Kiva jos marraskuussa lähetetyt laskut tulevat postilaatikkoon vasta ensi vuoden puolella
Kuinkahan moni vähävarainen joutuu vielä ulosottoon tämä postilakkopaskan takia. Hävetkää nyt siellä postissa!
Kommentit (90)
Mistä tulee nykyään enää paperilaskuja postissa? En muista ikiaikoihin saaneeni sellaisia.
Oli lakko tai ei, tulee marraskuun posti silti vasta tammikuussa. Itse sain joulukortteja maaliskuussa 😂
Mulla menee kaikki e-laskuina, sp-maksuina, tai maksan netissä heti. Paketit ei tule edes postin kautta enää mulle.
Postia jakaa myös muut jakelufirmat. Näin vaan huomautuksena. Tuleeko teille laskut pääsääntöisesti paperisena edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee nykyään enää paperilaskuja postissa? En muista ikiaikoihin saaneeni sellaisia.
Tämä. En muista koska olisi saanut paperista laskua viimeksi.
Älkää uskoko tuota propagandaa: lakko EI kestä kahta viikkoa ja jos kestäisikin niin ei mene kirjeellä yli kuukautta aikas tulla perille.
Miksi kummassa ihmiset eivät laita laskuja tulemaan sähköisinä omaan verkkopankkiinsa?
Niin yksinkertaista ja helppoa.
Saa kyllä kärsiä ja turhaan valittaa postinkulusta, jos ei noin tee.
Siis täysin oma vika, turhaa haukkua louskuttaa Postia.
Mitä se vähävaraisuus tähän vaikuttaa?
On sitä muutakin postia, kuin laskut. Esimerkiksi itse sain vesimittarin lukeman ilmoittamispaperin pari päivää sitten. Jos olisi lakko ollut, en olisi saanut ja olisi vesilaitoksen pojat olleen pian oven takana ja siitä olisi seurannut lasku minulle.
Mitenkäs kutsut tutkimuksiin ym? Olisin niistä enemmän huolissaan kuin joulukorteista. Kiitos posti tästä!
Käykö nyt linnanjuhlissa kato kun kutsut perillä vasta ensi vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs kutsut tutkimuksiin ym? Olisin niistä enemmän huolissaan kuin joulukorteista. Kiitos posti tästä!
Kuinka usein sulle tällaisia tulee? Minulle ei ole tullut ainoatakaan 54 vuoteen.
Eivätkö vähävaraiset osaa tilata e-laskua?
Posti kyllä taipuu lakkoilijoiden vaatimuksiin. Painetta tulee niin monesta suunnasta, ettei kantti riitä enää montaa päivää.
Voi hyvät mammat, kaikilla firmoilla ei ole e-laskutusmahdollisuutta. Vähän vaikeaa on silloin saada e-laskulle...
Mitenkähän minä pääsisin Postille töihin näiden lakkoilijoiden tilalle? Tyytyisin vähempään palkkaan ja lyhempiin lomiin, enkä menisi koskaan lakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki e-laskuina, sp-maksuina, tai maksan netissä heti. Paketit ei tule edes postin kautta enää mulle.
Turha kommentti. Toki hyvätuloiset maksaa laskunsa e-laskuina. Vähävarainen kun joutuu tarkastamaan, että tilillä on riittävästi rahaa jotta voi maksaa laskun.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät mammat, kaikilla firmoilla ei ole e-laskutusmahdollisuutta. Vähän vaikeaa on silloin saada e-laskulle...
Aika harvassa rupeaa olemaan tällaiset firmat. Jos ei ole e-laskua lasun voi pyytää sähköpostilla. Usea firma tarjoaa sähköpostilaskua ensisijaisesti. Ihme dinosauruksia liikeellä.
Omalta sähköhtiöltä tuli tänään lasku joka oli päivätty ensi maanantaille. Posti näköjään kulkee nykyään jo valoa nopeammin
No se on voi voi.
Eikä tuo lakko nyt todellakaan ole mitään turhaa paskaa, vaan todellakin aiheesta.