Inhosin perinnöttömänä sitä ”samalla viivalla” kaikkien duunarien ja rahasta tiukkaa tekevien kanssa olemista
Koska emme oikeasti ole koskaan olleet samalla viivalla. Minun ei ole koskaan oikeasti tarvinnut miettiä, mihin minulla on varaa, koska rahaa ei vain yksinkertaisesti ole enempää. Minulle se tilanne oli valinta. Valinta siitä, etten myy jo saamaani omaisuutta, vaan odptan perintöä, jotta voin säilyttää omaisuuttani. Ja perinnön tuomin lisätuotoin elää vauraammin ja hankkia sen, minkä haluan.
En ole tottunut olemaan niiden kanssa samalla viivalla, joilla on oikeasti rahasta tiukkaa. Ja siis en olisi muuten esittänyt samalla viivalla olevaa, mutta äiti pakotti. Ei saa kuulemma sanoa, että on perimässä paljon niin siksi nyt ei kannata kuluttaa. (Ettei joudu luopumaan omaisuudesta). Minut tuntevat ihmiset luulivat minua köyhäksi, se hiukan kiusaa.
Kommentit (417)
Tämä on tämä koffeli, joka syyttää kaikesta äitiään, ja pakonomaisesti vastaa jokaiseen hänen aloituksensa viestiin. Hän ei selvästikään ole henkisesti stabiili, joten on parasta on jättää AP:n jutut omaan arvoonsa ja olla kommentoimatta mitään. Itse sorrun kommentoimaan nyt siksi, että ohjeistan muita olemaan kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini mielestä tosin siis pitäisi nimenomaan kieroilla. Esittää köyhää, ettei muille tule paha mieli ja muuta paskaa. Millälailla se, että mulla nyt vain sattuu olemaan varakas sukutausta, ja siksi en ole oikeasti köyhä vaikka siltä näyttäisikin, on muka väärin toisia kohtaan? Että muka itse tekisin jotain väärin, jos en kierona vaikene siitä? En tajua.
Ap
Käytännössä ja todellisuudessahan olit köyhä sitä tulevaa perintöä odotellessasi.Ei se mitään esittämistä ollut.Miksi et pyytänyt ennakkoperintöä ja laittanut haisemaan?
Miksi ne muut köyhät ei vois esittää,jos sinäkin voit.Monet maalaiset ja heidän lapsensa omistavat esim metsiä ja ovat miljonäärejä,vaikka elävät pihisti.
Mulla on vanhempien maksama arvoasunto Töölössä ja heillä sijoitusasuntoja ja miljoonilla metsää,vaikka ollaan pihiä ja vaatimatonta porukkaa.En koskaan puhu rahasta kenenkään kanssa.Ei tarvi esittää.
Vaikea uskoa,että olisit esittänyt köyhää kovin hyvin ja malttanut pitää suusi kiinni tulevasta perinnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini mielestä tosin siis pitäisi nimenomaan kieroilla. Esittää köyhää, ettei muille tule paha mieli ja muuta paskaa. Millälailla se, että mulla nyt vain sattuu olemaan varakas sukutausta, ja siksi en ole oikeasti köyhä vaikka siltä näyttäisikin, on muka väärin toisia kohtaan? Että muka itse tekisin jotain väärin, jos en kierona vaikene siitä? En tajua.
ApKäytännössä ja todellisuudessahan olit köyhä sitä tulevaa perintöä odotellessasi.Ei se mitään esittämistä ollut.Miksi et pyytänyt ennakkoperintöä ja laittanut haisemaan?
Miksi ne muut köyhät ei vois esittää,jos sinäkin voit.Monet maalaiset ja heidän lapsensa omistavat esim metsiä ja ovat miljonäärejä,vaikka elävät pihisti.
Mulla on vanhempien maksama arvoasunto Töölössä ja heillä sijoitusasuntoja ja miljoonilla metsää,vaikka ollaan pihiä ja vaatimatonta porukkaa.En koskaan puhu rahasta kenenkään kanssa.Ei tarvi esittää.
En ollut. On täysin eri asia olla varallisuudeton ja köyhä, pienituloinen, kuin omata varallisuutta ja olla pienituloinen. Ainakin henkisesti. Lisäksi on eri asia, kun tietää, että saa jonain päivänä vain lisää. Oli se esittämistä, ei voi edes katsoa, haluaisiko joku puhua omaisuusmurheistani. Koska samalla kävisi ilmi, että olen paljon rikkaampi kuin puhuja. Tai siis voisihan olla, etten olisi, mutta that’s my point, äitini ei tätä sallinut, oli niin tai näin (jos en tietäisi, että toinenkin on tyytyväinen varoihinsa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa,että olisit esittänyt köyhää kovin hyvin ja malttanut pitää suusi kiinni tulevasta perinnöstä.
No niihin nähden, joista nyt puhun niin olen. Ei olla edes niin läheisiä, että se olisi ollut kovin vaikeaa. Mutta sama tilanne on ollut jo vuosikymmeniä omaisuuden suhteen. Älä paljasta sitä muille! Koska jos joku kadehtii, sehän on toki minun vikani, jos se kateus mieleni pahoittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pääasia on nyt tietenkin se, että lapsen kaverien perheet voivat ihmetellä, miksi minulla on yhtäkkiä enemmän rahaa kuin ennen, itseäni vain inhottaa sellainen, ettei voi kertoa, miksi. Ap
Ei syytä huoleen kkä. Ethän sä edes tapaa lapsiasi juuri koskaan. Mitään ylimääräistä et heille osta tai heidän hyväkseen tee. Miten ihmeessä lasten kaverien vanhemmat huomaisivat jostain että sulla on enemmän rahaa käytössä? Tuskin tietävät sun olevan edes olemassa.
Oltiin juuri eilen illanvietossa.
Ap
Miten sun kasvanut varallisuutesi saattoi siellä näkyä niin että muut sen huomasivat? Tarjosit kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Mutta äitini onkin edelleen köyhä ja varmaan voi aika huonosti, niin se ajatus tuo onneksi vähän paremman mielen. Se on hinta siitä, että ei hoidata narsismiaan. Mulla sen sijaan on uusi, ihana auto 🥰
Ap
Niin ihana, että heti menee vaihtoon ja joudut matkustamaan pierunhajuisella bussilla kuten toisessa ketjussa tilitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niihin nähden, joista nyt puhun niin olen. Ei olla edes niin läheisiä, että se olisi ollut kovin vaikeaa. Mutta sama tilanne on ollut jo vuosikymmeniä omaisuuden suhteen. Älä paljasta sitä muille! Koska jos joku kadehtii, sehän on toki minun vikani, jos se kateus mieleni pahoittaa.
Ap
Täällä ei ole YHTÄÄN empaattisesti autettu tässä!! Eli että EI OLE MINUN vikani, jos joku kateellinen pahoittaa mieleni!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTäällä ei ole YHTÄÄN empaattisesti autettu tässä!! Eli että EI OLE MINUN vikani, jos joku kateellinen pahoittaa mieleni!
Ap
Ketjussa 2015 ei myöskään oltu yhtään empaattisia, ettäs kehtaatte haukkua ihmistä, jonka tilanteesta ette tiedä yhtään mitään! Köyhät p*skimukset tekevät niin. Siitäs saitte, en kadonnutkaan, harmiksenne. Itsepähän kaivoitte sitä nenästänne.
Ap
Siinä ketjussa olin jotenkin hädissäni, kun äitini oli änkemässä meille siskonsa kanssa, vaikka olin raivonnut äidilleni puhelimessa, etten halua kuulla hänestä enkä pitää yhteyttä! Niin pskat palstalaiset syyttivät minua ja alkoivat kiusata aivan kuin se olisi MUN syy, että loukkaannun kun mua satutetaan! (=Äitini). Koska ette osanneet käytöstapoja (tukea uhria, saitte ansionne mukaan, maistaa tuotoksia p*rseestä, enempään ette ole siinä ketjussa kiusanneet arvoisia. Ettekä miljonäärejä :DDD
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Opettele itse empatiaa, niin ei tarvitse huudella tuollaista p*skaa. Ja siis onko se muka mun syy, jos joku käyttäytyy huonosti, esim. sinä? Koska olet k*sipää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava rölli-💩
Köyhä.
Ap
Rukoilen puolestasi. Isä, poika ja pyhä henki suojelkoonkin sinua lankeemukselta.
se että joku saa jotain asuinalueella, eikä käytöshäiriöinen kateudessaan, itsehillintänsä janrajojen puutteessa, johtaa häirintään ja yrittävät jopa hankaloittaa ja saamaan menettämään tämän saamisen, mikä taas ei ole pätkääkään naapurille raportoitaa tahi velvollisuus raportoida. hoida omat asiasi, stalkkaaja.
Mutta äitini onkin edelleen köyhä ja varmaan voi aika huonosti, niin se ajatus tuo onneksi vähän paremman mielen. Se on hinta siitä, että ei hoidata narsismiaan. Mulla sen sijaan on uusi, ihana auto 🥰
Ap