Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?
10 = paras
1 = huonoin
Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.
Kommentit (385)
Akateemiselle, kulttuurista kiinnostuneelle vela-miehelle olen 10 :)
Perhettä haluavalle juntille olen 1.
Mies 8
+ Ainutlaatuinen, henkisen maailmankatsomuksen omaava. Reiki Master Teacher, jolla myös erittäin osuva intuitio. Erittäin onnekas ja siunattu - positiivinen ja kiitollinen elämänasenne täynnä rakkautta ja valoa. Nero, komea, antelias ja empaattinen. Terve, hyvä kroppa sekä varakas. Unelmien asunto ja ura lähellä sydäntä. Pidän huolta itsestäni ja kumppanin hyvinvointi on tärkeää. Otan läheiset huomioon erittäin hyvin, ja parisuhteessa olemme yhtä. (Kiitollinen Jumalalle tästä kaikesta onnellisuudesta!)
- Ei akateemista koulutusta lukiota lukuunottamatta. Ujo julkisesti. Ei "perinteinen".
PS. Olen jo löytänyt kaksoisliekkini eli olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas tätä typeryyttä. Olen jollekin tietylle täysi kymppi ja muille en mitään.
Tasoteoria ei kuvaa sitä, miten paljon omaa pariaan haluaa, vaan tasokkuutta yleisten standardien mukaan. Sehän on parasta, jos oman tasoinen pari tuntuu kympiltä, mutta jos ei koskaan saa sitä kenet haluaisi, niin tasoteoria voi kertoa miksi.
Tasoteorian ainoa pointti on samalla se syy miksi se on turhaa huonompi. Tuollainen ajattelu oikeasti ohjaa ihmisiä arvostamaan kumppaneita eri tavalla. Sen sijaan että etsittäisiin sitä mikä itsen tekee onnelliseksi, haikaillaan sen perään minkä arvioidaan muiden mielestä olevan haluttavinta. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas tätä typeryyttä. Olen jollekin tietylle täysi kymppi ja muille en mitään.
Tasoteoria ei kuvaa sitä, miten paljon omaa pariaan haluaa, vaan tasokkuutta yleisten standardien mukaan. Sehän on parasta, jos oman tasoinen pari tuntuu kympiltä, mutta jos ei koskaan saa sitä kenet haluaisi, niin tasoteoria voi kertoa miksi.
Tasoteorian ainoa pointti on samalla se syy miksi se on turhaa huonompi. Tuollainen ajattelu oikeasti ohjaa ihmisiä arvostamaan kumppaneita eri tavalla. Sen sijaan että etsittäisiin sitä mikä itsen tekee onnelliseksi, haikaillaan sen perään minkä arvioidaan muiden mielestä olevan haluttavinta. Sairasta.
Enpä usko. Harva on kuullut koko tasoteoriasta.
N46 kirjoitti:
No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku, 60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).
Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?
Kerron sitten, miten arvioin itseni.
"näytän 10v. nuoremmalta"
Et takuulla näytä.
En ole koko elämäni aikana nähnyt naista joka näyttäisi ikäistään 10v nuoremmalta, etenkään tuossa ikäluokassa.
En löydä edes googlen kuvahaulla 40+ naisia jotka näyttäisivät ikäistään 10v nuoremmilta, ja mukana on sentään missit, mallit, filmitähdet, jne.
Vierailija kirjoitti:
M/40+
Plussaa:
- fiksu, hauskakin
- töissäkäyvä
- liikunnallinen
- harrastuksia, jopa sellaista joista naiset pitävät
- keskustelutaitoinen, kiinnostunut uusista asioista
- kavereita, pärjään sosiaalisissa tilanteissaMiinusta:
- 173cm
- hoikka
- luontaisesti introvertti
- liiankin tasa-arvoon uskova myös kumppanuudessa
- romanttisissa tilanteissa varovainen, ikäisekseen varsin kokematon
- ei ollenkaan dominoiva seksissä, oikeastaan ihannetilanne olisi päinvastainenTaso 1. Sopivaa naista on lähes mahdotonta löytää. Melko kokematon ja seksissä ohjat naiselle luovuttava paraskaverikumppani on äärimmäisen harvan naisen mieleen - jos kenenkään.
Ilman kolmea viimeistä olisin 3 tai ehkä jopa 4, nuorempana 1 tai 2 johtuen naisten preferenssien muuttumisestä 20v -> 40v.
Naiset, onko tämä mielestänne 1/10?
Kysyn koska olen vähän nuorempi mutta heikkotasoisempi versio tästä :(
Olenko siis -5?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?
Jos vartalosi ei olisi hyvä, olisit ehkä realistisesti 4?
Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.
Sivusta heitän naisena sellaisen jännän faktuaalisen havainnon, että vaikka osa naisista sanoo ettei heillä ulkonäöllä ole merkitystä niin oikeasti sillä on. Toteuttavat tasoteoriaa joko tietämättään tai tiedostaen.
Kukaan ei osaa vastata mikä määrittää tasot niin karisee usko että koko teoriaa olisi oikeasti olemassa.
Ennen kuin painan linkistä voisit kertoa miten se todistaa teorian olevan olemassa.
a) Väitettiin, ettei kukaan osaa määrittää tasoja mitenkään, siksi linkki.
b) Vain te puhutte tasoteoriasta, muille se on itsestäänselvyys: Toiset ovat halutuimpia kuin toiset, tarpeeksi säännöllisesti että sitä voi enustaa ja korreloida eri tekijöihin. Silti te jaksatte aina vaan väntää ja valehdella.
c) yleisesti ottaen, teoria on olemassa heti kun joku semmoisen keksii, viestissäsi ei ole mitään järkeä, millään tavalla.
Kenen määritelmä tasoista tuon linkin takana on? Jotkut ovat suositumpia kuin toiset mutta se että noin yksinkertaisesta asiasta aletaan vääntää teoriaa vaatii taakseen vähän enemmän kuin yhden lauseen, se ei ole teoria.
Etkä osaa lukea? Juuri niin lainaamassasi viestissä sanottiin... Älykääpiöitä täynnä, tämä palsta.
Joten olet yhtä mieltä siitä ettei mitään teoriaa ole.
Ainoat, jotka puhuvat teoriasta, ovat vastustajat. Ja ehkä joku palsta-toope, joka on lukenut vain suomalaisia kirjoittajia aiheesta.
Smv, rmv, ja muut sen tyyliset, ovat hyödyllisiä termejä ymmärtää ihmisten käyttäytymistä. Suodattaa pois kauniit valheet ja rationalisoinnit, ymmärtää, minkä perusteella ihmiset oikeasti tekevät valintansa. Tämä tietenkin herättää vihaa monissa.
Kukaan ei silti ole kirjoittanut yhdistettyä teoriaa aiheesta, tai oikeammin sanottuna, yhtään semmoista ei ole laajasti hyväksytty, tällä aihepiirillä ei ole Darwinia tai Newtonia. Monia fiksuja ihmisiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40+
Plussaa:
- fiksu, hauskakin
- töissäkäyvä
- liikunnallinen
- 173cm
- hoikka
- ei ollenkaan dominoiva seksissä, oikeastaan ihannetilanne olisi päinvastainenTaso 1. Sopivaa naista on lähes mahdotonta löytää. Melko kokematon ja seksissä ohjat naiselle luovuttava paraskaverikumppani on äärimmäisen harvan naisen mieleen - jos kenenkään.
Ilman kolmea viimeistä olisin 3 tai ehkä jopa 4, nuorempana 1 tai 2 johtuen naisten preferenssien muuttumisestä 20v -> 40v.
Olenko siis -5?
Mahdollisesti?
Voit lohduttautua sillä että on yksi ja sama oletko 1 vai -5. Nuo kolme vikaa kohtaa tiputtavat kysynnän nollaan, ihan sama mitä muita ominaisuuksia miehellä on.
Sanoisin että 3.
En kyllä kuulu deittimarkkinoille, mutta jos jostain syystä sinne joutuisin. Olen ylipainoinen, melkeinpä jo lihava, enkä kovin muutenkaan nätti naamasta vaan tavallinen. Lapsiakin on jo 2 kpl. Toisaalta numeroa asteikon alapäästä nostaa se, että löytyy yliopistotutkinto työllistävältä alalta, hyvä työpaikka jossa ok palkka ja olen vielä nuori (29v). Plussaa myös varmasti se, että olen huumorintajuinen enkä mikään mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
N46 kirjoitti:
No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku, 60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).
Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?
Kerron sitten, miten arvioin itseni.
"näytän 10v. nuoremmalta"
Et takuulla näytä.
En ole koko elämäni aikana nähnyt naista joka näyttäisi ikäistään 10v nuoremmalta, etenkään tuossa ikäluokassa.
En löydä edes googlen kuvahaulla 40+ naisia jotka näyttäisivät ikäistään 10v nuoremmilta, ja mukana on sentään missit, mallit, filmitähdet, jne.
No mistä sä toedät kaikkien kohtaamiesi naisten iät :D
Olen niin korkealla, ettei mua uskalleta edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvin harvaa se edes kiinnostaa.
En ole sinkku, en ole vuosiin ollut, mutta haluan silti pohtia tätä. Jos nyt sinkkuuntuisin, olisi numeroni varmasti aika alhainen, koska painoa on kertynyt ja itsetunto sen myötä laskenut. Kuitenkin sinkkuna painoni putoisi ja numeroni nousisi.
Viimeksi kun olin sinkku, olin lievästi ylipainoinen, mutta se ei kyllä sinkkumarkkinoilla haitannut yhtään. Olen nätti, persoonallisen näköinen, todella aito ihminen, ja se on aina sytyttänyt miehiä. Muhun ihastutaan helposti. Joten arvioisin itseni jopa numeroksi 9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla nimellä. Sama paska kyllästää koko yhteiskunnan ja välittyy sanattomasti tai suoraan jokaiselle lapsesta asti. Miesasiamiesten kiteytys on vain rumien yleisten kätkettyjen asenteiden tekemistä avoimiksi, että niistä voitaisiin tehdä vielä rumempia.
Arvioin 5. Olen aika lihaksikas "pötkylä" nainen, lyhyt ja selluliittinen ja läskiäkin on, käytän viikonloppuisin paljon alkoholia. Käyn töissä, ei lapsia, ikä +30v.
Tuo ettei ole lapsia on kyllä varmaan kyllä +++.. Enkä ole ns läski. Ehkä vähän miehekäs, joka taas karkoittaa miehiä.
Eli 5. Keskiverto.
Tulotason mukaan, juuri näitä verovertailuja katselleena, 9 eli toiseksi parhaimmin tienaavaan desiiliin. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40+
Plussaa:
- fiksu, hauskakin
- töissäkäyvä
- liikunnallinen
- 173cm
- hoikka
Olenko siis -5?
Tosi vaikea arvioida tälleen tapaamatta ihmistä. Ulkonäöllä tietysti on vaikutusta, sitähän ei tästä näe. Esim. komeat kasvot ja karisma pelastaisivat paljon. Minusta kuulostaa joka tapauksessa näiden tietojen perusteella menevän alakanttiin toi ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40+
Plussaa:
- fiksu, hauskakin
- töissäkäyvä
- liikunnallinen
- 173cm
- hoikka
Olenko siis -5?
Muistan tämän tyypin toisesta ketjusta. Hänen ylivoimaisesti epäviehättävin piirteensä on itsesääli joka tuostakin kommentista hyvin hienovaraisesti välittyy. Jos vältät joutumasta itsesäälin tai katkeruuden valtaan, sulle hyvin mahdollisesti käy paremmin kuin tälle tyypille.
Erään miehen mukaan olen tasoa 10-. Itse sanoisin, että markkina-arvoni on korkea ja sellaiseksi se osoittautui myös käytännössä, kun aloin etsimään loppuelämän kumppania itselleni. Tämän palstan mukaan myös on korkea, kun olen täällä joskus kriteereitäni luetellut ja täytän ne myös itse. t. nainen
Mitäs sanotte miehestä, jolla on mahtava pylly? Johtuen kovista kyykyistä ja maastavedosta. Selkäkin on tietysti suora ja lihaksikas. Ei liikaa lihasta kumminkaan, koska kaurapuurolla mennään! 176cm/80kg. Kelpaako naisille? Ulkonäöltä Jason Sudeikis lookalike. Olisinko n. 7? Ikää sellainen 40v. Niin ja taloudellisesti kohtuullisen varakas n. puolen miljoonan omaisuudella ja hyvällä palkalla.