Kun käytätte maantiellä sumuvaloja, kai sitten ajatte max 40 km/h
Sen kovempaa ei voi ajaa, että ehtisi reagoimaan mihinkään sumuvalojen näyttämällä ilmenevään asiaan. Lisäksi kirkas valo auton edessä vaikeuttaa näkemistä kauas.
Kommentit (88)
Sumariväki, miksi teitä kiinnostaa nähdä siihen max 20 metrin päähän kirkkaasti? Mitä teette sillä tiedolla mitä tällä lyhyellä alueella on? Reaktioaika ei riitä reagoimaan mitenkään noin lähellä havaittaviin asioihin. Selittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Sumariväki, miksi teitä kiinnostaa nähdä siihen max 20 metrin päähän kirkkaasti? Mitä teette sillä tiedolla mitä tällä lyhyellä alueella on? Reaktioaika ei riitä reagoimaan mitenkään noin lähellä havaittaviin asioihin. Selittäkää.
Sitä eivät pysty mitenkään järkevästi selittämään.
Jos haluat nähdä huoneen ikkunasta kauas pimeälle pihalle, tietenkin laitat huoneeseen valot.
Näin toimivat ainakin sumuvalojen ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä huoneen ikkunasta kauas pimeälle pihalle, tietenkin laitat huoneeseen valot.
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Jos pihallasi liikkuu joku, laitatko sisälle valot kun menet ikkunaan?
Joo. Muuten kompastuisin lattialla oleviin lasten leluihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erilainen auto kuin sinulla. Minun autossa sumuvalot ovat ulkopuolella eikä sisällä.
Mun nykyisessä autossa ei saa takasumareita päälle, ellei myös etusumarit ole päällä. Sitä edeltävässä sai pelkät takasumarit päälle. Ärsyttävää.