"Varatun" kanssa risteilylle.
Tämän miehen suhde vetelee viimeisiä, mutta kuitenkin vielä virallisesti ovat naimisissa.
Mua on nyt kuitenkin alkanut arveluttamaan tämä tilanne, että puhuukohan totta.'
Satuinpa vaan näkemään heidät koko perheenä kaupassa ja ei tosiaankaan miltään riitaisalta ja eroavalta näyttänyt meno, vaan kaikkea muuta. Muutenkin kaikenlaista pientä tullut selville.
Ahdistaa, kun en voi edes soittaa. Ainoastaan viestitellä ja sekin tiettyihin aikoihin.
Meillä on nyt kuitenkin risteily varattu ja aion sinne mennä selvittämään face to face mikä on todellinen tilanne.
En haluaisi mitään koliodraamaa kuitenkaan.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa näitä. Kyseessä voi olla ihan hyvin mun mies. Esittää hyvää perheenisää, mutta jatkuvasti on näitä salaisia sivusuhteita. Jos jää kiinni, jättää sen hetkisen hoidon, mutta kohta on taas uusi kierrossa. Ja että miksi olen edelleen naimisissa hänen kanssaan... En tiedä itsekään, olen vaan niin totaalisen loppu.
Voin sulle kertoa, että kyseessä ei ole sinun miehesi.
Elli
No aivan sama, evvvk
Voivoi Elliä, kun tahtoo ukkomiestä helliä.
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävän monet av-akat eivät harrasta seksiä ollenkaan. Yllättävän monen puoliso kuitenkin harrastaa.
Ei se teiltä pois ole, jos sinkku nautiskelee miehenne niistä ominaisuuksista, joita te ette välitä nähdä.
Pitäkää kernaasti kulissinne 😂 ja Prisma-arkenne. Minulle riittävät ne herkkuhetket. En edes viitsisi alkaa tilallenne.
Enkä tarvitse miestä kulissien mahdollistajaksi kun olen itse varakas.
Tämä oli kyllä hauska. Totta se on että ihmiset elää liitoissa, jossa ei todellakaan mene hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten ihminen haluaa suhteeseen, jossa yhteydenpito on rajattu tiettyihin kellonaikoihin, tapaamiset salassa jne. Luulisi tulevan ällöttävä olo. Aina jos pitää salailla, on kyseessä epärehellisyys ja valehtelu. Kysy itseltäsi onko nuo ominaisuudet sinulle ok? Ja haluatko olla kyseiset ominaisuudet omaavan ihmisen kanssa suhteessa. Luottamus ei ole tärkeää?
No tämä järjestely on väliaikainen. Kyllä me ehditään soitella, kun tilanne tästä rauhoittuu.
Helppo sanoa, että jätä se.
Olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut. Ihastuksia on ollut, mutta nyt luulen löytäneeni sen oikean.
Elli
Oletko ollut koskaan naimisissa itse? Petitkö silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten ihminen haluaa suhteeseen, jossa yhteydenpito on rajattu tiettyihin kellonaikoihin, tapaamiset salassa jne. Luulisi tulevan ällöttävä olo. Aina jos pitää salailla, on kyseessä epärehellisyys ja valehtelu. Kysy itseltäsi onko nuo ominaisuudet sinulle ok? Ja haluatko olla kyseiset ominaisuudet omaavan ihmisen kanssa suhteessa. Luottamus ei ole tärkeää?
No tämä järjestely on väliaikainen. Kyllä me ehditään soitella, kun tilanne tästä rauhoittuu.
Helppo sanoa, että jätä se.
Olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut. Ihastuksia on ollut, mutta nyt luulen löytäneeni sen oikean.
Elli
Oletko ollut koskaan naimisissa itse? Petitkö silloin?
Avoliitossa olen ollut, enkä ole pettänyt, paitsi ehkä kerran ja sekin oli sellainen humalaisen päähänpisto, joka ei sitten lopulta johtanut muuhun kun halailuun. Kuins niin?
Miehillä on kyllä helppoa tuo elämä.
Vaimo hoitaa osansa kotihommista ja miehellä mukava sinne tuttuun ja turvalliseen (miehen mielestä arkiseen) kotiin mennä.
Voi keskustella (miehen mielestä kämppäkaveriksi muuttuneen) vaimon kanssa työhuolista ynnä muusta arkipäivän asioista.
Voi harrastaa (miehen mielestä liian harvoin) saunan jälkeen (miehen mielestä liian tuttua ja tavallista) hellää seksiä vaimon kanssa.
Sitten on niitä "työmatkoja" ja "poikien reissuja", joissa rakastajatar pistää parastaan, että mies jättäisi vaimonsa.
Mukava siellä lomaympyröissä keskustella naisen kanssa ihan muista jutuista kuin kotona ja voi harrastella astetta pervompaa seksiä, koska rakastajatar siihen uutuuden viehätyksissään ja miellyttämisen tarpeessaan suostuu, tunteakseen itsensä niin paljon seksikkäämmäksi,
kun ihan varattu mies hänen kanssaan harrastaa seksiä.
Tee palvelus sille vaimolle.
Pistä mies valitsemaan sinut tai vähintäänkin kerro vaimolle mitä on käynnissä,
niin hän valitsee miehensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kyllä helppoa tuo elämä.
Vaimo hoitaa osansa kotihommista ja miehellä mukava sinne tuttuun ja turvalliseen (miehen mielestä arkiseen) kotiin mennä.
Voi keskustella (miehen mielestä kämppäkaveriksi muuttuneen) vaimon kanssa työhuolista ynnä muusta arkipäivän asioista.
Voi harrastaa (miehen mielestä liian harvoin) saunan jälkeen (miehen mielestä liian tuttua ja tavallista) hellää seksiä vaimon kanssa.
Sitten on niitä "työmatkoja" ja "poikien reissuja", joissa rakastajatar pistää parastaan, että mies jättäisi vaimonsa.
Mukava siellä lomaympyröissä keskustella naisen kanssa ihan muista jutuista kuin kotona ja voi harrastella astetta pervompaa seksiä, koska rakastajatar siihen uutuuden viehätyksissään ja miellyttämisen tarpeessaan suostuu, tunteakseen itsensä niin paljon seksikkäämmäksi,
kun ihan varattu mies hänen kanssaan harrastaa seksiä.
Tee palvelus sille vaimolle.
Pistä mies valitsemaan sinut tai vähintäänkin kerro vaimolle mitä on käynnissä,
niin hän valitsee miehensä puolesta.
Aika harva mies on tuollaisessa asemassa. Tai sellaiseen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksia on ollut, mutta nyt luulen löytäneeni sen oikean.
Elli
Ei sinun tarvitse luulla enää, kyllä se mies on sinulle se oikea.
Mies joka pettää vaimoaan ja nainen, joka harrastaa seksiä varatun miehen kanssa.
Kaksi yhtä moraalitonta ovat löytäneet toisensa.
Miehet nyt on sellaisia että jos nainen antaa, ei sillä naimisissa ololla niin paljon merkitystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä vaimoke tykkää teidän risteilystä?
Mies on menossa pikkujouluihin.
Elli
Miksi eroavat ihmiset sen kummemmin selittelevät toisilleen menojaan? Eivätkö vain kysy, sopiiko poissaolo lastenhoidollisista syistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elli
Miksi eroavat ihmiset sen kummemmin selittelevät toisilleen menojaan? Eivätkö vain kysy, sopiiko poissaolo lastenhoidollisista syistä?
Onhan sillä ilmapiirin suhteen merkitystä. Eri juttu sanoa lähtevänsä panemaan uutta seurustelukunppania kuin firman pikkujouluihin. Mustasukkaisuutta tms voi äkkiä pulpahtaa vaikka olisikin ex kyseessä. Voi alkaa se lastenhoitoaikataulutuskin vaikeutua. Toisaalta exän voi ajatella ihmissuhdemielessä ventovieraaksi. Harva meistä haluaa raatorehellisesti kertoa seksiseikkailuistaan kaupan kassalle tai omille vanhemmilleen, mieluiten sepittää valkoisia valheita jostain kalareissuista ja kädentaitomessuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elli
Mies joka pettää vaimoaan ja nainen, joka harrastaa seksiä varatun miehen kanssa.
vakka kantansa valitsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elli
vakka kantansa valitsee!
Vakka kantensa valitsee!!
Kerää todistusaineistoa sinun ja miehen suhteesta (viestit, yhteiset kuvat jne.). Kun miehen ”voimat ei riitä” kertoa vaimolle kuihtuneesta suhteesta, niin sinä tulet auttamaan (ja tietenkään et kerro etukäteen tästä miehelle). Tässä kohden mitataan miehen aidot tunteet SINUA kohtaan. Omalla kokemuksella kerron, että ensimmäinen varattu jättikin minut ja sai vaimon puhuttua jatkamaan suhdetta. Toisen varatun kohdalla minut valittiin ja ollaan nyt yhdessä. Ole vaan tarpeeksi röyhkeä, niin ehkä saat rakastamasi miehen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elli
Onhan sillä ilmapiirin suhteen merkitystä. Eri juttu sanoa lähtevänsä panemaan uutta seurustelukunppania kuin firman pikkujouluihin. Mustasukkaisuutta tms voi äkkiä pulpahtaa vaikka olisikin ex kyseessä. Voi alkaa se lastenhoitoaikataulutuskin vaikeutua. Toisaalta exän voi ajatella ihmissuhdemielessä ventovieraaksi. Harva meistä haluaa raatorehellisesti kertoa seksiseikkailuistaan kaupan kassalle tai omille vanhemmilleen, mieluiten sepittää valkoisia valheita jostain kalareissuista ja kädentaitomessuista.
Miksi pitäisi kertoa seksijuttuja? En nyt sellaista tarkoittanut kysymykselläni. Jos kaksi ihmistä on päättänyt erota, ihan asiallinen lause, että "olen ensi viikonloppuna risteilyllä" riittää ilman mitään seksijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kerää todistusaineistoa sinun ja miehen suhteesta (viestit, yhteiset kuvat jne.). Kun miehen ”voimat ei riitä” kertoa vaimolle kuihtuneesta suhteesta, niin sinä tulet auttamaan (ja tietenkään et kerro etukäteen tästä miehelle). Tässä kohden mitataan miehen aidot tunteet SINUA kohtaan. Omalla kokemuksella kerron, että ensimmäinen varattu jättikin minut ja sai vaimon puhuttua jatkamaan suhdetta. Toisen varatun kohdalla minut valittiin ja ollaan nyt yhdessä. Ole vaan tarpeeksi röyhkeä, niin ehkä saat rakastamasi miehen itsellesi.
Taisi tässä toisen kerran kohdalla käydä niin, että mies valitsi vaimon, mutta vaimoni valinnut petturia. Niinpä petturille ja vaihtoehdoksi jäljelle sinä (= toinen petturi). Ja sä reppana luulet, että sinut valittiin. Sut otettiin, kun se oikea rakkaus hylkäsi (ja ihan syystä). Miehelle jäi vain luu käteen...
Miksi puhutaan rakkaudesta, kun kysymyksessä on petos ja hylkääminen. "Ei jää rankaisematta kukaan joka avion rikkoo".
Numerolle 119:Ei oikeaa rakkautta petetä vaan sitä pidetään arvossa.
Vuosi sitten koin vastaavanlaisen tilanteen. ¤kk mies jaksoi vikitellä ja haluta tapaamiseen ja sirkutteli koko sen ajan, että on eroamassa naisestaan (pitkä avoliitto). Ehdittiin puoli vuotta "seurustella", kunnes tajusin, ettei sillä miehellä ole aikomustakaan erota. Koin melkoisen sydänsurun ja pettymyksen. Tuo risteily on oiva aika saattaa homma päätökseen. Ihan vain kylmästi otat sydänsurun vastaan. Minulla meni 8kk putkeen itkeä suhdetta yli, mutta nyt helpottaa ja kattelen jo uutta matoa. Vuosi on ollut raskas, mutta nyt näyttää hyvältä. Sinäkin pystyt, jos minäkin.