne on, kosk äitini oli varoittanut, ettei kukaan pitäisi minusta jos ole rehellinen, etten ole mikään köyhä, enkä tule koskaan olemaankaan.

Ap

Varallisuutesi ei estä oikeaa ystävyyttä. Äitisi on vanhakantainen. Älä seuraa vääriä profeettoja.

Vierailija
389/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kunnon Norman Bates.

Meidän äitipäs tekee teidän äitien ruoatkin.

Tämä provo ei ole enää edes hauska. Kuviteltu fyrkka ei tee sinusta yhtään mitään. Mielenterveys sinulta puuttuu.

Vierailija
390/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äitisi ei puolustanut sinua, vaan jos sinua satutettiin, hän syytti siitä sinua. Okei, nyt ymmärrän sinua ja vihaasi jo paremmin.

Juuri näin. Hänen mielestään sillä, joka satutti minua, ei ollu syytä miettiä ikinä mitään, eikä ongelmaa, eikä mitään.

Hänhän siis puhui itsestään. Hän ei itse käsitä, että jokin virhe, käsitys tai asenne olisi HÄNEN ongelmansa. JA että hän satutti vieläpä toista. Ei tapahtunut.

Ap

Vierailija
391/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pääasia on nyt tietenkin se, että lapsen kaverien perheet voivat ihmetellä, miksi minulla on yhtäkkiä enemmän rahaa kuin ennen, itseäni vain inhottaa sellainen, ettei voi kertoa, miksi. Ap

Ei syytä huoleen kkä. Ethän sä edes tapaa lapsiasi juuri koskaan. Mitään ylimääräistä et heille osta tai heidän hyväkseen tee. Miten ihmeessä lasten kaverien vanhemmat huomaisivat jostain että sulla on enemmän rahaa käytössä? Tuskin tietävät sun olevan edes olemassa.

Oltiin juuri eilen illanvietossa.

Ap

Vierailija
392/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen. Saat elää sellaista elämää kun haluat. Lopulta ketään ei kiinnosta negatiivisessa mielessä.

Se ei varsinaisesti pidä paikkaansa. Tietenkin haluan elää sellaista elämää, jossa itselläni on kavereita ja ystäviä, ja jossa minusta pidetään. Mutta en uskaltanut sanoa mikä tilanne on, kosk äitini oli varoittanut, ettei kukaan pitäisi minusta jos ole rehellinen, etten ole mikään köyhä, enkä tule koskaan olemaankaan.

Ap

Varallisuutesi ei estä oikeaa ystävyyttä. Äitisi on vanhakantainen. Älä seuraa vääriä profeettoja.

No ei estäkään, itseasiassa äitini se tässä on, joka arvotti ihmisiä sen mukaan mulle.

Ap

Vierailija
393/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali, terve vanhempi olisi ollut kauhuissaan ja tosi pahoillaan, että väittämänsä asiat olivatkin erehdys ja saivat toiselle aikaan pahaa.

Ap

Selvä...

Mites nyt, arvotaanko kuka menee äiteesi ovelle vaatimaan tätä vastuuseen, joku meistä? Onko sinulla Aspergerin oireyhtymä btw?

Vierailija
394/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se ennemminkin estää, että äitini raivosi siitä, jos jonkun toiminta satutti minua. Ikinä ei sanonut, että se oli sen toisen ongelma. Aina minun vikani vieläpä, että minua satutettiin.

Ap

Vierailija
395/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selvä...

Mites nyt, arvotaanko kuka menee äiteesi ovelle vaatimaan tätä vastuuseen, joku meistä? Onko sinulla Aspergerin oireyhtymä btw?

Aivan sama kuka mene, kunhan ei lopu argumentit kesken. Uskon että BB-Kimmo voisi menestyä.

Ap

Vierailija
396/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hänen mielestään sillä, joka satutti minua, ei ollu syytä miettiä ikinä mitään, eikä ongelmaa, eikä mitään.

Hänhän siis puhui itsestään. Hän ei itse käsitä, että jokin virhe, käsitys tai asenne olisi HÄNEN ongelmansa. JA että hän satutti vieläpä toista. Ei tapahtunut.

Ap

Ja siis paras kosto ahdasmielisille ei suinkaan ole jättää heitä rauhaan, jos siis itse tulevat avautumaan eli aloittamaan, sitähän he oikein kaipaavatkin, vaan hieroa se heidän naamaansa, missä ovat ahdasmielisiä ja vaatia kasvamaan.

Ap

Vierailija
397/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei duunaritkaan ole millään samalla viivalla; toisten palkoilla kun elellään ihan mukavasti, harrastellaan, matkustellaan ja hankitaan asioita, ja toisten elannolla taas kitkuutetaan päivästä toiseen vailla toivoakaan muutoksesta parempaan....

Vierailija
398/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se v*tuttaa, että äitini luuli olevansa puolustajani ja tukijani, mutta en muista hänen ikinä pitäneen puoliani tai välittäneen minusta ja tunteistani. Sairainta oli tietenkin se asenne, että muiden huono käytös olisi muka syntyisin minusta ja myös minun ongelmani. Ei minua haitannut muiden huono käytös ellei se tietenkin satuttanut minua! Mutta siitä äiti ei välittänyt vähääkään, ikinä ei surrut, lohduttanut tai uhrannut ajatustakaan mun tunteilleni.

Ap

Vierailija
399/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visti sun äiti on kyl kauhee!!! Ei mun äiti olis päästänyt mua köyhien lapsien kanssa leikkimään!

Sulta riistettiin sun oikea lapsuus :( olisit oikeasti kuulunut hyviin piireihin

Vielä ei kuitenkaan ole liian myöhäistä liittyä meihin! Tule joskus ritarihuoneelle

Vierailija
400/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se v*tuttaa, että äitini luuli olevansa puolustajani ja tukijani, mutta en muista hänen ikinä pitäneen puoliani tai välittäneen minusta ja tunteistani. Sairainta oli tietenkin se asenne, että muiden huono käytös olisi muka syntyisin minusta ja myös minun ongelmani. Ei minua haitannut muiden huono käytös ellei se tietenkin satuttanut minua! Mutta siitä äiti ei välittänyt vähääkään, ikinä ei surrut, lohduttanut tai uhrannut ajatustakaan mun tunteilleni.

Ap

Niin miten kehtaa vielä luulla olleensa ”aina” puolellani? Ikinä ei ollut. Ei ikinä. Onko mukamas muiden huono käytös minusta johtuvaa? Näin tämä p*skakasa väitti.

Ap

Että tämä on ehkä suurin syy raivoamiseeni palstalla, on uskoteltu noin.

Ap