Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kertovat lehdissä intiimeistä asioista, jotka eivät kiinnosta ketään?

Vierailija
29.04.2025 |

Esimerkiksi "Maija antaa piut paut miehille. 'Olen seksilakossa!'" tai "Jenna imettää ilman paitaa myös bussissa:"'Minulla on oikeus!'" tai "Petronella harrastaa ryhmäseksiä Tinderissä tapaamiensa tyyppien kanssa. 'En pelkää tauteja!'"

Tätähän se journalismi nykyisin on, jopa Hesarissa. Milloin tämä muutos on tapahtunut ja miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama asia kuin täällä palstallakin, ei kiinnosta kenenkään alapääasiat joten sellaiset voisi jättää suosiolla pois.

Vierailija
2/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näyttipä kiinostavan kun ap niitä oikein mainostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä muuta sano. Juuri aamusella silmäsin IS lööppejä niin eihän siellä sontaa parempaa näkynyt. Onneksi tekoäly tulee. Ihmiskunta alkaa todella olla ulkopuolisen avun tarpeessa.

Vierailija
4/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no näyttipä kiinostavan kun ap niitä oikein mainostaa

Näin tänään sellaisen jutun, taas kerran. Kyllästyin ja tein tämän aloituksen. Ap

Vierailija
5/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda anaaliseksin iloja, näin saat suuremman peniksen, tällaisista tisseistä miehet tykkää, näin hyväilet klitorista, myös peräreikä on seksuaalisen nautinnon lähde, nainen näit hyväilet kiveksiä, mies näin nuolet pillua, näin annat parhaan runkkuhoidon, nyt avautuvat miehet, tässä asennossa yllät pohjaan asti, näin pidät omaa kivaa jne jne jne. Joka helvetin päivä 🤮🤮🤮

Vierailija
6/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kiinnostavat, koska niitä näkyy jatkuvasti lehtien luetuimmat-listassa.

Vierailija
7/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?

Vierailija
8/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lehtien nettiversiot on kyllästetty digitaalisella mainonnalla, josta tulee tuloja, kun näitä hölmöjä juttuja availlaan tai sivun jotain muuta banneria klikataan b) hölmöt suomalaiset availevat näitä juttuja, eli tuntuu kiinnostavan. 

Vierailija
9/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?

Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap

Vierailija
10/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole avannut noita linkkejä joten täytyy ihmetellä miksi niitä on lähes joka viikko.

Vierailija
11/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä " intiimejä" asioita ei juurikaan kyseiselle henkilölle tapahdu. Toisaalta halutaan olla esillä, keinolla millä hyvänsä, kuten eräs Marin. 😏

Vierailija
12/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap

Siihen viittasinkin.

Vierailija
13/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kiinnostavat, koska niitä näkyy jatkuvasti lehtien luetuimmat-listassa.

Luulen, että moni avaa jutun ajatuksella  voiko tämä olla totta, että joku avautuu tuollaisesta.

Vierailija
14/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun toimittajat ovat eronneita, puutteessa olevia sinkkuja, jotka leikittelevät pervoilua ajatuksilla. Kirjoittajaa kiinnostaa tuo aihepiiri, siitä pervo sisältö johtuu.

Vierailija
15/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdet näkevät henkilön tarkkuudella mitä otsikoita klikataan, koska ja kuinka paljon. Otsikoita ja kuvia muutellaan jatkuvasti ja haetaan klikkimaksimia. Klikkausmäärät vaikuttaa lehden mainostuloihin. Näin tämä systeemi toimii.

Vierailija
16/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun toimittajat ovat eronneita, puutteessa olevia sinkkuja, jotka leikittelevät pervoilua ajatuksilla. Kirjoittajaa kiinnostaa tuo aihepiiri, siitä pervo sisältö johtuu.

Ja keksittyjä juttujahan ne taitaa kaikki olla, kopsattukin jostain ulkomaalaisesta hömppälehdestä. Ihan pelkkää paskaa tällaiset "Jarin" ja " Marin" avautumiset seksielämästään. Ja sitten on tietysti niitä höyrähtäneitä kypsässä iässä olevia Marita Kattiloita, jotka haluavat jokaisen panonsa päästä kertomaan 🙈

Vierailija
17/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijäkin laulaa "mä aloin myymään seksii, kun seksi myy. Kun en mitään muutakaan keksinyy."

Aina on yleisö, jota seksi ja siihen viittaavat otsikot kiinnostavat.

Vierailija
18/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään halutaan olla niiiiin "aitoja" tyyppejä jotka eivät kainostele puhua mistään! Nyt tulee suoraa ja rehellistä puhetta koska sitä ollaan niin rohkeaa ja nykyaikaista. Todellisuudessa noista asioista ei ole ennen sen ihmeemmin puhuttu koska ketään ei kertakaikkiaan kiinnosta. Jostain syystä tämä "suora ja rohkea" puhe tarkoittaa aina jotain alapääjuttuja. Minä ja minun pylly eikö olekin mielenkiintoista!

Vierailija
19/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajakunta on nuortunut ja pinnalliset aiheet kiinnostavat.

Vierailija
20/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama asia kuin täällä palstallakin, ei kiinnosta kenenkään alapääasiat joten sellaiset voisi jättää suosiolla pois.

Kuten ei sekään mikä koulutus,auto,puhelin ym. kenelläkin on.