Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?
10 = paras
1 = huonoin
Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?
Jos vartalosi ei olisi hyvä, olisit ehkä realistisesti 4?
Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.
Sivusta heitän naisena sellaisen jännän faktuaalisen havainnon, että vaikka osa naisista sanoo ettei heillä ulkonäöllä ole merkitystä niin oikeasti sillä on. Toteuttavat tasoteoriaa joko tietämättään tai tiedostaen.
Kukaan ei osaa vastata mikä määrittää tasot niin karisee usko että koko teoriaa olisi oikeasti olemassa.
Keskivertoa pienemmät rinnat siis esim nostaa tasoa. Noihin leuka, nenä kysymyksiin pitäisi liittää koot mikä on iso ja pieni. Aika pilipalitestiltä siis vaikuttaa.
Aika pilipalitesti kieltämättä, mutta myös pisteytyksen tulkintasi on virheellinen.
eri
Siinä parhaat pisteet sai d-kupista joka on keskivertoa pienempi. Ei ole tulkinnassa virhe, kenties sitten testin laatija vaan ei tiedä aiheesta tai sen linkittäjä.
Nauratti se mitä jaksoin lukea. Esim tuo kysymys rinnoista. Sitten meikki-, vatsa- ja karvakysymykset, niissä ei edes ollut vaihtoehtoa minulle. Ja totta kai "how big" kysymykset joissa oikestaan kysytään vain vastaajan mielipidettä.
Kannattaa katsoa se miesten versio, siinä aikuinen ihminen saa pisteitä jos käy kotibileissä ja leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.
Nainen, 3: minulla on lapsia, ylipainoa, pätkätöitä, yksinolon kaipuu, kompleksinen luonne ja sievä ulkonäkö. Minulla ei ole aikaa, kunnollista itsetuntoa, omistusasuntoa, miellyttävää luonnetta tai mielenkiintoista elämää.
Hyvä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... Kysyntää kyllä on vaikka kuinka paljon, mutta minusta ovat kiinnostuneita lähinnä sellaiset miehet, jotka eivät kelpaa suunnilleen kenellekään. Sitten joku ihmetteli, miksi en ole koskaan seurustellut, kun olen kuulemma sellainen nainen jolla varmasti vientiä riittää. Joopa joo...
Ei noin. Tasoteoriassa pari jota sinä haluat kumppaniksesi ja joka haluaa sinut määrää tason. Jos jatkuvasti tulet dumpatuksi, niin arvioit tasosi väärin, olet mies tai nainen. Tasoteoria on siinä tasa-arvoinen.
Juuri näin.
Tason määrittää se millaisen kumppanin pystyy sitouttamaan parisuhteeseen.
Tasoa ei määritä:
- millaisten miesten kanssa voisi harrastaa seksiä
- millaisten miesten kanssa voisi treffailla
- millaisilta miehiltä saa huomiota, matcheja, tms
- miten paljon huomiota tai flirttiä saa osakseen raflassa
Miten sen oman kumppanin tason saa määriteltyä?
Olen eri, mutta periaate on sama kuin muutenkin markkinoilla. Kun ostaja ja myyjä löytävät molemmille sopivan hintatason, kaupat syntyvät. MB ei lähde Toyotan hinnalla jne. vaan tasojen tulee kohdata, jolloin tietää mihin on varaa irl.
Mistä sen saa selville?
Deittailemalla ja pariutumalla. Sitten katsot millaisen sait, jolloin saat selville oman tasosi.
Ja miten sen saa määriteltyä minkä tasoisen sai?
Komeus, kauneus, luonne, koulutus, varallisuus, älykkyys ja muita yleistä tasokkuutta kuvaavia asioita.
Noilla mittareilla hän on minusta aikalailla täydellinen eli minä taidan sitten olla kymppi.
Joko alkaa tasoteoria naisille kelpaamaan.
Ei se kauhesti teorialta vaikuta jos minun oma mielipiteeni toisesta ihmisestä määrittää minun tasoni.
Mies, työkyvytön ja pahoja sairauksia. Veikkaisin tasoa 2 ainakin perhettä haluaville en ole hyvä vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... Kysyntää kyllä on vaikka kuinka paljon, mutta minusta ovat kiinnostuneita lähinnä sellaiset miehet, jotka eivät kelpaa suunnilleen kenellekään. Sitten joku ihmetteli, miksi en ole koskaan seurustellut, kun olen kuulemma sellainen nainen jolla varmasti vientiä riittää. Joopa joo...
Ei noin. Tasoteoriassa pari jota sinä haluat kumppaniksesi ja joka haluaa sinut määrää tason. Jos jatkuvasti tulet dumpatuksi, niin arvioit tasosi väärin, olet mies tai nainen. Tasoteoria on siinä tasa-arvoinen.
Juuri näin.
Tasoa ei määritä:
Olen eri, mutta periaate on sama kuin muutenkin markkinoilla. Kun ostaja ja myyjä löytävät molemmille sopivan hintatason, kaupat syntyvät. MB ei lähde Toyotan hinnalla jne. vaan tasojen tulee kohdata, jolloin tietää mihin on varaa irl.
Mistä sen saa selville?
Deittailemalla ja pariutumalla. Sitten katsot millaisen sait, jolloin saat selville oman tasosi.
Komeus, kauneus, luonne, koulutus, varallisuus, älykkyys ja muita yleistä tasokkuutta kuvaavia asioita.
Noilla mittareilla hän on minusta aikalailla täydellinen eli minä taidan sitten olla kymppi.
Ei se kauhesti teorialta vaikuta jos minun oma mielipiteeni toisesta ihmisestä määrittää minun tasoni.
Ei kyse ole mielipiteistä yhtään sen enempää kuin auton ostamisessa, jossa markkinat määrittävät käyvän hinnan.
Nr 183, vastaus sinulle: Ei ole olemassakaan mitään universaalia asteikkoa, jolla ihmisten arvo mitattaisiin. Itse en olisi halunnut sitoutua mieheen, joka olisi minulle yhtään vähempää kuin "kymppi". Eli ihminen, jota rakastan juuri sellaisena kuin hän on. Enkä liioin olisi sitoutunut mieheen, jolle minä en olisi "kymppi". Eli sellainen, joka on hänelle ainutlaatuinen nainen, jota hän rakastaa, johon haluaa sitoutua, josta haluaa pitää kiinni.
MInä menen kohta tuon kultani viereen, nautin hänen läheisyydestään, kosketuksestaan, hellyydestä ja kaikesta siitä, mitä välillämme on. Ja niin nauttii uskoakseni hänkin. Huomenna "kilpailemme" siitä, kumpi saa hemmotella toista tekemällä aamiaisen.
Toivottavasti saat joskus kokea samanlaisen rakkauden <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 4.
Ei päihteitä, uskollinen, pitää lapsista, työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva jne...
Mutta.. ei korkeakoulutusta, pieni pili, muutama ylimääräinen kilo ja ikääkin jo 41v, niin kovin matalalle jää arvoaasteikolla.
Miehillä ei kilot haittaa yhtään.
Tuo pidä paikkaansa, jos sinulla ei ole sixpack, niin et ole edes mies. T. 44-v valkoinen heteromies
No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku, 60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).
Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?
Kerron sitten, miten arvioin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Tasoa ei määritä:
Mistä sen saa selville?
Ei kyse ole mielipiteistä yhtään sen enempää kuin auton ostamisessa, jossa markkinat määrittävät käyvän hinnan.
Voi herran jestas mitä kiertelyä. Ensin sanotaan että kumppani määrittää mikä minä olen tasoltani, sitten annetaan jopa mitä siinä kumppanissa pitää arvioida. No minä arvioin mutta ei se sittenkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 4.
Ei päihteitä, uskollinen, pitää lapsista, työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva jne...
Mutta.. ei korkeakoulutusta, pieni pili, muutama ylimääräinen kilo ja ikääkin jo 41v, niin kovin matalalle jää arvoaasteikolla.
Tuo pidä paikkaansa, jos sinulla ei ole sixpack, niin et ole edes mies. T. 44-v valkoinen heteromies
Aidosti heteromies ei ole kiinnostunut muiden miesten sixpackeista. Tule ihan rohkeasti ulos kaapista ;-)
N46 kirjoitti:
No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku, 60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).
Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?
Olet sinkku siksi, että vietät lauantai-iltaa vauvalehden palstalla hakien hyväksyntää palstatrolleilta.
Ihan oikeasti: Mitä sellaista olet tänään tehnyt, mikä olisi vienyt sinua kohti parisuhdetta?
Mies 5
+ : älykkyys, koulutus, hyvä työ, ihan mukavaa keskusteluseuraa tutuille ihmisille
- : ujous, introverttius, itseluottamuksen puute, kyvyttömyys keskustella tuntemattomien ihmisten kanssa
Käytännössä ei siis mitään saumaa deittimarkkinoilla.
No en deittaile eikä kiinnosta deittailu, mutta arvioisin olevani 5-6.
Kauniit kasvot, symmetrinen hoikka ja naisellinen vartalo, hyvä ryhti, näyttävä ulkonäkö eli tyylikäs jne.
Ulkonäössä ei siis vikaa, joskin ei se missään nimessä objektiivisesti arvioiden täydellinenkään ole.
Luonne hyväsydäminen mutta ailahteleva, oudoksi ja erikoiseksi mielletty, sopeutumaton ja aika itsekeskeinen tavallaan. Sosiaalisesti lahjakas ja tosi itsenäinen/riippumaton, mikä on ehdoton miinus deittimarkkinoita ajatellen.
Olen myös ns. hauska nainen, otan tilan haltuun ja keskivertoa älykkäämpi, mitkä on myös miinuksia.
Lisäksi olen yh mikä tietysti on deittimarkkinoita ajatellen pitkä miinus.
Ikä 27.
Yli keskitason veisi periaatteessa toi objektiivisesti kauniina pidetty ulkonäkö, mutta kaikki muu onkin sitten objektiivisesti ajatellen pelkkää miinusta eli voi olla, että realistinen arvio olisi jopa alle ton vitosen eli keskitason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Tasoa ei määritä:
Mistä sen saa selville?
Voi herran jestas mitä kiertelyä. Ensin sanotaan että kumppani määrittää mikä minä olen tasoltani, sitten annetaan jopa mitä siinä kumppanissa pitää arvioida. No minä arvioin mutta ei se sittenkään kelpaa.
Markkinat toimivat, vaikka jokainen ostaja ei arvosta automerkkejä tai asuntoja samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
N46 kirjoitti:
Olet sinkku siksi, että vietät lauantai-iltaa vauvalehden palstalla hakien hyväksyntää palstatrolleilta.
Ihan oikeasti: Mitä sellaista olet tänään tehnyt, mikä olisi vienyt sinua kohti parisuhdetta?
En mitään. Tämä on kesän jälkeen ensimmäinen viikonloppu, kun ei ole ollut ennalta suunniteltua menoa. 5 viimeistä kk, joko itse olen ollut muualla tai sitten meillä on ollut joku vieras. Kyllä kontaktipintaa on paljon. Unohdin mainita negatiivisiin, että olen kranttu. Ja miksi selittelen sinulle syitä miksi olen sinkku, kun alunperin kysyttiin, mihin arvioisit itse kuuluvasi deittimarkkinoilla. Voihan sitä olla deittimarkkinoilla antaa arviota, vaikkei varsinaisesti itselleen miestä etsikkään. Vastaan mielelläni lisää?
32. Pitkäaikaissairas & persaukinen. Edelleen opiskelija. Ei cv:tä. Ei hirveästi kavereita, verkostoja tai sosiaalista elämää. Vela, vegaani, feministi, vasemmistolainen, ilmastonmuutos, ruskeat ihmiset, imperialismi, fasistit jne.
Ihan kivan näköinen. Onnellinen ja tasapainoinen. Rauhallinen, tasainen, suora ja mutkaton. Lahjakas, keskeneräiset opinnot on todella kovatasoisessa ohjelmassa, ansaintapotentiaalia on ainakin joskus ollut ihan vtusti. Himokas ja seksuaalisesti dominoiva nainen.
Ehkä 3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 4.
Aidosti heteromies ei ole kiinnostunut muiden miesten sixpackeista. Tule ihan rohkeasti ulos kaapista ;-)
No nyt et ymmärtänyt koko asiaa. T 44-v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut ketään, jonka olisin itse halunnut ja joka olisi halunnut minut. Ylipäätään harvoin kiinnostun kenestäkään, ja jos kiinnostun, en tee itse aloitetta.
100. Kaunis, viisas ja itsenäinen. Ei kysyntää missään.
Ja mikähän mahtaa olla seksikäs toimiala? :D