"Varatun" kanssa risteilylle.
Tämän miehen suhde vetelee viimeisiä, mutta kuitenkin vielä virallisesti ovat naimisissa.
Mua on nyt kuitenkin alkanut arveluttamaan tämä tilanne, että puhuukohan totta.'
Satuinpa vaan näkemään heidät koko perheenä kaupassa ja ei tosiaankaan miltään riitaisalta ja eroavalta näyttänyt meno, vaan kaikkea muuta. Muutenkin kaikenlaista pientä tullut selville.
Ahdistaa, kun en voi edes soittaa. Ainoastaan viestitellä ja sekin tiettyihin aikoihin.
Meillä on nyt kuitenkin risteily varattu ja aion sinne mennä selvittämään face to face mikä on todellinen tilanne.
En haluaisi mitään koliodraamaa kuitenkaan.
Kommentit (130)
En voi ymmärtää miten ihminen haluaa suhteeseen, jossa yhteydenpito on rajattu tiettyihin kellonaikoihin, tapaamiset salassa jne. Luulisi tulevan ällöttävä olo. Aina jos pitää salailla, on kyseessä epärehellisyys ja valehtelu. Kysy itseltäsi onko nuo ominaisuudet sinulle ok? Ja haluatko olla kyseiset ominaisuudet omaavan ihmisen kanssa suhteessa. Luottamus ei ole tärkeää?
Olisit mennyt sanomaan käsipäivää vaimolle...
Ei mut ihan oikeasti. Jätä se mies ja käske kertoa myös vaimolleen. Jos ei kerro, kerro sinä. Hän ansaitsee tietää. Ei ehkä usko sinua, jos ei kykene siihen, mutta jos sattuu haluamaan uskoa, niin olet ainakin "kansalaisosuutesi" tehnyt.
Mies luultavasti kusettaa teitä molempia yhtä lailla. Ehkä ei ole aikomustakaan jättää vaimoaan ja perhettään, mutta tykkää pitää molemmat "edut".
Tuossa kärsitte vain kaikki... Haluatko oikeasti tuollaisen miehen, joka kohtelee ihmisiä noin?? Vaikka olisikin sinulle "ihana", hän ei oikeasti sitä ole...
T. Pettäjä-äidin tytär
(äitini pyöritti toista miestä salaa yli kahden vuoden ajan samalla kun oli naimisissa isäni kanssa; ero kyllä tuli myöhemmin, mutta samat parisuhdeongelmat jatkuu uudenkin kanssa ja myös uudet vielä pahemmat)
Älä viitsi tontuksi ryhtyä. Ole mielummi fiksu naine. Miksi tilaisit itellesi kourallisen mutaa niskaa tahalles?
Mies pettää sinua kuten pettää vaimoaankin. Jätä heti se roisto..
Kuka haluaa lähteä tuollaiseen sotkuun mukaan? Itse lasten isän kanssa pitkästä suhteesta eronneen kiersin nämä deittipalstojen ja tuttavapiirin juuri eroamassa olevat isät kaukaa. Jos asutaan yhdessä ja ollaan vielä naimisissa kuitenkin se prosessi käydään, jollain tasolla läpi ihan jo käytännön asioiden vuoksi vasta kun muutetaan eri osoitteeseen. Vaikka henkisesti olisi erottu miten kauan sitten. Jo se käytännön elämä imee aika paljon. Sovussa jos ollaan se voi kokea kolhun, kun muutetaan eri osoitteeseen. Lasten kanssa asiat ottavat aikansa. Aletaan vääntää mahdollisesti omaisuudesta jne. Sitten voikin tulla yllätyksiä sen oman päänsisäisen maailman kanssa. Kun ero konkretisoituu. Se on pahimmillaan pitkä ja uuvuttava prosessi kaikille. Saatikka sitten elää toisen tyttöystävänä vähän asioista pimennossa ja toisaalta taas mahdollisesti olla myös tukena ja olkapäänä. Ja salailla yhteydenpitoa. On helpompiakin alkuja.
Ällistyttävän monet av-akat eivät harrasta seksiä ollenkaan. Yllättävän monen puoliso kuitenkin harrastaa.
Ei se teiltä pois ole, jos sinkku nautiskelee miehenne niistä ominaisuuksista, joita te ette välitä nähdä.
Pitäkää kernaasti kulissinne 😂 ja Prisma-arkenne. Minulle riittävät ne herkkuhetket. En edes viitsisi alkaa tilallenne.
Enkä tarvitse miestä kulissien mahdollistajaksi kun olen itse varakas.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan sen näille hurskaille ja tuomitsijoille, että tiedättekö lainkaan kuinka moni parisuhteessa oleva ihan tieten tahtoen menee sovitusti (ja toistuvasti) toisen varatun kanssa risteilylle, Lappiin tms? Aikomustakaan erota tai kertoa kumppanilleen.
Miksi nyt sitten kun toinen on vapaa asia onkin niin kamala ja tuomittava?
Oma ukko ei ainakaan käy. On aina kotona ja perhe lomailee yhdessä. Myöskään työmatkoja ei tee. Hankala se on mennä risteilylle tai Lappiin kun on aina kotona. Tiedän kyllä tällaisiakin pareja, jotka molemmat "lomailevat" erikseen eli kumpikin juoksee vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi varattua vokottelet ja odottelet? Suosittelen jatkamaan matkaa. On huono lähtökohta suhteelle lyöttäytyä pettäjän matkaan. Helposti tulee myös itse petetyksi.
Kyllä tässä ihan yhdessä on ihastuttu ja vokoteltu.
E
Millä tavalla sinusta on oikein, että olet jatkanut juttua ajatuksia pidemmälle? Millä oikeutat moraalittoman käytöksesi? Tottakai mieskin on moraaliton, mutta se ei ole sinulle puolustus, vaan jokainen vastaa omasta käytöksestään.
Pesänrikkojat on harvoin onnellisia, loppujen lopuksi.
Mieshän tuossa on pesänrikkoja.
Juu, ihmeessä kandee mennä risteilylle. Siellä jos missään törmää joka mutkassa johonkin tuttuun eli vaimo tietää jo ennen kuin laiva on satamassa että ukolla on salasuhde. Me oltiin pari viikkoa sitten risteilyllä siskoni ja kahden veljeni kanssa ja kotiinkin miehelleni oli tullut viesti että olin vieraiden miesten kanssa pitämässä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti miehen, joka on valmis pettämään kun parempi osuu kohdalle ? Pystytkö oikeasti luottamaan mieheen, joka toimii noin ? Sinä et voi tietää olemassa olevan suhteen tilaa pelkästään miehen sanomisen perusteella. Haluatko oikeasti miehen, joka ei kykene päättämään vanhaa liittoaan ennen uuteen hyppäämistä ? Mikä saa sinut uskomaan, että mies muuttuu sinun kanssasi ? Sinä et saa rehellistä, naista kunnioittavaa kumppania pettäjästä. Kyllä se miehen valmius huseerata toisen naisen kanssa, vaikka vielä on edellisessä suhteessa osoittaa vain sen, että oma minä merkitsee miehelle yli kaiken muun. Hyvin, hyvin harva pettämällä alkanut parisuhde on pysyvä.
Joskus harvoin toki tällaiset ovat niitä loppuelämän suhteita, mutta vähän kun avaa silmiä ja korvia, niin huomaa, että harvassa ovat.
Sama pätee myös toisin päin. Lukuisia kertoja on nainen minut pettänyt.
Mä en jaksa näitä. Kyseessä voi olla ihan hyvin mun mies. Esittää hyvää perheenisää, mutta jatkuvasti on näitä salaisia sivusuhteita. Jos jää kiinni, jättää sen hetkisen hoidon, mutta kohta on taas uusi kierrossa. Ja että miksi olen edelleen naimisissa hänen kanssaan... En tiedä itsekään, olen vaan niin totaalisen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävän monet av-akat eivät harrasta seksiä ollenkaan. Yllättävän monen puoliso kuitenkin harrastaa.
Ei se teiltä pois ole, jos sinkku nautiskelee miehenne niistä ominaisuuksista, joita te ette välitä nähdä.
Pitäkää kernaasti kulissinne 😂 ja Prisma-arkenne. Minulle riittävät ne herkkuhetket. En edes viitsisi alkaa tilallenne.
Enkä tarvitse miestä kulissien mahdollistajaksi kun olen itse varakas.
Ja palstan neitsyt-jonne tietää palstalaisten seksiasiat mistä :D
Reppana kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten ihminen haluaa suhteeseen, jossa yhteydenpito on rajattu tiettyihin kellonaikoihin, tapaamiset salassa jne. Luulisi tulevan ällöttävä olo. Aina jos pitää salailla, on kyseessä epärehellisyys ja valehtelu. Kysy itseltäsi onko nuo ominaisuudet sinulle ok? Ja haluatko olla kyseiset ominaisuudet omaavan ihmisen kanssa suhteessa. Luottamus ei ole tärkeää?
No tämä järjestely on väliaikainen. Kyllä me ehditään soitella, kun tilanne tästä rauhoittuu.
Helppo sanoa, että jätä se.
Olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut. Ihastuksia on ollut, mutta nyt luulen löytäneeni sen oikean.
Elli
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa näitä. Kyseessä voi olla ihan hyvin mun mies. Esittää hyvää perheenisää, mutta jatkuvasti on näitä salaisia sivusuhteita. Jos jää kiinni, jättää sen hetkisen hoidon, mutta kohta on taas uusi kierrossa. Ja että miksi olen edelleen naimisissa hänen kanssaan... En tiedä itsekään, olen vaan niin totaalisen loppu.
Voin sulle kertoa, että kyseessä ei ole sinun miehesi.
Elli
Te jotka tiedätte, mikä tällänen pikkujouluristeily on? Pikkujouluista työpaikan kanssa olen kuullut, mutta en risteilyn yhteydessä.
Yksi neuvo, älä pidä suhdetta salassa, se on sinun ja jos aiot jatkaa miehen kanssa joudut joka tapauksessa pitämään puolesi.
Ei niitä turhaan porauslautoiksi kutsuta
Ai et haluaisi kolmiodraamaa, vai? No sitä nyt kuitenkin tulet saamaan, halusit tai et.
Hei, hyvä idis: annapa äijän pannat sinut paksuksi, niin saattekin sitten oikein kunnon sopan aikaiseksi!
Millä tavalla sen varatun toiminta ei olisi niin kamalaa ja tuomittavaa?
Jokainen aikuinen on vastuussa OMISTA päätöksistään ja teoistaan.
Ja tiedän kyllä pari naista, jotka käy säännöllisesti "tyttöjen" lomalla Euroopassa, oikeasti rakastajiensa luona pettämässä aviomiehiään. Ovat rikkaita, ja haluavat pitää miehen kanssa upeat kulissit kunnossa, siksi eivät eroa. Ja arvata voi, et ei nää ihmiset onnellisiakaan ole, säälin heitä.