Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen elatusmaksuja mieheltä saava, lähetätkö lämpimåt isänpäivätoivotukset lapsesi isälle?

Vierailija
10.11.2019 |

Hyvät tavat edellyttäisivät sitä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin mies voisi lähettää joka päivä kiitokset siitä että hoidan lapset lähes kokonaan yksin, sekä maksan suurimman osan viuluista. 

Mutta leivottiin lasten kanssa pipareita jotka saavat viedä isälleen. Koska mitäpä minä en lasteni eteen tekisi. Ole hyvä. 

Vierailija
2/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin "hyvät tavat" Se sika juoksi panemassa naapurin muijaa,siinä ei hyvät tavat heilunu,heilui joku muu!

Antaa olla. Lapsi laittaa jos laittaa,ei se mun isä ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun faija.

Vierailija
4/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa suunnattomasti ja olen tsempannut itseäni tähän viikkoja, mutta kyllä lähetän.

Vierailija
5/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään ansaitsisi, mutta aina ei ole kyse siitä ansaitseeko. Olisi varmasti parempi isä jos ei olisi niin heikko ihminen. Kyllä lähetin onnitteluviestin ja käy tänään lapsia moikkaamassa.

Vierailija
6/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa 0 euroa eikä soittele lapsilleen heidän syntymäpäivänään, joten eivätpä nuo lapsetkaan muistele häntä. Isovanhempia kyllä onnittelevat!

Vierailija
7/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa pienituloisena elareita, mutta leivoin kyllä pellillisen hänen herkkuaan mokkapaloja ja laitoin lapsen mukana menemään. 

Vierailija
8/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksu tulee Kelasta joka sitten kynii sitä isältä joten mun ei tarvitse. Ja lapset on kuulleet isästä viimeksi heinäkuussa joten senkään puolesta ei tarvitse.

Sen sijaan kokkaamme yhdessä brunssin minun isälleni.

Vierailija
9/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihania ihmisiä. Laitoin ja leivoin, siis kaikesta huolimatta.

Toivon teille kaikkea hyvää. Hyvyys tuo luokseen hyvyyttä.

Kivaa Isänpäivää kaikille!

10/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos😘

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuuluisi Kelalle. Lapsille annoin Kelan rahoista osan mukaan, jotta saavat hankittua lahjan ja leivonnaisia.

Vierailija
12/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa pienituloisena elareita, mutta leivoin kyllä pellillisen hänen herkkuaan mokkapaloja ja laitoin lapsen mukana menemään. 

tuo ei ole kuin tekosyy,laitappa voudin kautta viestiä,kela maksaa ja aikanaan perii ukolta!

https://www.kela.fi/elatustuki

Vierailija
13/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiäiti kirjoitti:

Pikemminkin mies voisi lähettää joka päivä kiitokset siitä että hoidan lapset lähes kokonaan yksin, sekä maksan suurimman osan viuluista. 

Mutta leivottiin lasten kanssa pipareita jotka saavat viedä isälleen. Koska mitäpä minä en lasteni eteen tekisi. Ole hyvä. 

Häpeä! Julma nainen!

Vierailija
14/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka hyvyys tuo hyvyyttä! Koko mun elämän ajan mua on syyllistetty milloin mistäkin,silti yritän olla hyvä,mutta missä se mun hyvä,jota sinä lupaat,viipyy? Näkis vaan tai kuulis edes kolinaa!

Vierailija
15/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet, älkää lisääntykö

Vierailija
16/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelakoko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo ei ole kuin tekosyy,laitappa voudin kautta viestiä,kela maksaa ja aikanaan perii ukolta!

https://www.kela.fi/elatustuki

Jos on lastenvalvojalla vahvistettu ns. nollasopimus, ei Kela peri mitään isältä. Näi esim. meillä. Isä on työtön ja saa lisänä myös toimeentulotukea. Syrjäytynyt ja sairas, muttei tarpeeksi päästäkseen työkyvyttömyyseläkkeelle. Väliinputoaja.

No mulla oli suunnitelmissa, että olisin vienyt hänet ja lapset syömään. Mutta olosuhteet on just nyt sellaiset, että ei onnistu. Lapsetkin on minulla. Harmi, mutta näillä mennään. Juhlivat isänpäivää sitten myöhemmin.

Vierailija
17/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttullupuupallo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka hyvyys tuo hyvyyttä! Koko mun elämän ajan mua on syyllistetty milloin mistäkin,silti yritän olla hyvä,mutta missä se mun hyvä,jota sinä lupaat,viipyy? Näkis vaan tai kuulis edes kolinaa!

Sen kolinan kuulee omassa päässään jos niinkseen on. Vaatii täydellistä ajattelumuutosta, pitää ravistella kaikki omassa päässään uuteen uskoon. Katkeruudesta irti päästäminen, asioisen hyväksyminen, anteeksi antaminen vaikkkei pyyntöä koskaan kuulukaan. Näitä kun kolistelee, alkaa myös näkemään asioita uudelta kannalta.

Vierailija
18/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä. En halua olla tekemisissä. Nyt kahden kk elatusapu maksamatta ja en haluaisi taas muistuttaa. Inhottaa koko ihminen. Pakko ensi viikolla viimeistään joku viesti laittaa maksuista.

Vierailija
19/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hyvät tavat edellyttäisivät, että mieskin muistaisi lasta. Olisi yhteydessä. Selvittäisi, mitä luokkaa käy. Soittaisi vaikka ei maksa elatuksesta euroakaan, korvaisi rahalliset puutteet huolenpidolla ja välittämisellä. Mutta ei.

Mitähän siis olisi se isyys, josta häntä olisi nyt perusteita onnitella?

Vierailija
20/40 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuo, jos isänä on kaikki lapsensa hyljännyt, vastuutaan pakoileva narsisti. Jotkut isät on oikeasti pahoja ja melkein onkin parempi, että eivät ole lastensa elämässä millään lailla mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi