Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?

Vierailija
09.11.2019 |

10 = paras
1 = huonoin

Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.

Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (385)

Vierailija
221/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32. Pitkäaikaissairas & persaukinen. Edelleen opiskelija. Ei cv:tä. Ei hirveästi kavereita, verkostoja tai sosiaalista elämää. Vela, vegaani, feministi, vasemmistolainen, ilmastonmuutos, ruskeat ihmiset, imperialismi, fasistit jne.

Ihan kivan näköinen. Onnellinen ja tasapainoinen. Rauhallinen, tasainen, suora ja mutkaton. Lahjakas, keskeneräiset opinnot on todella kovatasoisessa ohjelmassa, ansaintapotentiaalia on ainakin joskus ollut ihan vtusti. Himokas ja seksuaalisesti dominoiva nainen. 

Ehkä 3?

Feminismi/vasemmistolaisuus ehkä miinusta, riippuen vähän kuinka äärilaidalla näkemykset ovat. Sekin jos vasemmistolaisuus/oikeistolaisuus riippuu ansaintapotentiaalin toteutumisesta, niin kuin asia usein on.

Muilta osin tuossa on muutama todella iso plussa.

Vähintäänkin olet harvinaisen kiinnostavan oloinen, sarjaa nainen joka ei sopisi enemmistölle mutta olisi unelmatapaus vähemmistölle. Saatat nimittäin unohtaa että vaikka velat ja seksuaalisesti alistuvat miehet olisivat vähemmistö miehistä on heitä selkeästi enemmän kuin velanaisia ja luultavasti kymmenkertaisesti enemmän kuin seksuaalisesti dominoivia naisia.

Sanoisin että olet hyvissä asemissa!

Vierailija
222/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku,  60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei  tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).

Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?

Kerron sitten, miten arvioin itseni. 

"näytän 10v. nuoremmalta"

Et takuulla näytä.

En ole koko elämäni aikana nähnyt naista joka näyttäisi ikäistään 10v nuoremmalta, etenkään tuossa ikäluokassa.

En löydä edes googlen kuvahaulla 40+ naisia jotka näyttäisivät ikäistään 10v nuoremmilta, ja mukana on sentään missit, mallit, filmitähdet, jne.

Minun siskoni ei näyttänyt päivääkään 40-vuotiasta vanhemmalta täyttäessään 50 vuotta. Samoin yksi työkaverini on jäämässä eläkkeelle. Ikää on 63 vuotta, mutta näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuin muut ikäisensä. t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen mukaan olen tasoa 10-. Itse sanoisin, että markkina-arvoni on korkea ja sellaiseksi se osoittautui myös käytännössä, kun aloin etsimään loppuelämän kumppania itselleni. Tämän palstan mukaan myös on korkea, kun olen täällä joskus kriteereitäni luetellut ja täytän ne myös itse. t. nainen

10- on luokkaa huippukaunis ja luonteeltaan hyvä 25v missikisavoittaja joka hätistelee työkseen miljonäärikomistuksia ja huippu-urheilijoita kimpustaan.

Vierailija
224/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

No kysympä näin päin, mitä arvioisitte, jos olen N46, sinkku,  60 kg, 170 cm, urheilullinen, aikuiset lapset, kauniina pidetty, näytän 10v. nuoremmalta, talous ok, hauska, itsenäinen, koulutus amk, 5-kielinen, ei  tupakkaa, kohtuu alko, moderni, muodikas, muuttuva, äo 136, introvertti, hyvä vienti. Huonoja puolia suorapuheisuus, syvällisyys, herkkyys, jonkin asteinen itsekkyys (siis mitä olen kuullut).

Mites muut saman ikäiset näkisi minut? Ja kertokaa, miksi teidän mielestä olen sinkku?

Et takuulla näytä.

En ole koko elämäni aikana nähnyt naista joka näyttäisi ikäistään 10v nuoremmalta, etenkään tuossa ikäluokassa.

En löydä edes googlen kuvahaulla 40+ naisia jotka näyttäisivät ikäistään 10v nuoremmilta, ja mukana on sentään missit, mallit, filmitähdet, jne.

Eri. Miten se sitten pitäisi tulkita, kun ihmiset kohtelevat kuin nuorta ja moni kiusaantuu ja muuttaa käytöstään kuullessaan ikäni? Esim. 10 vuotta nuoremmat miehet lakkaa flirttailemasta. En mielestäni näytä yhtään nuorelta vaan täsmälleen ikäiseltäni. Mutta jos ihmiset vaan on huonoja arvioimaan ja virhe on aina samaan suuntaan, niin eikö se sitten tarkoita että näytän nuoremmalta?

Vierailija
225/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Et takuulla näytä.

Todella harva on tosiaan ikäistään nuoremman näköinen eikä tietysti tarvikaan olla, mutta kyllä itse ainakin tiedän pari nelivitosta naista jotka ovat ikäistään ainakin 10 vuotta nuoremman näköisiä.

Ovat ammattitanssijoita, uskon sen vaikuttavan.

Vierailija
226/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, huumorintajuinen, korkeakoulutettu, varallisuutta oikein mukavasti.

Olennaisimpina tasoa laskevina tekijöinä lyhyys, geneettinen sirous ja se että olen liiaksi K & K-mies (kiltti ja kunnollinen).

Tasokseni arvioin 4/10.

.

Vierailija
227/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa tää vanha kuva, näköjään ei ole noussut uudempia pintaan.

http://i.imgur.com/q1gDZqW.jpg

Siinä asteikko esimerkeillä. Tosin aika nuoria, eli sopivia sen ikäisille, jotka tämmöisiä keskusteluja käy. Kjäh kjäh.

Vierailija
228/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies- 1. Kasa erittäin huonoja atribuutteja ja adjektiiveja. Sitäpaitsi meillä on liian kapea sänky 3 koiralle ja kahdelle koiran palvelijalle. 

Vierailija
229/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Olennaisimpina tasoa laskevina tekijöinä lyhyys, geneettinen sirous ja se että olen liiaksi K & K-mies (kiltti ja kunnollinen).

Tasokseni arvioin 4/10.

.

Kyllä se olennaisin miinus on kumminkin se sosiopatia.

Vierailija
230/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 4-5 (mies) koska olen lyhyt.

Vierailija
231/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32. Pitkäaikaissairas & persaukinen. Edelleen opiskelija. Ei cv:tä. Ei hirveästi kavereita, verkostoja tai sosiaalista elämää. Vela, vegaani, feministi, vasemmistolainen, ilmastonmuutos, ruskeat ihmiset, imperialismi, fasistit jne.

Ihan kivan näköinen. Onnellinen ja tasapainoinen. Rauhallinen, tasainen, suora ja mutkaton. Lahjakas, keskeneräiset opinnot on todella kovatasoisessa ohjelmassa, ansaintapotentiaalia on ainakin joskus ollut ihan vtusti. Himokas ja seksuaalisesti dominoiva nainen. 

Ehkä 3?

Feminismi/vasemmistolaisuus ehkä miinusta, riippuen vähän kuinka äärilaidalla näkemykset ovat. Sekin jos vasemmistolaisuus/oikeistolaisuus riippuu ansaintapotentiaalin toteutumisesta, niin kuin asia usein on.

Muilta osin tuossa on muutama todella iso plussa.

Vähintäänkin olet harvinaisen kiinnostavan oloinen, sarjaa nainen joka ei sopisi enemmistölle mutta olisi unelmatapaus vähemmistölle. Saatat nimittäin unohtaa että vaikka velat ja seksuaalisesti alistuvat miehet olisivat vähemmistö miehistä on heitä selkeästi enemmän kuin velanaisia ja luultavasti kymmenkertaisesti enemmän kuin seksuaalisesti dominoivia naisia.

Sanoisin että olet hyvissä asemissa!

Jep, paitsi että hän on lihava.

Vierailija
232/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähelle maksimia.

mies51v

Vierailija
233/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Tasokseni arvioin 4/10.

.

Kyllä se olennaisin miinus on kumminkin se sosiopatia.

Se itse asiassa nostaisi pisteitä, naiset viehättyvät psyko/sosiopaateista.

https://nypost.com/2019/10/22/why-women-are-attracted-to-psychopaths/

Vierailija
234/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa tää vanha kuva, näköjään ei ole noussut uudempia pintaan.

http://i.imgur.com/q1gDZqW.jpg

Siinä asteikko esimerkeillä. Tosin aika nuoria, eli sopivia sen ikäisille, jotka tämmöisiä keskusteluja käy. Kjäh kjäh.

Aika mautonta käyttää kehitysvammaisten, epämuodostuneiden ja onnettomuuksiin joutuneiden ihmisten kuvia taulukossa.

Oikeanpuoleinen "tasolla" 5 on ylivoimaisesti nätein.

M/40+

Vierailija
235/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sinne huonoimpaan ryhmään eli 1.

M37

Vierailija
236/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen mukaan olen tasoa 10-. Itse sanoisin, että markkina-arvoni on korkea ja sellaiseksi se osoittautui myös käytännössä, kun aloin etsimään loppuelämän kumppania itselleni. Tämän palstan mukaan myös on korkea, kun olen täällä joskus kriteereitäni luetellut ja täytän ne myös itse. t. nainen

10- on luokkaa huippukaunis ja luonteeltaan hyvä 25v missikisavoittaja joka hätistelee työkseen miljonäärikomistuksia ja huippu-urheilijoita kimpustaan.

Osuit aika lähelle. Se, joka arvioi minut 10- tasoiseksi, on miljonääri ja on roikkunut perässäni kohta pari vuotta. Toinen, jolta en saa rauhaa, on rautaisen kropan omaava urheilijamies.  t. sama

237/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

zaza kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?

Jos vartalosi ei olisi hyvä, olisit ehkä realistisesti 4?

Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.

Sivusta heitän naisena sellaisen jännän faktuaalisen havainnon, että vaikka osa naisista sanoo ettei heillä ulkonäöllä ole merkitystä niin oikeasti sillä on. Toteuttavat tasoteoriaa joko tietämättään tai tiedostaen.

Kukaan ei osaa vastata mikä määrittää tasot niin karisee usko että koko teoriaa olisi oikeasti olemassa.

https://heartiste.org/dating-market-value-test-for-women/

Tein tän testin mikä varmaan kertoo kaiken oleellisen minusta... :D Mutta pääsin juuri ja juuri top 1 %:iin, mieheni sanoi, että olen tasoltani 11 ja veljeni, että 2. Vähän huolestuttavaa tuossa testissä oli, että eniten lähtöpisteitä jaettiin 17-20-vuotiaille naisille? Että teineillä on korkein tasoarvo deittimarkkinoilla? No tästä se alamäki alkaa, onneksi. :) Eikä nähtävästi naisten vientiin vaikuta mikään muu kuinulkonäkö? No hyvä, olisi nimittäin osakkeet laskeneet. :s

34 kysymyksestä 14 oli sellaisia joihin en pystynyt vastaamaan joten jäi aika epäselväksi minulle tämä :D

Joo olihan noi vähän epämääräisiä. Mua nauratti ehkä eniten toi

"ovatko silmäsi kaukana toisistaan?"

-kyllä +1p.

-ei, normaalit 0p.

Ja tietenkin se, että kun täyttää 21 menettää jo 4 p. ja oliko jo pian 30 jälkeen ikä alkaa olla miinusta, en muista enää. Niin ja äo yli 120 taisi olla myös miinusta. :D

Vierailija
238/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioin itseni 8. Olen kohta 30, kaunis sekä kasvoiltani, että vartaloltani, mutta ylipainoa on kymmenisen kiloa ja olen melko lyhyt. Mulla on sopuisa ja miellyttävä luonne. Olen opiskellut yliopistotutkinnon. Lapsia ei ole, mutta voisin niitä haluta. Tosin minulla on sairaus, joka voi vähentää hedelmällisyyttä. Ehkä olenkin kutonen tai seiska, mutta itsetuntoni on niin hyvä, että kasilla mennään oman arvion mukaan. 😅

Kertomasi perusteella olet 1=lihava, lyhyt, sairas ja ehkä vielä hedelmätön. Arvosi on pohjamudissa 😁

Vierailija
239/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, koska tiedän saavani jonkun. Enhän tarvitse kaikkien mielipidettä, ainoastaan yhden.

Vierailija
240/385 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6                           10,4 %                59,4 %                11,5 %                74,8 %

7                           10,4 %                49,0 %                20,4 %                63,3 %

8                           18,5 %                38,6 %                23,2 %                43,0 %

9                           8,4 %                  20,1 %                13,7 %                19,8 %

10                        11,6 %                11,6 %                6,1 %                  6,1 %

Äänestäneistä miehiä 25,1%, naisia 74,9%.

Naisten mediaani noin 7,7, miesten mediaani noin 7. 

Naisten keskiarvo 6,6, miesten keskiarvo 5,8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän