VERKKOKLINIKKA: POREALLAS KUHISEE PÖPÖJÄ!
Kommentit (18)
voi olla että muistan väärin. Eli voiko todella kondylooman saada porealtaasta?
Minä jos saisin, ei tuo mies uskoisi...
Verikontakti muutenkin kuin alapään kautta tai esim. verensiirto, epäpuhtaat huumeruiskut jne. Varmaan tämän tiesitkin mutta viestisi oli hieman väärin kirjoitettu...
etelässä ja hotellin porealtaasta nousi viehättävä espanjatar veret senkuin reisiä myöten loristen... Yleensäkin karsastan kaikkia yleisiä uima-altaita juuri noitten eritteiden vuoksi.
Tosin yleisistä saunoista eräs kaverini sai klamydian ....:(
Mäkenlänrinteen uimahallin saunasta sai sen. Tuon takia menetti miehensäkin...:( Ja oli lääkäri vahvistanut, että ovi olla mahdollista. En nyt kuitenkaan ole 100% varma, oliko kysessä klamudia vai kondylooma...kun sekoitan aina nuo kaksi...:/
Muita mahdollisuuksia ei kerta kaikkiaan ollut. Ainakin yleislääkärin mukaan täysin mahdollista.
Eivät ne pöpöt mieti, ollaanko tässä limakalvokontkatissa vai ei. Jos olosuhteet ovat otolliset, voi tartunta siirtyä kostean pinnankin välityksellä.
klamydia tuskin tulee poreammeesta, mutta esim. noista höyrysaunoista sen saaminen on mahdollista. Jos istutaan kosteilla kaakelipenkeillä ilman peflettiä ja hikoillaan, on taudin siirtäminen seuraavalle istujalle täysin mahdollinen.
Olin nimittäin silloin neitsyt...
Joo, ja kyseessä oli klamydia, EI kondylooma.
-22
ne turkkilaiset saunat (joista tässä kai lähinnä on puhuttu), eivät edes ole hirveän kuumia. Lämpötila on paljn matalampi kuin suomalaisessa saunassa.
terv. Se, joka jo puhui kaakelipenkeistä yms.
klamydian silmäänsä äidin alapäästä)
Uskon toki, että se lukee jossain kirjassa, mutta millaisia perusteluja asialle esitetään?
Olen tähän päivään saakka luullut sairastaneeni klamydian, jonka sain höyrysaunasta. Ystävällinen yleislääkäri vain hymyili pahoittelevasti, että niinkin voi käydä.
Mitäköhän mulla on oikeasti ollut?
Joskus 15 v sitten kuulin, että eräs pyörätuolinainen oli saanut klamydian, vaikka ei ollut koskaan nähnyt miestä ilman kalsareita. Tultiin siihen tulokseen, että syynä oli poreallas. Onkohan tämä totta vai tarua?