Kun syntymäpäivänä mieheltä saa vain onnittelut
Kommentit (13)
Minusta olisi ihanaa, en halua mitään roinaa nurkkiin.
Joo, aika lapsellinen tuo ap. Ei aikuiset ihmiset tarvitse mitään synttäreitä, voi hyvä herran jumala. T. 44-v valkoinen heteromies
Mun mielestä pitää edes kukkia ostaa.
Onko se miehet niin helvetin vaikeaa hakea niitä ruusuja sieltä kaupasta? Ei ole kallista ja pelastaa naisen päivän.
Sellainen naislapsi, jälleen kerran
Mun mies kyllä ostaa vähintään kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitää edes kukkia ostaa.
Onko se miehet niin helvetin vaikeaa hakea niitä ruusuja sieltä kaupasta? Ei ole kallista ja pelastaa naisen päivän.
Sieltä lisää naislapsia.
Minulle riittäisi hyvin ” vain” onnittelut. Merkkipäiviä on yli kolmenkymmenen yhteisen vuoden aikana ollut paljon ja koruja on niin ettei ehdi pitämään.
Tuo on paras lahja: ei mitään ylimääräistä tavaraa, ei mitään hädissään hankittua lahjakorttia liikavarvashoitoon. Pelkkä onnittelu - ilmastoteko!
Osta ap itsellesi sellainen lahja , mitä olet kaivannut ja jatkossa noudatat miehen viitoittamaa linjaa merkkipäivien suhteen. Jouluna paras lahja miehelle on hyvän joulun toivotus.
Saat jatkossa paremmat lahjat (ne itse itsellesi ostamat), eikä aikaa tuhraannu miesprinsessan lahjatoiveiden selvinnäkemiseen.
Täällä palstalla on näköjään pelkkiä juntteja paikalla.
Kyllä minä olen aina ostanut kukkia ja vaikka jonkun mukavan lahjakortin vaimolle.
M38
Ap jätä juntti miehesi ja vaihda sellaiseen, joka tuo niitä kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen naislapsi, jälleen kerran
Naiset eivät ole koskaan lapsia, vain naiset ovat aikuisia.
Ja kun joku työkaveri täyttää esim 50v niin mitä silloin tehdään? Niinpä juhlitaan ja annetaan lahja tai lahjoja eikä tule kenellekään mieleen sanoa ettå mies tai naislapselle annetaan lahjoja ei sillä tämä on tapa ilahduttaa ja arvostaa toista, tuoda arkeen juhlaa.
Mutta kun tyttöyståvä tai vaimo täyttää vuosia niin silloin ei anneta lahjoja vaan haukutaan päivänsankari kun kehtaa jotain muistamista odottaa, olettaa ettå puoliso haluaisi ilahduttaa rakastaan niin kuin tapana on.
Siis se sentään muistaa sun synttärit!