Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työssäoppimassa eräässä kaupassa, joka ei ole ruokakauppa

Vierailija
09.11.2019 |

Ja vaikka pidän kovasti paikasta ja työntekijöistä, en voi olla ahdistumatta parista asiasta. Nämä eivät vaikuta mitenkään mihinkään, kunhan olen pohdiskellut. Mainitsin työssäoppimisen siksi, ettei tule kommentteja tyyliin "keskity töihisi, siitä sinulle maksetaan." Minulle ei siis makseta yhtään mitään.

Niin itse olen siinä mielessä minimalisti, että pidän kotona kaikki tasot mahdollisimman tyhjinä, koristelen harkitusti ja inhoan kaikenlaista sotkua ja turhaa krääsää.

No työpaikka on tietysti pullollaan tavaraa. Kaapit täynnä, pöydät ja kaikki mahdolliset telineet, kuten nyt yleensäkin kaupoissa tuppaa olemaan, hehe. Pakko myöntää, että joskus ahdistaa se tavaran määrä ja mietin, että ONNEKSI tämä on vain työpaikka eikä kotona ole hirveitä määriä tavaraa. Omaan makuuni liikaa nytkin, mutta hankkiudun niistä mahd. pian eroon.

Toinen mikä vähän ahdistaa on se mitä kaikkea omaan silmääni täysin turhaa ihmiset ostavat. En ole mikään pihistelijähullu, todellakaan, mutta kaikenlaista krääsää koko ajan ja lapsille jotain ihan turhia leluja, joista kaiken järjen mukaan on iloa pariksi päiväksi ja sen jälkeen niissä ei ole mitään jännää enää. Ahdistun siitä kun ajattelen, että joku kantaisi sellaiset määrät pientä, turhaakin turhempaa tavaraa minun kotiini.

Onneksi asun yksin ja pidän kotini krääsävapaana!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se kassalle kannettava krääsävuori on ihan hirveä. Siinä saa ainakin 5 minuuttia piippailla koko kasaa, ja sitten yleensä napataan vielä nopeasti jotain siitä läheltä, että "otanpas vielä tämänkin, hehheh :)"

Ahdistavaa!

Vierailija
2/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä just luin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä just luin?

Sitä että minua ahdistaa myydä turhaa krääsää kilokaupalla. Ap

Vierailija
4/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi kun tosi monia tuotteita ei ole ainakaan minun myymänäni mennyt yhtäkään kappaletta, mutta silti niitä on kaapit täynnä.

Vierailija
5/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauppa tai ainakaan krääsäkauppa ei ole sinulle sopivin työpaikka. Sitten kun on aika etsiä oikeita töitä, niin suosittelen katselemaan jostain muualta.

Minuakin ärsyttää krääsä, mutta roudatkoon ihmiset kotiinsa mitä huvittaa, kunhan eivät minulle tuputa.

Vierailija
6/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Sama tunne, olen esimiesasemassa vastaavassa kaupassa ja inhottaa että kaikkea ohjaa myynti myynti ja enemmän myynti.. mietinkin jotain muuta työtä!!!

Vierailija
7/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksenne, että ko. kaupassa on paljon myös hyödyllistä tavaraa, ei siinä mitään. Mutta sitten on sitä älytöntä krääsääkin silmän kantamattomiin. Ap

Vierailija
8/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kauppa tai ainakaan krääsäkauppa ei ole sinulle sopivin työpaikka. Sitten kun on aika etsiä oikeita töitä, niin suosittelen katselemaan jostain muualta.

Minuakin ärsyttää krääsä, mutta roudatkoon ihmiset kotiinsa mitä huvittaa, kunhan eivät minulle tuputa.

Enhän minä olekaan vapaaehtoisesti työssäoppimassa. En edes aio mennä mihinkään kaupan alalle ikinä vakkariksi. Ap

Vierailija
9/9 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Sama tunne, olen esimiesasemassa vastaavassa kaupassa ja inhottaa että kaikkea ohjaa myynti myynti ja enemmän myynti.. mietinkin jotain muuta työtä!!!

Tottahan toki kaupassa myynti on se tärkein asia, mutta onko oikeasti välttämätöntä ostaa maailman turhinta krääsää. Mieluummin ostaisi keittiövälineitä, hygieniatarpeita, ruokatarpeita... Kaikkea oikeasti hyödyllistä eikä jotain kivaa pikku lelua, joka on kiinnostava kaksi päivää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan