Miksi ihmiset kertovat lehdissä intiimeistä asioista, jotka eivät kiinnosta ketään?
Esimerkiksi "Maija antaa piut paut miehille. 'Olen seksilakossa!'" tai "Jenna imettää ilman paitaa myös bussissa:"'Minulla on oikeus!'" tai "Petronella harrastaa ryhmäseksiä Tinderissä tapaamiensa tyyppien kanssa. 'En pelkää tauteja!'"
Tätähän se journalismi nykyisin on, jopa Hesarissa. Milloin tämä muutos on tapahtunut ja miksi?
Kommentit (59)
Elä muuta sano. Juuri aamusella silmäsin IS lööppejä niin eihän siellä sontaa parempaa näkynyt. Onneksi tekoäly tulee. Ihmiskunta alkaa todella olla ulkopuolisen avun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
no näyttipä kiinostavan kun ap niitä oikein mainostaa
Näin tänään sellaisen jutun, taas kerran. Kyllästyin ja tein tämän aloituksen. Ap
Älä unohda anaaliseksin iloja, näin saat suuremman peniksen, tällaisista tisseistä miehet tykkää, näin hyväilet klitorista, myös peräreikä on seksuaalisen nautinnon lähde, nainen näit hyväilet kiveksiä, mies näin nuolet pillua, näin annat parhaan runkkuhoidon, nyt avautuvat miehet, tässä asennossa yllät pohjaan asti, näin pidät omaa kivaa jne jne jne. Joka helvetin päivä 🤮🤮🤮
Kyllä ne kiinnostavat, koska niitä näkyy jatkuvasti lehtien luetuimmat-listassa.
Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?
1) Lehtien nettiversiot on kyllästetty digitaalisella mainonnalla, josta tulee tuloja, kun näitä hölmöjä juttuja availlaan tai sivun jotain muuta banneria klikataan b) hölmöt suomalaiset availevat näitä juttuja, eli tuntuu kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?
Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap
Kertaakaan en ole avannut noita linkkejä joten täytyy ihmetellä miksi niitä on lähes joka viikko.
Koska niitä " intiimejä" asioita ei juurikaan kyseiselle henkilölle tapahdu. Toisaalta halutaan olla esillä, keinolla millä hyvänsä, kuten eräs Marin. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap
Siihen viittasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kiinnostavat, koska niitä näkyy jatkuvasti lehtien luetuimmat-listassa.
Luulen, että moni avaa jutun ajatuksella voiko tämä olla totta, että joku avautuu tuollaisesta.
No kun toimittajat ovat eronneita, puutteessa olevia sinkkuja, jotka leikittelevät pervoilua ajatuksilla. Kirjoittajaa kiinnostaa tuo aihepiiri, siitä pervo sisältö johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Lehdet näkevät henkilön tarkkuudella mitä otsikoita klikataan, koska ja kuinka paljon. Otsikoita ja kuvia muutellaan jatkuvasti ja haetaan klikkimaksimia. Klikkausmäärät vaikuttaa lehden mainostuloihin. Näin tämä systeemi toimii.
Vierailija kirjoitti:
No kun toimittajat ovat eronneita, puutteessa olevia sinkkuja, jotka leikittelevät pervoilua ajatuksilla. Kirjoittajaa kiinnostaa tuo aihepiiri, siitä pervo sisältö johtuu.
Ja keksittyjä juttujahan ne taitaa kaikki olla, kopsattukin jostain ulkomaalaisesta hömppälehdestä. Ihan pelkkää paskaa tällaiset "Jarin" ja " Marin" avautumiset seksielämästään. Ja sitten on tietysti niitä höyrähtäneitä kypsässä iässä olevia Marita Kattiloita, jotka haluavat jokaisen panonsa päästä kertomaan 🙈
Käärijäkin laulaa "mä aloin myymään seksii, kun seksi myy. Kun en mitään muutakaan keksinyy."
Aina on yleisö, jota seksi ja siihen viittaavat otsikot kiinnostavat.
Koska nykyään halutaan olla niiiiin "aitoja" tyyppejä jotka eivät kainostele puhua mistään! Nyt tulee suoraa ja rehellistä puhetta koska sitä ollaan niin rohkeaa ja nykyaikaista. Todellisuudessa noista asioista ei ole ennen sen ihmeemmin puhuttu koska ketään ei kertakaikkiaan kiinnosta. Jostain syystä tämä "suora ja rohkea" puhe tarkoittaa aina jotain alapääjuttuja. Minä ja minun pylly eikö olekin mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama asia kuin täällä palstallakin, ei kiinnosta kenenkään alapääasiat joten sellaiset voisi jättää suosiolla pois.
Kuten ei sekään mikä koulutus,auto,puhelin ym. kenelläkin on.
Ihan sama asia kuin täällä palstallakin, ei kiinnosta kenenkään alapääasiat joten sellaiset voisi jättää suosiolla pois.